Koska monet ovat töissä ja koulussa.
Näin aamuisin ja päivisin on palstalla hiljaisempaa
11
158
Vastaukset
Juu. Vaikka jotkut chättäilee töistäänkin käsin tänne.
- Anonyymi
Mitähän heidän pomonsa mahtaa tuumata?
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän heidän pomonsa mahtaa tuumata?
En tiiä. Kysy heiltä. Lähinnä mietin, että on oltava leppoisa työ kun ehtii. Ei meillä ehdi edes puhelinta vilkuilla työpäivän aikana. Näin kotona vasta.
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
En tiiä. Kysy heiltä. Lähinnä mietin, että on oltava leppoisa työ kun ehtii. Ei meillä ehdi edes puhelinta vilkuilla työpäivän aikana. Näin kotona vasta.
Autokauppiiaat ehkä eivät työpäivän aikana ehdi vilkaista puhelintaan paitsi tauoilla.
Anonyymi kirjoitti:
Autokauppiiaat ehkä eivät työpäivän aikana ehdi vilkaista puhelintaan paitsi tauoilla.
En osaa sanoa miten joutilaita ovat.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18018878J
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Mulla on päivä pulkassa koulun osalta, eli nyt ehdin olla.✌🏻
- Anonyymi
Mutta onko järkeä? Se on eri asia. Oo vain, jos haluat.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onko järkeä? Se on eri asia. Oo vain, jos haluat.
Totta. Jos ei ole mitään mielenkiintoista, niin en mä täällä sitten ole.
Onhan meillä kahvitauko ja ruokatauko, sillon voi kirjottaa. Mä oon ollu paljon kouluissa töissä ja oon huomannu, ettei enää ole sellasia aukeavia pulpetteja. Että onkohan noi poistettu just sen takia, ettei oppilaat sitten viestittele piilossa kannen alla. Vai onko se vaan sen takia, ettei oppilaat voisi tehdä protestia. Eli silleen että koko luokka hakkaa sillä kannella yhtäaikaisesti. Ei omana kouluaikana silleen tehty, että onko toikin vaan elokuvissa.
- Anonyymi
Ei taida paljoa kirjojakaan olla enää ja luokkatiloja vaihdetaan eri oppiaineiden mukaan. Ei ole enää yhtä omaa vaki istumapaikkaa. Tai ehkä ihan pikkuoppilailla voi olla oma luokka.
Mun aikanani yläasteella oli jo ihan tavalliset pulpettipöydät ilman säilytyslaatikkoa. Ne oliskin ollu ihan turhat ja taatusti täynnä roskaa ja pskaa.
xLiner
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti27634970Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos294484Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s804343Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2583872Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori993165Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös192589Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta562474En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122024Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi451648Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.3911581