Kesäaikaan näkee paljon ihmisiä joiden vyöt roikkuvat matalalla mahan alla. Housut kauniisti sanottuna lököttävät. Ihmettelen vaan miksi ihmeessä näille ihmisille ei kelpaa vanhat kunnon henskelit? Kyllä henskelit aina lökäpöksyt voittavat.
Missä on henskelit?
pants up
2
473
Vastaukset
- Jaana
Henkselit on karmaiseva maalaiskeksintö. Mieluummin alasti kuin henkseleillä. Yrjötys.
- Anonyymi
Ainakin mulla on moiset kapineet päällä parhaillaankin. Siirryin aikoinaan kokonaan henkseleihin mukavuuden ja käytännöllisyyden takia - ja näyttähän hyvin istuvat farkutkin palon paremmalta.
Kesällä mun henkselit on ihan rennosti t-paidan päällä näkyvillä ja talvella usein ne jäävät piiloon puseron alle.
Eipä kukaan ole koskaan mulle tullut sanomaan et näyttäisin maalaisjuntilta, lähinnä henkseleitä ei noteerata mitenkään tai sitten niitä on kehuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683