Epämukavuusalue

Anonyymi-ap

Ihminen joutuu usein menemään omalle epämukavuusalueelleen. Viinan juominen ja yökerhossa käyminen ei ole monellekaan mukavaa, mutta sitä on vain tehtävä jos kumppanin haluaa löytää.

t. viinamies

23

278

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kumppanin voi löytää mistä vain, katsele ympärillesi ja kysy ihmisiltä, jos et usko tätä.

      • Anonyymi

        Raitis mies kuvittelee että kumppanin voisi löytää viinaa juomatta lenkkipolulta tai harrastusten parista. Vuodesta toiseen raitis mies aloittaa uusia harrastuksia ja käy lenkkipoluilla. Mutta ei, ihmiset käyvät harrastuksissa harrastamassa ja lenkkipolulla lenkillä. Ei sieltä naisseuraa löydä. Vuodet vierivät ja raitis mies on edelleen yksin.

        Sillä aikaa viinamies on juonut yökerhossa viinaa, tavannut naisia, mennyt naimisiin ja perustanut perheen.

        t. viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raitis mies kuvittelee että kumppanin voisi löytää viinaa juomatta lenkkipolulta tai harrastusten parista. Vuodesta toiseen raitis mies aloittaa uusia harrastuksia ja käy lenkkipoluilla. Mutta ei, ihmiset käyvät harrastuksissa harrastamassa ja lenkkipolulla lenkillä. Ei sieltä naisseuraa löydä. Vuodet vierivät ja raitis mies on edelleen yksin.

        Sillä aikaa viinamies on juonut yökerhossa viinaa, tavannut naisia, mennyt naimisiin ja perustanut perheen.

        t. viinamies

        Mutta sinä käytät aikasi spämmäämiseen. Miksi?

        Onko nämä viestit koko kansalle vai omalle rouvallesi, joka on todennäköisesti vihainen viinan kanssa läträilyistäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinä käytät aikasi spämmäämiseen. Miksi?

        Onko nämä viestit koko kansalle vai omalle rouvallesi, joka on todennäköisesti vihainen viinan kanssa läträilyistäsi?

        ..Ja siinä sinulle epämukavuusaluetta elellä, jos nyt arvaan puolestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinä käytät aikasi spämmäämiseen. Miksi?

        Onko nämä viestit koko kansalle vai omalle rouvallesi, joka on todennäköisesti vihainen viinan kanssa läträilyistäsi?

        Palstalla on lukemattomia sinkkuja jotka eivät löydä seuraa koska eivät juo viinaa ja käy yökerhossa. Ehkä joku lukee viinamiehen neuvot ja niiden avulla löytää kumppanin.

        t. viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla on lukemattomia sinkkuja jotka eivät löydä seuraa koska eivät juo viinaa ja käy yökerhossa. Ehkä joku lukee viinamiehen neuvot ja niiden avulla löytää kumppanin.

        t. viinamies

        Me ei uskota, mitään mitä sä sanot tai ainakaan minä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ei uskota, mitään mitä sä sanot tai ainakaan minä!

        Edelleen pysyt sinkkuna ja palstalla kun et usko viinamiehen neuvoja.

        t. viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen pysyt sinkkuna ja palstalla kun et usko viinamiehen neuvoja.

        t. viinamies

        Ne on täyttä potaskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..Ja siinä sinulle epämukavuusaluetta elellä, jos nyt arvaan puolestasi.

        Mitä tarkoitat tuolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen pysyt sinkkuna ja palstalla kun et usko viinamiehen neuvoja.

        t. viinamies

        Sinkku se sinäkin olet ja palstalla. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinkku se sinäkin olet ja palstalla. 😂

        Tarkoitat kai viinamiestä?


    • Anonyymi

      Viinamies ei kyllä lakkaa jankkaamasta koskaan. Hän on selvästi trolli.

    • Anonyymi

      Niin se on että jos ei juo viinaa baareissa niin ei tutustu naisiin ja silloin olette sinkkuna koko elämänne. Kyllä minä olen harrastanut paljon eri urheilulajejakin mutta en ole niissä naisiin tutustunut. Vain baarissa olen naisiin voinut tutustua.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Etkä näköjään ole löytänyt naista baaristakaan. Toisille se ei vaan onnistu.


    • Anonyymi

      Mistähän johtuu, ettei kukaan muu paitsi minä, jaksa enää vastata viinamiehelle?

    • Anonyymi

      Ei tosiaan ole mukavaa, eikä niistä edes löydy mitään. Täysin turhaa ajanhukkaa.

      • Anonyymi

        Baaritko?


    • Mä oon tosi paljon töissä kouluissa ja nais opettajat on moni naimattomia.

      • Anonyymi

        Ne ei sitten oo käyny baareissa 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ei sitten oo käyny baareissa 😂

        Kannattaisi opettajienkin vain käydä yökerhossa juomassa. Siellä ne miehet ja naiset tapaavat toisensa.

        t. viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi opettajienkin vain käydä yökerhossa juomassa. Siellä ne miehet ja naiset tapaavat toisensa.

        t. viinamies

        Toi mitä mä sanoin, oli vitsi.


    • Anonyymi

      epämukavuusalue.. niin joku nurkkajossa istuu jotain herroja kauluspaidat eli jotsin tietokone-uuria herroja tai jotain kkk-...jotain heitä ei kannata häiritä ..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      127
      2396
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1444
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      118
      1164
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      338
      1163
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1097
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1005
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      45
      722
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      709
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      700
    10. 50
      684
    Aihe