Ketä valveilla? jutellaan.

Mä olin kaukaa viisas ja join yhdeksän maissa energiajuoman. Täytyi tehdä yksi koulutehtävä valmiiksi ja saan energiajuomista sellaisen virtapiikin että ajatus kulkee kun junanvessa.

21

270

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No kertokaa vaikka jotain hauskaa. Mikä on tänään viihdyttänyt, mikä on saanut nauramaan?

      • Anonyymi

        Ei tänään, mutta kerran junan vessassa... noh hätä ei katso aikatauluja. Olin junan vessassa täysistunnolla.

        Kun vetaisin pöntön tajusin samalla hetkellä olevamme asemalla. Siihen aikaan tuotokset tippuivat suoraan raiteille.

        On siinä joku asemalaiturilla saattanut tuumia, että mitä nyt taas?

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tänään, mutta kerran junan vessassa... noh hätä ei katso aikatauluja. Olin junan vessassa täysistunnolla.

        Kun vetaisin pöntön tajusin samalla hetkellä olevamme asemalla. Siihen aikaan tuotokset tippuivat suoraan raiteille.

        On siinä joku asemalaiturilla saattanut tuumia, että mitä nyt taas?

        >simiti<

        Muistan tuon lapsuudesta, kun matkustimme poikki Suomen mummolaan junalla, niin aina muistutettiin ettei saa aseman lähellä mennä vessaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tänään, mutta kerran junan vessassa... noh hätä ei katso aikatauluja. Olin junan vessassa täysistunnolla.

        Kun vetaisin pöntön tajusin samalla hetkellä olevamme asemalla. Siihen aikaan tuotokset tippuivat suoraan raiteille.

        On siinä joku asemalaiturilla saattanut tuumia, että mitä nyt taas?

        >simiti<

        En muista, oonko mä koskaan edes ollut junan vessassa. Tosi harvoin junalla matkustan, enkä koskaan muistaakseni mitään mahdottoman pitkää matkaa…
        Ugh voin vaan kuvitella miten ahdasta siellä on.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En muista, oonko mä koskaan edes ollut junan vessassa. Tosi harvoin junalla matkustan, enkä koskaan muistaakseni mitään mahdottoman pitkää matkaa…
        Ugh voin vaan kuvitella miten ahdasta siellä on.

        Hah totta turiset. Ahtaampaa siellä on kuin lenskarin vessassa. Lisäksi juna heijaa kulkiessaan täysillä.
        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah totta turiset. Ahtaampaa siellä on kuin lenskarin vessassa. Lisäksi juna heijaa kulkiessaan täysillä.
        >simiti<

        Et ole tainnut koskaan käydä junan vessassa siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole tainnut koskaan käydä junan vessassa siis

        Taas mukaviisas vajakkiääliöperse kommentoi pyörätuolistansa käsin avustajansa kautta.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas mukaviisas vajakkiääliöperse kommentoi pyörätuolistansa käsin avustajansa kautta.

        >simiti<

        Oikein, mistä tiesit pedo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tänään, mutta kerran junan vessassa... noh hätä ei katso aikatauluja. Olin junan vessassa täysistunnolla.

        Kun vetaisin pöntön tajusin samalla hetkellä olevamme asemalla. Siihen aikaan tuotokset tippuivat suoraan raiteille.

        On siinä joku asemalaiturilla saattanut tuumia, että mitä nyt taas?

        >simiti<

        Tiedän tuon tunteen. Vedin kerran muinoin junan vessasta alas erään pienen paikkakunnan asemalle ison tukun yltä päältä verisiä papereita.🧻🩸

        🦄


    • Kyllä junilla tuli matkusteltua paljon nuorempana. Aika paljon pääkaupunkiseudulle opiskeluaikana. Ei sinne jaksanut aina omaa autoa viedä, kun sitä ei siellä tarvinnut. Paikallisjunat, ratikat ja metro tuli siellä tutuksi. Oi niitä aikoja. ⚜️

      • Anonyymi

        Kerran Helsingin alueella meinasin jäädä ratikan alle. Onneksi tajusin lyödä ratikkaa vastapalloon ja ratikka kaatui.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Kerro jotain tuhmaa

      • Anonyymi

        Ihana kuva lehdessä

        Mutta eikös tuoreempaa löytyny

        Museotavaraa

        Aikas vanhanaikainen oot

        Niin kaikki on kuin ennenkin. . .

        Onneks aika entinen ei koskaan enää palaa

        Tai tipun möljältä

        Tukka takana

        Ihana elämä edessä


      • Kävelin päin punaisia toissapäivänä, kun olin matkalla Lidliin…
        eikä siinä kaikki. Sen lisäksi mä vielä, samana päivänä, valitan kuinka täällä ei osata käyttäytyä liikenteessä.

        Oops😆


    • Minulla energiajuoma yhdessä särkylääkkeen kanssa auttaa päänsärkyyn, muuten en koe olevani sen energisempi juotuani energiajuomaa. Pissattaa vaan enemmän. 😊

      • Juu kofeiini tehostaa niiden lääkeaineiden vaikutusta, mikä on kyllä hyvä juttu.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Juu kofeiini tehostaa niiden lääkeaineiden vaikutusta, mikä on kyllä hyvä juttu.

        On se, kun orastavan migreeninkin saa joskus kuriin, kun ajoissa hörppää lääkkeen kera. ☺️


    • Anonyymi

      Tsemppiä tehtävään! Toivottavasti onnistuu hyvin, opit paljon ja saat hyvän arvosanan. ☺️

      • Anonyymi

        Tämä oli siis minulta, mutta "allekirjoitus" jäi pois.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli siis minulta, mutta "allekirjoitus" jäi pois.

        🦄

        Kiitos. Kyllä ne aina menee hyvin😊


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1214
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1026
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      54
      729
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      710
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      678
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      608
    Aihe