Näin aamuisin ja päivisin on palstalla hiljaisempaa

Anonyymi-ap

Koska monet ovat töissä ja koulussa.

11

189

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu. Vaikka jotkut chättäilee töistäänkin käsin tänne.

• Anonyymi

Mitähän heidän pomonsa mahtaa tuumata?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitähän heidän pomonsa mahtaa tuumata?

En tiiä. Kysy heiltä. Lähinnä mietin, että on oltava leppoisa työ kun ehtii. Ei meillä ehdi edes puhelinta vilkuilla työpäivän aikana. Näin kotona vasta.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

En tiiä. Kysy heiltä. Lähinnä mietin, että on oltava leppoisa työ kun ehtii. Ei meillä ehdi edes puhelinta vilkuilla työpäivän aikana. Näin kotona vasta.

Autokauppiiaat ehkä eivät työpäivän aikana ehdi vilkaista puhelintaan paitsi tauoilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Autokauppiiaat ehkä eivät työpäivän aikana ehdi vilkaista puhelintaan paitsi tauoilla.

En osaa sanoa miten joutilaita ovat.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🍒 ­N­­­y­­m­f­­­o­­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18018878J

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Mulla on päivä pulkassa koulun osalta, eli nyt ehdin olla.✌🏻

• Anonyymi

Mutta onko järkeä? Se on eri asia. Oo vain, jos haluat.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta onko järkeä? Se on eri asia. Oo vain, jos haluat.

Totta. Jos ei ole mitään mielenkiintoista, niin en mä täällä sitten ole.

• Onhan meillä kahvitauko ja ruokatauko, sillon voi kirjottaa. Mä oon ollu paljon kouluissa töissä ja oon huomannu, ettei enää ole sellasia aukeavia pulpetteja. Että onkohan noi poistettu just sen takia, ettei oppilaat sitten viestittele piilossa kannen alla. Vai onko se vaan sen takia, ettei oppilaat voisi tehdä protestia. Eli silleen että koko luokka hakkaa sillä kannella yhtäaikaisesti. Ei omana kouluaikana silleen tehty, että onko toikin vaan elokuvissa.

• Anonyymi

Ei taida paljoa kirjojakaan olla enää ja luokkatiloja vaihdetaan eri oppiaineiden mukaan. Ei ole enää yhtä omaa vaki istumapaikkaa. Tai ehkä ihan pikkuoppilailla voi olla oma luokka.

Mun aikanani yläasteella oli jo ihan tavalliset pulpettipöydät ilman säilytyslaatikkoa. Ne oliskin ollu ihan turhat ja taatusti täynnä roskaa ja pskaa.

xLiner

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      141
      1563
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1081
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      69
      946
    4. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      296
      820
    5. 68
      743
    6. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      723
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      37
      629
    8. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      591
    9. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      60
      587
    10. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      571
    Aihe