Laihduttamiseen on ohjeita vaikka kuinka paljon,mutta onko niistä mitään hyötyä.
Minä olen ainakin sitä mieltä että jos omaa halua ei ole eikä viitsi tehdä sen asian eteen mitään niistä ei ole mitään hyötyä.
Enemmänkin nämä varoitukset toimii paremmin mitä ei kannata syödä kuin miten pitäisi laihduttaa.
Tässäkin yksi fideo mitä pitäisi tehdä.
https://vm.tiktok.com/ZGJWcoWp5/
Onko laihdutusohjeista mitään hyötyä
12
289
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla olisi hyvä tavoite mässäilyn estäminen. Luulen että sama pätee sinuun.
Vasta kun on kolme kuukautta elänyt kertaakaan mässäilemättä, sitten voisi alkaa laihduttaa, jos se vielä on tarpeellista.- Anonyymi
Näin se onkin,eihän laihdutuksesta ole ollut silloin mitään hyötyä jos lihottaa itsensä heti takaisin entiseen painoonsa.
Lihomiseen pitäisi vain osata reagoida aikaisemmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se onkin,eihän laihdutuksesta ole ollut silloin mitään hyötyä jos lihottaa itsensä heti takaisin entiseen painoonsa.
Lihomiseen pitäisi vain osata reagoida aikaisemmin.Kyllä siitä on sittenkin hyötyä.Jos laihduttamista ei aloittaisi aina uudestaan paino tulisi nousemaan entisestään.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Yksi ohje riittää: syö vähemmän ja liiku enemmän! Alat laihtua varmasti.
- Anonyymi
Se on liian epätarkka,senkin voi tehdä monella tavalla väärin.
- Anonyymi
Jos äidit rakastaisivat lapsiaan, maailmassa ei olisi yhtään lihavaa ihmistä.
- Anonyymi
Jokaisella on oma tapansa laihtua, siksi ne ohjeet eivät sovi kaikille. Kannattaakin keksiä oma tapa.
- Anonyymi
Muistakaa syödä kasviöljyjä vähintään 25 g joka päivä niin kuin uusissa pohjoismaisissa ruokasuosituksissa neuvotaan.
https://pub.norden.org/nord2023-003/fats-and-oils.html
PS. Oliiviöljystä ei saa välttämättömiä rasvahappoja tarpeeksi. Omega-kolmosta ei ollenkaan ja omega-kuutostakin niukanlaisesti verrattuna moneen muuhun kasviöljyyn. - Anonyymi
Ei mitään hyötyä näillä sivuilla. Pelkkiä luuloja ja uskomuksia.
- Anonyymi
Kyllä on hyötyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 714831
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383326- 492813
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262728Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52169- 232061
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488