Ikävä sinua mies

Anonyymi-ap

Harmittaa että sydämeni särkyi. En saa sinua mielestäni ja nyt pitäisi hyväksyä, että meillä ei ollutkaan mitään. ❤️❤️🙁

40

2051

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitä se teettää kun on joku kyrpäkaruselli pyörimässä ja sitten se yksi merkityksellinen ihminen ei siihen touhuun ala mukaan...

      • Anonyymi

        Touchè. Varmasti juurikin siitä kyse. On vielä vaihdettu osastoa semmoiseen missä on paljon nuorta kollia mutta kaikki ihan turhaan.
        Harmittaahan se jos tykkää testata viehätys voimaansa mutta juuri se yksi ei osoita kiinnostusta vaikka kaikki muut niin tekisivät.


      • Anonyymi

        Näitä pakinoita vartenko mies kirjoitat näitä aloituksia? Ensin ”ihania” emojeita ja seuraavaksi vihaista spekulaatiota ja itsensä kiihdyttämistä. Vaikutat just sellaiselta jännämieheltä jonka on paras simuloida ihmissuhteensa netissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä pakinoita vartenko mies kirjoitat näitä aloituksia? Ensin ”ihania” emojeita ja seuraavaksi vihaista spekulaatiota ja itsensä kiihdyttämistä. Vaikutat just sellaiselta jännämieheltä jonka on paras simuloida ihmissuhteensa netissä

        Vielä kun viimeksi tarkistin niin olen kyllä nainen . Ap


    • Anonyymi

      No mielestäni meillä on jotain, ja voisi olla jotain vielä enemmän... eikä varmaan tarvii sanoa että olet kyllä mielessäni.

      • Anonyymi

        Mitä pitäis tapahtua että olis enemmän.


      • Anonyymi

        En vastannut tähän äsken , mutta kerro toki enemmän. Mitä on ollut jo? 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vastannut tähän äsken , mutta kerro toki enemmän. Mitä on ollut jo? 🙂

        Ap olen siis. Ja en ole kyllä yhtään kiinnostunut muista miehistä. Kiitos vain. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pitäis tapahtua että olis enemmän.

        Pitäisi uskaltaa puhua. Kertoa suoraan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi uskaltaa puhua. Kertoa suoraan...

        Voitko sinä tehdä sen huomenna? 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko sinä tehdä sen huomenna? 🙂

        Voisin yrittää... Kerro paikka jossa olet, tai jonka tiedän .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin yrittää... Kerro paikka jossa olet, tai jonka tiedän .

        Et sitten kertonut. Onneksi en lähestynyt ihastustani. Olisi voinut syntyä nolo tilanne. 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten kertonut. Onneksi en lähestynyt ihastustani. Olisi voinut syntyä nolo tilanne. 😀

        No missä hänet kohtasit ? ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No missä hänet kohtasit ? ☺️

        Jos olisit ollut juuri minun ihastukseni olisi ollut niin iloinen jos asian eteen olisi jotain tehnyt. 🙂 -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No missä hänet kohtasit ? ☺️

        No en kohdannut, enkä lähestynyt. Siksihän kysyin paikkaa, että voisin olla edes vähän varma sinusta. No, ehkä ensi viikolla..


    • Anonyymi

      Mutta Outi,,,,,onko kaikki kuitenkaan niin

      • Anonyymi

        En ole Outi.


      • Anonyymi

        Kerroitko koskaan Outillesi ajatuksesi ja tunteesi?
        Jos siis oikeesti oli jotain sellaista. Vai teitkö sen vain jarrusukkamiehenä palstalla? Flirttaillen eri tavoin?

        Hyviä unia kaikesta huolimatta.
        Yst.terv. Outi (yksi monista)


    • Anonyymi

      Olen kuussa...Tule tänne

      • Anonyymi

        Odotan uuberi kyytiä, tulen pian!


    • Anonyymi

      Taidat kuitenkin ihan yhtälailla olla itsekin osallinen sydämmesi särkymiseen mu hyvä se on meitä miehiä syyttää kun kaikkihan sen tietää et miehet on sikoja tosin itse olen elämäni aikana kohdannu naisiakin jotka ovat jopa pahempia sikoja kun miehet et löytyy kummankin sukupuolen edustajista niitäkin

    • Anonyymi

      En syytä että hän olisi sika. 😅 emme ole edes olleet yhdessä, mutta vakaasti olen uskonut että on kiinnostunut. En vaan saa sitä selville ja vaikuttaa, että vaikka olisikin mitään ei voisi tapahtua. Olen häneen syvästi rakastunut! ❤️

      • Anonyymi

        Mitä jos vaan kysyisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos vaan kysyisit?

        Niin miten? Lounaalla ”hei olen muuten ihastunut sinuun, tunnetko samoin?” 😅 ei oikeasti, sepä siinä onkin, kun ei tiedä miten kertoisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin miten? Lounaalla ”hei olen muuten ihastunut sinuun, tunnetko samoin?” 😅 ei oikeasti, sepä siinä onkin, kun ei tiedä miten kertoisi.

        Kun teette kuitenkin aika lähekkäin töitä niin sujautat vaikka viestin huomaamatta hänelle, viikingillesi.


    • Anonyymi

      Samanlaiset ajatukset myös toisellakin naisella eräästä miehestä. Radiohiljaisuudessa iskee epävarmuus päälle ja sitä miettii tuhat kertaa läpi yhteisiä kohtaamisia ja mitä olisi voinut tehdä ja sanoa toisin tai enemmän. Ja pelkää sitä seuraavaa näkemistä jos toisesta näkee että kaikki se vähäinenkin onkin unohtunut ja jatkanut matkaansa.

    • Anonyymi

      Kysyisit minua kahville? ❤️❤️ minä kysyin sinua jo. 🙂 Ap

    • Anonyymi

      Kiitos, kun annoit mulle atk-opastusta.

      • Anonyymi

        Voisin antaa jotain muutakin ihana M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin antaa jotain muutakin ihana M

        minne tää nyt menee? ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minne tää nyt menee? ;D

        t. M joka sai viime vkolla atk-opastusta ;) pienes toimistos


    • Anonyymi

      Ei ole mikään pakko.

    • Anonyymi

      Rakkautta kyllä oli... Mutta jokin meni vikaan?... Miksi niin

      • Anonyymi

        Rakkautta on edelleen ja paljon. Koen vain tän niin vaikeaksi yhtälöksi.


    • Anonyymi

      Rakastan Sinua todella... En varmaan unohda Sinua koskaan... Uskoisin, että toivumme
      tästä raastavasta tilanteesta...Ja jatkamme matkaamme kummatkin itsenäisesti.
      Olen tosi surullinen...Että tässä kävi näin...Kiitos Sinulle kaikesta

    • Anonyymi

      Ehkä olisi kannattanut puhua kohteelle.

    • Anonyymi

      Ehkä tästä joskus toipuu..

      • Anonyymi

        Hiekkamontutkin on nykyään suljettu puomeilla 🍆🍒


    • Anonyymi

      Miehet vain leikkii tunteilla. Testaavat saavatko sinut menemään halpaan.

    • Anonyymi

      Kait sen huomaa jos on tosissaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      1969
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1291
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1165
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1097
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1041
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    10. 10
      980
    Aihe