Kiinnostaisi kuulla, että miten suvaitsemattomia ihmiset ovat tämän asian suhteen?
Olisi siis kyseessä henkilö joka pitää ns. itse huolen itsestään, ei tosiaankaan etsi kumppanista mitään hoitamaan tms, työelämä vain ei sairauksien vuoksi enää olisi mahdollista.
Haittaisiko sinua seurustella ihmisen kanssa, joka on työkyvyttömyyseläkkeellä
10
260
Vastaukset
- Anonyymi
Ei haittaisi, koska ihminen on tärkein valintaperuste, ei se mitä hän tekee työkseen tai mitä työtä on tehnyt.
- Anonyymi
Jos rakastuisin niin ei haittaisi.
Mikä ettei,kyl muut asiat ratkaisisivat .
- Anonyymi
Kokonaisuus ratkaisee. Ei tuo välttämättä ole este.
- Anonyymi
Olen miettinyt omalla kohdallani tota, että pitäisikö pyrkiä työkyvyttömyyseläkkeelle, ku tuntuu siltä, ettei kelpaa enää työ elämään? Olen laittanut varmaan jo sata hakemusta ihan perus duuneihin (logistiikka/ kuljetus ja koulutustani vastaaviin töihin). Työuraa olisi jäljellä vielä noin 10- vuotta. Olen pärjännyt omasta mielestäni työurallani keskimääräistä paremmin ja joskus jopa vielä paremmin. Omasta mielestäni olen hyvä suoriutuja työelämässä.
- Anonyymi
Minusta tuntuu, että parempi olisi olla töissä.
Toivottavasti löydät itsellesi työpaikan. Tsemppiä sinulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuntuu, että parempi olisi olla töissä.
Toivottavasti löydät itsellesi työpaikan. Tsemppiä sinulle.Työkyvyttömyyseläkkeelle kannattaa varmaan hakea, jos tuntuu ettei jaksa tehdä töitä.
Ihmiset ovat niin erilaisia, toisen puolesta ei voi tietää mikä on parasta.
- Anonyymi
Ei mitenkään minua haittaa. Seurustelin monta vuotta miehen kanssa joka suhteemme aikana joutui työkyvyttömyyseläkkeelle. Ja seurustelimme vielä vuosia senkin jälkeen. Suhde kaatui muihin asioihin.
- Anonyymi
Kiitos vastauksista kaikille ❤️
- Anonyymi
Ei mua työkyvyttömyyseläke häiritse. Sen syillä voi olla väliä, että kuinka rajuista jutuista on kysymys ja millä tavalla ja missä määrin ne vaikuttavat elämään. Ei työkyvyttömyyseläkkeelle kuitenkaan yleensä ihan pikkujutuista johtuen pääse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458580Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472449Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272251- 371995
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221390Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091147Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015