Miksi työtön odottaa työtä kotona istuessa?

Anonyymi-ap

Työttömän tehtävä on hakea sitä työtä aamusta iltaan, koska työttömyydestä maksetaan korvausta!
Jos ei ole työnhakijana Te-toimistolla niin vapaa olemaan vaan!

51

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siksi koska tietoliikenneyhteydet on keksitty.

      • Anonyymi

        On valokaapeli, 5G, matkapuhelin, läppäri, pöytätietokone, kopiokone, skanneri, tulostin, tablettitietokone, taulutelkkari ja sitten vielä IT-inssin koulutus. Miksi mennä ulos ? Metsään huutelemaan että "töitä huhuu".


      • Anonyymi

        Koska minä haluan!!!

        Minä, minä, minä. Olen kotona!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska minä haluan!!!

        Minä, minä, minä. Olen kotona!!

        Tämä mainoslause koskee niitä jotka eivät osaa itse keittää edes perunoita, wannabe pirvareita siis. Miksi tilata huonoa ruokaa ja maksaa siitä paljon ? Ai niin koska mä haluan.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­N­y­­­m­­­f­o­­­m­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Äläpä sinä keksi sääntöjä muille omasta päästäsi tai takapäästäsi!

      Kaikki ihmiset ovat syntyneet vapaina ja oikeuksiltaan tasavertaisina. Etkö sitä vertaa tiedä?

      Lisäksi muun muassa Suomen laki takaa ihmisten yhdenvertaisuuden ja syrjimättömyyden. Syrjintä on kielletty, ja siihen sinä juuri olet syyllistynyt.

      • Anonyymi

        Laki ei takaa muiden kustannuksella elämistä


      • Anonyymi

        Millä lailla koet olevasi syrjitty? Minä olen myös syrjitty, kun pienestä palkastani joudun elättämään sinun laisiasi vitun luusereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laki ei takaa muiden kustannuksella elämistä

        Laki takaa muun muassa sosiaaliturvan kaikille ihmisille, eikä sitä oikeutta tarvitse ansaita millään rahalla tai työpaikalla.

        Keksit taas noita lakejasi ihan omasta päästäsi. Rahalla ei ole oikeuksia - ihmisillä on oikeudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä lailla koet olevasi syrjitty? Minä olen myös syrjitty, kun pienestä palkastani joudun elättämään sinun laisiasi vitun luusereita.

        Se on sinun valintasi työttömänä olo on ihanaa ei tarvi rehkiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinun valintasi työttömänä olo on ihanaa ei tarvi rehkiä

        Sinä se et tiedä "rehkimisestä" yhtikäs mitään, just ja just saanut peruskoulun käytyä ja niin huonoin arvosanoin ettei mihinkään kelpaa. No, ehkä kissanhiekaksi tai ravunsyötiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä lailla koet olevasi syrjitty? Minä olen myös syrjitty, kun pienestä palkastani joudun elättämään sinun laisiasi vitun luusereita.

        Sinun pienestä palkastasi ei edes katuvaloa polteta tuntia vuodessa, saati että elätät jotain työtöntä!...
        Peseppä suusi saippualla ja ala elämään ihmisiksi, sekä lopeta harhat että elätät ketään!


    • Anonyymi

      Olet erehtynyt henkilöistä. TE palvelijan työ on hakea työtä työttömille. TE palvelijan pitää hakea työtä KOKO AJAN.

      • Anonyymi

        Loispummivirkailijalle maksetaan palkkaa työn hakemisesta, työttömälle ei makseta.


      • Anonyymi

        Kyllä, te-palvelija ei palvele millään tavalla, jos hän ei yritä auttaa asiakkaitaan työllistymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loispummivirkailijalle maksetaan palkkaa työn hakemisesta, työttömälle ei makseta.

        Yhteiskunnan elättipummille maksetaan työttömyyspäivärahaa edellyttäen että täyttää asetetut ehdot ja velvoitteet


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kipeää pitävät kortistossa.

    • Anonyymi

      en minä kotona istu vaikka aloittaja sellaista luulee. Luopusin
      tuoleista aika päivää sitten kun työttömyys pitkittyi,
      Minulla on kotona vain soffia.

      • Anonyymi

        Perse kipeenä jatkuvasta istumisesta joten makoilua sohvalla, just joo!


    • Anonyymi

      Onko aloiteen tekijä itse työssä? jos on voisko kysyä pomolta olisiko 1 työ paikaa edes työtömälle tällä kirjoitajalle? Laitat sitten kontakti tiedot : Kiitos! Mistä aloiten tekijä tietää miten työttömät hakevat töitä päivttäin ,jos itse on työ elämä? Onko aloiteen tekijällä kristalli pallo jolla seuraa työttömien elämää? Terv. vaan Helsinki. Vanhus jolla työ-eläke työn teosta ja en todella hulehdi vanhana akana hakeeko kuka mitäkin työtä milloin:.

      • Anonyymi

        En ole työssä tällä hetkellä, enkä jatkossakaan kun palkkatyö ei kiinnosta enään eikä terveys halaua uhrautua työlle.
        Ansiosidonnaisella pärjää, sekä ns. puskuritillä jota kannustettu kerryttämään silloin kun on siellä töissä.


    • Anonyymi

      No entäpä jos lukuisista hakemuksista huolimatta ei saa töitä. Työnantaja kun ei etsi osaamista vaan oikeanlaisia, samalla tavalla ajattelevia tyyppejä.

      • Anonyymi

        Aivan.
        Avoimia työpaikkoja on (24.9.2023 klo 11.33) 24 456
        työttömiä (elokuu 2023) 278 700
        siten korkeintaan 8,7% työttömistä pääsisi töihin.


    • Anonyymi

      Koaka ovat työkyvyttrömiä, etkö tuota vielä tajunnut...

    • Anonyymi

      ei mittää hättää, nythän Petterikin lupas et töitä on, eri juttu ottaako työnantaja töihin

      • Anonyymi

        missäs se on töitä luvannut? Hallituksen TAVOITTEEENA on saada 100000 työllistä lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missäs se on töitä luvannut? Hallituksen TAVOITTEEENA on saada 100000 työllistä lisää

        Höh. Sohvaperuna ei sohvasta liiku.

        Vanha viidakon sanonta


      • Anonyymi

        Petterin mielestä 9€/pv riittää palkaksi, vaikka matkakustannukset olisivat väh. 9.01 €/pv.
        Hän ei tiedä mitään mikrotaloudesta.

        (Jos tulee tuplana, niin johtuu Suoli24:n palvelimesta.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missäs se on töitä luvannut? Hallituksen TAVOITTEEENA on saada 100000 työllistä lisää

        Naulankantaan osuma :D


    • Anonyymi

      Minä odotan kotona töitä kontallaan

    • Anonyymi

      Vapaus on suuri vankila, lauloi Pelle.

      • Anonyymi

        Lauloi se myös, että "olen kaunis"....


      • Anonyymi

        Mä pogoon, pogoon, pogoon


    • Anonyymi

      Työttömän tehtävä on hakea sitä työtä aamusta iltaan. Ei pidä paikkaansa, kenenkään työttömän ei ole pakko hakea työtä aamusta iltaan.

      • Anonyymi

        Työtä on haettava jos on työnhakijana TE-toimiston järjestelmässä!
        Työtä ei tarvitse hakea jos ei ole työnhakijana!!! Mikä tässä se vaikea asia ymmärtää?

        Miksi työttömän päässä on loputon vääristynyt mielikuva josta pitää alkaa vääntämään? Eikö pää ole kehittynyt todellisuuteen?
        Selkeä asia kuten aamusta iltaan on päivän aikaan tehtävä suoritus joka tahallisesti tulkitaan jopa ympäri vrk ja 24/7 ja sekunnilleen tehtäväksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työtä on haettava jos on työnhakijana TE-toimiston järjestelmässä!
        Työtä ei tarvitse hakea jos ei ole työnhakijana!!! Mikä tässä se vaikea asia ymmärtää?

        Miksi työttömän päässä on loputon vääristynyt mielikuva josta pitää alkaa vääntämään? Eikö pää ole kehittynyt todellisuuteen?
        Selkeä asia kuten aamusta iltaan on päivän aikaan tehtävä suoritus joka tahallisesti tulkitaan jopa ympäri vrk ja 24/7 ja sekunnilleen tehtäväksi?

        Mikä tässä on vaikeeta ymmärtää että, työtä ei ole mikää pakko hakea aamusta iltaan. Itse en ainakaan hakenut kuin muutaman kerta viikkoon, aikaa ei menny ku max 5min. Nykyisin teen järkkäri hommia 2-4krt viikkoo


      • Anonyymi

        Illasta aamuun.


    • Anonyymi

      Yritä Boomeri tajuta että nykyään ei saa työtä kävelemällä tehtaaseen!!! Kaikki työpaikat haetaan netin, sähköpostin kautta.

      • Anonyymi

        Aloittaja on juuttunut Kekkoslovakian työmarkkinoihin aivan selvästi, kun ei tiedä digitalisaatiosta mitään.


    • Anonyymi

      Kyllä saa.
      Uudessakaupungissa, Nokialla, Kemissä, Tampereella jne....

      • Anonyymi

        Ei saa.


      • Anonyymi

        Jos tehtaan portilla on aina paikka avoinna, niin työvoiman vaihtuvuus on hyvin suuri. Miksi ?. No siksi että työnantaja on huono.


    • Anonyymi

      Porvarit tekivät koneet ja sitten työttömät puskuriksi. Kiusatkaa ihmeessä työttömiä.

    • Anonyymi

      Kyllä valtaosa firmoissa on ovet ja aukioloajat! Kun menee firman pihaan ne tuskin sammuttaa valot ja laittaa verhot kiinni ja ovet lukkoon!
      Ovesta vaan sisälle ja esittäytyminen ja asia samantien käsittelyyn!

      Kaikki firmat eivät ole kuten NASA jossa monta ovea ja luvallinen liikkuminen.
      Pienyrityksiä on suomi täynnä eli ovesta sisään rohkeasti! Pitää tietysti olla osaamisen näytöt ja kaikki asiaan liittyvät asiat kunnossa!

    • Anonyymi

      "Pakkohaku" nykyisessä muodossa aiotaan lopettaa. No tilalle asettuukin hakumuoto jossa ei istuskella kotona vaan jalkaannutaan sitä työtä hakemaan!
      Työtä on nimittääin työttömän haettava siitä ei pääse eroon millään!

      • Anonyymi

        ei kiinnosta. yksikään työnantaja ei halua minua palkata, koska heillä on pääsääntöisesti hyvinkin syrjivät ja perustuslainvastaiset toimintatavat ja palkkausperusteet. jos ihmisiä halutaan töihin, tulee hallituksen kohdistaa toimensa työnantajiin, jotka ovat suurin syyllinen työttömien määrään.


      • Anonyymi

        Muista sinä reppana vaan itse jalkautua aamulla aikaisin sinne työpaikallesi niin että minä pääsen taas lähipubiin nauttimaan niistä sinun verorahoistasi. :D

        Aina kun tulee pubissa käytyä kusella, minä kuvittelen siihen pöntön pohjaan suomalaisen työläisen kasvot ja sitten lorotan oikein kunnon kaarella, hah hah hah. :D


    • Anonyymi

      Tokihan sitä voi kävellä yrityksiin sisälle ja sanoa,että oli se mukava,kun minä tulin töihin. Mutta entäpä,jos työnantaja sanoo, että et taida tulla. Mikä neuvoksi?

    • Nykyään ei mennä työpaikoille kysymään työtä, koska työpaikat ovat yleensä lukituissa tiloissa, joihin ei ilman saattajaa pääse tekemättä jotain rikosta.

      Työtä etsitään ja haetaan yleisimmin tietoverkon kautta, taikka kyselemällä tuttavilta yms.

    • Anonyymi

      Höpönhöpön tuloonkaan ei ole korvausta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe