Oon niin rakastunut mun poikaystävään, mutta hän vaikuttaa välinpitämättömältä mua kohtaan. Aina päätän, että laitan poikki, mut sit kuitenkin suostun tapaamaan. Hän alkaa suudella mua ja kiihotun, pillu tuntuu heti kostuvan kun hän koskeekin vain muhun. Puristelee mun rintoja ja alkaa vetää housuja mun jalasta. Mua panettaa ja haluun häntä niin kovin… Hän kääntää mut nelin kontin sängylle ja haluun häntä jo mun märkänä valuvaan pilluun. Haluun tuntea hänen rakkauden ja halun mua kohtaan kun on ollut niin ikävä ja yksinäinen olo. Hän hieroo kaluaan pillun huulten välissä, muttei työnny sisään. Mä vaikeroin kiimassa, mut hän työntääkin kovan kalunsa mun anaaliin, kiljahdan vaimeasti, koska se sattuu enkä haluaisi sinne pantavan. Hän ei välitä vaan pitää mua paikoillaan lantiosta ja kiihkon vallassa työntelee kaluaan mun sisään ja jokainen työntö kiristää ja sattuu. En kykene vastustelemaan, enkä edes yritä koska haluun olla hyvä tyttöystävä. Hän nussii mua perseeseen ja vaikka se sattuu niin alistun tilanteeseen. Hän jatkaa kunnes tulee mun sisään… On sekava olo, samaan aikaan kiihottunut ja nöyryytetty. Taas suostuin tähän… Ja taas sydän syrjällään odotan turhaan rakkauden tunnustusta seuraavat viikot kunnes taas nähdään ja sama juttu uudestaan…
Annan aina miehelle periksi
Anonyymi-ap
0
268
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918