Nainen uskaltaisitko koskea

Anonyymi-ap

Tai puhumattakaan siirtää jos aivan pakko eli esim miehesi on jättänyt virvelin tai kalastuspakin keittiön pöydälle unohti kun lähti töihin tai asioille eli oli syy mikä tykkää mut siin ne nyt vaan on eli tiedät siinä on välineet joka tuo ruokaa pöytään ja kalaverkot jää kakkoseksi eli mestari kalastajan välineet uskaltaisitko siirtää niitä

87

534

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki keittiöön kuulumaton lähtee nopeasti autotallin nurkkaan. Siinä ei lupia kysellä. Meillä ei muutenkaan kerätä sotkukasoja pitkin kämppää.
      Olen aika tarkka tällaisissa asioissa ja meillä on selvät säännöt tavaroiden järjestyksen suhteen.

      • Anonyymi

        No mitäs sotkukasoja on miehesi harrastus välineet ja teidän ruuan hankinta välineet


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mitäs sotkukasoja on miehesi harrastus välineet ja teidän ruuan hankinta välineet

        Mies harrastaa tennistä ja pyöräilyä. Niitä välineitä on joskus unohtunut vääriin paikkoihin. Toimitan ne autotalliin omille paikoilleen.
        Joskus hän huoltaa tennismailojaan toimistohuoneessa, se ei haittaa, koska niille on oma hylly.

        Keittiössä pysyy kaikki järjestyksessä.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Mies harrastaa tennistä ja pyöräilyä. Niitä välineitä on joskus unohtunut vääriin paikkoihin. Toimitan ne autotalliin omille paikoilleen.
        Joskus hän huoltaa tennismailojaan toimistohuoneessa, se ei haittaa, koska niille on oma hylly.

        Keittiössä pysyy kaikki järjestyksessä.

        Mut nyt oli kyseessä kalastusvälineet eikä jonnin joutavuuksia niin pyörä on hyvä juopottelu kulkine tai krapulapäivän kulkupeli kun autoa ei voi ajaa ja ehkä tennismaila jos tosiaan tykkäät ns piiskaleikeistä eli tennismailapiiskauksesta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut nyt oli kyseessä kalastusvälineet eikä jonnin joutavuuksia niin pyörä on hyvä juopottelu kulkine tai krapulapäivän kulkupeli kun autoa ei voi ajaa ja ehkä tennismaila jos tosiaan tykkäät ns piiskaleikeistä eli tennismailapiiskauksesta

        Sanotaan tämä nyt vielä selkokielellä ... Jos kalastusvälineet jäävät lojumaan meidän keittiönpöydälle, ne lentää kaaressa sinne autotallinnurkkaan.

        Ei mitään turhia romuja meidän keittiöön. Kiitos!


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Sanotaan tämä nyt vielä selkokielellä ... Jos kalastusvälineet jäävät lojumaan meidän keittiönpöydälle, ne lentää kaaressa sinne autotallinnurkkaan.

        Ei mitään turhia romuja meidän keittiöön. Kiitos!

        Oletpas sinä aika raaka oletko joku raivohullu vai miksi heität päin seinään arvokkaat vehkeet


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletpas sinä aika raaka oletko joku raivohullu vai miksi heität päin seinään arvokkaat vehkeet

        Oppiipahan laittamaan romunsa omille paikoilleen, eikä keskelle keittiönpöytää.

        En siedä sotkua, enkä kaaosta. Olen järjestelmällinen ihminen.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Oppiipahan laittamaan romunsa omille paikoilleen, eikä keskelle keittiönpöytää.

        En siedä sotkua, enkä kaaosta. Olen järjestelmällinen ihminen.

        Voihan siinä olla sinunkin kalastusvälineesi tai kummankin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voihan siinä olla sinunkin kalastusvälineesi tai kummankin

        Ei voi.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Ei voi.

        Kyllä voi ja mies sanoo sinulle et sinä saat ajaa venettä ensikerralla tai jos ei venettä niin saat ajaa autoa jos hän juo muutaman olusen ja katsoo onko kalastusvälineesi kunnossa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi ja mies sanoo sinulle et sinä saat ajaa venettä ensikerralla tai jos ei venettä niin saat ajaa autoa jos hän juo muutaman olusen ja katsoo onko kalastusvälineesi kunnossa

        Sinulla on hauskoja päiväunia. Valitettavasti täytyy tuottaa sinulle pettymys. Tuo ei ole ollenkaan realistinen tapahtumaketju.

        Mies ei ensinnäkään käskytä minua mihinkään, vaan kysyy, jos haluan edes lähteä. En halua! En ole kiinnostunut kalastamisesta, enkä oluesta.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Sinulla on hauskoja päiväunia. Valitettavasti täytyy tuottaa sinulle pettymys. Tuo ei ole ollenkaan realistinen tapahtumaketju.

        Mies ei ensinnäkään käskytä minua mihinkään, vaan kysyy, jos haluan edes lähteä. En halua! En ole kiinnostunut kalastamisesta, enkä oluesta.

        No et joudu kalastaan mut veneen kuskiksi joudut


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Sinulla on hauskoja päiväunia. Valitettavasti täytyy tuottaa sinulle pettymys. Tuo ei ole ollenkaan realistinen tapahtumaketju.

        Mies ei ensinnäkään käskytä minua mihinkään, vaan kysyy, jos haluan edes lähteä. En halua! En ole kiinnostunut kalastamisesta, enkä oluesta.

        Mut nyt täytyy mennä tupakille ja tehdä iltapalaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut nyt täytyy mennä tupakille ja tehdä iltapalaa

        Väliskielellä toi tarkottaa "okei, mä hävisin tän tyhmän väittelyn, jonka alotin".


      • Anonyymi kirjoitti:

        No et joudu kalastaan mut veneen kuskiksi joudut

        Tuskin. Minulla on huono suuntavaisto. Ajan sen kuitenkin karille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väliskielellä toi tarkottaa "okei, mä hävisin tän tyhmän väittelyn, jonka alotin".

        Heh! Oikein. Täällä osaa muutkin lukea rivien välistä. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väliskielellä toi tarkottaa "okei, mä hävisin tän tyhmän väittelyn, jonka alotin".

        Tämä oli leikkimielinen juttu ja minun on mentävä nukkumaan aamulla aikainen herätys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli leikkimielinen juttu ja minun on mentävä nukkumaan aamulla aikainen herätys

        Niinhän nämä sun juttusi ovat aina "leikkimielistä" pakottamista ja väkivaltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli leikkimielinen juttu ja minun on mentävä nukkumaan aamulla aikainen herätys

        Koulu alkaa klo 08:00.


    • Anonyymi

      toddella hauskaa< jos näkee jotain unia missä voi olla joku citrinella ja xlinerkin seikkailemassa...

    • Anonyymi

      Kyllä! Ottaisin pitkävartisen leipälapion, laittaisin suojalasit päähän ja sitten alkaisi kampeaminen niin ettei silmäripsikään värähtäisi.

      • Anonyymi

        Koita kostuttaa täytekakku kun teet sitä niin ei tarvi kammeta sitä kun leikkaat kakun palat teille iltakahvia varten


    • Anonyymi

      Ja sitten siinä on avonainen sillipurkki pöydällä missä miehesi säilyttää kastematoja kalastusta varten, niin sitten huomaat että ne madot ryömivät pitkin ja poikin keittiönne pöytää ja lisää on kiipeämässä purkin kylkeä pitkin kohti vapautta. Muhkea tunkioliero liiskaantuu samalla jalkojesi alle kun päivittelet tilannetta. Eli: Uskaltaisitko tällöin koskea miehen kalastusvälineisiin vai et 🎣? - Sivusta tämä :).

      • Anonyymi

        Teen pastaa siitä!


      • Kastemadot ei liiskaannu mun jalkojen alle.
        pelastaisin ne lierot ja laittaisin ne kukkapurkkiin mullan sekaan.
        Tai saattaisin viiä jopa pihalle kukkapenkkiin.

        Aloitukseen, uskaltaisin jos olis pakko.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Kastemadot ei liiskaannu mun jalkojen alle.
        pelastaisin ne lierot ja laittaisin ne kukkapurkkiin mullan sekaan.
        Tai saattaisin viiä jopa pihalle kukkapenkkiin.

        Aloitukseen, uskaltaisin jos olis pakko.

        Etkö pelkää et pyllysi voi tulla punaiseksi jos kosket niihin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö pelkää et pyllysi voi tulla punaiseksi jos kosket niihin

        En, kyllä mies ymmärtää jos on pakko siirtää.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        En, kyllä mies ymmärtää jos on pakko siirtää.

        Täytyy olla kyllä hyvä syy etkö voi omalla paikallasi syödä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla kyllä hyvä syy etkö voi omalla paikallasi syödä

        Juu juu. Kysymys oli että uskaltaisinko jos ois pakko. Ei mua haittaisi kalastusvehkeet pöydälle. Vauvasta asti niitä katellu ties missä.

        Ne kastemadot mua säälittää jossain sillipurkissa. Julmaa!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö pelkää et pyllysi voi tulla punaiseksi jos kosket niihin

        Eikö se mies yhtään pelkää että sellin ovi loksahtaa lukkoon selän takana ja kun naistenhakkaajien kohtelukin on linnassa niiiin kovin kilttiä yleensä.😄.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Juu juu. Kysymys oli että uskaltaisinko jos ois pakko. Ei mua haittaisi kalastusvehkeet pöydälle. Vauvasta asti niitä katellu ties missä.

        Ne kastemadot mua säälittää jossain sillipurkissa. Julmaa!!!

        Voi onnetonta! Lieroja säilytetään lasipurkissa mullassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö pelkää et pyllysi voi tulla punaiseksi jos kosket niihin

        Tästä kommentista pitää tehdä jokaisen ilmoitus. Onko tällainen sallittua täällä sivulla?


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Juu juu. Kysymys oli että uskaltaisinko jos ois pakko. Ei mua haittaisi kalastusvehkeet pöydälle. Vauvasta asti niitä katellu ties missä.

        Ne kastemadot mua säälittää jossain sillipurkissa. Julmaa!!!

        No virvelissä on uistimet ja vaappuja niin ongessa käytetään matoja mut nekin voi korvata taikinalla no matoja ei sisälle tuotais


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä kommentista pitää tehdä jokaisen ilmoitus. Onko tällainen sallittua täällä sivulla?

        Välis uhkailee täällä jatkuvasti naisia väkivallalla, että ilmeisesti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välis uhkailee täällä jatkuvasti naisia väkivallalla, että ilmeisesti on.

        Tuossa on muuta mukana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi onnetonta! Lieroja säilytetään lasipurkissa mullassa!

        Jaa voi onnetonta...
        Julmaa silti ...


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Jaa voi onnetonta...
        Julmaa silti ...

        Mato elää mullassa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mato elää mullassa!

        kyllä, mutta ei sillipurkissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on muuta mukana.

        No se on sanonta leikkimielinen sanonta ja jos sitä ei ymmärrä niin ei kannata keskustella tai puuttua muiden keskusteluun taidat olla aika yksinkertainen tyyppi niin ei kenellekkään tule edes mieleen et oikeasti sais vitsaa lopetetaan aihe tähän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välis uhkailee täällä jatkuvasti naisia väkivallalla, että ilmeisesti on.

        Miestä otti koville älä puutu toisten keskusteluihin niin kirjoitin orginalpieninaisen kanssa hän ymmärsi leikkimielinen keskustelu niin miten maailmalla pärjäät ihmisten kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miestä otti koville älä puutu toisten keskusteluihin niin kirjoitin orginalpieninaisen kanssa hän ymmärsi leikkimielinen keskustelu niin miten maailmalla pärjäät ihmisten kanssa

        Sä uhkailet täällä jatkuvasti muitakin oletettuja naiskeskustelijoita väkivallalla, usein myös seksuaalisella väkivallalla. Milloin mistäkin syystä olet antamassa selkään ja turpaan ja muuten vaan mäiskimässä. Olipa se syy sitten kalastusvälineet tai nakkikastike tai silakkapihvit tai asuntovaunu tai mansikkamaa, niin sun ratkasus on selkäsauna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä uhkailet täällä jatkuvasti muitakin oletettuja naiskeskustelijoita väkivallalla, usein myös seksuaalisella väkivallalla. Milloin mistäkin syystä olet antamassa selkään ja turpaan ja muuten vaan mäiskimässä. Olipa se syy sitten kalastusvälineet tai nakkikastike tai silakkapihvit tai asuntovaunu tai mansikkamaa, niin sun ratkasus on selkäsauna.

        Naurattaa mut nyt iltapalalle


      • Anonyymi

        Joo, tähän tuli näköjään paljon kommentteja. Sen madon liiskaaminen olisi vahinko ja purkki olisi jäänyt vahingossa auki. Purkissa olisi myös kosteaa multaa matoja varten ja purkin kannessa reikiä jotta madot saisivat happea. Mietin että voisiko se lisätä virvelillä uistelun toimivuutta jos niihin vieheiden koukkuihin pistäisi matoja, hyönteisiä, taikinaa tai vastaavaa? Sain joskus pienen kuhan kun pistin jonkin surriaisen lippavieheen koukkuun.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        kyllä, mutta ei sillipurkissa.

        Elää se, just sen mulla takia. Ilman ei!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on sanonta leikkimielinen sanonta ja jos sitä ei ymmärrä niin ei kannata keskustella tai puuttua muiden keskusteluun taidat olla aika yksinkertainen tyyppi niin ei kenellekkään tule edes mieleen et oikeasti sais vitsaa lopetetaan aihe tähän

        Teet joka tapauksessa väärin. Tuollainen kommentointi ei ole hyväksyttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä uhkailet täällä jatkuvasti muitakin oletettuja naiskeskustelijoita väkivallalla, usein myös seksuaalisella väkivallalla. Milloin mistäkin syystä olet antamassa selkään ja turpaan ja muuten vaan mäiskimässä. Olipa se syy sitten kalastusvälineet tai nakkikastike tai silakkapihvit tai asuntovaunu tai mansikkamaa, niin sun ratkasus on selkäsauna.

        Väliksen kommentoinnissa oli seksuaalista väkivaltaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä uhkailet täällä jatkuvasti muitakin oletettuja naiskeskustelijoita väkivallalla, usein myös seksuaalisella väkivallalla. Milloin mistäkin syystä olet antamassa selkään ja turpaan ja muuten vaan mäiskimässä. Olipa se syy sitten kalastusvälineet tai nakkikastike tai silakkapihvit tai asuntovaunu tai mansikkamaa, niin sun ratkasus on selkäsauna.

        Ei ratkasu aina ainakaa oo tollanen.

        Tainnut olla hellä rakastelu teltassa, sun muu "lopputuloksena".

        Tai sit joku taas harhauttaa pahasti jos "tunnistin" väärin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tähän tuli näköjään paljon kommentteja. Sen madon liiskaaminen olisi vahinko ja purkki olisi jäänyt vahingossa auki. Purkissa olisi myös kosteaa multaa matoja varten ja purkin kannessa reikiä jotta madot saisivat happea. Mietin että voisiko se lisätä virvelillä uistelun toimivuutta jos niihin vieheiden koukkuihin pistäisi matoja, hyönteisiä, taikinaa tai vastaavaa? Sain joskus pienen kuhan kun pistin jonkin surriaisen lippavieheen koukkuun.

        Asia on nyt niin herraseni, MEIDÄN keittiön pöydällä tai missä vaan voi sun vehkee olla, no ei sänkyyn et niitä tuo,
        MUTTA....
        .... Sä saat kyl käyttää taikinoitas, toukkia
        tai mitä tahansa muuta mutta ET kastematoja!!

        Ja se kastemato ei liiskaantuis ees vahingossa mun jalan alle.
        Ei keittiössä, eikä ees pihalla.
        Tai saattaa jos jossai metässä tai nurmikolla on.
        (uusi paljastus musta, viimeinen vissiin,
        mä nostan kastemadot tieltä sivuun ihan irl useinkin. )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tähän tuli näköjään paljon kommentteja. Sen madon liiskaaminen olisi vahinko ja purkki olisi jäänyt vahingossa auki. Purkissa olisi myös kosteaa multaa matoja varten ja purkin kannessa reikiä jotta madot saisivat happea. Mietin että voisiko se lisätä virvelillä uistelun toimivuutta jos niihin vieheiden koukkuihin pistäisi matoja, hyönteisiä, taikinaa tai vastaavaa? Sain joskus pienen kuhan kun pistin jonkin surriaisen lippavieheen koukkuun.

        Madot ei sitten elä pelkällä mullalla, vaan niitä pitää ruokkia kasvijätteillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väliksen kommentoinnissa oli seksuaalista väkivaltaa.

        Niissä on jatkuvasti, ei se ole mitään uutta. Hän uhkailee täällä jatkuvasti väkivallalla. On uhannut ihan suoraan raiskauksellakin, mutta sanamuoto on ollut "antaa kikkelii".


    • Anonyymi

      6tuollainen ehkä että miten edes jaksat höpöttää tyttöjen kanssa jotain juttujakin...

    • Anonyymi

      Kyllä siirtäisi nopeasti pois pihalle ja tai johonkin rantavajaan :) kala on hyvää, mutten pidän kalan hajusta, enkä virvelin koukuista kiinni nahkassa

      • Anonyymi

        Ehkä kuvittelet nyt itsestäsi liikoja vai joutuis mies siirtään ne itse ja koukut missään ihossa ole kiinni vaan kalastuspakissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kuvittelet nyt itsestäsi liikoja vai joutuis mies siirtään ne itse ja koukut missään ihossa ole kiinni vaan kalastuspakissa

        Etkö pelkäisi et itse joudut rantavajaan tai pihalle rauhoittumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö pelkäisi et itse joudut rantavajaan tai pihalle rauhoittumaan

        Sivusta totean, että en katselisi päivääkään miestä, jonka tekemisiä tarvitsisi pelätä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kuvittelet nyt itsestäsi liikoja vai joutuis mies siirtään ne itse ja koukut missään ihossa ole kiinni vaan kalastuspakissa

        Onko virvelissä koukkuja muka?


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Onko virvelissä koukkuja muka?

        Juu, virveliin kiinnitetään viehe ja siinä on koukku tai koukkuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että en katselisi päivääkään miestä, jonka tekemisiä tarvitsisi pelätä.

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      Paskaiset kalastusvälineet eivät kuulu ruokapöydälle ja mies, jonka huolisit, tietää tuon ja on samaa mieltä. Tuollaista ei siis tarvitse pelätä tapahtuvan.

      • Anonyymi

        Ehkä miehelle tuli vaan kiire hakea eväitä kaupasta tai jopa pari laatikkoo kaljaa valmiiksi viikonloppua varten ja siks jäi pöydälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä miehelle tuli vaan kiire hakea eväitä kaupasta tai jopa pari laatikkoo kaljaa valmiiksi viikonloppua varten ja siks jäi pöydälle

        Mies, jonka huolisin, ei jättäisi paskaisia kalastusvälineitä ruokapöydälle. Hän ei toisi niitä edes sisällä. Hän ei myöskään menisi hakemaan kaljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä miehelle tuli vaan kiire hakea eväitä kaupasta tai jopa pari laatikkoo kaljaa valmiiksi viikonloppua varten ja siks jäi pöydälle

        Mies, jonka huolisin, nostaisi itsekin menetelin, jos kukaan (edes hän itse) toisi paskaisia kalastusvälineitä ruokapöytään tai edes asuintiloihin. Huolisin vain miehen, joka tajuaa siisteyden ja hyvienini päälle = kunnollisen miehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä miehelle tuli vaan kiire hakea eväitä kaupasta tai jopa pari laatikkoo kaljaa valmiiksi viikonloppua varten ja siks jäi pöydälle

        Mun mies ei joisi kaljaa, joten keskustelu on siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mies ei joisi kaljaa, joten keskustelu on siinä.

        Joo, ei ainakaan laatikkotolkulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei ainakaan laatikkotolkulla.

        Ei millään tolkulla. Se on oksettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei millään tolkulla. Se on oksettavaa.

        Ei mun maailmani siihen kaadu, jos juo yhden tölkillisen muutaman kerran vuodessa. Ei mun sitä sotkua tarvitse juoda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun maailmani siihen kaadu, jos juo yhden tölkillisen muutaman kerran vuodessa. Ei mun sitä sotkua tarvitse juoda.

        Mietipä sitä hajua ja röyhtäilyä. Yksi on äkkiä kymmenen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietipä sitä hajua ja röyhtäilyä. Yksi on äkkiä kymmenen.

        Ei mun tarvitse kenenkään röyhyjä haistella. Eikä se ole kymmenen, kun ei ota juoppoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun tarvitse kenenkään röyhyjä haistella. Eikä se ole kymmenen, kun ei ota juoppoa.

        Se voi olla piilo. Ja onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi olla piilo. Ja onkin.

        Mä otan osaa, jos sulla on tollasia kokemuksia. Mulla on kokemuksia vain miehistä, joille todellakin riittää se yksi olut. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä otan osaa, jos sulla on tollasia kokemuksia. Mulla on kokemuksia vain miehistä, joille todellakin riittää se yksi olut. 🙂

        Niitä muitahan sinä et näe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä muitahan sinä et näe.

        En tietenkään, kun niitä ei ole. En mä tiedä millasta elämää sä parisuhteissasi olet elänyt, jos et näe käytöksestä ja haista, mikäli toinen on juonut alkoholia. Tai jos et näe, kun hän juo. Mä huomaan sen tuntemattomistakin, jos he ovat edes pienessä maistissa ja haistan, tutummista nyt puhumattakaan. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään, kun niitä ei ole. En mä tiedä millasta elämää sä parisuhteissasi olet elänyt, jos et näe käytöksestä ja haista, mikäli toinen on juonut alkoholia. Tai jos et näe, kun hän juo. Mä huomaan sen tuntemattomistakin, jos he ovat edes pienessä maistissa ja haistan, tutummista nyt puhumattakaan. 🙂

        Sä et huomaa yhtään mitään. Mitä enempi todistelua, sitä vähempi tietoa. Rakastat kaljagubbeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään, kun niitä ei ole. En mä tiedä millasta elämää sä parisuhteissasi olet elänyt, jos et näe käytöksestä ja haista, mikäli toinen on juonut alkoholia. Tai jos et näe, kun hän juo. Mä huomaan sen tuntemattomistakin, jos he ovat edes pienessä maistissa ja haistan, tutummista nyt puhumattakaan. 🙂

        Taidat ryypätä itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et huomaa yhtään mitään. Mitä enempi todistelua, sitä vähempi tietoa. Rakastat kaljagubbeja.

        Mitä enemmän todistelua, sitä vähemmän itse tiedät asiasta. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat ryypätä itsekin.

        Joo, aivan tolkuttomasti ... viimeksi taisin onnistua saamaan itseni pieneen humalaan 10 vuotta sitten. Menneen heinäkuun alussa join kaks lasillista viiniä. Ihan täys deegu. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat ryypätä itsekin.

        Ai sori, mä juon niin paljon, ettei kaikkee aina muistakaan. Mä maistoin heinäkuussa myös ananaslonkeroa. Ihan helvetillisen pahaa litkua. Miten kukaan pystyy juomaan sitä yhtä tölkillistä enempää? Se oli pakko juoda, ku ostin. 🤣


    • Anonyymi

      tuollainubwb ciuau illa todlla hauska xlinerilelle, että jos hänet näkee unessa jotenkin seikkailemassa.

    • Anonyymi

      Täysin typerä kysymys!
      Ei kuule kalastusvälineet koskaan kuulu keottiön pöydälle! Taatusti tulisi nootin paikka, ja roinat lentäisi patiolle vähintään, ellei puuvajaan! En mä säilytä omiakaan kalastus vehkeitä asuin tiloissa, paitsi vieheet ja kelat siivouskaapin ylähyllyllä.
      Jonne ei yllä kuin aikunen jakkaran kanssa, ettei tule vahinkoja niiden kanssa!
      Ovat tasalämmössä säilytyksessä, ei tule kosteusvaurioita eikä rahallista tappiota.
      trollikka

      • Anonyymi

        Entä jos asutte kerrostalossa ja hienoa et sinusta saisi kalastuskaverin


      • Anonyymi

        Vain venäjä antaa nootin, et sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos asutte kerrostalossa ja hienoa et sinusta saisi kalastuskaverin

        En kuule vapaaehtoisesti muuttaisi kerrostaloon, mulla on omakotitalo ja suuri puutarha sekä piha. Viljelen itse suurimman osan juureksista, marjoista ja toivottavasti vielä hedelmistäkin. Tänä vuonna vaan mun hedelmäpuuni eivät tuottaneet satoa nimeksikään. Kukkivat kyllä ja raakileitakin syntyi, kitsikat kun alkoi kypsymään... linnut nokkivat suuromman osan. Maistiaiset sentään sain, vain muutaman marjan.
        Niin ja yrttejä mä kasvatan, on ylituotantoakin, jaan niitä sitt kuivattuna ja tuoreena ystävilleni lahjana.

        Mä käyn kalastamassa Broidien kanssa merellä. Tai naapurin vanhan isännän kanssa, hänellä kun on vene ja perätuuppari siinä. Sillä pääsee tai oikeesti uskaltaa, jonkin matkaa merelle päin rannasta, verkoille ja virvelöimään. Talvella; jos meri menee sopivasti jäähän, käyn pilkkimässä ja varsinkin uudenvuoden jälkeen... tiedän paikan mistä saan mateita!
        Ei ilmeisesti pitäisi; mutt mä toivon saavani pullean; kutua täynnä olevan made rouvan!

        Mäti suolataan ja syödään ruisleivän päällysenä; kermaviilin tai smetanan, raa`an sipulisilpun ja pippuri ripauksen, sekoituksena! Uskaltakoot joku sanoa vielä jotain sitruunasta; tässä yhteydessä! Sillä ihmisellä on makuaisti; ...jääkööt sanomatta!
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kuule vapaaehtoisesti muuttaisi kerrostaloon, mulla on omakotitalo ja suuri puutarha sekä piha. Viljelen itse suurimman osan juureksista, marjoista ja toivottavasti vielä hedelmistäkin. Tänä vuonna vaan mun hedelmäpuuni eivät tuottaneet satoa nimeksikään. Kukkivat kyllä ja raakileitakin syntyi, kitsikat kun alkoi kypsymään... linnut nokkivat suuromman osan. Maistiaiset sentään sain, vain muutaman marjan.
        Niin ja yrttejä mä kasvatan, on ylituotantoakin, jaan niitä sitt kuivattuna ja tuoreena ystävilleni lahjana.

        Mä käyn kalastamassa Broidien kanssa merellä. Tai naapurin vanhan isännän kanssa, hänellä kun on vene ja perätuuppari siinä. Sillä pääsee tai oikeesti uskaltaa, jonkin matkaa merelle päin rannasta, verkoille ja virvelöimään. Talvella; jos meri menee sopivasti jäähän, käyn pilkkimässä ja varsinkin uudenvuoden jälkeen... tiedän paikan mistä saan mateita!
        Ei ilmeisesti pitäisi; mutt mä toivon saavani pullean; kutua täynnä olevan made rouvan!

        Mäti suolataan ja syödään ruisleivän päällysenä; kermaviilin tai smetanan, raa`an sipulisilpun ja pippuri ripauksen, sekoituksena! Uskaltakoot joku sanoa vielä jotain sitruunasta; tässä yhteydessä! Sillä ihmisellä on makuaisti; ...jääkööt sanomatta!
        trollikka

        Uskaltaisinkohan mä siitä sitruunasta...no en mä taida.😀. Hyvää yötä ja leppoisia unia.🥱😴.


    • Anonyymi

      No aloittajalla kun ei naista ole niin voi jättää kamat mihin lystää

    • Virveli ei kuulu pöydälle.

      Jos mies lähti lähti töihin tai asioille, eikä kalastusreissuun, niin silloin mies on jättänyt kalapakin ajattelemattomasti väärään paikkaan ja silloin pakki kyllä siirtyy pois keittiön pöydältä, jos se on siinä tiellä.

      Jos miehen pakki jäi siihen, kun hän lähti kalaan, en siirrä pakkia, jotta hän löytää sen siitä, mihin sen unohti, kun hän palaa muistaessaan sitä hakemaan.

      Olen kyllä edelleen sitä mieltä, että verkkokalastus ja onkiminen ovat hauskempaa kuin virvelöinti tai uistelu.

    • Ei se uskalluksesta kiinni jäisi, eli siirtäisin kalastusvehkeet niille sopivampaan paikkaan. En tiedä haiseeko välineet tms, mutta eiväthän ne keittiöön tietenkään kuulu.

    • Helposti. Siirtäisin kalastusvehkeet eteiseen. Kysymättä, lausumatta. Jos mies sellaisesta suuttuu, niin mulla kyllä hälytyskellot soi päässä silloin ja lujaa. Taitaapi olla aika nostaa kytkintä siinä kohti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      101
      2059
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      244
      1680
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1050
    4. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      85
      951
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      945
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      855
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      801
    8. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      795
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      754
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      719
    Aihe