Nuoret jakavat Telegram palveluun videoita, missä hakkaavat, potkivat ja kiusaavat.

Anonyymi-ap

Ylpeillään siis tuollaisella. Mikä nuorisoa vaivaa?

20

1318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vanhemmat somettaa, nuoriso somettaa, lapset somettaa.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

❤️ ­­­N­y­m­f­­­o­­m­­­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Se sukupolvi, jotka nyt ovat vanhempia. Ovat jonkun sortin tähteläisiä.
      Nykyajan nuoriso ja lapset ovat jotakin indico-lapsia.
      Kaikki nykyään syntyvät vauvat, ovat jo syntyessään 5Dläisiä.

• Anonyymi

Ei vaan tietoa ja tekniikkaa, aivan - oikein. Palvottu johtotähtemme.

Samaa kylmää manipulaatiota, jolla on tuhottu muu luonto "objektina". Tuhotaan myös ihminen samoin. Ja muuta totuutta ei edes saa olla; sellaiset kuuluvat menneisyyteen, jos minnekään...

• Anonyymi

Kaikennäkevää tekniikkaakin perustavampana järjestelmän aurinkona valoaan kaikkeen pidäkkeettömän itsekeskeiseen elämään suo tietysti raha palvontamenoineen ja riitteineen.

Kaksi suurta nykypolvien kasvattajaa.

• Anonyymi

Salaa kenenkään huomaamatta Jumala ujutti 3 sukupolvea Kristus-tietoisia tänne. Ei ole enää Saatanalla ja illuminaatilla yhtään mitään pienintäkään mahdollisuutta.
        BUAAHH, HAH.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salaa kenenkään huomaamatta Jumala ujutti 3 sukupolvea Kristus-tietoisia tänne. Ei ole enää Saatanalla ja illuminaatilla yhtään mitään pienintäkään mahdollisuutta.
        BUAAHH, HAH.

Vapiskaa talous foorumin johtajat, mustahatut, lääkeyhtiöt, ym olette menettäneet pelin.

• Anonyymi

Kun ei ole asiaa eikä osata ajatella, niin lätistään. ^

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

BUAAHH, HAH.

Moni nauroi aikoinaan, kun sanottiin että Kristus-tietoisuus on. No nyt se on.

• Anonyymi

Ajan ideat ja ihanteet. Hallitsevat vallat ja kehitykset.

Eli ihan sama tauti kuin aikuisiakin.

• Anonyymi

Joskus aikoinaan, yhtä poikaa hakattiin lyötiin jne. isolla poika joukolla. olivat niin sankaria.

Kunnes alkoi tapahtua seuraavaa. jokainen pojan nulkki päätyi vuorolaan kokemaan kovan kohtalon ja niinmpä se piekeseminen ei enää ollutkaa kivaa...

• Anonyymi

Ilmeisesti kriittiset vastaukset loukkasivat joitakin uskollisimpia aikansa seuraajia. Pahoittelut tästä.

• Anonyymi

Terve ihminen ei hakkaa ketään. Nuori on sairas mieleltään, jos hän pahoinpitelee toista, usein heikompaa ihmistä.
      He ovat raukkoja, jotka käyvät porukalla yhden kimppuun.

Ovatko myös vanhemmat sairaita, jos eivät puutu lastensa tekemisiin?
      Kyllä ovat.

• Anonyymi

En nyt sanoisi sairaita, mutta eivät anna lapselle sitä rakkautta mitä lapsi tarvitsisi.

• Anonyymi

Kakarat leikkivät aikansa kunnes heräävät todellisuuteen.😿

• Anonyymi

Nuoret eivät hahmota vielä sitä suurta kuvaa, jota vaaditaan aikuisilta. Kaikki nyt ja menneisyydessä tapahtunut painaa mieltä sitten aikuisena. Pahat ihmiset kärsivät vanhempana, kun heitä ei hyväksytä yhteisiin tapahtumiin? Jäävät kaiken hyvän ulkopuolelle, koska pahuudelle ei ole tilaa siellä. Pahat teot jäävät mieleen myös sivusta seuraajille.

• Anonyymi

Lapset ja nuoret ovat puhtaita, heitä olisi hyvä rakkaudella opettaa aikuisiksi.

• Anonyymi

Iskä teki rahaa ja mainetta metsästi. Äiskäki meni samaan kakkaan. Siinä nyt muu jäi toisarvoiseksi. Ne on ne kokoomuksen arvot. Raha ,raha ja raha. Muusta viis💩

• Anonyymi

Kunpa olisivat eläneet lapsen ehdoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunpa olisivat eläneet lapsen ehdoilla.

Näinpä. Olisi maailma aivan jotain muuta💩

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5161
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2809
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2468
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1770
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1610
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1268
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1197
    Aihe