Nainen onnistuiskos

Anonyymi-ap

Tänään tai huomenna kun miehesi sanoo haluis ruuaksi ja leivän kanssa evääksi itse tehtyjä lihapullia tai lihamureke siivuja niin tekisitkö vielä tänään vai vasta huomenna ja teetkö heti reilumman satsin ettei heti lopu kesken

26

220

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tee tänään tai huomenna mitään lihapullia. Mies voi tehdä itse tai hakea kaupasta.

• Anonyymi

Ei ihme että olet sinkku ja sinkkuna pysyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välihuomautus. Itse olen ollut sinkku pitkällä aikuisiällä muutaman viikon. Koskaan en ole pyynnöstä tehnyt ruokaa miehelle. Teen vain silloin kun huvittaa ja sellaista ruokaa mitä haluan, toki tarjoan miehellekin. Tarjouksen teen yleensä etukäteen.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Saman vois sanoa sulle🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välihuomautus. Itse olen ollut sinkku pitkällä aikuisiällä muutaman viikon. Koskaan en ole pyynnöstä tehnyt ruokaa miehelle. Teen vain silloin kun huvittaa ja sellaista ruokaa mitä haluan, toki tarjoan miehellekin. Tarjouksen teen yleensä etukäteen.

- Sheena

Onko oikeasti noin ettet kuuntele rakkaasi toivomuksia ja etkä tee kompromissejä etkä jousta etkä halua tehdä rakkaallesi hyvää minä itse minä itse on sinun juttusi vai niin sillä tyylillä ei pitkälle pötkitä

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Saman vois sanoa sulle🤭

Tämmösiikö meistä sinkuista tulee sinkkuina mut kaikki voi muuttua kun se kumppani astuu elämään niin sinkkuna on helppo uhota mut käytäntö onkin eri juttu

• Anonyymi

Miksi ottaisin miehekseni tuollaisen riesan?

• Anonyymi

Muutaman vuoden jälkeen sanotaan äiti tee lihapullii ja toinen eikö hienoa saada tehdä miehellesi ja sinulle ruokaa

• Anonyymi

Ei onnistu. Viikon muonat on jo ostettu ja niihin ei nyt sisältynyt tollasta. Jos olisi mun mies, niin tietäisi kyllä, että nämä tääläset pyynnöt esitetään kun olen menossa ruokaostoksille. Mut en mä tietenkään kiellä miestä käymästä ostamassa valmiina tai aineksia ja sitten itse kokkailemasta.

• Anonyymi

Mutta suunnitelmat voivat muuttua eli tänään keskiviikkona mietit torstaina syödään esim makaronilaatikkoo pe ranskalaisia perunoita kalapuikonkera la silakkalaatikkoo su voikkuleipii kahvin kanssa mut huomenna tekeekin muuta mieli eli ei tuokaan hyvä juttu ole esim mielesi muuttuu mieheni haluis lihapullii no mietit teenkin lihapullia huomiseksi ja ehkä leivon raparperipiirakkaa kahvien kanssa ja mieheni ja sinä pidätte silakkalaatikosta sen teette lauantaina mut sunnuntaina haluatkin nakkikeittoo ja sunnuntaina syötte nakkikeittoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta suunnitelmat voivat muuttua eli tänään keskiviikkona mietit torstaina syödään esim makaronilaatikkoo pe ranskalaisia perunoita kalapuikonkera la silakkalaatikkoo su voikkuleipii kahvin kanssa mut huomenna tekeekin muuta mieli eli ei tuokaan hyvä juttu ole esim mielesi muuttuu mieheni haluis lihapullii no mietit teenkin lihapullia huomiseksi ja ehkä leivon raparperipiirakkaa kahvien kanssa ja mieheni ja sinä pidätte silakkalaatikosta sen teette lauantaina mut sunnuntaina haluatkin nakkikeittoo ja sunnuntaina syötte nakkikeittoo

Sitten saa hoitaa itse. Mun suunnitelmat ei muutu ja tarvikkeet on ostettu vikoksi eteenpäin. Tuuliviiri, jonka mieli vaihtuilee, tehköön itse,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten saa hoitaa itse. Mun suunnitelmat ei muutu ja tarvikkeet on ostettu vikoksi eteenpäin. Tuuliviiri, jonka mieli vaihtuilee, tehköön itse,

Kuten huomasit mies tuo elämääsi eloa ja meininkiä ja piristystä eli tee nyt vaan niitä lihapullii teille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten huomasit mies tuo elämääsi eloa ja meininkiä ja piristystä eli tee nyt vaan niitä lihapullii teille

Tuollainen mies toisi riesaa, kaaosta, turhaa energianhukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin lykätä pakasteesta valmislihapullia käteen. Sen pidemmälle en nyt viikkoon taivu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollainen mies toisi riesaa, kaaosta, turhaa energianhukkaa.

Äksönii ja elämää se tuo ei sen enempää ja se pussailee sit kans ja sinua hyvänä pitää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äksönii ja elämää se tuo ei sen enempää ja se pussailee sit kans ja sinua hyvänä pitää

Meillä on aivan eri käsitys äksönistä ja mä sitä paitsi inhoan äksöniä. Että äksönmäni painukoon johonkin muualle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan nimenomaan estää kaiken mahollisen äksönin, myös seksäksönin. Elämässäni on parempaakin tekemistä kun lihapullat ja jos mies tollasi vinkuu niin pusuja ei heru ja turpaan tulee jos yrittää koskea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos yrittää kovin suunnitelmia muuttaa, niin syödään kasvivokkia ja porkkanaraastetta koko viikko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos yrittää kovin suunnitelmia muuttaa, niin syödään kasvivokkia ja porkkanaraastetta koko viikko.

Kaupassa ihmiset näkee siin se vanhapiika ostaa kasvisvokkia pakasteesta ja porkkanaa kauppiaskin sanoo vanhalla piialla aika yksitoikkoinen ruokavalio mut kaikki tietää ei se miestä koskaan saa vanha äreä vanhapiika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupassa ihmiset näkee siin se vanhapiika ostaa kasvisvokkia pakasteesta ja porkkanaa kauppiaskin sanoo vanhalla piialla aika yksitoikkoinen ruokavalio mut kaikki tietää ei se miestä koskaan saa vanha äreä vanhapiika

Ei ole tarvis lähteä kauppaan. Kyllä mä saan miehelle noita viikon satsin syötettyä ilman kauppareissua. Itse tosin luultavasti syön niitä alunperin suunnittelemiani, mutta huonolle miehelle erikoisannokset, jos se vaikka tajuais häipyä.

Hyvälle miehelle tietysti sitten niitä lihapullia ja murekkeita voisi tehdä, ensi viikolla, jos hän pyytää asiallisesti ja ennen kauppareissua.

• Anonyymi

Mies onnistuisiko. Tänään tai huomenna kun naisesi sanoo haluis ruuaksi ja leivän kanssa evääksi itse tehtyjä lihapullia tai lihamureke siivuja niin tekisitkö vielä tänään vai vasta huomenna ja teetkö heti reilumman satsin ettei heti lopu kesken?

- Sheena

• Voisi opetella itse tekemään. Olen vähän jo väsähtänyt passaamaan. Tänään annoin palautetta passiivisuudestaan ja vittuilu asenteella antamista nipotuksistaan. En tiiä menikö perille. Ja en enää tee hänelle palveluksua, opetelkoon itse hoitamaan pyykkinsä ja sotkunsa. Minä mikään tsuppari ole.

• Huomenna vois onnistuu.
      Ja aina isompi satsi tottakai!

• No just tänään tai huomenna ei onnistu, mutta joskus ensi viikolla, kun palaan kotiin, niin toki. Lapsenikin pitävät itse tehdyistä lihapullista, joten parempi tehdä kerralla iso satsi. - Syöjiä piisaa kyllä 😅

• Anonyymi

Liha vaan pöytään niin kyllä minä sen nuijin!

• Anonyymi

Lekalla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin

Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      7667
    2. Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."

Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2274
    3. Jouluahdistus

Mitä te sinkut teette Jouluna?
      Sinkut
      139
      2234
    4. Se olet todella sinä

En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️
      Ikävä
      130
      2078
    5. Tietäisinpä mitä sinä haluat

Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied
      Ikävä
      62
      1578
    6. Olet tosi ihana

Ja rakas.
      Ikävä
      62
      1272
    7. Voitko nainen kertoa

Miksi rakkaus sinua kohtaan ei vain lopu vaikka kuinka yrittää :(
      Ikävä
      62
      1263
    8. Miehelle tämä

Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.
      Ikävä
      127
      1210
    9. Jodel ei toimi

Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1202
    10. Edellinen alotukseni poistui joten

Uusiksi sama. Hyvää viikonloppua ystävä ja anteeksi kaikesta.
      Ystävyys
      154
      1154
    Aihe