Väärät toimintatavat lihottaa,

Anonyymi-ap

Siinäkään ei ole esimerkiksi mitään järkeä,syö kahvin kera ensin mitättömän pieniä määriä piirakkaa ja samaan aikaan syö sitten karkkia 250 grammaa.

Toinen asia,ei harrasta yhtään liikuntaa vaikka olisi aikaa
Nämäkin kaksi asiaa yhdessä LIHOTTAA

Näitä vääriä toimintatapoja on vaikka kuinka paljon.
Asiat tehdään aivan väärällä tavalla ja se lihottaa .
Tämäkin täällä paljon kritisoitu tapa viedä karkit kellariin on käytännössä hyväksi todettu toimintatapa.Silloin kun niitä on siellä niin ei tarvitse mennä aina kaupasta ostamaan muutamaa karkkia kun karkkia tekee mieli.
Jos niitä pitää kotona kaapissa ne syö kerralla kaikki,kerralla saattaa samalle päivälle syödä niitä 500 grammaakin.

15

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saako karkit kellarista liian helposti?

      Onko se kellari lukittu? Missä kellarin avain on? Ovatko kellarin rappuset liukkaat tai onko kellarissa kylmä? Voiko säilytyspaikkaan asentaa aikalukon?

      Kaikki tämä vaikuttaa vääriin toimintatapoihin.

      • Anonyymi

        Karkkia SAA syödä,mutta sitä EI saa syödä liikaa.


      • Anonyymi

        Mitäs jos siellä kellarissa oliskin ämpärillinen omppuja, marjoja, porkkanoita tai kurpitsaa? Noin niinkun palkintona. Sais samalla vähän vitamiineja ja kuitua hakupalkaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos siellä kellarissa oliskin ämpärillinen omppuja, marjoja, porkkanoita tai kurpitsaa? Noin niinkun palkintona. Sais samalla vähän vitamiineja ja kuitua hakupalkaksi.

        Ei hedelmistä ja juureksista ole mitään vaaraa,ne voi olla aivan hyvin jääkaapissa kun,mutta karkkia ei voi pitää kotona kaapissa.
        Minulle kävi niin että söin tosiaan tuon 250 grammaa karkkia ja siinä meni vain alle puoli tuntia kun kävin 5 kertaa hakemassa lisää.
        1500 ylimääräistä kaloria ihan noin vaan.Vein ne heti pois kellariin.Olen todennut ennenkin että minulla ei kestä olla kaapissa yhtään karkkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hedelmistä ja juureksista ole mitään vaaraa,ne voi olla aivan hyvin jääkaapissa kun,mutta karkkia ei voi pitää kotona kaapissa.
        Minulle kävi niin että söin tosiaan tuon 250 grammaa karkkia ja siinä meni vain alle puoli tuntia kun kävin 5 kertaa hakemassa lisää.
        1500 ylimääräistä kaloria ihan noin vaan.Vein ne heti pois kellariin.Olen todennut ennenkin että minulla ei kestä olla kaapissa yhtään karkkia.

        On minulla siellä kellarissa 4 kiloa lidin hedelmätoffeeta ja 4 Marabou maitosuklaata ,kilo suklaarusinoita,muutama paketti suklaakeksejä ja nyt vielä nämäkin karkit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minulla siellä kellarissa 4 kiloa lidin hedelmätoffeeta ja 4 Marabou maitosuklaata ,kilo suklaarusinoita,muutama paketti suklaakeksejä ja nyt vielä nämäkin karkit.

        Pistä varashälytin siihen kellarin oveen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minulla siellä kellarissa 4 kiloa lidin hedelmätoffeeta ja 4 Marabou maitosuklaata ,kilo suklaarusinoita,muutama paketti suklaakeksejä ja nyt vielä nämäkin karkit.

        Minä en ole makean perään, mutta syön yleensä samana päivän kaiken sen minkä olen ostanut kaupasta hiutaleita, kaaleja ja porkkanoita lukuun ottamatta. Kukkaron päälle käy kalliiksi jos käy joka päivä kaupassa, kun on pakko ostaa tarjouksia. Parempi olisi ostaa aina vain samoja peruselintarvikkeita ja unohtaa tarjoukset, joissa on usein huono ravintoarvo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minulla siellä kellarissa 4 kiloa lidin hedelmätoffeeta ja 4 Marabou maitosuklaata ,kilo suklaarusinoita,muutama paketti suklaakeksejä ja nyt vielä nämäkin karkit.

        "On minulla siellä kellarissa 4 kiloa lidin hedelmätoffeeta ja 4 Marabou maitosuklaata ,kilo suklaarusinoita,muutama paketti suklaakeksejä ja nyt vielä nämäkin karkit"

        =

        On minulla siellä kellarissa 4 litraa kossua ja 4 lavaa Santtua, 5 litraa wiskiä ja likööriä, muutama ginipullo ja nyt vielä nämäkin pontikat.
        Turhaa mennä joka kerta kauppaan. Kirjoittaa pullon päälle vaan ELÄ OTA. Jos pullot olis jääkaapissa niin joisin kerralla kaikki. Join just kerralla pari litraa kossua, kun oli kylmä ilma. Olen nyt vähentänyt puoleen. Söin tänään juustosiivun ja heti lihoin 2 kiloa.

        😀


    • Anonyymi

      Lihominen johtuu vain siitä että asiat tehdään päin vittua niin miten EI saisi tehdä.

    • Anonyymi

      "kerralla saattaa samalle päivälle syödä niitä 500 grammaakin."

      😳😳😳😳

      Olisko sun aika varata aika lääkäriin? Kerro riippuvuudestasi.

      • Anonyymi

        Lääkäriin, miksi??? Sinne tuskin kaivataan riippuvuudestaan kertojia! Sitä paitsi en ole riippuvainen, vaikka voin syödä 500 g makeisia yhdessä päivässä. Voin myös olla ilman vaikka vuoden tai kaksi, mutta makeiset ovat kyllä hyviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäriin, miksi??? Sinne tuskin kaivataan riippuvuudestaan kertojia! Sitä paitsi en ole riippuvainen, vaikka voin syödä 500 g makeisia yhdessä päivässä. Voin myös olla ilman vaikka vuoden tai kaksi, mutta makeiset ovat kyllä hyviä.

        Riippuvuussairauteen saa hoitoa. Kyse on ihan yhtä paljon terveyttä vaarantavasta asiasta kuin alkoholismi. Sokerinsyöjillä on rasvamaksa.


    • Anonyymi

      https://www.diabetes.fi/yhteiso/ajankohtaista/ajankohtaista_arkisto/karkkidieetti_aiheuttaa_rasvamaksan_kolmessa_viikossa.4333.news#d67cce26

      Kannattaisi kyllä hakea apua jos ei itse kykene säätelemään syömistään. Karkkilaihduttaja jossain kohtaa päätteli että on raudanpuute, vaikkei ole käynyt edes kokeissa. Ei hemoglobiinia arvaamalla mitata. Kun käyttäisi karkkiin käyttämänsä rahan, ja menisi rahalla otattamaan yksityisellä verikokeet niin selviäisi kaikki sairaudet ja saisi hoitoa. Ja pääsisi lääkäriinkin sillä että kertoo addiktiostaan, ja verikokeet julkisella, siis ennen kuin viedään jonkun kohtauksen takia. Kun kerran päänsärkyä on, ja monessa kohtaa oon lukenut että syö kipuun. Kipuun on lääkkeitä, eikä karkki vie kivun syytä.

    • Anonyymi

      On muitakin terveyshaittoja kuin lihavuus! Jatkuvasti laihdutuskuurilla olevilla on muita terveyshaittoja, kun elimistö ei saa tarvittavia ravintoaineita, ajatelkaa vaikka anorektikot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1713
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1340
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1138
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      52
      949
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      71
      907
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      860
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe