Miten incelit suhtaudutta "isähahmoihin"?

Anonyymi-ap

Nyt tarkoitan tietty oman ikäsiin miehiin jotka ovat vetäneet ylleen isämiehen viitan? Jääkö kutsumatta grilli bileisiin ja muuten näes?

11

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No arvaa vaan. Perheelliset olisivat varmaan tasapainoisempia tapauksia kuin muut mutta siinä olisi liian iso ero monessakin suhteessa sellaisen ja incelin välillä. Ai niin, ei minulla ole oikeastaan ketään ketä kutsua mihinkään bileisiin. Ensin pitäisi solmia ylipäätään niitä ihmissuhteita 😅. Kaks asiaa ☝️: Mun pitäis olla pinnallisempi ja osata luottaa helpommin muihin ihmisiin.

• Mun mielestä miehissä ei niin eroa ainakaan tälläsissa illanvietossa. Töissä tietenkin johtotehtävissä perheellisellä parempi johtokyky.

• Anonyymi

Eikös isähahmot ole aina vähän vässyköitä? Miten se managerointi huipputehtävissä onnistuu kun kotona itkee kolmevuotias?

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös isähahmot ole aina vähän vässyköitä? Miten se managerointi huipputehtävissä onnistuu kun kotona itkee kolmevuotias?

Perheellisen on vähän pakko kehittää sellasta moniajoo aivoihin. Tällänen poikamies tai inseli tai miksi ny ikinä sanotte, niin ku mä. Niin aivot on aina solmussa, kun töissä pitää selvitellä jotain muutostyösuunnitelmaa ja aliurakoitsijan asioita ja sitten saapuu vielä joku kuorma samaan aikaan. Aivot kaatuu, kun vanha tietokone. Perhe elämä kehittää ihan väkisin myös ajan hallintaa. Mä meinaan aina myöhästyä töistä ja kerran tein vahingossa tunnin liikaa, kun en huomannu kelloo.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Perheellisen on vähän pakko kehittää sellasta moniajoo aivoihin. Tällänen poikamies tai inseli tai miksi ny ikinä sanotte, niin ku mä. Niin aivot on aina solmussa, kun töissä pitää selvitellä jotain muutostyösuunnitelmaa ja aliurakoitsijan asioita ja sitten saapuu vielä joku kuorma samaan aikaan. Aivot kaatuu, kun vanha tietokone. Perhe elämä kehittää ihan väkisin myös ajan hallintaa. Mä meinaan aina myöhästyä töistä ja kerran tein vahingossa tunnin liikaa, kun en huomannu kelloo.

En usko lainkaan mitä sanot. Kirjoituksesi on joku perheellisen ykän false-flag.

• Anonyymi

tulee kyllä itselle raskaaksi, jos vetää roolia joka ole aitoa, itse olen monen ikäinen luonnostaan kun 50vuoden jälkeen on oma tisensä,

• Anonyymi

no niille cuck aisureille tulee naureskeltua jotka toisen miehen lapsia kasvattavat, varsinkin jos ovat luulleet niitä biologisesti omikseen

muuten asialla ei ole mitään väliä, isämiehet eivät ole uhka incelien pillun saannille (joka on mahdotonta sillä paneminen poistaa inceliyden)

• Eipä ole paljon bileisiin kutsuja sadellut. Onneksi on sentään harrastusporukka, jonka kanssa saa välillä juhlia. Eipä niissä vaan sinkkunaisia näy...

• Anonyymi

valitse harrastus jossa on sinkkunaisia.

• Anonyymi kirjoitti:

valitse harrastus jossa on sinkkunaisia.

Minulla on ihan riittävästi tekemistä näissä kahdessa harrastuksessa töitten lisäksi. Ja kyllä salilla näkee naisia. Minä vaan en saa kontaktia niihin missään. Ovat kuin jotain alieneita minulle. En minä viehätä ketään tarpeeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      150
      5158
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      83
      2742
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      87
      1742
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1206
    5. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      49
      976
    6. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      902
    7. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      893
    8. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      883
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      862
    10. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      848
    Aihe