kuin toimin irl. Joskus kun olen kirjoittanut erityisen kauniisti, ihailen kirjoitustaitoani ja itken koska olen osannut vangita kauniita sanoja vailla merkitystä ja näen sieluni silmin kuinka tekstiäni ihaillaan ja omitaan. Eniten maailmassa rakastan itseäni ja ulosantiani. Halveksin ihmisiä jotka ovat erilaisia kuin minä. Saatan unohtua peilin eteen tunniksi ihailemaan itseäni. Jos minua kohtaan ei tehdä aloitteita saatan kostaa loukkauksen. Jos minusta ollaan kiinnostuneita, halveksin myös heitä ja oma kiinnostus lopahtaa samantien. Kukaan ei yllä tasolleni.
Kirjoitan täällä mieluummin tyhjiä pitkiä korulauseita
11
338
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa melko mielenkiintoiselta tavalta käyttäytyä. Minulla kyllä helpotti paljon oloa, kun kerroin naiselle tunteistani, vaikka sainkin häneltä odotetusti pakit. Hänen ei tarvitse enää tuntea pahaa mieltä siitä, että pidän hänestä vieläkin todella paljon, joten kirjoittelen sitten tänne aina välistä.
Siinä mielessä ihan hyvin toimittu kyllä, ettet ainakaan aiheuta hänelle pahaa mieltä. Hienoa myös, että joku on sinusta kiinnostunut, koska minä en ole harmillisesti kokenut sellaista moneen vuoteen. Halveksiminen on kyllä outo tapa suhtautua siihen, että joku pitää sinusta.
Jos jossain vaiheessa tuntuu kuitenkin pahalta, niin suosittelen kokeilemaan hänelle kertomista. Älä kuitenkaan suutu mahdollisista pakeista, koska hänellä ei ole velvollisuutta rakastaa sinua, vaikka sinä olisit rakastunut häneen. Muiden halveksiminen ja kostaminen eivät kuitenkaan kuulosta kovin terveelliseltä käyttäytymiseltä, joten suosittelisin myös mahdollista terapiassa käymistä.- Anonyymi
Olen näköjään nyt vähän turhan väsynyt kirjoittamaan järkevästi, joten pahoittelut siitä.
- Anonyymi
Se on kyllä huomattu
- Anonyymi
Ei täällä mitään korulauseita ole näkynyt. Pitkiä kyllä, jos välimerkkien puutteesta lasketaan
- Anonyymi
Minultakin ovat korulauseet menneet ohi.
- Anonyymi
Vai semmoinen tilanne :)
- Anonyymi
Okei, oma kiinnostus heräsi osaksi syystä kun kuvittelin kohtaani osoitetun kiinnostusta. Uloskin lähden harakanpelättinä aika usein,peiliin en muista katsoa. kirjoitan tänne enkä toimi irl. Se meitä yhdistää.
- Anonyymi
Sehän on hienoa, kun tunnistaa ja tunnustaa arvonsa?
- Anonyymi
Haiskahtaa jonkun toisen parjaamiselta tämä aloitus. Katkeruutta vai totuutta?
Kuullostaa tyypilliseltä nuorelta naiselta... tosin on kyllä harvinaisen rehellinen luonnekuvaus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192472
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau321616Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.211522- 1291458
- 681263
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3461149Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?601023- 891015
- 122841
- 79825