TV ääniongelma

Anonyymi-ap

Tulin takas kun ei viitsinyt katsoa tv:stä pelkkää kuvaa. Eli vanha analogi-tv johon kuva tulee Scartia pitkin tallentavasta digiboksista ja boksista menee äänijohdot (RCA) viritinvahvistimeen johon liitetty kuulokkeet, katson siis TV:tä aina kuulokkeet päässä. Eilen toimi normaalisti. Boksi sammutettu kolme kertaa takana olevasta päävirtakytkimestä mutta ei vaikutusta. TV:n kaiuttimista ääni kuuluu eli lähetyksessä ei vikaa ja kuulokkeista taas kuuluu radion ääni. Jääkö muuta vaihtoehtoa kuin että boksista on hajonnut joku ääneen liittyvä komponentti, esim. kondensaattori, on nimittäin tosi vanha.

11

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heiluttele niitä RCA-liittimiä, sillä kosketushäiriöt ovat se mitä ensimmäiseksi epäilisin.
      Viritinvahvistimen nappuloissa voi myös olla vikaa, eli painele niitä edestakaisin.
      Standardihuolto noissa on myös nostaa laitteen yksi nurkka 15 senttiä ilmaan ja antaa sen pudota vapaasti, jolloin laitteen sisällä olevat liittimet voivat liikahtaa sen verran, että alkavat taas johtaa.
      Televisiossasi voi olla myös kuulokeliitäntä, eli voisit siirtää kuulokkeesi suoraan siihen, jos on.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­N­y­­­m­­­f­­­o­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18026414k

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      mikähän ongwelmana, itse käytn jotain tietokoneita ja bluray..

      hauskoja juttuja toisaalta, miten jotain , kuin tuo selviytyjätkin ohjelma ja sitten... jotain höpötyksiä tyttöjen kanssa...

      • Anonyymi

        Katson tv:stä vain joitain elokuvia jotka lähettää joku tv-yhtiö, en tiedä mikä siinä on että ei ole mun juttu katsoa leffaa DVD:ltä tai vastaavasta. -aloittaja-


    • Anonyymi

      Kuulokkeissa on myös teluneessä ladattavat akut tai paristot, jotka on molemmat välillä vaihdettava.

      • Anonyymi

        Ja kaikkein eniten epäile RCA-liittimien (banskut) kosketushäiriötä, kuten puutarha sähköihme BodyLove epäili, mutta itse johtokin voi katketa helposti.


    • Anonyymi

      Jatketaan tutkimuksia joskus, ei kiirettä kun lähitulevaisuudessa TV:stä ei ole tulossa mieleisiä leffoja. Toisaalta tämä edistää littutv:n ostoa, niissäkin taitaa olla äänen RCA-lähdöt. Toisaalta alkoi ihmetyttämään kun on digiboksi ja kuvaputki-tv jotka liitetty SCART-johdolla niin miten nuo toimii kun boksi on digi ja tv analoginen, eikö välissä pitäisi olla joku muunnin, eli miten analoginen tv voi ymmärtää digisignaalia. No, pääasia että toimii.

      • Anonyymi

        Ei se SCART liitinkään ole parhaasta päästä liittimiä. Ulkonäöltään se on suorastaan esihistoriallinen ja jokunen on ehti hajota tai olla alun perin käyttökelvoton.


      • Ei se ymmärräkään. Mä meinasin tarjota sulle tv hubia, mutta ei noissa kuvaputkitelkkareissa oo hdmi liitintä. Kun hubissa ei ole scarttia. Mulla on kyllä sellanen modulaattori, joka muuttaa hdmin analogiseksi antennisignaaliksi, siinä saa ite valita sen kanavan. Mä laitoin niitä useamman ja mulla oli antenniverkossa niin ku yhteiseit digiboksit. Eli digiboksi eo ollut telkkarin yhteydessä, vaan antennin lähellä oli monta digiboksia ja kullekin oma modulaattori laitettuna omalle kanavalle ja ne syötti signaalin verkkoon. Sillon pysty käyttään telkkarin omia kanavia, eikä siis tarvinnu kahta kaukosäädintä. Mulla tais olla siinä viis antenniboxia ja pari satelliitti boxia. Mutta nyt on hubi ja siihen tilattuna ruotsin tv kanavat ja saksan zdf. Niitä voin suositella.


    • Anonyymi

      hdmi menee digitaqalise4sti kuvan mukana, mutta tuo elokva kannataa hyvä komedia: https://www.imdb.com/title/tt0357413/

      olisi hyvä jos aamulla kun alat katsomaan aamulla tv:stä uutisia, tulee heti, räjähthtää naamalle; paqskamaistaq päivää!

    • Voitko valita äänilähdettä? sisäinen >omat kaiuttimet, ulkoinen > vahvistin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      127
      2396
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1444
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      118
      1164
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      338
      1163
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1097
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1005
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      45
      722
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      709
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      700
    10. 50
      684
    Aihe