Onko epäkunnioittavaa mennä ystävän häihin hiukset auki? Mulla on pitkähköt suorat hiukset enkä viihdy hiukset kiinni kuin aerobicissa. En tuntisi oloani mukavaksi, jos joutuisin laittamaan ykköset päälle ja hiukset kiinni. Olisiko kiharat yhtään juhlavammat??
kampaus häihin
2
2367
Vastaukset
- Sanna
Miettisit ensiksi itse, ovatko nämä ensimmäiset hienommat juhlat joissa käyt? Etkö ole käynyt aiemmin missään? Jos olisit, olisit ehkä saattanut huomata, että jokainen häävieras päättää itse hiuksistaan, ja hiustyylejä näkeekin useampia. Joku tekee nutturan, toinen letin, kolmas kiharoita ja neljäs antaa hiusten roikkua vapaasti.
Tiedät itse, millaiset häät on tulossa: onko hääpari rento, vai perinteitä kunnioittava, ovatko häät kirkko- vai maistraattihäät, onko hääjuhla seurakunnassa vai mökkikylässä? Entäs mitä laitat päällesi, jakkupuvun, kukkamekon, housut ja paidan vai jotain muuta?
Kyllä avoimet, kiiltävät, hiukset voivat olla vähintään yhtä juhlavat kuin kiinnilaitettu kampauskin. Ja sama koskee kiharoita. Eli valintasi on sinun. - Ilovehair
Pukeutumisen ja hiusten tulisi olla "sopusoinnussa". Perinteisesti pitkä iltapuku on se, joka "määrää" pitkät hiukset kiinni. Eli simpsakka kesäinen juhla-asu ja kauniisti laitetut "aukinaiset" hiukset on ihan ok häissä (vai oliko kutsussa toiveena iltapuku?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733