Nyt tarkoitan tietty oman ikäsiin miehiin jotka ovat vetäneet ylleen isämiehen viitan? Jääkö kutsumatta grilli bileisiin ja muuten näes?
Miten incelit suhtaudutta "isähahmoihin"?
11
206
Vastaukset
- Anonyymi
No arvaa vaan. Perheelliset olisivat varmaan tasapainoisempia tapauksia kuin muut mutta siinä olisi liian iso ero monessakin suhteessa sellaisen ja incelin välillä. Ai niin, ei minulla ole oikeastaan ketään ketä kutsua mihinkään bileisiin. Ensin pitäisi solmia ylipäätään niitä ihmissuhteita 😅. Kaks asiaa ☝️: Mun pitäis olla pinnallisempi ja osata luottaa helpommin muihin ihmisiin.
Mun mielestä miehissä ei niin eroa ainakaan tälläsissa illanvietossa. Töissä tietenkin johtotehtävissä perheellisellä parempi johtokyky.
- Anonyymi
Eikös isähahmot ole aina vähän vässyköitä? Miten se managerointi huipputehtävissä onnistuu kun kotona itkee kolmevuotias?
Anonyymi kirjoitti:
Eikös isähahmot ole aina vähän vässyköitä? Miten se managerointi huipputehtävissä onnistuu kun kotona itkee kolmevuotias?
Perheellisen on vähän pakko kehittää sellasta moniajoo aivoihin. Tällänen poikamies tai inseli tai miksi ny ikinä sanotte, niin ku mä. Niin aivot on aina solmussa, kun töissä pitää selvitellä jotain muutostyösuunnitelmaa ja aliurakoitsijan asioita ja sitten saapuu vielä joku kuorma samaan aikaan. Aivot kaatuu, kun vanha tietokone. Perhe elämä kehittää ihan väkisin myös ajan hallintaa. Mä meinaan aina myöhästyä töistä ja kerran tein vahingossa tunnin liikaa, kun en huomannu kelloo.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Perheellisen on vähän pakko kehittää sellasta moniajoo aivoihin. Tällänen poikamies tai inseli tai miksi ny ikinä sanotte, niin ku mä. Niin aivot on aina solmussa, kun töissä pitää selvitellä jotain muutostyösuunnitelmaa ja aliurakoitsijan asioita ja sitten saapuu vielä joku kuorma samaan aikaan. Aivot kaatuu, kun vanha tietokone. Perhe elämä kehittää ihan väkisin myös ajan hallintaa. Mä meinaan aina myöhästyä töistä ja kerran tein vahingossa tunnin liikaa, kun en huomannu kelloo.
En usko lainkaan mitä sanot. Kirjoituksesi on joku perheellisen ykän false-flag.
- Anonyymi
tulee kyllä itselle raskaaksi, jos vetää roolia joka ole aitoa, itse olen monen ikäinen luonnostaan kun 50vuoden jälkeen on oma tisensä,
- Anonyymi
no niille cuck aisureille tulee naureskeltua jotka toisen miehen lapsia kasvattavat, varsinkin jos ovat luulleet niitä biologisesti omikseen
muuten asialla ei ole mitään väliä, isämiehet eivät ole uhka incelien pillun saannille (joka on mahdotonta sillä paneminen poistaa inceliyden) Eipä ole paljon bileisiin kutsuja sadellut. Onneksi on sentään harrastusporukka, jonka kanssa saa välillä juhlia. Eipä niissä vaan sinkkunaisia näy...
- Anonyymi
valitse harrastus jossa on sinkkunaisia.
Anonyymi kirjoitti:
valitse harrastus jossa on sinkkunaisia.
Minulla on ihan riittävästi tekemistä näissä kahdessa harrastuksessa töitten lisäksi. Ja kyllä salilla näkee naisia. Minä vaan en saa kontaktia niihin missään. Ovat kuin jotain alieneita minulle. En minä viehätä ketään tarpeeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti33438289Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1036936Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315510Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214018Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta673139Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi542985Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D612281En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122154Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182131Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4972036