Vatsan tuloksia diettillä?

Anonyymi-ap

Olin yhteensä kuukauden dieetillä 1400 kilokalorilla, söin tervellisesti josta makaroni 170g hiilaria, 60g rasvaa 73g proteiinia. Liikuntani oli kokokroppa treeniä 26min jonka teen vaan 3 kertaa viikossa ja kävellen päivittäin 9k askelta. Mutta en nähnyt yhtään muutoksia minun kropastani, vaan että paino putosi yhteensä viime kuukauden aikana 3kg, siis mikä on vikana, kun en näe muutoksia vaikka näillä suunnitelmilla mennään. Olisi ihanaa jos autaisitte minua näiden ongelmien kanssa.

5

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko mahdollisesti niin paksu, ettei kolme kiloa näy ulkonäössäsi?

Olisiko mahdollista, että läskit ovat lähteneet sisäelimistä? Sehän olisi todella positiivista.

• Anonyymi

Mutta olen normaali painoinen, vatsasta kyllä on läskiä varsinkin alamahassa, mutta milloin se näkyy peilistä???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta olen normaali painoinen, vatsasta kyllä on läskiä varsinkin alamahassa, mutta milloin se näkyy peilistä???

Olisiko se vatsanahka mikä roikkuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko se vatsanahka mikä roikkuu?

Yleensä ne roikkuva nahkat eivät tulee normaali painon oleville ihmisille.

• Anonyymi

Usein on niin, että se ajan kanssa kertynyt rasva tarvitsee enemmän aikaa sulaa. Ensimmäinen kuukausi on kehon valmistautumista laihtumiseen.
      Tarvitaan pari, kolme kuukautta muutoksiin.
      Nuori henkilö saa ilmeistä parannusta kuukaudessa, mutta ikääntyessä tarvitaan useampi kuukausi. Monet terveysterapeutit ehdottavat 6:n kuukauden elämäntapamuutoksia!
      Itse käyn läpi kolmen kuukauden kirjaa, mikä käsittelee elämän alueita,
      kuten "keho, liikunta, ruoka, uni, työ, vapaa-aika, ihmissuhteet".
      Kaikki nämä eri alueet vaikuttavat hyvinvointiin.
      Kehon hyvinvointiin ei vaikuta vain ateriat ja liikunta.
      Stressi, masennus, lääkkeet, unen puute, kaikki vaikuttaa hormoneihin ja hyvinvointiin.
      Kuukauden dieetti ja liikunta on vasta lämmittelyä keholle.
      Jatkossa alkaa näkyä tuloksia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      7032
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1317
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1096
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1051
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe