Hopea ja musta, mitä tulisi mieleen väreistä?
Väreistä kun joku kirjoitti ... niin miä trulee mieleen väeristrä
18
179
Vastaukset
Musta ei ole väri ja hopea on alkuaine, joka puhtaana on valkoista eli ei väri myöskään.
Vakoinen on värien puutetta ja musta kaikkia värejä yhdessä yhtaikaa eli musta on itseasiassa kaikki värit.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Vakoinen on värien puutetta ja musta kaikkia värejä yhdessä yhtaikaa eli musta on itseasiassa kaikki värit.🙂.
Eikös se liittynyt jotenkin valon heijastukseen koko homma? 🙂
Huitale kirjoitti:
Eikös se liittynyt jotenkin valon heijastukseen koko homma? 🙂
Taisi liittyä joo...valoon ainakin jollaintapaa...en tarkkaan muista miten se on mutta tuo on jäänyt päähän jotenkin.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Taisi liittyä joo...valoon ainakin jollaintapaa...en tarkkaan muista miten se on mutta tuo on jäänyt päähän jotenkin.🙂.
En minäkään muista. Vähän sieltä ja täältä. 😄
Huitale kirjoitti:
En minäkään muista. Vähän sieltä ja täältä. 😄
Mä lähden nukkumaan kun aamulla on taas aikanen herätys. Hyvää yötä ja mukavia unia ystäväni.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
Mä lähden nukkumaan kun aamulla on taas aikanen herätys. Hyvää yötä ja mukavia unia ystäväni.😊.
Hyvää yötä. 🤗
- Anonyymi
Väeristä ei tule yhtään mitään mieleen taitaa olla korkeastikoulutettua sanoja niin itse ymmärrän vain suomea
tulee mieleen mun hopean harmaat hiukset ja mustat vaatteet...
- Anonyymi
Mulla tulee mieleen hopeatoffeet ja lakritsikarkit.
- Anonyymi
Miekin aattelin hopeatoffeeta täältä sivummalta :). En uskalla syödä niitä kun muuten hammas voi irrota.
- Anonyymi
Tulee mieleen, sanoista, eläin .. pari muutakin asiaa.
- Anonyymi
eläimen väri, mikähän se voisi olla kun mustahan ei ole oikeasti väri eikä ole valkoinenkaan vain värien sävyjä...
No mä oon kuullut että värejä ei ole edes olemassa. Maailma on väritön. Ihmisen aivot ovat kehittäneet värit.
- Anonyymi
Tylsä ja ääretön.
- Anonyymi
Tulee mieleen lukihäiriö ja kirjoittamisen taito
Hopeasta tulee mieleen koru ja mitalli. Mustasta tulee mieleen mustasusi.
- Anonyymi
Harmaaritari esmex?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne1687820Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."
Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk412304- 1412285
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1302108Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied621598- 621282
- 621273
Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1281252Edellinen alotukseni poistui joten
Uusiksi sama. Hyvää viikonloppua ystävä ja anteeksi kaikesta.1601203Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91202