"What I eat a day" -postaukset, ovatko kaikki laihdutuskuurilla?

Anonyymi-ap

Jos olet rehellinen, niin kuinka paljon syöt päivässä? Minä en ole mikään hyvä esimerkki järkevästä ruokailusta, mutta nuoruudessa koettu runsas liikunta yhdistettynä tarkkaan ruokavalioon ei enää kiinnosta.

Nytkin olen tähän mennessä jo syönyt 800 kcal ja tiedän, että syön vähintään vielä saman verran ellen enemmän. Monessa postauksessa porukat tuntuu elävän todella alhaisella kalorimäärällä, vaikka kuvissa näyttävät normaalipainoisilta.

Itse olen hoikka, vaikka nuoruudessani ollut hoikempi. Kehomyönteisyys on hieno asia. Nainen voi näyttää hyvältä monen painoisena.

7

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      2 Ateriaa ja illalla jugurtin tai kasviksia.

      • Anonyymi

        Kaksi ateriaa on aika laaja käsitys ja myös aterian energiatiheys vaikuttaa. On kuitenkin hyvä, että syöt säännöllisesti. Koetan samaa. Minusta tulee kyllä tällä ateriarytmillä alipainoinen.


    • Anonyymi

      Laskin, että n.1200 kcal menee päivässä. Yritin ensin pudottaa painoa tarkkailemalla syömistäni. Ei tehonnut. Sitten aloitin kuurin. Pakko. Jos ei pidä huolta painostaan, niin se väkisin nousee, vanhemmalla iällä varmaan herkemmin. Lisäksi päivittäin pieni, ripeä lenkki. Vatsa alkaa toimia ja paino pudota. Tarkoitus onkin laskea painoa vain sen verran, kun se on varkain noussut. Tyypiltäni olen taulukon mukaan " lievä lihavuus"

      • Anonyymi

        Ihailtavaa itsekuria. Itse olen joskus kokeillut noin pientä kalorimäärää ja tullut ihan hulluksi. Olen vaan miettinyt ruokaa koko ajan.

        Ihan vain ajatuksena, että varmaan tiedätkin koostaa vähäiset ruokasi niin, että ne kiihdyttävät elimistösi aineenvaihduntaa.

        Jostain luin, että lihavan ihmisen rasvasolukoostumus voi olla erilainen verrattuna hoikempaan. Tällöin hoikkana pysyminen on vaikeampaa, koska elimistö varastoi rasvan tehokkaammin.


    • Anonyymi

      Kun minä syön joskus n.1200kcal niin seuraavana päivänä repsahdan yli 2000kcal!
      Saan heikon olon ennen nälkää ja huimauskohtauksia.
      Voimistelu menee tehottomaksi ja kävelyt laahustukseksi ilman 1600kcal energiaa.
      Eilen tuli himo barista kaurakahviin ja hapankorppuihin voilla. Juu, oli hyvää!
      600kcal ja ajattelin: "Menkööt vaikka viimeiset siemenperunat!"
      Tai kerääntykööt rasvat minne keho ne sijoittaa tyhjentyneisiin rasvasoluihin.

      • Anonyymi

        Minusta laihduttajalle 1500-1600 kaloria on ihan sopiva.
        Esim. Puuro 300
        Pieni lounas 400
        Välipala 200
        Toinen pieni lounas 400
        Iltapala 200

        Käytännössä itse syön lounaalla 400, sitten jonkun välipalan 200 ja loput 1000 kaloria illalla :D


    • Anonyymi

      Välillä syö pari päivää tuhdimmin niin sen jälkeen keitto maistuu taas hyvältä. Vaikka joku lasagnen tapainen täyttävämpi silloin tällöin tekee olon ettei ole nälkakuurilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe