Sotefirma,onko kokemuksia?Hakevat paljon työntekjöitä.
Humana työpaikkana
6
2120
Vastaukset
- Anonyymi
En suosittele, alhainen palkka ja työn kuormitus suuri.
- Anonyymi
Mikä on tuntipalkka ja mitä lisiä saat,olet töissä?Millainen henki talossa?
- Anonyymi
Tais mennä Humanan maine vanhustenhoitojupakassa.
- Anonyymi
En todellakaan suosittele. Johtoa ei kiinnosta yhtään työntekijöiden hyvinvointi tai turvallisuus. Kaikki kaadetaan niiden tekijöiden syyksi jotka sitä aitoa työtä tekevät kun taas johto ei ole läheskään yhtä paljon niissä vaikeissa tilanteissa vaan istuvat vaan toimistossaan. Lastensuojelusta puhun, humanalla on myös jotain ihan ihme omia sääntöjä mitä ei ole laissa määritelty ja lapset saa elää ihan ku ellun kanat pellossa eikä niillä ole muuta kuin oikeuksia , ei mitään velvollisuuksia. Kotona pystyy rajaamaan omaa lastaan paremmin kun lastensuojelulaitoksen työntekijät pystyy.
- Anonyymi
Taas on kertaalleen YT-menettelyt pyöräytetty ja ihmisiä irtisanottu. Olen haistavinani taloudellisia vaikeuksia. On ihme, että toimiva johto ei saa toimintaa järjestettyä kannattavaksi, pääomaa pitäisi löytyä Ruotsista. Ei jatkuvalla sopeuttamisella rakenneta pohjaa kasvulle tai kannattavalle toiminnalle. Ne vanhustenhoitokaupat meni aikanaan ihan metsään osaamattomuutta. Kovin erikoisia johtajia käynyt talossa. Nyt sakkaa lastensuojelupalvelut ja avopalvelut. Voin vain kuvitella, että ilmapiiri YT:n joka suunnalla pyyhkimässä talossa ei voi olla hyvä.
- Anonyymi
Vältä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 571393
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381313- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586