Haastaa tuijottamalla

Anonyymi-ap

Tämä haaste on ollut minulle aina utopiaa en ymmärrä sitä lainkaan. Itse käännän monesti katseeni pois siksi etten halua katsella mitään rumia naamoja kovin pitkään. Katselen mielummin naisia. Todella outo ajatus että tuijotuskilpailulla selviäisi kumpi on kovempi uros. Kun käännän katseeni pois nämä miehet on varmaan luulleet että ovat nyt niskan päällä mikä ei pidä paikkaansa. En myöskään ymmärrä miksi keskustellessa pitäisi tuijottaa kokoajan toisen naamaa. En saa sieltä mitään lisäinfoa. Olen tottunut että sanoissa on se sisältö vaikka selät vastakkain puhuttaisiin. Naisille puhe sisältää jotain kulmakarvojen nosteluita ym ilmeilyitä. Mies kertoo sanoilla mitä asiaa hänellä on eikä tuijottele naamaa.

3

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se miten kääntää katseen pois on tärkeää. Jos katsot alaspäin ja sitten pois, se on alistuva, mutta jos katsot sivulle pois päin niin se viestii enemmän ettei kiinnosta poukkoilut nyt eli älä ees yritä.

      Itse oon huomannut että jos joku mies alkaa tuijottamaan ja ei katso heti pois, niin itse vilkasen sivulle kun ei viitsi sen enempää tuijottaa miehiä. Useasti miehet kuitenkin katsovat pois itse nopeampaa, niin ei tartte sen kummemmin viestiä tolleen.

      Naiset kyllä viestii kehonkielellä aika paljon ja tätä ne koittavat lukea miehistäkin useasti. Jos oot komea kivikasvo joka ei paljoa puhu, niin tämä kiinnostaa naisia koska oot mysteeri josta irtoaa kehonkielestä silkka raaka miehinen energia. Ja tämän takia monet miehet koittaa haastaa sinua tuijottamalla.

      Mulla kävi joskus pari kuukautta sitten kaupassa silleen että joku yli 45v kaljamahainen mies alkoi tuijottaan niin älyttömän vihasesti minua ja ihmettelin mistä se johtuu. Pari minuuttia myöhemmin törmäsin uudestaan siihen ja tajusin miksi, mies oli noin 17v tyttärensä ja vaimonsa kanssa kaupassa ja kumpikin näistä naisista alkoi tuijottaan minua ja mies tuijotti todella vihasesti minua sellaisella katseella että "älä yritä mitään".

      Tuijotin vaan takaisin ja kävelin ohi kohti omaa määränpäätäni, eli seuraavia tuotteita mitä tarvitsin.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­­­N­­­y­m­­­f­­o­­m­­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍑 ­N­­y­­­m­f­o­­m­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18017570s

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe