Sotefirma,onko kokemuksia?Hakevat paljon työntekjöitä.
Humana työpaikkana
6
2113
Vastaukset
- Anonyymi
En suosittele, alhainen palkka ja työn kuormitus suuri.
- Anonyymi
Mikä on tuntipalkka ja mitä lisiä saat,olet töissä?Millainen henki talossa?
- Anonyymi
Tais mennä Humanan maine vanhustenhoitojupakassa.
- Anonyymi
En todellakaan suosittele. Johtoa ei kiinnosta yhtään työntekijöiden hyvinvointi tai turvallisuus. Kaikki kaadetaan niiden tekijöiden syyksi jotka sitä aitoa työtä tekevät kun taas johto ei ole läheskään yhtä paljon niissä vaikeissa tilanteissa vaan istuvat vaan toimistossaan. Lastensuojelusta puhun, humanalla on myös jotain ihan ihme omia sääntöjä mitä ei ole laissa määritelty ja lapset saa elää ihan ku ellun kanat pellossa eikä niillä ole muuta kuin oikeuksia , ei mitään velvollisuuksia. Kotona pystyy rajaamaan omaa lastaan paremmin kun lastensuojelulaitoksen työntekijät pystyy.
- Anonyymi
Taas on kertaalleen YT-menettelyt pyöräytetty ja ihmisiä irtisanottu. Olen haistavinani taloudellisia vaikeuksia. On ihme, että toimiva johto ei saa toimintaa järjestettyä kannattavaksi, pääomaa pitäisi löytyä Ruotsista. Ei jatkuvalla sopeuttamisella rakenneta pohjaa kasvulle tai kannattavalle toiminnalle. Ne vanhustenhoitokaupat meni aikanaan ihan metsään osaamattomuutta. Kovin erikoisia johtajia käynyt talossa. Nyt sakkaa lastensuojelupalvelut ja avopalvelut. Voin vain kuvitella, että ilmapiiri YT:n joka suunnalla pyyhkimässä talossa ei voi olla hyvä.
- Anonyymi
Vältä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512