Oletteko huomanneet ettei miellä ole enää lupaa puhua edes siitä, mitä lehdissä kerrotaan!

Anonyymi-ap

Viimeeksi oli puhetta imaamista jonka Raastuvanoikeus tuomitsi uhkailusta ja pahoinpitelystä; 4kk ja 15 vrk, ehdollista vankeutta.
Josta imaami on kertonut valittavansa joka oikeusasteeseen Suomessa ja Euroopan tuomioistuimeen asti! Siis väittää saamaansa tuomiota laittomaksi/rasistiseksi,

Mä vastasin tähän erään toisenhenkilöön aloitukseen, mutt suomalaisena mulla ei saa olla omia ajatuksia, sillä ne selvästikin tulkitaan rasistisiksi.
Nyt olisi mielenkiintoista tietää. valittiko mielipiteestäni suomalainen naiskansanedustaja vai islamilainen yhteisö vai imaami eli hengellinenjohtaja,


Juttu jatkuu... IS: Helsinkiläisen "päiväkodin" tiloissa toimii Saudirahoitteunen MOSKEIJA!
Talon asukas on Ilta - Sanomien mukaan valittanut moskeijan toiminnasta sekä Helsingin kaupungille että taloyhtiön hallitukselle.

Mahtaisiko taloyhtiö vuokrata mulle tuon kerhohuoneen, jos lupaisin perustaa laittoman salakapakan sen tiloihin, kun kerran moskeijakin on käynyt laatuun.
Tuskin niihin tiloihin enää islamistit tulisi, Ja kun laittomuuksiin aletaan niin;
Ehkä Simiti ystävällisesti tulisi viinin valmistajaksi sekä "viininlaskijaksi" olisi taatusti Hesan suosituin ja halvin juottola! Kotimaista korpikuusen kyyneltä mustanviinimarja mehuun tai tavallista kotisimaa väkevämpää "kiljusimaa" !

trollikka

15

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En koska se ei pidä mun itteni mielestäni millään tavalla tai tasolla paikkaansa. Ja täältä poistuu niin viattomia kommentteja missä ei loukata yhtään ketään millään tavalla kuten esimerkkinä Huitaleen kommetti "niin minustakin" mulle eilen ja sitten taas läpi pääsee välillä niin törkeitä toista ja toisia loukkaavia ja halventavia kommetteja että mun silmään nää poistot on aivan täysin sattumanvaraisia eikä niissä ole tippaakaan mitään logiikkaa eikä järkeä.🙂.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­­­N­y­m­f­­­o­m­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 ­­N­y­­m­­­f­­­o­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#180159242

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Jotain on muuttumassa,kun IS kirjoittaa suomalaisten muslimien Saudi- arabia kytköksistä ja muista hämäristä kuvioista.

    • oon huomannu. Katos kattokaas, kun botti on hyvä renki mutta huono isäntä. Niin kuin aikanaan tulesta sanottiin.

    • Anonyymi

      En osaa sanoa mitään tuollaisen. Mielestäni väkivalta ja pahoinpitelyt pitää tuomita, mutten tunne yhtään imaamia, enkä ole käynyt koskaan suomalaisessa moskeijassa tai asunut edes lähellä, niin ei sanottavaa jollekin marginaali-ilmiöllle.

    • Anonyymi

      Kumpa olisikin! Kyllä tämä on mennyt niin vastakkain asetteluksi, ja jos ett myötäile mukana; olet rasisti! Nämä ihmiset jotka tänne ovat pakolaisina tulleet; niin miks ihmeessä Suomeen? Teillä varmaan on ollut ihan mahtavat olosuhteet siellä entisessä kotimaassanne! Vai mitä? Meillä ei palatseja ole tarjota majoittamiseen ja pahus vie kun suomalaiset eivät suostu edes siivoamaan teidän huushollejanne.

      Meillä on kotonamme sääntö ett se joka sotkee, myös siivoaa sotkunsa.
      Asian ymmärtää jo mun kolmivuotias tyttärenikin, siivoaa lelunsa lattialta pois, ennen nukkumaan menoaan!

      Mä kyllä ymmärrän työperäisen maahanmuuton jos muuttaja pystyy elättämään itsensä täällä ansiotuloillaan! Sitä mä en ymmärrä ett tänne tulee kouluttamaton aputyöntekijä, joka nostaa asumistukea, koska palkallaan ei tule toimeen. Vuoden kuluttua suomalaiset maksavat ehkä lapsilisiä, suomen ulkopuolella eläville lapsilleen. Onhan se kurjaa elää perheestään erossa, joten anotaan oikeutta perheenyhdistämistä! Samoin haetaan suurempaa asuntoa, joten asumiskustannuksetkin nousevat, mutt niistähän on Kela antanut korvauksen ainakin perheellisille!

      Halvempaa olisi varmaan maksaa suomalaisille työntekijöille kohtuullista palkkaa, kuin pyörittää tätä tukien sirkusta! Jonka tällä hetkellä maksaa työväestö, verorahoina. Mutt oikeesti, tämä nyljentä on mennyt jo liian pitkälle, kun vapaamatkutajia alkaa olla liikaa.

      Taivas meitä varjelkoon; ettei Haavistosta tule (missään nimessä) presidenttiä!
      Valta taatusti sokaisee hänet; sehän nähtiin jo hänen ulkoministeri kaudellaan!
      Presidenttinä olisi todellinen "reissu Pekka" ja Suomi tunnettaisiin pian taas; "vastuullisena valtiona" oikeana paratiisina! Valitettavasti sillä ei ole tulevaisuutta.

      Suomalaiset taatusti tekisivät työtä, jollei olisi edullisempaa olla tukirahojen varassa ja hakea ilmaisia ruokakasseja aina, kun niitä on ollut jaossa.
      Kierrätystä on alettu myös harrastamaan enenevässä määrässä. Nyt syksyllä on myös metsissä ruokaa, jota voi poimia jokamiehen oikeudella! Järvistä, joista ja merestä saa kalaa, imaiseksi onkimalla ja kalastuksenhoitomaksun maksettuaan, myös virvelöimällä. Suosittelen, tulee vuoden mittaan halvemmaksi kuin kalan istaminen kalakauppiaalta.
      trollikka

      • Anonyymi

        Montako maahanmuuttajaa tällä palstalla on? Jos Kokoomus haluaa raahata halpaa työvoimaa Suomeen, niin Persujen pitäisi estää, jos ymmärtävät mihin heitä toivottiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako maahanmuuttajaa tällä palstalla on? Jos Kokoomus haluaa raahata halpaa työvoimaa Suomeen, niin Persujen pitäisi estää, jos ymmärtävät mihin heitä toivottiin.

        Orpo o n pääministeri.Purra ei voi siitä päättää.Toivotaan että seuraavissa vaaleissa ps on 1 sijalla.Silloin ps pystyy vaikuttamaan paremmin maan asoihin Tämä kesästä saakka jatkunut rasistin jauhaminen on uskomattomattoman typerää.Täällä nöyristellään joka puolelle ja pyllistetään omalle kansalle Suomalaisten pitäisi oppia kunnioittamaan itseään ja omia arvojaab.


    • Anonyymi

      Olisipa mielenkiintoista alkaa kanssasi kirjeenvaihtoon ap🫡 t. Tuleva diktaattori🥰😁

    • Anonyymi

      Eihän tuota lupaa ole ollut enää ainakaan kymmeneen vuoteen. Kaikki kantasuomalaisten etua ajava poistetaan ja haittaavaa hehkutetaan vailla järkeä.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Sorry, mä otin kantaa sun aloittamaan ketjuun... ja sen jälkeenhän se poistetiin!
        Ilmeisesti vihreiden naisedustaja veti herneen nenäänsä; arvostelin turhan kriittisesti sitä lakia perheenyhdistämisestä! Alunperinkin se laki oli hyväuskoisten säätämä; susi jo syntyessään!

        Koittakaas mennä Kanadaan tai Austraaliaan, vähävaraisena ja huonosti koulutettuna; vaikka sulla olisi hotellista huone varattu viikoksi. Ei käy sanoo tullimies, kun on arvioinut sun mahdollisen varallisuutesi tulla omillas toimeen, sitä ensimmäistä viikkoakaan.
        Epäilevät heti laittomaksi työnhakijaksi, ja asian liittyvän nuorten naisten kohdalla jotenkin prostituutioon. He suojelevat omien kansalaistensa työpaikkojakin halpatylvoimalta, ja rikollisilta! Niin kannattaisi tehdä täälläkin.
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry, mä otin kantaa sun aloittamaan ketjuun... ja sen jälkeenhän se poistetiin!
        Ilmeisesti vihreiden naisedustaja veti herneen nenäänsä; arvostelin turhan kriittisesti sitä lakia perheenyhdistämisestä! Alunperinkin se laki oli hyväuskoisten säätämä; susi jo syntyessään!

        Koittakaas mennä Kanadaan tai Austraaliaan, vähävaraisena ja huonosti koulutettuna; vaikka sulla olisi hotellista huone varattu viikoksi. Ei käy sanoo tullimies, kun on arvioinut sun mahdollisen varallisuutesi tulla omillas toimeen, sitä ensimmäistä viikkoakaan.
        Epäilevät heti laittomaksi työnhakijaksi, ja asian liittyvän nuorten naisten kohdalla jotenkin prostituutioon. He suojelevat omien kansalaistensa työpaikkojakin halpatylvoimalta, ja rikollisilta! Niin kannattaisi tehdä täälläkin.
        trollikka

        No niinpä. Jos ajatellaan vaikkapa suomalaisten työttömyyslukuja ja sitä määrää mitä täältä on itäblokkilaiset ja muut veijarit esim. raksa-alalla kantaneet rahaa omiin kotimaihinsa. Niillä summilla olisi Suomen talous ehkä edelleenkin kunnossa mutta koska eu ja vapaa liikkuvuus eihän sitä tietenkään voi kansallista etua koskaan ajatella missään asiassa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry, mä otin kantaa sun aloittamaan ketjuun... ja sen jälkeenhän se poistetiin!
        Ilmeisesti vihreiden naisedustaja veti herneen nenäänsä; arvostelin turhan kriittisesti sitä lakia perheenyhdistämisestä! Alunperinkin se laki oli hyväuskoisten säätämä; susi jo syntyessään!

        Koittakaas mennä Kanadaan tai Austraaliaan, vähävaraisena ja huonosti koulutettuna; vaikka sulla olisi hotellista huone varattu viikoksi. Ei käy sanoo tullimies, kun on arvioinut sun mahdollisen varallisuutesi tulla omillas toimeen, sitä ensimmäistä viikkoakaan.
        Epäilevät heti laittomaksi työnhakijaksi, ja asian liittyvän nuorten naisten kohdalla jotenkin prostituutioon. He suojelevat omien kansalaistensa työpaikkojakin halpatylvoimalta, ja rikollisilta! Niin kannattaisi tehdä täälläkin.
        trollikka

        Ja kuitenkin ainakin USA:n talous pyörii laittomien maahantulijoiden ja halpatyövoiman avulla. Sen maan järjestelmä romahtaisi, jos heidän tulonsa oikeasti estettäisiin ja jo maassa olevat poistettaisiin.


    • Anonyymi

      En tiedä ovatko moskeijat sinällään laittomia. Vuokranantajalta sellaseen varmasti tarvitsee luvan, mutta voisinko mä esimerkiksi ihan vapaasti perustaa jonkun oman kirkon, jos se vaan tilan vuokraajalle on ok. Ei tuohon varsinaisesti mitään lakiin perustuvaa estettä ole. Vai onko?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      130
      2465
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1474
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      137
      1297
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      350
      1233
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      105
      1140
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1045
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      759
    8. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      13
      741
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      729
    10. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      720
    Aihe