Iltapalaa ei kannata aina syödä

Anonyymi-ap

Iltapalan syömisellä saattaa joissakin tapauksessa sekin vaikutus että sen jälkeen syö muutakin ja kalorit nousee liikaa.
Niin kävi minulle eilen kun olin herkutellut päivällä ja sitten söin vielä iltapalaa,eikä ollut yhtään nälkä.
Iltapalan syömisen jälkeen söin vielä 3 tuuttia,se johtui VAIN SIITÄ että söin sen iltapalan.

Jos en olisi syönyt sitä iltapalaa kalorit olisivat olleet melkein puolet pienemmät .Olin syönyt päivällä ison hampurilaisen ja karkkia 300 grammaa sekä kaikki muut ateriat mitä yleensä syön.

Läskiäkin on tullut jonkin verran ja niitä pitäisi nyt alkaa laihduttamaan pois.

57

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Iltapalan syömisen jälkeen söin vielä 3 tuuttia,se johtui VAIN SIITÄ että söin sen iltapalan..... Olin syönyt päivällä ison hampurilaisen ja karkkia 300 grammaa sekä kaikki muut ateriat mitä yleensä syön."

      Tämän Massiivikalorihöpöukon kanssa ei tiedä, että onko se lintu vai kala ja pitäisikö itkeä vai nauraa. Kauhealta kuulostaa päivästä toiseen.

      Jos sokeriaddiktioon suhtautuu etenevänä aivosairautena, niin kuin kuuluisi, pitää tietenkin yrittää suhtautua asiallisesti. Se on kuitenkin lähellä mahdotonta, koska Höpöukko ei ota lääkärin neuvoja tai neuvoja lääkäristä vastaan. Mikään ei siis ole vialla.

      Alkoholistikaan ei ole sairas eikä mikään hänessä ole vialla.

      #sokeriaddiktio
      #etenevä aivosairaus
      #ahminen

      • Anonyymi

        Enhän minä ole mikään massiivikaloriukko.Syön aivan normaalisti ja herkkujakin yleensä aika vähän.

        Jos söisin massiivisesti niin painaisin 160 kiloa
        Tällä hetkellä painoni ON 64,5 kiloa.
        Kalorini on yleensä vain 2500 päivässä,mutta nyt kun olen lihonut ne on olleet 3500-4500 joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä ole mikään massiivikaloriukko.Syön aivan normaalisti ja herkkujakin yleensä aika vähän.

        Jos söisin massiivisesti niin painaisin 160 kiloa
        Tällä hetkellä painoni ON 64,5 kiloa.
        Kalorini on yleensä vain 2500 päivässä,mutta nyt kun olen lihonut ne on olleet 3500-4500 joka päivä.

        Niin sitä erehtyy kirjoittajista, luulin että olet se höpöukko, joka syö 4 - 5 kiloa karkkia kuukaudessa mutta ei syö niitä enää nykysin kaupassa, vaan kantaa ne aluksi kotona kellariin.

        Lisäksi luulin, että olet se yksikätinen pyöräilijä-hiihtäjä-höpöukko, joka pyöräilee tai hiihtää neljä tai viisi tuntia päivässä. Ja joka syö vaan hyvää ruokaa ja raahaa liikkuessaan painoja perässä. Koska vain raskas liikunta laihduttaa.

        Luulin myös että olet se pihtimittaava äijänkäppyrä, joka kertoi pari vuotta sitten, että veitsenterävät vatsalihakset ovat enää muutaman viikon päässä.

        Mutta niin sitä voi erehtyä eri kirjoittajista. Suurimmat pahoittelut.

        Alkoholistikaan ei ole sairas eikä mikään hänessä ole vialla. (NOT)

        #sokeriaddiktio (NOT)
        #etenevä aivosairaus (NOT)
        #ahminen (NOT)


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­­­N­­y­­m­­­f­o­­m­­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Syömisestä tulee siis ketjureaktio jos syö,jos et syö,sitä ei tule,etkä liho yhtään.

      Illalla SAA yleensä aina syödä,JOS päivällä on syönyt kevyesti.

    • Anonyymi

      En voi nukkua ihan tyhjällä vatsalla.
      Syön pari raikasta omenaa joskus ennen 21:00.
      Ja unten maille!

      • Anonyymi

        Sitä herää aamuyöstä jos ei ole ottanut iltapalaa..
        Tietty vähän yksilöllistä mikä kullekin käy illalla, kannattaa itse opetella tunnustelemaan jos vaikka jokin ruoka-aine aiheuttaa närästystä on sillä negatiivinen vaikutus..


    • Anonyymi

      Syön usein illalliseksi pepperonipannupizzan ja jäätelöä, mutta kello 23 jälkeen en syö enää mitään. Paitsi suklaakakkua, jos vatsassa on tyhjä kohta.

      Enempää ei kannata kenenkään syödä yötä myöten kuin 2800 kaloria. Aamulla ja päivällä ne loput.

      • Anonyymi

        Nyt on ollut niin kuumat ilmat että vanilia jäätelyä voin syödä yölläkin eikä liho. Minä vain laihdun vaikka syön joka yö 3men litran pakkauksen. Kahvia en juo koska se lihottaa. Päivällä syön karkkia 300 grammaa ja kaksi kääretorttua ja suklaakeksejä neljä pakettia. Siten EI LIHO jos lihoo on tyhmä ja läski.


    • Anonyymi

      Ohjelmasta se riippuu miten laihtuu.
      Heinäkuussa söin hyvää ruokaa ja herkkujakin 8 kertaa kuukaudessa 3500- 4000 kaloria ja laihduin erittäin hyvin.

      • Anonyymi

        Silti vatsasi roikkuu nykyisin kuin löysä kengurun pussi.

        Pihtimittaa et uskalla nykyisin edes käyttää.


      • Anonyymi

        Olet nyt kirjoittanut viisi vuotta tavoitteestasi jossa paino sahaa +/- 5 kiloa vuodessa. Ikuista kärsimystä..

        Miksi et tunnusta että syöt ihanpascaaruokaa joka päivä ja karkkia etkä laihdu todellisuudessa lainkaan. Olet sokerihiiri. Sen minkä laihdut kuukaudessa lihot viikossa takaisin. Yhtä ja samaa edestakaista sahaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet nyt kirjoittanut viisi vuotta tavoitteestasi jossa paino sahaa /- 5 kiloa vuodessa. Ikuista kärsimystä..

        Miksi et tunnusta että syöt ihanpascaaruokaa joka päivä ja karkkia etkä laihdu todellisuudessa lainkaan. Olet sokerihiiri. Sen minkä laihdut kuukaudessa lihot viikossa takaisin. Yhtä ja samaa edestakaista sahaamista.

        Se on kuitenkin parempi aina laihduttaa kuin jatkaa lihomista.Tavoite on alkaa pysymään samassa painossa.
        Lihominen JOHTUU vain eri asioista.
        Ei sille mitään voi jos ei ole aikaa liikunnalle ja jos on huono olo niin sekin lihottaa eikä sillekkään mitään voi.
        Minulla on kipuun syömistä.Se on tullut erittäin raskaasta työstä mitä ennen olen tehnyt.

        Laihduttaminen on erittäin helppoa jos kunto ja olo on hyvä.Sairas ihminen lihoo helposti ja laihduttaminen on vaikeaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kuitenkin parempi aina laihduttaa kuin jatkaa lihomista.Tavoite on alkaa pysymään samassa painossa.
        Lihominen JOHTUU vain eri asioista.
        Ei sille mitään voi jos ei ole aikaa liikunnalle ja jos on huono olo niin sekin lihottaa eikä sillekkään mitään voi.
        Minulla on kipuun syömistä.Se on tullut erittäin raskaasta työstä mitä ennen olen tehnyt.

        Laihduttaminen on erittäin helppoa jos kunto ja olo on hyvä.Sairas ihminen lihoo helposti ja laihduttaminen on vaikeaa

        Miehellä kipeytynyt oikea käsi vaikka ei ole tehnyt KOSKAAN päivääkään töitä.Jos kädelle tulee kymmeniä tuhansia kiloja kuormitusta päivässä niitä kipuja oikeasti tulee.
        Vapaita työpaikkoja on vain siksi avoinna koska entiset työntekijät ei pysty niitä tekemään.

        https://youtu.be/Gf_eydxAiAY?si=bCVDT8rNohcVkNHQ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet nyt kirjoittanut viisi vuotta tavoitteestasi jossa paino sahaa /- 5 kiloa vuodessa. Ikuista kärsimystä..

        Miksi et tunnusta että syöt ihanpascaaruokaa joka päivä ja karkkia etkä laihdu todellisuudessa lainkaan. Olet sokerihiiri. Sen minkä laihdut kuukaudessa lihot viikossa takaisin. Yhtä ja samaa edestakaista sahaamista.

        Voidaanko +/-5kg vaihtelua vuodenajasta riippuen laskea jo-jotteluksi?
        Se on todellisuudessa aika pieni painoero ja johtuu usein istumisen lisääntymisestä.
        Koostuu enemmistä nesteistä, mitkä kerääntyy ja putoaa ensimmäisen laihdutuspäivän aikana. Sitä on alkanut myös syömään enemmän hiilihydraatteja, mitkä sitovat enemmän nestettä, kuin proteiini, rasva.
        Turpoaminen 5kg:n rajoissa on siten enimmäkseen pöhöä, ei ihraa.
        Lasken jo-jotteluksi suuremman painonvaihtelun.
        Laihdutuksen jälkeen tavataan lisätä joitain ravintoaineita enemmä, kuten hiilihydraatteja esim. hedelmien muodossa ja siten sokerin lisääntymistä.
        Annoksia lisätään myös hiukan.
        En ota huonoa omaatuntoa ja häpeää pienen painoneton jatkuvasta vaihtelusta.
        Se on minulle normaalia.
        Tämä syksy raikkaine ilmoineen on myös ihanteellinen aika kohentaa terveyttään ulkona liikunnan muodossa. Kesäällä auringossa ja kuumuudessa tapaan nahistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kuitenkin parempi aina laihduttaa kuin jatkaa lihomista.Tavoite on alkaa pysymään samassa painossa.
        Lihominen JOHTUU vain eri asioista.
        Ei sille mitään voi jos ei ole aikaa liikunnalle ja jos on huono olo niin sekin lihottaa eikä sillekkään mitään voi.
        Minulla on kipuun syömistä.Se on tullut erittäin raskaasta työstä mitä ennen olen tehnyt.

        Laihduttaminen on erittäin helppoa jos kunto ja olo on hyvä.Sairas ihminen lihoo helposti ja laihduttaminen on vaikeaa

        Säryissä ei jaksa pitää liikuntaa ja terveydellisiä elämäntapoja yllä.
        Monet lääkkeet lisäävät myös painon nousua.
        Kun olen kuumeessa ja syön vain kanalientä vähällä riisillä ja sipulilla,
        niin paino nousee ja turpoan hirveästi! Kupillisesta lihalientä riisillä!
        Veden lisäksi, mitä juo ja hikoilee.
        Kananrasva auttaa nuhakuumeessa ja silloin tarvitsee enemmän suoloja, kun ne poistuvat hikoilun myötä - ehkä usean päivän aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehellä kipeytynyt oikea käsi vaikka ei ole tehnyt KOSKAAN päivääkään töitä.Jos kädelle tulee kymmeniä tuhansia kiloja kuormitusta päivässä niitä kipuja oikeasti tulee.
        Vapaita työpaikkoja on vain siksi avoinna koska entiset työntekijät ei pysty niitä tekemään.

        https://youtu.be/Gf_eydxAiAY?si=bCVDT8rNohcVkNHQ

        Olen tehnyt ravintoloissa kolmen ihmisen työt ja saanut palkkaa halvimman työn mukaan. Ei ihme, jos sairastuu työkyvyttömäksi.
        Olin pienen kaupungin hotellissa töissä.
        Päivä alkoi salin siivouksella, aamiaispöydän kokoamisella, uusien vieraiden vastaanottoa, aamiaispöydän pois siivoamisella, huoneiden siivoamisella, tiskillä...
        Hyvä työntekijä kykene pyörittämään pientä hotellia johtajan rikastuessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tehnyt ravintoloissa kolmen ihmisen työt ja saanut palkkaa halvimman työn mukaan. Ei ihme, jos sairastuu työkyvyttömäksi.
        Olin pienen kaupungin hotellissa töissä.
        Päivä alkoi salin siivouksella, aamiaispöydän kokoamisella, uusien vieraiden vastaanottoa, aamiaispöydän pois siivoamisella, huoneiden siivoamisella, tiskillä...
        Hyvä työntekijä kykene pyörittämään pientä hotellia johtajan rikastuessa.

        "Hyvä työntekijä kykene pyörittämään pientä hotellia johtajan rikastuessa."

        Pelkästään nyt 2023 elokuussa Suomessa on haettu 250 yritystä konkurssiin.

        Omistajanhan ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin omistaa, eikä omistaja menetä konkurssissa mitään muuta kuin omaisuutensa ja rahansa.

        Omistajan tehtävä on maailman helpoin. Ei tarvitse kuin etsiä ja haalia kasaan tarvittava määrä rahaa oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan. Sen jälkeen pitää vain etsiä taitavat, luotettavat ja omistautuneet työntekijät. Helppoa kuin heinänteko, ei mitään stressiä tai paineita mistään. Paitsi omaisuudestaan ja työntekijöistään.

        Kaikkien kannattaa ryhtyä omistajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hyvä työntekijä kykene pyörittämään pientä hotellia johtajan rikastuessa."

        Pelkästään nyt 2023 elokuussa Suomessa on haettu 250 yritystä konkurssiin.

        Omistajanhan ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin omistaa, eikä omistaja menetä konkurssissa mitään muuta kuin omaisuutensa ja rahansa.

        Omistajan tehtävä on maailman helpoin. Ei tarvitse kuin etsiä ja haalia kasaan tarvittava määrä rahaa oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan. Sen jälkeen pitää vain etsiä taitavat, luotettavat ja omistautuneet työntekijät. Helppoa kuin heinänteko, ei mitään stressiä tai paineita mistään. Paitsi omaisuudestaan ja työntekijöistään.

        Kaikkien kannattaa ryhtyä omistajaksi.

        En ymmärtänyt tätä nuorempana ravintolakoulua käydessäni.
        Opella oli mielessä oma hotelli ja saikin sen kaverinsa kanssa.
        Opena ollessaan hänellä oli hyvä mahdollisuus tarkkailla oppilaiden tapaa työskennellä. Kun hän sitten hankki lisäksi sivutöitä ekonomian parantamiseksi, niin arvata voi, miten kiitollisia me tollot oltiin, että saatiin töitä! Ji-huu!
        Samalla, kun työskentelin viikonloppuisin ravintoloissa, niin äijä soitti sinne ensin antaen ohjeet, miten minua tuli kohdella harjoitusaikana.
        Kun olin valmis, ope kutsui hotelli-ravintolansa avajaisiin kaikki muut hotellin omistajat ja toiset opet koulusta ja piti minua näytillä vahingoniloisesti - hän oli varannut minut omaksi orjakseen!
        Toiset työnantajat olivat happamia ja yrmeitä, että menivät lankaan.

        Molemmat nuoret hotellin omistajat kohtelivat työntekijöitä kierosti.
        Ajan mittaan kiitollisia vanhoja oppilaita tuli iltaisin töihin ja lähtivät vihaisina.
        Saivat kai tehdä ilmaiseksi työtä ja tyhjiä lupauksia. Kiitollisuudesta!
        Monet suostuivat verottomaan työpanokseen. Minä en suostunut!
        Hain työtä muista ravintoloista, mutta se kaatui palkanmaksuun!
        Vaadin verotettavaksi ja niinpä tilaustöissä nämä rikkaat elostelijat sanoivat,
        että olen heille LIIAN KALLIS! Siinä meni kunnioitus herroja kohtaan!
        He muovaavat lakeja toisille, mutta itse eivät samoja noudata!
        Sen lisäksi olisi pitänyt alistua heille PATJAKSI! Sa*t*nan idiootit!
        Vaativat ruumiin ja sielun omistukseensa vallanhalussaan!

        Siirryin aikuiskoulutukseen ja tein hommia viikonloppuisin.
        Kunnes alkoi leikkauksien kierre ja ylirasitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tehnyt ravintoloissa kolmen ihmisen työt ja saanut palkkaa halvimman työn mukaan. Ei ihme, jos sairastuu työkyvyttömäksi.
        Olin pienen kaupungin hotellissa töissä.
        Päivä alkoi salin siivouksella, aamiaispöydän kokoamisella, uusien vieraiden vastaanottoa, aamiaispöydän pois siivoamisella, huoneiden siivoamisella, tiskillä...
        Hyvä työntekijä kykene pyörittämään pientä hotellia johtajan rikastuessa.

        Ne työperäiset vammat tulee VAIN ahkerille koville työntekijöille.
        Ne ei tule laiskoille huonoille työntekijöille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tehnyt ravintoloissa kolmen ihmisen työt ja saanut palkkaa halvimman työn mukaan. Ei ihme, jos sairastuu työkyvyttömäksi.
        Olin pienen kaupungin hotellissa töissä.
        Päivä alkoi salin siivouksella, aamiaispöydän kokoamisella, uusien vieraiden vastaanottoa, aamiaispöydän pois siivoamisella, huoneiden siivoamisella, tiskillä...
        Hyvä työntekijä kykene pyörittämään pientä hotellia johtajan rikastuessa.

        Lähihoitajista ei pitäisi olla pulaa,mutta kuitenkin on koska he eivät jää alalle.
        Tiedän yhden jolla oli mennyt selkä paskaksi kun oli joutunut nostelemaan painavia potilaita.

        https://yle.fi/a/74-20030150


    • Anonyymi

      "Sinun sairautesi on epätyypillinen ahmintahäiriö sekä puuttuva sairaudentunto."

      Oletko ajatellut hakea apua psykoterapeutilta, sillä sokeriaddiktiota ja ahmintahäiriötä voi hoitaa? Amputoituun käteen voit saada yhteiskunnan varoilla proteesin, kipuun saattaa auttaa jsokus akupunktio. Oletko kokeillut sitä?

      Kerro vielä siitä, miten kykenet yhdellä kädellä hiihtämään ja pyöräilemään 4 - 5 tuntia päivässä. Aikaahan varhaissairaseläkeläisellä aina on, mutta yhdellä kädellä pyöräily on pelkästään alamäessä vauhdin vuoksi jo äärimmäisen vaarallista sekä itselle että muille. Tai mitä tapahtuukaan terveelle kädellesi jos kaadut hiihtäessäsi kovaan alamäkeen?

      • Anonyymi

        Vartija täällä.Työkyvyttömyyseläkkeelle voi päästä, jos käden vamma estää oman raskaan ammatin harjoittamisen. Vanhoja ei uudelleenkouluteta. Käden ei tarvitse olla 100-prosenttisen toimintakyvytön. Oikein hyvä jos vamma sallii pyöräilyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vartija täällä.Työkyvyttömyyseläkkeelle voi päästä, jos käden vamma estää oman raskaan ammatin harjoittamisen. Vanhoja ei uudelleenkouluteta. Käden ei tarvitse olla 100-prosenttisen toimintakyvytön. Oikein hyvä jos vamma sallii pyöräilyn.

        Miksi et anna Höpöukon itse vastata?

        Höpöukko, miten sen yhdellä kädellä hiihtämisen kanssa on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et anna Höpöukon itse vastata?

        Höpöukko, miten sen yhdellä kädellä hiihtämisen kanssa on?

        Niin, "Vartija"! Miksi et anna "Höpöukon" vastata?
        Me rakastetaan "Höpöukon" juttuja - hiukan yksinkertaisia,
        tunteella ja paatoksella "seli-slejä".
        "Höpöukko" aloittaa useita aiheita ja pyörittää koko "laihdutus"-foorumia.
        Kukaan muu ei herätä kiinnostusta ja ärsytystä ja huvitusta ja ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, "Vartija"! Miksi et anna "Höpöukon" vastata?
        Me rakastetaan "Höpöukon" juttuja - hiukan yksinkertaisia,
        tunteella ja paatoksella "seli-slejä".
        "Höpöukko" aloittaa useita aiheita ja pyörittää koko "laihdutus"-foorumia.
        Kukaan muu ei herätä kiinnostusta ja ärsytystä ja huvitusta ja ...

        Totta. Massiivikalorihöpöttäjä vie koko foorumia ja muut vikisee.

        Edes Veijo ei pärjää Höpölle suosiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et anna Höpöukon itse vastata?

        Höpöukko, miten sen yhdellä kädellä hiihtämisen kanssa on?

        Vartija taas täällä. MKH käyttää kypärää, lisäksi hänellä on erinomainen tasapainoaisti. Hän kykenee ohittamaan jalankulkijan turvallisesti vauhtia hidastamatta jopa vain 10 cm:n etäisyydeltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vartija taas täällä. MKH käyttää kypärää, lisäksi hänellä on erinomainen tasapainoaisti. Hän kykenee ohittamaan jalankulkijan turvallisesti vauhtia hidastamatta jopa vain 10 cm:n etäisyydeltä.

        Vartijalle tiedoksi, että herkutteluhimo lähtee vain yhdellä kädellä herkuttelemalla.


      • Anonyymi

        En uskalla enään hiihtää,se näyttää kipeytyvän pienessäkin rasituksessa.Se tulee vähän parempaan kuntoon kun sitä ei ole rasitettu pitkiin aikoihin ollenkaan ja sillä pystyy jonkin aikaa myös hiihtämään kunhan hiihtää niin että sitä ei rasita lähes ollenkaan

        Se työ mitä nyt teen on kevyttä työtä ja on määräaikainen joka kestää 10 kuukautta jonka jälkeen alan taas saamaan ansiosidonnaista päivärahaa jos en onnistu saamaan uutta työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uskalla enään hiihtää,se näyttää kipeytyvän pienessäkin rasituksessa.Se tulee vähän parempaan kuntoon kun sitä ei ole rasitettu pitkiin aikoihin ollenkaan ja sillä pystyy jonkin aikaa myös hiihtämään kunhan hiihtää niin että sitä ei rasita lähes ollenkaan

        Se työ mitä nyt teen on kevyttä työtä ja on määräaikainen joka kestää 10 kuukautta jonka jälkeen alan taas saamaan ansiosidonnaista päivärahaa jos en onnistu saamaan uutta työtä.

        Höpö höpö, kukaan ei usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uskalla enään hiihtää,se näyttää kipeytyvän pienessäkin rasituksessa.Se tulee vähän parempaan kuntoon kun sitä ei ole rasitettu pitkiin aikoihin ollenkaan ja sillä pystyy jonkin aikaa myös hiihtämään kunhan hiihtää niin että sitä ei rasita lähes ollenkaan

        Se työ mitä nyt teen on kevyttä työtä ja on määräaikainen joka kestää 10 kuukautta jonka jälkeen alan taas saamaan ansiosidonnaista päivärahaa jos en onnistu saamaan uutta työtä.

        Sinun ei tarvitse pyytää anteeksi olemassaoloasi tai liikuntaa,
        jolla yrität kohentaa mieltäsi ja kehoasi.
        Teet, mitä kykenet ja saat mahdollisuuksia.
        Ole hyvällä mielellä ja nauti joka päivästäsi.
        Sinun elämäsi kuuluu sinulle, eikä toiset saa sitä töhriä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ei tarvitse pyytää anteeksi olemassaoloasi tai liikuntaa,
        jolla yrität kohentaa mieltäsi ja kehoasi.
        Teet, mitä kykenet ja saat mahdollisuuksia.
        Ole hyvällä mielellä ja nauti joka päivästäsi.
        Sinun elämäsi kuuluu sinulle, eikä toiset saa sitä töhriä!

        Käsi kipeytyy pienessäkin rasituksessa.
        Turha hiihtää vaan saa levätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uskalla enään hiihtää,se näyttää kipeytyvän pienessäkin rasituksessa.Se tulee vähän parempaan kuntoon kun sitä ei ole rasitettu pitkiin aikoihin ollenkaan ja sillä pystyy jonkin aikaa myös hiihtämään kunhan hiihtää niin että sitä ei rasita lähes ollenkaan

        Se työ mitä nyt teen on kevyttä työtä ja on määräaikainen joka kestää 10 kuukautta jonka jälkeen alan taas saamaan ansiosidonnaista päivärahaa jos en onnistu saamaan uutta työtä.

        ”Se työ mitä nyt teen on kevyttä työtä ja on määräaikainen joka kestää 10 kuukautta jonka jälkeen alan taas saamaan ansiosidonnaista päivärahaa jos en onnistu saamaan uutta työtä.”

        Hallitus aikoo kiristää ansiosidonnaisen saantiperusteita. Enää ei 10 kk:n palkkatuetulla työllä saa jatkoa ansiosidonnaiselle.

        ”Hallitus uudistaa työttömyysturvaa työhön kannustavammaksi. Ansiosidonnaisen työttömyysturvan työssäoloehtoa pidennetään 12 kuukauteen. Työssäoloehto ei kartu palkkatuetusta työstä. Työssäoloehdon euroistaminen otetaan käyttöön. Ansioturvan tasoa porrastetaan nykytasosta siten, että kahdeksan työttömyysviikon jälkeen tuki laskee 80 % tasolle alkuperäisestä ja 34 viikon jälkeen 75 % tasolle alkuperäisestä. Lomakorvausten jaksotus palautetaan. Omavastuupäivät palautetaan viidestä seitsemään. Työttömyysturvan ikäsidonnaisista poikkeussäännöistä luovutaan. Työnteon kannustimien parantamiseksi työttömyysturvan lapsikorotukset poistetaan, mikä uudelleen kohdennetaan lapsiperheille. Työttömiä kannustetaan kokopäivätyöhön poistamalla työttömyysturvan suojaosat ja uudistuksen vaikutuksia seurataan.”

        https://valtioneuvosto.fi/hallitukset/hallitusohjelma#/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Se työ mitä nyt teen on kevyttä työtä ja on määräaikainen joka kestää 10 kuukautta jonka jälkeen alan taas saamaan ansiosidonnaista päivärahaa jos en onnistu saamaan uutta työtä.”

        Hallitus aikoo kiristää ansiosidonnaisen saantiperusteita. Enää ei 10 kk:n palkkatuetulla työllä saa jatkoa ansiosidonnaiselle.

        ”Hallitus uudistaa työttömyysturvaa työhön kannustavammaksi. Ansiosidonnaisen työttömyysturvan työssäoloehtoa pidennetään 12 kuukauteen. Työssäoloehto ei kartu palkkatuetusta työstä. Työssäoloehdon euroistaminen otetaan käyttöön. Ansioturvan tasoa porrastetaan nykytasosta siten, että kahdeksan työttömyysviikon jälkeen tuki laskee 80 % tasolle alkuperäisestä ja 34 viikon jälkeen 75 % tasolle alkuperäisestä. Lomakorvausten jaksotus palautetaan. Omavastuupäivät palautetaan viidestä seitsemään. Työttömyysturvan ikäsidonnaisista poikkeussäännöistä luovutaan. Työnteon kannustimien parantamiseksi työttömyysturvan lapsikorotukset poistetaan, mikä uudelleen kohdennetaan lapsiperheille. Työttömiä kannustetaan kokopäivätyöhön poistamalla työttömyysturvan suojaosat ja uudistuksen vaikutuksia seurataan.”

        https://valtioneuvosto.fi/hallitukset/hallitusohjelma#/

        Kannustetaan työhön, jota ei ole - ainakaan kaikille ja riittävästi!
        Hallitus tuntee olevansa toimekas kiristäessään heikoimpien tuloja ja
        samalla lisäten varakkaimpien etuja. Kuin kiusaajat tapaavat.
        Siten saavat vihan ja kateuden kohdistumaan sairaampiin.
        Aina löytyy niitä, jotka ovat tyytymättömiä omaan osaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannustetaan työhön, jota ei ole - ainakaan kaikille ja riittävästi!
        Hallitus tuntee olevansa toimekas kiristäessään heikoimpien tuloja ja
        samalla lisäten varakkaimpien etuja. Kuin kiusaajat tapaavat.
        Siten saavat vihan ja kateuden kohdistumaan sairaampiin.
        Aina löytyy niitä, jotka ovat tyytymättömiä omaan osaansa.

        MK-höpöttäjä, ryhdy ohjelmoimaan hyötyohjelmia tai pelejä.

        Se ei ole niin raskasta, jos muistaa venytellä ja käy hieronnassa välillä. Hartiajumi voi vaivata.

        Ohjelmoijlle on valtava kysyntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, kukaan ei usko.

        Kyllä se niin on.Sitä vain yrittää harrastaa vaikka oikeasti ei siihen pystyisi.
        Esimerkiksi syöksylaskijat,moottoripyöräilijät yms jotka on joutuneet vakavaan onnettomuuteen jatkavat parantumisen jälkeen entistä harrastusta vaikka se on vaarallinen.
        Yleensä kuntosalilla käyvät jotka on saanut vamman jatkavat jos suinkin mahdollista.Monesti se on täysi mahdottomuus.

        Minulla on ennestään hiihdosta niin hyvät laihdutuksessa että haluaisin. Edelleen harrastaa sitä vaikka en siihen oikeasti enään pysty käsivamman takia.
        Käsivammat ja selkävammat tulee yhtäkkiä,eikä ne varoittele etukäteen yhtään
        .Jos niitä tulee ne EI PARANNU KOSKAAN.Niitten kanssa pitää elää koko elämänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannustetaan työhön, jota ei ole - ainakaan kaikille ja riittävästi!
        Hallitus tuntee olevansa toimekas kiristäessään heikoimpien tuloja ja
        samalla lisäten varakkaimpien etuja. Kuin kiusaajat tapaavat.
        Siten saavat vihan ja kateuden kohdistumaan sairaampiin.
        Aina löytyy niitä, jotka ovat tyytymättömiä omaan osaansa.

        Orpo hallitus sanoo että hyväosaiset rahoittaa tätä yhteiskuntaa,mutta eihän mikään toimi jos ei ole näitä tavallista työtä tekeviä pienipalkkaisia työntekijöitä jolta hallitus nyt leikkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se niin on.Sitä vain yrittää harrastaa vaikka oikeasti ei siihen pystyisi.
        Esimerkiksi syöksylaskijat,moottoripyöräilijät yms jotka on joutuneet vakavaan onnettomuuteen jatkavat parantumisen jälkeen entistä harrastusta vaikka se on vaarallinen.
        Yleensä kuntosalilla käyvät jotka on saanut vamman jatkavat jos suinkin mahdollista.Monesti se on täysi mahdottomuus.

        Minulla on ennestään hiihdosta niin hyvät laihdutuksessa että haluaisin. Edelleen harrastaa sitä vaikka en siihen oikeasti enään pysty käsivamman takia.
        Käsivammat ja selkävammat tulee yhtäkkiä,eikä ne varoittele etukäteen yhtään
        .Jos niitä tulee ne EI PARANNU KOSKAAN.Niitten kanssa pitää elää koko elämänsä.

        Totta puhut, että itsepäisesti eliitti-urheilijatkin jatkavat kaikista vammoista huolimatta. Elinaika monilla on tavallista lyhyempi.
        Katsoin hyvän dokumentti/elokuvan itävaltalaisesta kilpa-autoilijasta, joka joutui onnettomuuteen ja poltti kasvonsa tulessa istuessaan, mutta käski papin,, joka tuli antamaan viimeistä voitelua, häippästä tiehensä, koska eli vielä.
        Ennen kuin oli saanut uudet kasvot kiinnittymään, niin kypärä päähän ja kesken hoidon radalle keräämään lisää pisteitä. Maailmanmestari kun oli. Mitäs menetetystä korvasta ja kasvoista, kun henki pihisee ja silmillä vielä näkee. Mies, joka ei tarvinnut toisten ihmisten hyväksymisiä, vaan jatkoi omaa rataansa.


    • Anonyymi

      Syön 5 kertaa päivässä ja paino senkun laskee. Vihdoin olen saanut aineenvaihduntani roihuamaan, enkä enää koskaan kitudieeteillä, kevyttuoteilla ja laihdutusvalmisteilla päästä sitä sammumaan. Tästä lähin syön vain luonnonmukaista ja prosessoimatonta ruokaa ja riittävästi.

      • Anonyymi

        Okei, kiitos paljon. Itse syön kerran päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, kiitos paljon. Itse syön kerran päivässä.

        Japanilaiset syövät vain n. tunnin sisällä päivän ravinnon.
        Ovat hoikkia, vaikka hampurilaiset ovat alkaneet paisuttamaan heitäkin.
        Moni lihava on siirtynyt OMAD-tyypillisiin ateriointeihin,
        mutta minun on saatava ravintoa pieniä annoksia tasaiseen tahtiin.
        Myös yöllä, kun nousen lueskelemaan ja toisinaan voimistelemaan.
        Matala verensokeri ja matala verenpaine on kuin kivireki.
        Jatkuvia huimauskohtauksia, ellei saa murua rinnan alle.


      • Anonyymi

        Terveiset saunasta! Tässä nautitaan kahvia kauramaidolla+
        manteleita 25g+luumua 25g +1/2 teluskaa kokosöljyä.
        noin 300kcal ja 6:s ateria. Yhteensä 1800kcal.
        Mutta muikkeli on suursiivonnut 6 tuntia, joten
        kcal-määrän sallin, etten pyörry ja lyö päätäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Japanilaiset syövät vain n. tunnin sisällä päivän ravinnon.
        Ovat hoikkia, vaikka hampurilaiset ovat alkaneet paisuttamaan heitäkin.
        Moni lihava on siirtynyt OMAD-tyypillisiin ateriointeihin,
        mutta minun on saatava ravintoa pieniä annoksia tasaiseen tahtiin.
        Myös yöllä, kun nousen lueskelemaan ja toisinaan voimistelemaan.
        Matala verensokeri ja matala verenpaine on kuin kivireki.
        Jatkuvia huimauskohtauksia, ellei saa murua rinnan alle.

        Itse sain huimauksen pois kun otin ruokasuolaa teelusikallisen vesilasillisen kanssa. Pari kertaa tarvitsi toistaa, eikä sen jälkeen ole ollut ongelmaa. Natriumin puute oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse sain huimauksen pois kun otin ruokasuolaa teelusikallisen vesilasillisen kanssa. Pari kertaa tarvitsi toistaa, eikä sen jälkeen ole ollut ongelmaa. Natriumin puute oli.

        Naisilla huimaus liittyy vaihdevuosiin ja/tai naimattomuuteen. Suolaa ihminen tarvitsee oikeasti vain 1,5 grammaa päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse sain huimauksen pois kun otin ruokasuolaa teelusikallisen vesilasillisen kanssa. Pari kertaa tarvitsi toistaa, eikä sen jälkeen ole ollut ongelmaa. Natriumin puute oli.

        Pitää varmasti paikkansa minun tapauksessani.
        Täytyypä kokeilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää varmasti paikkansa minun tapauksessani.
        Täytyypä kokeilla!

        Olen käyttänyt huimauksen ja ruokasuolan jälkeen puhdistamatonta merisuolaa, se normalisoi verenpaineen. Sitä saa luontaistuotekaupoista, netistäkin voi tilata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käyttänyt huimauksen ja ruokasuolan jälkeen puhdistamatonta merisuolaa, se normalisoi verenpaineen. Sitä saa luontaistuotekaupoista, netistäkin voi tilata.

        Itse syön pari purkkia silliä liemineen ja alkaa kova päänsärky. Verenpaine nousee niin että korvissa suhisee. Suolaa parissa purkissa sililä on noin 22 grammaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käyttänyt huimauksen ja ruokasuolan jälkeen puhdistamatonta merisuolaa, se normalisoi verenpaineen. Sitä saa luontaistuotekaupoista, netistäkin voi tilata.

        Kaapistani löytyy sitäkin, samoin kuin himalajasuolaa,
        jota niin hehkutetaan. Suolat ovat tärkeitä, sillä ilman suolaa
        voi joutua hengenvaaralliseen tilaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisilla huimaus liittyy vaihdevuosiin ja/tai naimattomuuteen. Suolaa ihminen tarvitsee oikeasti vain 1,5 grammaa päivässä.

        Mieluummin suolaa kuin mies siihen vaivaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin suolaa kuin mies siihen vaivaan!

        Mitä höpiset?


      • Anonyymi

        Kyllä se niin onkin,paino laskee syömällä eikä olemalla syömättä.Pitää syödä vain oikeaa ruokaa ja liikkua mahdollisimman paljon.


    • Anonyymi

      Jos nainen elää pitkään ilman miestä, hän alkaa oirehtia: verenpaine heittelee, päästä huippaa, näkee erilaisia näkyjä. Näihin sitten haetaan lääkäristä apua, vaikka pitäisi tiedostaa ongelman juurisyy.

      • Anonyymi

        Ilmankos olet rampannut lääkärissä koko ajan, ennen kuin asia sinulle selvisi.


      • Anonyymi

        "Jos nainen elää pitkään ilman miestä, hän alkaa oirehtia: verenpaine heittelee, päästä huippaa, näkee erilaisia näkyjä. Näihin sitten haetaan lääkäristä apua, vaikka pitäisi tiedostaa ongelman juurisyy."

        Tämä on sinun oletuksesi naisten vaivoista jostain syystä. Että nekin liittyy jostain syystä mielestäsi vain miehiin, tai siis miehen puutteeseen? Oikeasti kuvailemasi saattaa liittyä tosi yleiseen ferritiinitason alhaisuuteen. Ennen tosiaan vähäteltiin naisten oireita ja arveltiin niiden liittyvän vain hormoneihin jne, eikä niille tehty mitään. Selittämättömät oireet johtuu monesti varastoraudan puutteesta.

        Toki vaihdevuosissakin on vaivoja, mutta niihin löytyy muuta apua kuin mies, ja vaihdevuodet on miehilläkin. Joillakin miehillä tulee 50 v tienoilla epävarmuus omasta katoavasta potenssista ja hiuksista, kasvavasta etu- rantapallosta jne ja se tulee ilmoille naisten vähättelynä, sopimattomana käytöksenä ja häirintänä nuoria naisia ja tyttöjä kohtaan. Tätä ollut ennenkin paljon esim työpaikoilla.


    • Anonyymi

      Iltapala kannattaa syödä. Mieluiten reilu sellainen ja hiilihydraattipitoinen. Näin saa yöllä sikeät unet.

      • Anonyymi

        Mites olisi aloittaa ja lopettaa päivä kunnon kaurapuurolla?
        Maukasta ja ravitsevaa!


    • Anonyymi

      "Niin kävi minulle eilen kun olin herkutellut päivällä ja sitten söin vielä iltapalaa,eikä ollut yhtään nälkä."

      Vanha ketju mutta ihmettelen miksi joku syö vaikkei ole yhtään nälkä, iltapala vielä, ja iltapalan jälkeen KOLME jäätelötuuttia. Tuo on paha ahmintahäiriö. Onko tämä se pilailija taas?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe