Vatsan tuloksia diettillä?

Anonyymi-ap

Olin yhteensä kuukauden dieetillä 1400 kilokalorilla, söin tervellisesti josta makaroni 170g hiilaria, 60g rasvaa 73g proteiinia. Liikuntani oli kokokroppa treeniä 26min jonka teen vaan 3 kertaa viikossa ja kävellen päivittäin 9k askelta. Mutta en nähnyt yhtään muutoksia minun kropastani, vaan että paino putosi yhteensä viime kuukauden aikana 3kg, siis mikä on vikana, kun en näe muutoksia vaikka näillä suunnitelmilla mennään. Olisi ihanaa jos autaisitte minua näiden ongelmien kanssa.

5

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko mahdollisesti niin paksu, ettei kolme kiloa näy ulkonäössäsi?

Olisiko mahdollista, että läskit ovat lähteneet sisäelimistä? Sehän olisi todella positiivista.

• Anonyymi

Mutta olen normaali painoinen, vatsasta kyllä on läskiä varsinkin alamahassa, mutta milloin se näkyy peilistä???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta olen normaali painoinen, vatsasta kyllä on läskiä varsinkin alamahassa, mutta milloin se näkyy peilistä???

Olisiko se vatsanahka mikä roikkuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko se vatsanahka mikä roikkuu?

Yleensä ne roikkuva nahkat eivät tulee normaali painon oleville ihmisille.

• Anonyymi

Usein on niin, että se ajan kanssa kertynyt rasva tarvitsee enemmän aikaa sulaa. Ensimmäinen kuukausi on kehon valmistautumista laihtumiseen.
      Tarvitaan pari, kolme kuukautta muutoksiin.
      Nuori henkilö saa ilmeistä parannusta kuukaudessa, mutta ikääntyessä tarvitaan useampi kuukausi. Monet terveysterapeutit ehdottavat 6:n kuukauden elämäntapamuutoksia!
      Itse käyn läpi kolmen kuukauden kirjaa, mikä käsittelee elämän alueita,
      kuten "keho, liikunta, ruoka, uni, työ, vapaa-aika, ihmissuhteet".
      Kaikki nämä eri alueet vaikuttavat hyvinvointiin.
      Kehon hyvinvointiin ei vaikuta vain ateriat ja liikunta.
      Stressi, masennus, lääkkeet, unen puute, kaikki vaikuttaa hormoneihin ja hyvinvointiin.
      Kuukauden dieetti ja liikunta on vasta lämmittelyä keholle.
      Jatkossa alkaa näkyä tuloksia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      72
      4918
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3525
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      40
      3356
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      50
      2873
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2738
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2189
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      24
      2071
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      199
      1980
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      398
      1591
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1488
    Aihe