Onko epäkunnioittavaa mennä ystävän häihin hiukset auki? Mulla on pitkähköt suorat hiukset enkä viihdy hiukset kiinni kuin aerobicissa. En tuntisi oloani mukavaksi, jos joutuisin laittamaan ykköset päälle ja hiukset kiinni. Olisiko kiharat yhtään juhlavammat??
kampaus häihin
2
2474
Vastaukset
- Sanna
Miettisit ensiksi itse, ovatko nämä ensimmäiset hienommat juhlat joissa käyt? Etkö ole käynyt aiemmin missään? Jos olisit, olisit ehkä saattanut huomata, että jokainen häävieras päättää itse hiuksistaan, ja hiustyylejä näkeekin useampia. Joku tekee nutturan, toinen letin, kolmas kiharoita ja neljäs antaa hiusten roikkua vapaasti.
Tiedät itse, millaiset häät on tulossa: onko hääpari rento, vai perinteitä kunnioittava, ovatko häät kirkko- vai maistraattihäät, onko hääjuhla seurakunnassa vai mökkikylässä? Entäs mitä laitat päällesi, jakkupuvun, kukkamekon, housut ja paidan vai jotain muuta?
Kyllä avoimet, kiiltävät, hiukset voivat olla vähintään yhtä juhlavat kuin kiinnilaitettu kampauskin. Ja sama koskee kiharoita. Eli valintasi on sinun. - Ilovehair
Pukeutumisen ja hiusten tulisi olla "sopusoinnussa". Perinteisesti pitkä iltapuku on se, joka "määrää" pitkät hiukset kiinni. Eli simpsakka kesäinen juhla-asu ja kauniisti laitetut "aukinaiset" hiukset on ihan ok häissä (vai oliko kutsussa toiveena iltapuku?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403077- 812904
- 1902479
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362195- 201493
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411406Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251