Onko kukaan tehnyt tänä vuonna hygienia- passi koetta?! jos on niin oliko se vaikea ja kuinka paljon harjoittelit siihen? Muutakin infoa saa antaa.. KIITOS KUMARRUS !!
Hygieniapassi?!
8
2284
Vastaukset
- minä
juu, tein sen tossa kuukausi sitten. suosittelen nettisivuilla olevien asioiden suhteellisen tarkkaa lukemista. saattaa tulla kinkkisiäkin kysymyksiä esim viruksista ja bakteereista. suurin osa kuitenkin aika ok. ilman lukemista ei kyllä varmaan läpi mee, kysymykset silti kai vaihtelee kuitenkin. mutta yliopisto-opiskelijalle pääasiallisesti aika helppo juttu. mut surffaa netissä. sitä suosittelen.
- päs
Ei siihen mitään yliopisto-opintoja tarvita, terveellä järjelläkin sen läpäisee. Lue varmuuden vuoksi netistä kysymyksiä ja vastauksia läpi hulluma niin läpäiset sen unissasikin.
- nöpi
Olen suorittanut hygieniapassin tänä vuonna. Luin itse kerran sellaisen monistenipun läpi ajatuksella ja läpi se koe meni ekalla kerralla. Kysymykset vaan kannattaa lukea tosi tarkkaan. Ne on osa muotoiltu aika jännästi. Tsemppiä kokeeseen!
- CiiZei
Eli mitä passin suorittaminen suunnilleen maksaa, käsittääkseni hinnoissa on jonkun verran eroa eri puolilla maata.
- passillinen
meillä työnanatja maksoi ja niin monessa muussa paikassa jossa sitä edellytetään. sijaisilla omakustannus tietysti. hintoja jo täällä ollut pelkän tutkintomaksun päälle jopa 60€... kannattaa vertailla.
hyvällä yleissivistyksellä pärjää kylmiltään. tee koetestit netissä ja olet viisaampi. moni kysymys on kielteisessä muodossa oleva väittämä joten vastauksessa oltava tarkka tai sitten tehtävä niin kuin koko meidän sakki; mutulla läpi ja jos vaikea hyppää yli, korjata ei kannata! toista kunnes vastannut kaikkiin.
aika kompia esim kylmävarasto kysymykset ja jotkut bakyeerijutut joihin vastausta ei monistenipusta edes suoraan löydy mutta on pääteltävissä..
- -blääh-
Meill oli koulus toi testi viimme syksynä ja pariäsin iliman lukemista ku olin niin laiska etten jaksanu lukee... Piti vaa ajatella teerveellä suamalaasella maalaasjäriellä!!!
Onnea ja iloa! - hii
Suoritin hygienia-passikokeen tos viikko sitte. Oli ihan helppo. Ei kannata hirveästi lukea, koska monet kysymykset on ihan järkipelillä, vähä sillai että kuvittele olevas joku hirveän bakteerikammonen ja vastaile sen mukaan. Jotain bakteerijuttuja kannattaa lukea, miten ne vaikuttaa ja missä lämpötiloissa ne kuolee. Jos on väite tyyliin "kalikivirus kuolee 2 minuutissa 90 asteessa" niin yleensä se on oikein.
Netissä kannattaa käydä mallikysymykset läpi. www.elintarvikevirasto.fi/hygos/
Vinkki vinkki! Ei kannata sitte katsoa sitä riviä miltä se näyttää, koska siinä voi olla vaikka kaikki väittämät oikein tai sitten oikeita ja vääriä mukavasti samanverran, tai ihan miten vain. Ja vääriä vastauksia 40:stä saa olla 6. - Anonyymi00008UUSI
Jos joku vielä eksyy näille vanhoille palstoille, niin itteä autto kyllä sikana hygia-sovellus. Tosi kattavasti pysty tekemään hygieniapassi harjoituksia ja harjotella siihen kokeeseen. Taitaa olla tämä https://hygia-app.com/fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m994513Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513240
- 432932
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232156
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171809Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735