Nainen mikä paras vaatetus miehellä

Anonyymi-ap

Jos miehelläsi olis pipo ja lippis takki paita alusvaatteet housut sukat kengät ja saappaat ja teidän lakanat peitto tyynyliinat ym lukee daiwa shimano abu garcia rapala patriott merkki eli mikä merkki kertoo mikä hyvä mies ja mikä huono mies

35

381

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika tiukka jako hyviin ja huonoihin miehiin, ja lisäksi vielä vaatemerkkien perusteella missä utopiassa oikein elät?

      Riittää, että miehellä on jonkunlaiset kivat vaatteet. Tykkään paljon mustista farkuista, nahkarotseista, bootseista, yleensä kaikesta mustasta. Aika tylsää silti olisi, jos kaikki miehet pukeutuisivat aina noin. Esimerkiksi Käärijän bolero on ihan omaa sarjaansa, NIIN hienon hieno että. Nauru pääsee silti, kun sovittelin boleroa mielessäni muiden miesten päälle.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Kai niillä nyt eroa on onko joku mies esim daiwa vai abu garcia miehii eli näkee heti et tuo mies ei oo mikään turha mies ja toisesta näkee heti et on turha jäbä eikä saa kalaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai niillä nyt eroa on onko joku mies esim daiwa vai abu garcia miehii eli näkee heti et tuo mies ei oo mikään turha mies ja toisesta näkee heti et on turha jäbä eikä saa kalaa

        Kyllä, yhtäältä tytöt tarkastelevat perusluonteensa ohjaamina (tiedostamattaan, alitajuisesti) miehiä arvioidakseen heidän taloudellista asemaa. Toisaalta tietoisesti, ekososiaalisin perustein.


      • Anonyymi
        Wilder_Longmember kirjoitti:

        Kyllä, yhtäältä tytöt tarkastelevat perusluonteensa ohjaamina (tiedostamattaan, alitajuisesti) miehiä arvioidakseen heidän taloudellista asemaa. Toisaalta tietoisesti, ekososiaalisin perustein.

        Siihen vaadittaisiin se, että tajuaisi jotain noista statussymboleista. Itseäni ei ole koskaan (edes alitajuisesti) kiinnostanut niin paljon, että olisi moisia oppinut. En mä tiedä lainkaan miltä näyttää kallis vaate tai kello. En siis huomaa sellaisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siihen vaadittaisiin se, että tajuaisi jotain noista statussymboleista. Itseäni ei ole koskaan (edes alitajuisesti) kiinnostanut niin paljon, että olisi moisia oppinut. En mä tiedä lainkaan miltä näyttää kallis vaate tai kello. En siis huomaa sellaisia.

        Varmaankaan et ole nähnyt miehiä korkea laatuisissa vetimissä. En tarkoittanut vaatemerkkiä. Asusteet jotka edellyttävät vakaata taloutta huokuvat siitä selvästi erottuen, monin tavoin, sitä ei ole mahdollista olla huomaamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen vaadittaisiin se, että tajuaisi jotain noista statussymboleista. Itseäni ei ole koskaan (edes alitajuisesti) kiinnostanut niin paljon, että olisi moisia oppinut. En mä tiedä lainkaan miltä näyttää kallis vaate tai kello. En siis huomaa sellaisia.

        Sama mulla. Ei mitään aavistusta mitä mikäkin miesten rytky maksaa. En erota tokmannia armanista, jos ei joku lappu näy ja sillonkaan en tunnistaisi aitoa piraatista. 🤣

        Ja mun kokemukseni mukaa tää on ihan tavallista. Eipä tavalliset naiset juurikaan noiden miesten vaatteiden ja merkkien ja symbolien päälle tajua, jos tajuavat edes omiensa. Sellaset, joille noi on tärkeitä on todella helppo bongata ja tunnistaa naislaumasta. Heidät on siis halutessaan tosi helppo kiertää, jos ei halua materian ja merkkien perään olevaan tai jos haluaa, niin heidät on myös tosi helppo valkata.


      • Anonyymi
        Wilder_Longmember kirjoitti:

        Varmaankaan et ole nähnyt miehiä korkea laatuisissa vetimissä. En tarkoittanut vaatemerkkiä. Asusteet jotka edellyttävät vakaata taloutta huokuvat siitä selvästi erottuen, monin tavoin, sitä ei ole mahdollista olla huomaamatta.

        Hyvin suurella todennäköisyydellä olen nähnyt hyvin usein. Kun ottaa huomioon missä liikun, niin todennäköisyys on hyvin korkea. Rytky kuin rytky, samalta ne mun silmiini näyttää.


      • Anonyymi
        Wilder_Longmember kirjoitti:

        Varmaankaan et ole nähnyt miehiä korkea laatuisissa vetimissä. En tarkoittanut vaatemerkkiä. Asusteet jotka edellyttävät vakaata taloutta huokuvat siitä selvästi erottuen, monin tavoin, sitä ei ole mahdollista olla huomaamatta.

        Saat sä kuvitella noin, mutta kertoo miten vähän lopulta tiedät naisista noin ryhmänä. Se tietenkin on ihan hyvä, että sä tunnet olosi paremmaksi kalliissa kledjuissa ja ehkä loistat silloin jotain itsevarmuutta. Valtaosa muista ihmisistä Suomessa (edes naisista) ei kuitenkaan kiinnnitä mitään erikoishuomiota niihin sun vaatteisiisi. Monesti ulkomailla ollaan enemmän ton materian perään, että sieltä voi löytyä enemmän sellasia, jotka tuijottaa vaatteesi hintaa, etsien sopivaa uhria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mulla. Ei mitään aavistusta mitä mikäkin miesten rytky maksaa. En erota tokmannia armanista, jos ei joku lappu näy ja sillonkaan en tunnistaisi aitoa piraatista. 🤣

        Ja mun kokemukseni mukaa tää on ihan tavallista. Eipä tavalliset naiset juurikaan noiden miesten vaatteiden ja merkkien ja symbolien päälle tajua, jos tajuavat edes omiensa. Sellaset, joille noi on tärkeitä on todella helppo bongata ja tunnistaa naislaumasta. Heidät on siis halutessaan tosi helppo kiertää, jos ei halua materian ja merkkien perään olevaan tai jos haluaa, niin heidät on myös tosi helppo valkata.

        Noinhan se just on. Ne eniten materian ja mammonan perään olevat skannaa pois sekunnissa ja vähän kevyemmin materiaorientoituneen bongaamiseen voi mennä jopa 30 sekuntia. Sitä en tiedä, että miksi miehet muka eivät tuota osaa ja valitun naisen "harakkamaisuus" voi muka tulla joillekin yllätyksenä. Ehkä miesten tutkaa sitten heikentää se "panisin", mutta rehellisesti mä en kyllä edes usko, että miehillekään tulisi koskaan yllätyksen. Tuo on niin helposti huomattava ominasuus ihmisessä, että sen huomiotta jättäminen on taatusti tahallista ja jälkikäteisvalitus näinollen pelkkää teatteria. 🙂


    • No munasillaan on hienoa.

      • Anonyymi

        Eikö sinulla mitään muuta mielessä kuin muna


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla mitään muuta mielessä kuin muna

        Itseasiassa ei ole koskaan nykyään mielessä muna, paitsi kananmuna. Silloinkin on nälkä.

        Kunhan nyt lohkaisin yhtä tyhmiä, kun aloittajakin yleensä. Mikäli edes pystyn niin tyhmiin juttuihin yrittäenkään.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Itseasiassa ei ole koskaan nykyään mielessä muna, paitsi kananmuna. Silloinkin on nälkä.

        Kunhan nyt lohkaisin yhtä tyhmiä, kun aloittajakin yleensä. Mikäli edes pystyn niin tyhmiin juttuihin yrittäenkään.

        Eli aloittaja tyhmä ja sinä viisas ehkä niin mutta kyllä sinulla nyt muut munat mielessä kuin kananmunat mut nyt täytyy lähtee tupakille ja iltapalan tekoon


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli aloittaja tyhmä ja sinä viisas ehkä niin mutta kyllä sinulla nyt muut munat mielessä kuin kananmunat mut nyt täytyy lähtee tupakille ja iltapalan tekoon

        Sun juttus on usein aika tyhmiä, mielestäni. Muttet sinä välttämättä tyhmä ole, tekeydyt vaan tyhmäksi jutuillasi.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Sun juttus on usein aika tyhmiä, mielestäni. Muttet sinä välttämättä tyhmä ole, tekeydyt vaan tyhmäksi jutuillasi.

        Köyhällä tyhmän jutut mutta minä en siitä välitä köyhä saa jutella täällä mut nyt tupakil se o moro


      • Anonyymi kirjoitti:

        Köyhällä tyhmän jutut mutta minä en siitä välitä köyhä saa jutella täällä mut nyt tupakil se o moro

        Ai, rahakin vaikuttaa asiaan. Okein. Enpä tiennytkään.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Itseasiassa ei ole koskaan nykyään mielessä muna, paitsi kananmuna. Silloinkin on nälkä.

        Kunhan nyt lohkaisin yhtä tyhmiä, kun aloittajakin yleensä. Mikäli edes pystyn niin tyhmiin juttuihin yrittäenkään.

        Huitale on palstan Siveyden sipuli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huitale on palstan Siveyden sipuli!

        Kunnollinen nainen




      • Anonyymi kirjoitti:

        Huitale on palstan Siveyden sipuli!

        Erilaisuus on rikkaus.


    • Anonyymi

      Hauska joku sellainen jufstiina pölkkypää mutta joof

      • Anonyymi

        Pekka Puupää-tyyli on hyvä, kukka hatussa vielä niin tietää ett onpa hyvä mies


    • Mun mielestä aika moni tavallisen näköinen mieskin muuttuu seksikkääksi, kun sillä on mustat aurinkolasit ja musta nahkatakki päällä.

    • Anonyymi

      Jokainen Mies tietää miten pukeutua... Nuorekas tai juntti... Oman tyylin mukaan

    • Anonyymi

      AIV hattu päähän se on hyvä !

    • Anonyymi

      Mä en tajua vaatemerkeistä mitään. Niistä multa ihan turhaa kysyä.

      Parhaat on vaatteet, joissa itse viihtyy ja jotka ovat tilanteeseen sopivat. Vaikka farkut ja huppari tai nahkarotsi tai pilotti tmv. Kunhan nyt ei jatkuvasti puvussa kulje.

    • mercury huono mies terhi hyvä mies

    • Anonyymi

      Miestä katson aina ensin .Kun puhuu onko hampaat hoidettu hammasläkärissä,2 katsooko mies puhelinta vai puhuessa silmiin?Onko vaatetus puhdas ja siistit jalkineet tai lenkkarit? Onko iso vatsa? Jos on kielii on koti hiiri TV-Viihde kanavat ja toto pelit.Ei kiitos!

      • Mä oon viime vuosina käyny niin paljon hammaslääkärissä, että saan jo joulutoivotuksiakin hammaslääkäriltä. Aika hurjan näkönen se mun hammaskuvakin on, kun joka hampaassa reikä. Mitta eihään ne näy kun on noi muovipaikat. Pitkään lähes kolmikymppiseks oli vaan yksi reikä, joka oli amalgaamilla paikattu.


    • Pitää olla siistit suorat housut, siisti kauluspaita ja siisti pusero.

    • Anonyymi

      Eikös nuo kaikki merkit liity kalastukseen, vai mitä aloittaja?

      Mies saa valita itse miten pukeutuu. Asiasta voidaan kyllä keskustella.

      • Sivu huomautuksena on Rapala virolainen. Oikeen hyvä uistin viron lepposissa vesistöissä, mutta ei suomeen sovellu, eli jos täällä kalastelette niin kannattaa ostaa kotimaista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      127
      2326
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      103
      1377
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      329
      1105
    4. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      109
      1071
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1067
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      97
      956
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      700
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      699
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      680
    10. 50
      674
    Aihe