Nuorena naisena minulla kyllä oli

Anonyymi-ap

Juttuja viinaa juovien miesten kanssa ja menin sänkyynkin. Esimerkiksi luokkaretkellä tykkäsin yhdestä samalla luokalla olevasta pojasta ja ja mentiin sänkyyn tukholmalaisessa hotellissa luokkaretken aikana. Juotiin alkoholia luokkaretkellä laivalla ja tukholmassa ja mentiin sitten seksiä harrastamaan hotelliin.
Seurustelin pojan kanssa sitten 9 luokan loppuun asti ja se oli ensirakkauteni.

T: nainen 45

12

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oli ainakin hauska ja ikimuistoinen luokkaretki varmaan. Meidän kanssa ei kukaan suostunut lähtee luokkaretkelle kun aiheutettiin jo niin paljon häiriöö muutenkin. No klinikalla tai siis erityisluokalla mä olinkin sitten puolet yläasteesta kun eivät suostuneet laittaan mua tarkkikselle kun siellä oli jo suurin osa kavereista ja mä olisin ite halunnut sinne.🙂.

    • Anonyymi

      Niin onhan sitä nuorena tullut harrastettua juttuja poikien kanssa. Alkoholilla olikin usein osuus siinä. Olen nyt avioliitossa muuten miehen kanssa jonka kanssa nuorena harrastin seksiä. Se oli baari ilta joskus v 2002 kun pyysin miestä baarissa mukaani. Siitä ei tullut muuta kuin yhden yön juttu. Sitten tavattiin festareilla työn merkeissä koska olimme molemmat siellä töissä ja sitten vaan jotenkin päätin että haluan siitä elämäni miehen. Näinpä se elämä yllättää..

    • Anonyymi

      Viinamies joi viinaa jo nuorena ja tapasi naisia. Siellä sitä kylillä juodessa opittiin tulemaan naisten kanssa toimeen ja sen ansiosta nyt vahemmalla iälläkin juttu sujuu naisväen kanssa.

      Raitis mies oli nuorena yksin kotona ilman kosketusta vastakkaiseen sukupuoleen. Eipä hän koskaan oppinut naisten kanssa tulemaan toimeen ja on edelleen yksin.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Ätmin aloitus.

      • Anonyymi

        Vaikka olisikin niin minä olen tavannut mieheni baarissa. Kyllä kännissä oltiin molemmat ja yhteen päädyttiin.


    • Anonyymi

      Huoraaminen on kuulemma suosittu harrastus eräissä piireissä.

    • Anonyymi

      Viinan juonti kannatti nuorena sillä sain kyllä tyttöystävän ja vaimon siitä lopulta. Olisin varmaan nyt 45 vuotiaana sinkku jos en olisi käynyt baareissa.

      • Anonyymi

        Viinaa pitää juoda jos kumppanin haluaa löytää ja perheen perustaa.
        Kun nuorena juo viinaa on se kuin laittaisi rahaa pankiin.

        t. viinamies


    • Jaa että luokkaretkelläkin seksiä harrastettu. huh huh noita teidän juttuja. Kas kun ei päiväkodissa.

    • Anonyymi

      No jos ei uskalla selvinpäin ihmisiin tutustua...

    • Anonyymi

      Höpönpöpön

    • Anonyymi

      en tiedä kuka hullu palkkaa jotain yli 27-vuotiaita osaajia #dmentikkoja" yliopistoista töihin kun ältr jo mennut heillä he

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      127
      2336
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      105
      1384
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      330
      1119
    4. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      110
      1085
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1067
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      965
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      700
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      699
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      680
    10. 50
      674
    Aihe