KGB kirjoitti Kekkosen puheita

Anonyymi-ap

16

197

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Venäjä voisi kiristää sillä että paljastaa nämä veljeilyt.

• Anonyymi

Kukapa Venäjän "tarinoihin" uskoisi?

• Anonyymi

Da ...... kerätään kohdehenkilöstä arkaluontoista matskua, jota voidaan käyttää kohdehenkilön kiristämiseen ja edelleen toimimiseen kotimaataan vastaan.

-44.Div.-

• Anonyymi
    • Anonyymi

Niinistö oli aina nato-miehiä ja työskenteli asian puolesta.
      Ukraina oli tekosyy ja sitä käytettiin häikäilemättä ja tietoisesti tuhottiin kaikki suhteet Venäjään.
      Sen todistaa kova kiire ja se että mistään ei keskusteltu.

Onneksi on läpinäkyvää, helpottaa myöhempiä ja tulevia vaiheita.

• Anonyymi

Suomi tuhosi lähes koko muun maailman kaikki suhteet venäjään käyttäen tekosyynä Putinin Hitler ja Stalinimaisia etupiirivaatimuksia joka huipentui Putinin terroristiseen hyökkäykseen Ukrainaan valloitussotaan ja kansanmurhan yrittämiseen .

Mikä Suomea oikein vaivaa pelkääkö Suomi oikeasti Putinismi fasismin leviämistä kansanmurhineen jos Ukrainaa ei auteta menikö Suomi Natoon vain vittuillakseen Putinille vai turvatakseen sen ettei Putin ala toteuttamaan uhoamaansa illuusiotaan Pietari suuren rajojen palauttamisesta Suomessakin Ukrainan jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi tuhosi lähes koko muun maailman kaikki suhteet venäjään käyttäen tekosyynä Putinin Hitler ja Stalinimaisia etupiirivaatimuksia joka huipentui Putinin terroristiseen hyökkäykseen Ukrainaan valloitussotaan ja kansanmurhan yrittämiseen .

Mikä Suomea oikein vaivaa pelkääkö Suomi oikeasti Putinismi fasismin leviämistä kansanmurhineen jos Ukrainaa ei auteta menikö Suomi Natoon vain vittuillakseen Putinille vai turvatakseen sen ettei Putin ala toteuttamaan uhoamaansa illuusiotaan Pietari suuren rajojen palauttamisesta Suomessakin Ukrainan jälkeen.

Putin ITSE KERTOI  NÄKEMYKSENSÄ  ”ETUPIIREISTÄ”   JOIDEN TEKOSIA VENÄJÄLLÄ. ON ”SUURVALTANA” OIKEUS SÄÄDELLÄ!   Tähän ”etupiirii kuuluivat mm. Ukraina, Suomi ja Ruotsi!

TÄSSÄ VAIHEESSA Suomi ja Ruotsi päättivät viisaasti hakea Naton jäsenyyttä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Mikä Suomea oikein vaivaa pelkääkö Suomi oikeasti Putinismi fasismin leviämistä kansanmurhineen jos Ukrainaa ei auteta menikö Suomi Natoon vain vittuillakseen Putinille vai turvatakseen sen ettei Putin ala toteuttamaan uhoamaansa illuusiotaan Pietari suuren rajojen palauttamisesta Suomessakin Ukrainan jälkeen.”

Putin ITSE KERTOI NÄKEMYKSENSÄ ”ETUPIIREISTÄ” JOIDEN TEKOSIA VENÄJÄLLÄ. ON ”SUURVALTANA” OIKEUS SÄÄDELLÄ! Tähän ”etupiirii kuuluivat mm. Ukraina, Suomi ja Ruotsi!

TÄSSÄ VAIHEESSA Suomi ja Ruotsi päättivät viisaasti hakea Naton jäsenyyttä!

• Anonyymi

Niinistö toimi salassa ja tuli taas osuneeksi omaan nilkkaansa puheessaan siitä kuinka "nyt naamiot ovat pudonneet".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinistö toimi salassa ja tuli taas osuneeksi omaan nilkkaansa puheessaan siitä kuinka "nyt naamiot ovat pudonneet".

Kasva aikuiseksi. Ulko- ja turvallisuuspolitiikan kysymyksistä ei huudella, ennen kuin aika on kypsä. Nato-maiden kantaa Suomen mahdolliseen jäsenyyteen piti luonnollisesti tunnustella vaivihkaa. Tiedossa oli, että Nato ei ehkä ota uusia jäseniä Ukrainan sodan aikana. Kelvoton yritys olisi ollut Suomelle tuhoisa. Asia ratkesi, kun Suomi toivotettiin tervetulleeksi, ja turvalupaukset jäsenyysprosessin ajaksi saatiin.

• Anonyymi

Jopas.
      KGB voi kirjoittaa Sorsan, Halosen ja Koiviston puheita mutta Kekkonen oli senverran pätevä että hän kirjoitti itse puheensa.
      Selkärangattomuudesta tuli heti Koiviston presidenttikaudella vakiintunut malli vaikka sosialistit sitä olivat noudattaneet aina.
      Ajatelkaas nyt hiukan, olisiko esimerkiksi Koivisto ihan omasta päästä keksinyt kutsua inkerinsuomalaiset palaamaan "kotimaahansa" ja Venäjä mukisematta alkoi toteuttaa koiviston ideaa?
      Nämä ovat olleet niin ilmiselvästi kaikki jonkun käskyläisiä että etoo.
      Mitä Kekkonen oli, sitä hän oli tyylillä ja jälki kesti tarkastelun.

• Anonyymi

Juuh ....... kaltaises kohdalla se ei tod. ole jäänyt YHDELLEKKÄÄN palstalla vieraileelle EPÄSELVÄKSI!.

-44.Div.-

• Anonyymi

Heh heh. Minä tiedän kuka kirjoitti Kekkosen puheet. Eikä se ole KGB. Puheissa toki huomioidaan maailmanpoliittinen tilanne,. Myös naapuriin liittyvä asia voi nousta esille.

• Anonyymi

Presidentti Kekkosen puheista enimmän osan taisi kirjoittaa Sylvi Kekkonen.

• Anonyymi

TOTTAKAI SYLVI OLI SE JOKA KEKKOSELLE PUHEET KIRJOITTI. SENVERRAN TYHMÄ MIES URHO OLI JA JOI ALKOHOLIA.
        SAULI NIINISTON PUHEET KIRJOITTAA TOHTORI JENNI HAUKIO, SEN VERRAN VIHREITÄ NE OVAT, ETTÄ SILMÄT VAAN MULJUILE PÄÄSSÄ LUKIESSA.
        MAUNO KOIVISTON JA TARJA HALOSEN PUHEET KIRJOITETTII SAK, SSA. PORUKALLA, NEUVOSTOLIITTO JA DDR OLI HAJONNUT.
        AHTISAAREN PUHEET ILMAN MUUTA YK, SSA NE KIRJOITETTIIN. JA NIIHIN LIITETTIIN MUSTAAN ENEMMISTÖVALTAAN SIIRTYMINEN. JA MARKO POJALLE PESTI NOKIAAN MUOTOILIJAKSI, JOHTO TOTTAKAI PAIKKA ILMAN MUUTA JA EUKON FIRMAN OSTO NKIALLE 25 MILJOONALLA.
        SDP,LLÄ KUN MISSÄ NÄPIT PELISSÄ, SEHÄN TUHOUTUU.
        SANNA MARIN TUHOSI SUOMEN TALOUDEN JA SAI AIKAAN, MITTAAMATTOMAN SUUREN KÖYHIEN JA PIENITULOISTEN JOUKOT.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      129
      2304
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1850
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1527
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1343
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1250
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1173
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1143
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      887
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      830
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      742
    Aihe