Minä äänestän Li Anderssonia pressaksi

Anonyymi-ap

Olkaa matalaotsaiset maalaisjuntit mitä mieltä lystäätte. Ei liikuta minua, eikä vaikuta valintaani.

>simiti<

34

598

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Protestiäänen saa aina antaa, demokratian luonne on sellainen.
      Muttei se mitään muuta.

      Äänestäisit Väyrystä, siinä olisi sentään tyyliä - ja leveä otsa.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Väykky on idari. Li on sentään älykäs ja sanavalmis.

        >simiti<


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­N­­y­m­­f­­o­­m­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        💋 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18012737I

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Li Anderson ja Urpilainen edelleen harkitsevat ehdokkuutta...

    • Anonyymi

      Kermapeppu hyväosainen, joka leikkii olevansa pienen ihmisen asialla, poliitikot elää omassa kuplassaan, on iso palkka itsellään, on niin helppo esittää jotain parempaa ihmistä, laittaisi muka lapsensakin kouluun missä on paljon mamuja, mutta ei todellisuudessa koskaan niin tekisi, pelkkä teeskentelijä, eli tyypillinen poliitikko.

    • Anonyymi

      Minä en äänestä häntä.

      Olen sitä mieltä että kaikilta ihmisiltä joihin nimiin sisältyy T-kirjsain on varallisuus poistettavs välittömästi ja vähintään 545 vuodeksi.

      • Anonyymi

        No tämä! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂

        >simiTi<


    • Anonyymi

      Ihan hyvä, että äänestät Anderssonia. Mutta ketä aiot äänestää presidentin vaalin toisella kierroksella?

    • Anonyymi

      Demokratiassa on sallittua tehdä myös tyhmyyksiä.

      • Anonyymi

        Niin se on. Ja oikeastaan se on demokratian edelletys. Jollei meillä olisi typeriä perussuomalaisia, mistä voisimme tietää, että tasa-arvo ja syrjimättömyys ovat tärkeitä arvoja yhteiskunnassamme.

        Diktatuureissa taasen eri mieltä olevilta voi pää kadota hartijoiden välistä, joten "tyhmyyksiä" ei sallita.


    • Anonyymi

      Ihan sama äänestät tai et; Li ei varmasti ole edes potenttiaallinen ehdokas!
      Valitsi vaan itselleen helpoimman ammatin, jossa on kunnollinen korvaus työajasta jonka käyttää. Lisäksi pitkähköt palkkiolliset kesä -, ym. muut lomat!

      Opetusministerin työ oli ehkä sopivin työ... jota Li on tehnyt! Väittäisin ett tosiaan oli silloin nainen paikallaan! Eikä ratsastanut Claes Anderssonin maineella, joka oli tunnettu ex- vasemmistopoliitiikko. Claes Andersson oli vasemmistoliiton perustaja ja sen ensimmäinen puheenjohtaja.

      • trollikka, en mielelläni ota kantaa poliittisiin keskusteluihin, mutta...

        Opetusministerin tai minkä tahansa ministerin pesti on aika vaativa. Vaatii paneutumista asioihin myös sellaisiin joista ei ole koulutusta tai aiempaa kokemusta. Pätee jokaikiseen ministeriin ja henkilöön. Ja jokaisen politiikkaan lähtevän se tie on kuljettava. Ja vanhempien väistyttävä nuorempien tieltä.

        Presidenttiys on taas sitä, että se on kokoaikainen virka. Ei ole työaikoja, lomia eikä edes saikkuja (no vakavemmissa tapauksisssa). Itse en viitsisi tuollaisesta kokoaikaisesta orjan työstä palkkaa nauttia. Onnea heillle jotka siihen virkaan pyrkivät.

        Li on taas hakija muiden joukossa. Ei huonompi, ei parempi. Kuka tietää kenestä oikeasti olisi hyväksi presidentiksi? En minä ainakaan. Liillä on silti potentiaalia muiden joukossa, eikä ole mikään pystyynkuoleva mulkku.


    • Ei se kuitenkaan sulle pillua antaisi.

      • Anonyymi

        Antavatko joku Stubb tai Väyrynen sitten percettä kaikille äänestäjilleen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antavatko joku Stubb tai Väyrynen sitten percettä kaikille äänestäjilleen?

        Villi veikkaukseni on että kyllä. Mutta en ole äänestänyt heitä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Villi veikkaukseni on että kyllä. Mutta en ole äänestänyt heitä.

        No mä luulen, että kukaan ei ole vielä äänestänyt pressanvaaleissa. Jotkut ovat laittaneet nimiään niihin kannattajakortteihin, mutta ei kukaan ole tainnut vielä voida virallisesti äänestää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mä luulen, että kukaan ei ole vielä äänestänyt pressanvaaleissa. Jotkut ovat laittaneet nimiään niihin kannattajakortteihin, mutta ei kukaan ole tainnut vielä voida virallisesti äänestää.

        Tarkoitin politikkoina ylipäätään.


    • Anonyymi

      Hyvä tyyppi, mutta väärä puolue.

    • Luin sanomalehdestä, että tämän hetkisten mielipidemittausten mukaan kaikissa ikäryhmissä (18-yli 70 -vuotiaat) suosikki presidentiksi on Pekka Haavisto. Vanhemmilla ihmisillä Haaviston lisäksi Alexander Stubb. Sitten Hjallis Harkimoa ei tällä hetkellä kannata kukaan.

      • Minä en ymmärrä sitä, miten ihmiset eivät kykyne näkemään millainen Haavisto on oikeasti.
        Minun "vältä tuota"-vaistoni hälyttää hänen kohdallaan hyvin selvästi.
        Lisäksi hän sähläsi Natura 2000-suojeluohjelman täällä niin, että se on direktiivin vastainen ja siksi vain näyttää suojelulta.
        Vaati myös virkamiestä tekemään laittomuuksia ja kun ei susotunut, niin siirsi hänet muihin tehtäviin.
        Joku muu olisi jo pistetty eroamaan noiden takia.
        Siispä ihan kuka tahansa muu noista kuin Haavisto.
        (Stub on tohelo ja yksinkertainen, enkä pidä häntä hommaan sopivana. Essayah olisi hyvä, mutta ei pärjää. Li on liian vasemmalla, mutta silti paljon parempi kuin Haavisto)


      • buddy-love kirjoitti:

        Minä en ymmärrä sitä, miten ihmiset eivät kykyne näkemään millainen Haavisto on oikeasti.
        Minun "vältä tuota"-vaistoni hälyttää hänen kohdallaan hyvin selvästi.
        Lisäksi hän sähläsi Natura 2000-suojeluohjelman täällä niin, että se on direktiivin vastainen ja siksi vain näyttää suojelulta.
        Vaati myös virkamiestä tekemään laittomuuksia ja kun ei susotunut, niin siirsi hänet muihin tehtäviin.
        Joku muu olisi jo pistetty eroamaan noiden takia.
        Siispä ihan kuka tahansa muu noista kuin Haavisto.
        (Stub on tohelo ja yksinkertainen, enkä pidä häntä hommaan sopivana. Essayah olisi hyvä, mutta ei pärjää. Li on liian vasemmalla, mutta silti paljon parempi kuin Haavisto)

        Mää taian jättäytyä nukkuvien puolueeseen.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Minä en ymmärrä sitä, miten ihmiset eivät kykyne näkemään millainen Haavisto on oikeasti.
        Minun "vältä tuota"-vaistoni hälyttää hänen kohdallaan hyvin selvästi.
        Lisäksi hän sähläsi Natura 2000-suojeluohjelman täällä niin, että se on direktiivin vastainen ja siksi vain näyttää suojelulta.
        Vaati myös virkamiestä tekemään laittomuuksia ja kun ei susotunut, niin siirsi hänet muihin tehtäviin.
        Joku muu olisi jo pistetty eroamaan noiden takia.
        Siispä ihan kuka tahansa muu noista kuin Haavisto.
        (Stub on tohelo ja yksinkertainen, enkä pidä häntä hommaan sopivana. Essayah olisi hyvä, mutta ei pärjää. Li on liian vasemmalla, mutta silti paljon parempi kuin Haavisto)

        Harhaudut tunteiden valtaan haavistovastaisuudessasi. Mutta niin ihmiser tapaa tehdä. Päätöksissä ei käytetä järkeä, vaan tunnetta. Perustelusi ovat köykäisiä, ja "vaistosi" kertoo. Just.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harhaudut tunteiden valtaan haavistovastaisuudessasi. Mutta niin ihmiser tapaa tehdä. Päätöksissä ei käytetä järkeä, vaan tunnetta. Perustelusi ovat köykäisiä, ja "vaistosi" kertoo. Just.

        Noh, jos Haavisto olisi tehnyt noita virheitään virkamiehenä, niin hän olisi ehdottomasti joutunut syytteeseen, mutta ministerin syytekynnys on virkamiestä korkeampi.
        Lisäksi välttämisvaistoni on palvellut minua hyvin ja säästänyt minun mm. pari vuotta sitten puijaukselta (johon muutama sortui ja lähti mukaan hankkeeseen, joka oli pelkkää valetta).


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Minä en ymmärrä sitä, miten ihmiset eivät kykyne näkemään millainen Haavisto on oikeasti.
        Minun "vältä tuota"-vaistoni hälyttää hänen kohdallaan hyvin selvästi.
        Lisäksi hän sähläsi Natura 2000-suojeluohjelman täällä niin, että se on direktiivin vastainen ja siksi vain näyttää suojelulta.
        Vaati myös virkamiestä tekemään laittomuuksia ja kun ei susotunut, niin siirsi hänet muihin tehtäviin.
        Joku muu olisi jo pistetty eroamaan noiden takia.
        Siispä ihan kuka tahansa muu noista kuin Haavisto.
        (Stub on tohelo ja yksinkertainen, enkä pidä häntä hommaan sopivana. Essayah olisi hyvä, mutta ei pärjää. Li on liian vasemmalla, mutta silti paljon parempi kuin Haavisto)

        Haavistoa en ainakaan äänestä, ulkoministerinä näytti jo karvansa, jyrasi tahtonsa lävitse vastoin virkamiesten suosituksia ja Suomen lakia!
        Nykyisestä ehdokasluettelosta ainoastaan Olli Rehn vaikuttaa kiinnostavalta, mutt puolue on ihan väärä! No presidentin ei pitäisi edustaa mitään puoluetta... noon vakaasti vaaka kallistuu siihen suuntaan. Ja nyt en vastaa miksen äänestä Halla-ahoa, vaikka olen persu! Halla-aho on jo kakkospaikalla eduskunnassa, puheenjohtajana.

        Mitä mieltä sinä olet; kun sairaanhoitajalla on mielestäni kireämmät velvollisuudet tehdä työtään ja irtisanoutuminenkin hankalampaa; kuin kansanedustajalla, jonka hallituskaudella noita pakkotyö lakeja oltiin säätämässä? Lex - Aki Linden!

        Marinin ansiotaso taisi laskea sen verran; ett lähtee kiillottelemaan erään Arabi-,valtion mainetta! Luultavasti suuresta summasta, kertoi siirtyvänsä huippu poliitikkojen ja valtioiden neuvonantajaksi ja muistaakseni; toimii vain johjatasolla muiden joukossa! Toivottavasti tekee sellaisen sopimuksenm ettei hänen mokiaan joudu Suomen kansa maksamaan. Vastaa siis omista mokistaan, no tuollapäin maailmaa ne mokat maksetaan yleensä hengellään.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haavistoa en ainakaan äänestä, ulkoministerinä näytti jo karvansa, jyrasi tahtonsa lävitse vastoin virkamiesten suosituksia ja Suomen lakia!
        Nykyisestä ehdokasluettelosta ainoastaan Olli Rehn vaikuttaa kiinnostavalta, mutt puolue on ihan väärä! No presidentin ei pitäisi edustaa mitään puoluetta... noon vakaasti vaaka kallistuu siihen suuntaan. Ja nyt en vastaa miksen äänestä Halla-ahoa, vaikka olen persu! Halla-aho on jo kakkospaikalla eduskunnassa, puheenjohtajana.

        Mitä mieltä sinä olet; kun sairaanhoitajalla on mielestäni kireämmät velvollisuudet tehdä työtään ja irtisanoutuminenkin hankalampaa; kuin kansanedustajalla, jonka hallituskaudella noita pakkotyö lakeja oltiin säätämässä? Lex - Aki Linden!

        Marinin ansiotaso taisi laskea sen verran; ett lähtee kiillottelemaan erään Arabi-,valtion mainetta! Luultavasti suuresta summasta, kertoi siirtyvänsä huippu poliitikkojen ja valtioiden neuvonantajaksi ja muistaakseni; toimii vain johjatasolla muiden joukossa! Toivottavasti tekee sellaisen sopimuksenm ettei hänen mokiaan joudu Suomen kansa maksamaan. Vastaa siis omista mokistaan, no tuollapäin maailmaa ne mokat maksetaan yleensä hengellään.
        trollikka

        Minusta Häkkänen olisi ollut hyvä ehdokas ja on selvästi fiksumpi lausunnoissaan kuin Stubb. Rehn on ok, mutta ollut viime vuosina niin näkymätön, etteivät äänestäjät kykene olemaan hänestä oikein mitään mieltä.

        Sairaanhoitajien työolot pitäisi saada siihen malliin, ettei mitään töihinpainostuskeinoja tarvittaisi. Ongelma on kuitenkin monimutkainen, sillä hoitotyötä ei oikein voi tehostaa ja siksi palkkaus jää jälkeen automaatiota lisäävästä teollisuudesta. Pitkällä tähtäimellä todennäköisesti robotiikka vähentää hoitotyön raskautta ja nostaa palkkoja.
        Molemmat mummoni olivat sairaanhoitajia.


    • Anonyymi

      Äänestän Liitä toisella kierroksella, on sen verran fiksuja kommentteja hänellä, et uskon niillä menestystä hänelle?

      • Anonyymi

        Uskossa on hyvä elää, sanoi lapamato!


    • Älkää ainakaan horisijaa äänestäkö eli Stubia. Miettikää nyt sen uudenvuoden puhettakin millanen olis, kuka jaksaa kuunnella. Se oli myös yksi niistä hallituksista, jonka aikana suomi lähti syöksyyn. Sillon kun mä opiskelin. Niin mulla oli yks opettaja joka kans horisi ja arvaa oliko pitkäveteiset tunnit. Siis rakennusalaa opiskelin, mutta otin noita metallitekniikan opintoja sivuaineina, enkä siten niitä opettajia tuntenu. Mutta myt meillä on mahdollisuus valita. Sanokaa ei horisijalle.

    • Anonyymi

      buddy-love, joo todella ajattelin kasvsattassa noitts mungo-psalujs kodsks kovsa preini :D

      • Sinun pitäisi hankkia suurempi näppäimistö.
        :)

        Mutta jos idätät papuja, niin niitä pitää huuhdella usein, tai voivat homehtua tai alkaa kasvattaa bakteerilimaa.


    • Anonyymi

      äänestä ruskezata raiskaajaa jos haluat minulle ei kuulu sasi-asiasi...

    • Anonyymi

      Li Andersson ja Mika Aaltola ovat ainoat pressaehdokkaat, joita voisin äänestää häpeämättä jälkeenpäin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      142
      1865
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1457
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1267
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1262
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1155
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      198
      1040
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      973
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      44
      924
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      201
      916
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      838
    Aihe