Oisko hienoo, jos mies toisi mukanaan lämmin voileipä tarpeet, levittäisi vehnäpaahtoleivälle majoneesia, BBQ savunmakuista kastiketta, parmesan juustorouhetta, pari kinkkuleikkele viipaletta, hampurilais juusto viipaleen, päälle voilla voidellun vehnäpaahtoleipä viipaleen ja laittaisi sen voileipä grilliin.
Keittiössä miehen lämmin voileipä valmistuisi, juusto sulaisi ja leviäisi voileipägrillille ja paahtoleipä alkaisin ruskistumaan ja savua alkaisi keittiössä olemaan.
Mies kiepsauttaisi vähän mustueen lämpimän voileivän lautaselle, spruuttaisi ketsuppia, sinappia päälle ja ruokalusikalla kurkkusasaattia ja toisi sen naisen eteen, kun nainen katsoisi romanttista saippua oopperaa, jossa komea mies valkoisella ratsulla ratsastaisi, tarjoaisi naiselle shampanjaa ja veisi ratsullaan naisen gurmee ravintolaan syömään hiiltyneitä silakoita.
Lämmin voileipä
14
254
Vastaukset
- Anonyymi
Pikku hetki niin käyn tosta viereisestä tallista katsoon onko siellä valkoista hepoista.
Pari vuosikymmentä sitten lapsukainen harrasti hapkidon lisäksi taitoratsastusta. Silloin ei ollut valkoista ratsua.
Itsehän pelkään hepoja, mutta silti aina jouduin taluttamaan sitä maailman suurinta konia. Ei se vtu saa mennä niin, että suurin ukko taluttaa suurinta hevoista.
Kerran olin vahingoniloinen, kun polle liukastui ja kaatui.
>simiti<- Anonyymi
Millainen on mies ihanteesi tumma vai vaalea niin olisko ihanaa mies tulis taaksesi ja tunnet isot kourat vartalollasi ja laittaa sinut etu nojaamaan eli pyllistöt verkkarit laskee alas ja työntyy sinuun rakastelette laitatko huulipunaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen on mies ihanteesi tumma vai vaalea niin olisko ihanaa mies tulis taaksesi ja tunnet isot kourat vartalollasi ja laittaa sinut etu nojaamaan eli pyllistöt verkkarit laskee alas ja työntyy sinuun rakastelette laitatko huulipunaa
Vai miksi tykkäät et mies tekis leipiä sinulle
- Anonyymi
Mikä nainen simiti oikein on naisiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä nainen simiti oikein on naisiaan
Saako joku mies sinusta hyvän emännän ja vaimon ja tulisko lapsia
No hyvä voileipä voisi maistua, mutta miksi siihen pitää laitaa BBQ-kastiketta ja vielä päälle ketsuppia ja sinappia? Majoneesia voi kyllä olla tai jotain hyvää dippiä tai tuorejuustoa. Ja miksi ketsuppi ja sinappi pitää spruutata päälle? Eikö niitä voi laittaa siististi? Ja missä kaikki vihannekset leivän välistä?
Jotenkin ei kuulosta kovin herkulliselta. Huomaavaista, että mulle tekee ja tuo sellaisen, mutta sanoisin miehelle että syö itse vaan.
- Anonyymi
Kerran jouduin jäämään ylitöihin. Vaimoni toi sitten evästystä minulle töihin.
Se eväsleipä maistui parhaalta ikinä. Olihan se rakkaudella tehty.
>simiti<
- Anonyymi
Todella on kiva, jos mies tekee ruokaa tai välipaloja.
Mies vois kuitenkin kysyä naiselta, mitä lämpimiin voileipiin laitetaan.
Itselleen tietysti saa tehdä sitä mistä pitää. - Anonyymi
Joo ei olisi. Tuo ei nyt oikein kuulosta sellaiselta, joka mun makunystyjäni hivelisi. Saa mies silti itse syödä tuota, jos tahtoo. Mä syön nyt savulohta, saaristolaisleipää, coleslawta ja keitettyä perunaa. 👌
- Anonyymi
Loppuosa oli kummallinen 🤔
- Anonyymi
Joo mistä v*tusta ne silakat pitää aina vetää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mistä v*tusta ne silakat pitää aina vetää
Ihminen eli ihmiset tykkää silakoista ne vaan on hyvii
- Anonyymi
Jos mies edes tekisi sellaisia lämpimiä voileipiä, joista pitäisin, niin joo. Nuo mies saisi kuitenkin syödä itse, joten turhaan hän niitä aineksia mun luokseni raahaisi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1881315
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50711Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311590Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53564
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7560