Kohta alkaa hulina.
Hyvä! Liitot jyrähti
13
192
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaako työttömät lakkoilun?
- Anonyymi
Juu, istuvat sohvaan syvemmälle!!
- Anonyymi
Minä laitoin jo kapulan polkupyörän pinnojen väliin prkl.
- Anonyymi
Miksei aloittaisi? Ainakin voisi aloittaa mielenosoittamisen. Työikäisiä kun ollaan. Työttömyydestähän ne suuret vallanvaihdokset ovat alkaneet.
Korruptioherrat nurin! - Anonyymi
Vähemmästäkin on kansa ollut kadulla ja mallia pitäisi ottaa Ranskasta, miten toimivat kun hallitus perseilee!
- Anonyymi
Nimen omaan.
Ranskan malliin kadulle vastustamaan päätöksiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimen omaan.
Ranskan malliin kadulle vastustamaan päätöksiä.Ei kai työtön viitsi, kun telkkarista tulee sohvaperunat
- Anonyymi
Hyvä, hyvä. Paskamahalahtarit kontilleen!!
- Anonyymi
Liitot ovat yhteiskunnan syöpä.
- Anonyymi
Äitilläs oli kun sinut sai.
- Anonyymi
Valtion kassaan saisi aika monta miljoonaa lisää kun luovutaan pääomatuloverosta ja sisällytetään pääomatulot pelkästään "tuloveroon", kuten aikoinaan olikin kunnes rikkaat lobbasi "pääomatuloveron" läpi.
Ei sillä ole merkitystä mistä ne tulot tulee, kaikki saman prosentin alle vaan. Tämä kannustaisi myös köyhempiä sijoittamaan vähiä roposiaan mutta eihän nykyään ole mitään järkeä tehdä näin. Köyhän palkasta menee veroa 10% mutta osingoista menisikin 30%...aivan hullunkurista.
Pääomatulovero sekä ansiotulovero yhdistettävä tuloveroksi. - Anonyymi
Koko Suomi yleislakkoon!
- Anonyymi
Kuulemma aika vaatimaton jyrähdys, ainakin työnantajapuolen mukaan. Ehkäpä kyseessä on enneminkin virkanipuolestayskäisy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko Pajari gerontofiili?
Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro304734Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa
Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on3192985- 1331722
Sofia & Stefan
Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton1221711Kiitos että olet
Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu651603Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN
Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t2791168Hjalliksen uusi pano on 35 v nainen.
Hjallis itse on 70 vuotias vanha papparainen. Kyllä siinä on taas saanut hjallis lompakkoa pitää paksuna kun on naisen i111938Mitähän tässä kävikään
Jotain kummaa on tapahtunut.. Miksen tunne kaipausta? Mihin katosi roihu sydämestä jonka vielä hetki sitten tunsin?111823Voi kun uskaltasin
Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata79797Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta
Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis81755