Minne on hävinnyt kaikki kylän maksulliset , ennen oli enemmänkin. EI ole edes thai hierontaa saatavilla.. pitääkö täältäkin lähteä Tampereelle asti jotta pääsee purkamaan paineita?
Missä kaikki Oriveden maksulliset naiset ovat?
Anonyymi-ap
9
1364
Vastaukset
- Anonyymi
Tais jäädä naapurin Kerttukin jo eläkkeelle
- Anonyymi
Joulukin on tulossa. Säkit on aika pullollaan. Siinäpä hyvä joululahja toive. Rääh. ;)))
- Anonyymi
Eiköhän ole viisainta ite sokeri palaa hinkata.
- Anonyymi
Oli muuan antelias rouva aikoinaan.. legenda
- Anonyymi
Yksi työntö ja huokaus.. 100 varma laatu jeh,,,,,
- Anonyymi
Onneksi on oma emäntä
- Anonyymi
Pillua janoan
- Anonyymi
On niin kiva nussia. Sitä kun saisi aina tehdä. Pakottava tarve. Panettaa.
- Anonyymi
Eikös kaikki naiset ole maksullisia. Ainakin tulee kalliiksi ja tuottaa mielipahaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882