Miksi keksitään syitä ettei tarvitse hakea työtä?

Anonyymi-ap

Aikoinaan ei ollut vaihtoehtoja eli haettiin sitä työtä kunnes sitä saatiin!
Nyt ei millään vaikka olisi kodin ikkunasta nähtävissä, mutta niin kaukana ettei viitsi.

Osa ihmisistä ei tee asuntovelkaa joka pitää työnorjana ehdoista viis! Asuntovelka keksittiin suomeen jotta velalliset olisi varmasti töissä eikä liioin lakkoilisi tai arvostelisi firman toimintaa...

16

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No jo oli sekopää aloitus asuntovelasta.

      • Anonyymi

        Noihan se vaan monellakin menee tosielämässä , tänäpäivänä ainakaan ei kannata asuntolainaa tehdä jos ei halua kurjimukseen ja käskytettäväksi vuosikymmeniksi .


    • Anonyymi

      Työ aiheuttaa jatkuvia ongelmia ja pahoinvointia joten ihmisen paras olla erossa työstä.
      Palkalla elätty kolmasosapuoli joka antaa lainaa siihen asuntoon, elää sillä sopimuksella tehden tilin itselle!
      Et saa sitä mukaan kuoltuasi ja teit elämän mitan kolmansien elättämiseen jota haudalla nauretaan.

    • Anonyymi

      Ärsyttää nämä jatkuvat vinkumiset työttömien ns. laiskuudesta. Joskus 70-luvulla oli työtä, vaatimukset oli erit kuin nykyään. Osa-aikaista työtä tarjottiin hyvin vähän ja toimeentulo suhteessa elämän kustannuksiin oli eri. Ei nykypäivää voi verrata entisiin ns. hyviin aikoihin, kävelit pomon luokse ja usein sai töitäkin. Toisaalta aika kultaa monella muistot ja ny on hyvä herjata työttömiä. Voit kokeilla hakea sitä työtä, katotaan kuinka nopeasti ja helposti pääset vakituiseen, kokopäiväiseen työhön, jossa palkkakin on ol.

      • Anonyymi

        Kyllä edelleen on tarjolla töitä joihin ei vaadita aiempaa kokemusta.
        Työ on usein fyysisesti raskasta mutta korvaukseski palkka on kohtuu hyvä, tosin usein urakkaluonteista.
        Voisin veikata että sinun yleiskunto on niin heikko ettet selviäisi yhdestäkään päivästä tuosllaisissa hommissa tai jos selviät niin palkka jää pineksi vaatimattoman suorituksesi takia.
        Eli kyllä töitä löytyy mutta ette halua tai kykene niitä tekemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä edelleen on tarjolla töitä joihin ei vaadita aiempaa kokemusta.
        Työ on usein fyysisesti raskasta mutta korvaukseski palkka on kohtuu hyvä, tosin usein urakkaluonteista.
        Voisin veikata että sinun yleiskunto on niin heikko ettet selviäisi yhdestäkään päivästä tuosllaisissa hommissa tai jos selviät niin palkka jää pineksi vaatimattoman suorituksesi takia.
        Eli kyllä töitä löytyy mutta ette halua tai kykene niitä tekemään.

        Väärin. Olen fyysisesti raskaassa työssä matalapalkka-alalla. Aivan sama, miten rehkit, palkka ei siitä nouse. Mikä sinä olet arvostelemaan toisten kuntoa? Ai niin, ku itellä se ei riitä fyysisesti eikä aivojen kapasiteetti ymmärtämään sitä, että kokopäivätyön löytäminen nykyään on todella vaikeaa. En puhunut kokemuksen puutteesta, mikäli et tajunnut lukemaasi. Kokemuksella ei nykypäivänä ole minkäänlaista painoarvoa, päin vastoin, työnantaja kun joutuu maksamaan parempaa palkkaa. Lopeta tyhjänpäiväiset löpinät ihmisten ominaisuuksista ja siirry tuonne "mielenterveysosioon".


    • Anonyymi

      Kokoaikatyötä,niin minäkin lopetan nämä osa- aikaiset hommat. Tiesitkö että osa kokoaikatyön hakijoista on nollasopparills,tai vaihtelevalla työajalla töissä, tai tarvittaessa kutsuttavia?

    • Anonyymi

      Työtön kokee työnhaun olevan rasistista jahtaamista ja pakottamista . Heilläkin kuulemma on ihmisarvoa vaan eihän se ilmene missään muualla kuin laiskuutena .

      • Anonyymi

        Niinkö? Olen juuri työkohteessani omalla ajalla pidettävällä tauolla. Teen vaihtelevaa työaikaa,eli olen työtön. Työni on kuormittavaa fyysisesti,sekä psykososiaalisesti. Toki haen kokopäivätyötä.
        Että ei ihmisarvoa. Kiitos nyt tästä,omat epäilykseni osoittautuivat siis todeksi.
        Tulisitko tekemään sen minun työni,koska arvottomana joudun johonkin? Noinko kävisi? Saisit ihan kunnolla oikeasti tehdä,tehdä sen paremmin kuin minä oon vuosia tehnyt.
        Työsopimukselleni en voi mitään.
        Miten ahkera oot itse nousemaan siihen aikaan kun toiset kääntävät vielä kylkeä petissä?


    • Anonyymi

      semmoiset kateellisten orjien ulinat tällä kertaa.

    • Anonyymi

      Siksi, kun niitä töitä ei ole.😶

    • Anonyymi

      Ennen työstä kuin työstä maksettiin sellainen palkka jolla eli ja tuli toimeen, nykyään harvoin enää maksetaan sellaista palkkaa jolla tulisi toimeen. Nykyisin pitää tehdä vähintään kahta, ellei jopa kolmea eri duunia jotta pääsisi samaan.

      • Anonyymi

        Väärin!
        Duunarit tekevät velkaa ja elättävät kolmansia omalla palkalla! Elävät siis velalla!

        Suomessa on harvalla 3-6kk palkkaa tilillä jemmassa ns pahanpäivänvaralla, vaan velkana se summa ? Asuntovelassa elämän mittainen summa?... "Omistetaan" hinnalla millä hyvänsä?


    • Anonyymi

      nykynuoret ovat laiskoja huonon kotikasvatuksen saaneita öyhöttäjiä jotka eivät kykene edes kengännauhoja solmimaan ilman opastusta

    • Anonyymi

      tuohan on täyttä hutttua. Todellisuudessa työttömät hakevat työtä niin aktiivisesti että yrittäjiltä ja työnantajilta on mennyt kuppi nurin. Liikaa hakemuksia tulee ja vääränlaisilta ihmisiltä. He haluavat vain hyviltä hakijoilta tulee työhakemuksia. Kuka sitä nyt osaamatonta työtöntä haluaa. Ministeri Satonen on tehnyt työnantajia rauhoittaaksensa ministeritason päätöksen että työttömien hakemuspakko loppuu. Vain parhailla on jatkossa lupa hakea töitä. Miksi tällainen sorto.

      • Anonyymi

        Totta, tätähän arveltiin jo alussa, että hakemusrumba työnantajille liikaa. Eivät voi valittaa työvoimapulasta, ku sähköposti jurnuttaa jatkuvasti hakemuksia. Taitaa paremminkin olla niin, ettei suomalainen kelpaa, vaan halutaan "työvoimapulassa" suomenkieltä osaamatonta porukkaa ulkomailta halvalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe