Katujengit ryästely ja puukkohipat loppuu jos aletaan opettaa rentoa hölkkää ajankuluksi mamuloille.
Kokkolan 24 hyvä tavo tummille.
Mamut hölkkäämään
26
586
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää varoa etteivät vie kenkiä jalassa. Adios Pro 3 himoitut tohvelit.
- Anonyymi
Juu. 24h juoksu hyvä tavo. Opettaa sitkeyttä mamuloisille.
- Anonyymi
Hakunilassa kuule potentiaalisia ukkeleita mukaan aktia cuppiin. Osa kaipaa opastusta saunomiseen.
- Anonyymi
Voisiko Balsu opastaa Vantaan mamut juoksemisen ja saunomisen saloihin?
- Anonyymi
Hyvä ajatus
- Anonyymi
Juu. Miksi Suomessa vain valkoiset juoksevat?
- Anonyymi
Valkolaiset mätivät telkkareiden ääressä kaljatölkit ja muuntohuumeet huulissa.
- Anonyymi
Myyrmäen ala-asteet täynnä tummia lapsia. Niitä alettava juoksuttamaan niin löytyy seuraava suomalainen suurjuoksija.
- Anonyymi
Itsenäisellä Suomella oli suurjuoksijoita.
Nykyään ei ole edes itsenäistä Suomea.
Suomalialaiset Mustafe Muusen johdolla tuovat Suolle uutta juoksukunniaa. - Anonyymi
Kovimpia hölkkäämään mamut vai persut?
- Anonyymi
Mamu nuoret naureskelee kun raahustan hölkäten jalkapallokentän ohitse. Itse ovat niin päteviä ympärileikattuja janttereita pallon perässä seisoskelijoita. Itse keskeisiä narsisteja, toivottavasti Purra leikkaa loputkin tuet näiltä loisilta.
- Anonyymi
Älä juokse pallopellejen kentän ohi. Onkelma ratkaistu.
- Anonyymi
Britanniassa mielenosoituksia kun joku mamu puukkohippastellut lastentarhassa...
- Anonyymi
Puukon kanssa hankala juasta
- Anonyymi
Kotoutumisen takkii rennot kimppalenkit mamuulle pakolliseksi. Ottakaa koppi.
- Anonyymi
Juu. Mamut pantava vauhtisammakon juoksukouluun. Olo kotoisaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Mamut pantava vauhtisammakon juoksukouluun. Olo kotoisaksi.
Relax brothers.
- Anonyymi
Musse vetämään mamuille juoksukoulua.
- Anonyymi
Pukukoodi ja omat hölkkävuorot saatava mamuille.
Vain union jack sortsit ja värilliset poluilla kello 10-12. Puolen päivän jälkeen härmän jätkät saa vallata polut.- Anonyymi
Mikä juoksuvuoro nuorille mulateille? Ovat valkoisten naisten kasvattamia, mutta väri ja käytös poikkeaa.
- Anonyymi
Koska mamut E24:ään? Valkoiset toimistosedät vuan kiertämässä rataa.
- Anonyymi
Mamut ei hölkkää koska mamut ei vietä jouluu.
- Anonyymi
Espoossa mamut ammuskelleet jouluaattona. Maahanmuutto on rikkaus. Ei mulla muuta.
- Anonyymi
Espoossa ammuttu kadulla.
Hölkkä mänee vaikiaksi kun pitää mutkan kanssa liikkua. - Anonyymi
Miksi mamut ajelee aamusta iltaan wolttimopoilla? Hölkkäisivät mieluummin.
- Anonyymi
Miksei wolt kulje kauramoottoril?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565190Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1031504
- 921446
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041406En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721027
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671025