Mitä mieltä olette: vaimo haluaa avioeron mutta asua yhdessä

Anonyymi-ap

Vaimoni haluaa avioeron, mutta edelleen asua yhdessä minun ja teini-ikäisten lastemme (2) kanssa. Mitä mieltä olette? Asuisimme kämppiksinä. Minä en haluaisi erota ja pelkään, että jos asumme edelleen yhdessä, olen hänessä kiinni.
Välillä tuntuu, että vaimollani (50) on mielenterveyden kanssa ongelmia. En oikein tiedä mitä tehdä. Raskas tilanne. Neuvoja, kokemuksia?

15

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hänellä on ilm omaisuutta jemmassa mitä ei halua jakaa kanssasi🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ota ero!

    • Anonyymi

      Hakee vain taloudellista hyötyä sinusta

    • Anonyymi

      Jonkun vuoden kuluttua vaimo voi olla sitä mieltä, että parihan tässä ollaan koko ajan oltu, varsinkin sitten, jos löydät uuden rakkauden. Vaikka nukkuisitte koko ajan eri huoneissa, kuten kämppiksinä tehdään.
      Pelisäännöt pitää puhua selväksi.

    • Anonyymi

      Miksi epäilet hänellä mielenterveys ongelmia? Onko tuttuvat, lapset huomanneet mitään erikoista. Jos tuo nyt on ihan poikkeavaa käytöstä täytyyhän siihen reagoida. Ikävä sania näin mutta vaihdevuodet toki voi myös vaikuttaa naiseen voimaakaastikin käytökseen yms. Ja ne varmaan alkaa lähestyä. Tiedän parin joka eronnut ja asuu yhdessä vaikka lapset jo muuttaneet pois kotoa. Kait se on tehtävä niinkuin itsestä hyvältä tuntuu. Mutta mihinkään sinun ei ole pakko suostua vaikka toinen niin tahtoo. Tietysti lasten kannalta kuulostaa hyvältä. Mutta ei ehkä siinä tilanteessa jos ruvetaan miettimään uusia kumppaneita jne.

      • Anonyymi

        Minä tiedän monia pareja, vanhempaa ikäluokkaa, jotka ovat olleet yhdessä usemapia vuosia kämppiksinä ja se sopii heille molemmille. Mutta se on juuri niin että molempien pitää olla samaa miletä!


    • Anonyymi

      Miksi hän haluaa avioeron? Eikö rakasta enää vai onko siihen jotkut taloudelliset tai muut juridiset syyt?

    • Anonyymi

      Ehkä hänellä on toinen, jota ei voi juuri nyt saada. Haluaa olla tämän kanssa mutta kun on epävarmaa, ei kokonaan halua erota. Näin toimii eräs ystäväni, keväästä asti ollut suhde varattuun. Halusi luvan säätää eroamalla muka vähitellen, oikeasti mietintäaikaa siitä saisko tän toisen vai ei.

    • Anonyymi

      Perus borderline menoa. Selkee BPD.

    • Anonyymi

      Bipojen ja borderlinejen kanssa ei auta kuin yksi asia: turpaan vetäminen. Jos saat hakattua häntä tarpeeksi, hän saattaa vielä tulla järkiinsä.

      • Anonyymi

        Tuosta tulee nopea ero kun pahoinpitelystä pääset linnaan istumaan saat ehkä jälkikasvun vihat myös .


    • Anonyymi

      Sovitte eron ja muutatte erillenne lapsethan jo tuossa iässä saavat itse päättää kumman luona haluavat olla sullakin kun oikeus jatkaa elämääsi jas exäsi ei jätä kaikesta huolimatta rauhaan kun kohtaat jonkun josta kiinnostut teet hänestä rikosilmoituksen

    • Anonyymi

      Vaimo haluaa eron mutta kuitenkin asua sun kanssa? Kysyppä alkuun onko hänellä joku toinen mies.

    • Anonyymi

      Jotkut haluaa tehdä noin taloudellisista syistä. Siinähän säästyy rahaa, jos on iso vastike tai vuokra. Ja tilavahko asunto, jossa huoneet mahdollistaa tuon.

    • Anonyymi

      Mistäpä tuota kenestäkään muuten tietää, ovatko eronneet ja vain kämppiksinä asuvat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe