Ylpeillään siis tuollaisella. Mikä nuorisoa vaivaa?
Nuoret jakavat Telegram palveluun videoita, missä hakkaavat, potkivat ja kiusaavat.
20
1318
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhemmat somettaa, nuoriso somettaa, lapset somettaa.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Se sukupolvi, jotka nyt ovat vanhempia. Ovat jonkun sortin tähteläisiä.
Nykyajan nuoriso ja lapset ovat jotakin indico-lapsia.
Kaikki nykyään syntyvät vauvat, ovat jo syntyessään 5Dläisiä.- Anonyymi
Ei vaan tietoa ja tekniikkaa, aivan - oikein. Palvottu johtotähtemme.
Samaa kylmää manipulaatiota, jolla on tuhottu muu luonto "objektina". Tuhotaan myös ihminen samoin. Ja muuta totuutta ei edes saa olla; sellaiset kuuluvat menneisyyteen, jos minnekään... - Anonyymi
Kaikennäkevää tekniikkaakin perustavampana järjestelmän aurinkona valoaan kaikkeen pidäkkeettömän itsekeskeiseen elämään suo tietysti raha palvontamenoineen ja riitteineen.
Kaksi suurta nykypolvien kasvattajaa. - Anonyymi
Salaa kenenkään huomaamatta Jumala ujutti 3 sukupolvea Kristus-tietoisia tänne. Ei ole enää Saatanalla ja illuminaatilla yhtään mitään pienintäkään mahdollisuutta.
BUAAHH, HAH. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salaa kenenkään huomaamatta Jumala ujutti 3 sukupolvea Kristus-tietoisia tänne. Ei ole enää Saatanalla ja illuminaatilla yhtään mitään pienintäkään mahdollisuutta.
BUAAHH, HAH.Vapiskaa talous foorumin johtajat, mustahatut, lääkeyhtiöt, ym olette menettäneet pelin.
- Anonyymi
Kun ei ole asiaa eikä osata ajatella, niin lätistään. ^
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BUAAHH, HAH.Moni nauroi aikoinaan, kun sanottiin että Kristus-tietoisuus on. No nyt se on.
- Anonyymi
Ajan ideat ja ihanteet. Hallitsevat vallat ja kehitykset.
Eli ihan sama tauti kuin aikuisiakin. - Anonyymi
Joskus aikoinaan, yhtä poikaa hakattiin lyötiin jne. isolla poika joukolla. olivat niin sankaria.
Kunnes alkoi tapahtua seuraavaa. jokainen pojan nulkki päätyi vuorolaan kokemaan kovan kohtalon ja niinmpä se piekeseminen ei enää ollutkaa kivaa... - Anonyymi
Ilmeisesti kriittiset vastaukset loukkasivat joitakin uskollisimpia aikansa seuraajia. Pahoittelut tästä.
- Anonyymi
Terve ihminen ei hakkaa ketään. Nuori on sairas mieleltään, jos hän pahoinpitelee toista, usein heikompaa ihmistä.
He ovat raukkoja, jotka käyvät porukalla yhden kimppuun.
Ovatko myös vanhemmat sairaita, jos eivät puutu lastensa tekemisiin?
Kyllä ovat.- Anonyymi
En nyt sanoisi sairaita, mutta eivät anna lapselle sitä rakkautta mitä lapsi tarvitsisi.
- Anonyymi
Kakarat leikkivät aikansa kunnes heräävät todellisuuteen.😿
- Anonyymi
Nuoret eivät hahmota vielä sitä suurta kuvaa, jota vaaditaan aikuisilta. Kaikki nyt ja menneisyydessä tapahtunut painaa mieltä sitten aikuisena. Pahat ihmiset kärsivät vanhempana, kun heitä ei hyväksytä yhteisiin tapahtumiin? Jäävät kaiken hyvän ulkopuolelle, koska pahuudelle ei ole tilaa siellä. Pahat teot jäävät mieleen myös sivusta seuraajille.
- Anonyymi
Lapset ja nuoret ovat puhtaita, heitä olisi hyvä rakkaudella opettaa aikuisiksi.
- Anonyymi
Iskä teki rahaa ja mainetta metsästi. Äiskäki meni samaan kakkaan. Siinä nyt muu jäi toisarvoiseksi. Ne on ne kokoomuksen arvot. Raha ,raha ja raha. Muusta viis💩
- Anonyymi
Kunpa olisivat eläneet lapsen ehdoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunpa olisivat eläneet lapsen ehdoilla.
Näinpä. Olisi maailma aivan jotain muuta💩
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185161- 472809
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302468Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221770- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101610Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231324Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101268- 961197