Apua pysyvään laihtumiseen

Anonyymi-ap

Moikka! Oon omasta mielestä ihan liian painava ja haluaisin päästä tavoitepainoon __.

Sorrun aina herkkuihin, vehnään tai muihin epäterveellisiin/lihottaviin ruokiin! Kaikki massahan mulla on suurimmaksi osaksi reisissä!

Miten saisin massaa vähennettyä reisistä ja saada loppumaan lihottavien ruokien syöminen?

Kiitos paljon jos voisit auttaa❤️❤️

4

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mene kuntosalille tapaamaan kuntosaliohjaajaa ja mene tapaamaan myös ravintoterapeuttia. Sen jälkeen pärjäät omillasi.

Kun tiedät tarpeeksi, loppu on itsestä kiinni. Paitsi sairaus.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tuolla jumppaamisella pitäisi läskien lähteä?

Rasva palaa vastuksilla ja lihasta rakentuu tilalle, joka muovaa kehoa. Rasva ei pala täsmänä mistään kehon osasta vaan sitä lähtee tasaisesti kaikkialta kun treenaa.

Tässä ennemminkin hyvä ja tehokas treeni kuntosalille:
        https://www.youtube.com/watch?v=GOEpqUknOO4

Ja kyllä näitäkin löytyy lisää. Etsivä löytää.

Eli: ala käymään salilla ja syö terveellisesti ja monipuolisesti. Älä kituuttele millään niukka energisellä dieetillä. Terveellisesti syömisen termi ei ole välttämättä kaikille selvä, joten googlettele millainen olisi hyvä ruokavalio salia tukemaan. Ohjenuorana voin mainita, että runsaasti proteiinia, kuituja ja terveellisiä rasvoja, sekä vitamiineja kasviksista.

Ja jos jatkat tällaista elämäntapaa niin peilikuvasi tulee näyttämään hyvältä.
        Laihdutus ei ole vippas konsteja, vaan elämäntapamuutos.

Jos et halua paljoa massaa, niin kehon painollakin tehtävä treeni on aloittelijalle varmasti hyvä ja muokkaava. Mutta tuossa yllä olevassa videossa liikeradat eivät ole lähellekään sitä mitä pitäisi. Youtubesta löytyy hyviä videoita tähän esimerkiksi hakusanalla kehonpainotreeni jne.

Jos haluat kuihtua niin tee paljon aerobista liikuntaa ja syö vähän. Tällöin energian kulutuksesikin laskee matalaksi ja painoa on entistä hankalampi ylläpitää. Enkä tiedä näyttääkö sellainen kovin hyvältäkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe