Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Rengas varoitus

Anonyymi-ap

Renkaiden käyttöikää pyritään tiputtamaan 25% ettei kukaan huomaisi. Tarkistakaa, että kulutuspintää on yli 8mm uudessa renkaassa, muuten rengas on kelvoton ilmansaastuttaja!

13

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin se on ainakin ensiasennusrenkaissa missä kustannuksia pitää alentaa kaikin keinoin.

      • Anonyymi

        Ai että ensiasennusrenkaita tehdään ihan erikseen, hihii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että ensiasennusrenkaita tehdään ihan erikseen, hihii!

        Ostin sitten paljon mainostetut LingLongit ja ensi kesänä alle. Kulutuspinnan urien syvyys maksimissaan 6,0 mm...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin sitten paljon mainostetut LingLongit ja ensi kesänä alle. Kulutuspinnan urien syvyys maksimissaan 6,0 mm...

        Minun autoon ei tule ainakaan mitään kiinan roskaa. Nokia, Michelin, Continental, Goodyear, Gislaved, Bridgestone. Siinä on vaihtoehdot. Minun autoon ei tuu mitään perseenreikämerkkejä vaan perinteiset OIKEAT renkaat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun autoon ei tule ainakaan mitään kiinan roskaa. Nokia, Michelin, Continental, Goodyear, Gislaved, Bridgestone. Siinä on vaihtoehdot. Minun autoon ei tuu mitään perseenreikämerkkejä vaan perinteiset OIKEAT renkaat!

        Gislavedin voit jättää tuosta listasta pois jos arvostat laatua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin sitten paljon mainostetut LingLongit ja ensi kesänä alle. Kulutuspinnan urien syvyys maksimissaan 6,0 mm...

        Toisaalta linglongien hintakin on noin kolmannes kalliimpien renkaiden hinnasta. Jos sitten joutuu vaihtamaan vähän useammin uusiin, niin silti tulee edukkaammaksi.

        Mulla on takavuosina ollut yhdet linglongit, 225/55/17 kokoiset, vähän vanhemmassa autossa, johon en raatsinnut enää kalliita ostaa. Tuota kokoa olevat olivat tuolloin melkoisen kalliita, mutta ko autoon tuollaiset kuuluivat rekisteriotteen mukaan.

        Käytännössä en kyllä huomannut rauhallisessa normaaliajossa mitään eroa. Eikä tuon ajan rengastestitkään noille huonoa arvosanaa antaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun autoon ei tule ainakaan mitään kiinan roskaa. Nokia, Michelin, Continental, Goodyear, Gislaved, Bridgestone. Siinä on vaihtoehdot. Minun autoon ei tuu mitään perseenreikämerkkejä vaan perinteiset OIKEAT renkaat!

        Näillä Suomaan nopeusrajoituksilla riittää, että rengas on musta ja pyöreä. Ja koska nämä ovat aivan liian kireitä vaatimuksia, voi tuosta ensimmäisestä tinkiäkin.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😍 ­N­­­y­m­f­­o­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tää on totta

    • Anonyymi

      Ihme nillitystä...

    • Anonyymi

      Kaupasta kannattaa etsiä myös ne isoimmat banaanit kun ostaa, niin saa vähemmän kuorta suhteessa siihen syötävään osaan.

      Myös ottamalla pidempiä askeleita, kengänpohjat kuluu vähemmän.

    • Anonyymi

      Mutta keskitason Kumhot ovat silti edullisia ja mukavia ajaa.
      Kuluvat ehkä hieman merkkirenkaita nopeammin.
      Olen ajanut niitä jo monta sarjaa vuosien varrella. Siis tyytyväisenä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe