Popeda-visa

107

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomenta 🙂
      Ei tämä nyt ainakaan kännykällä suju.
      Nyt näkyy kyllä mainos, mutta sen jälkeen ei tule mitään..

      Sinänsä Popedan tuotanto on kyllä suht tuttua 😄 Mukavaa alkavaa viikkoa! 👍

      Elän itselleni
      https://youtu.be/UqfftomJMK0?si=Ld6nNt0zXDWR_4iQ

      • Visa täytyy sit vissiin tehdä tietokoneella. Tai ainakin sun. Katsotaan Miten Mikkojuhanille käy jossain vaiheessa, kun tulee tekemään visan.

        Hyvää viikon alkua =)

        Laitoin tämän Popeda-visan nyt ihan huvikseen ja testimielessä, että onnistuuko esim. sulta ja Mikkojuhanilta tehdä tämä, kun edellisestä visasta ei onnistunu se kakkosvisa. Popeda on kyllä itselleni tuttu ja tiedän joitain bändin biisejä, mutta ei kuulu mun suosikkeihin.

        Eilen ja nyt aamulla olen kuunnellut mm. Oasista. Tykkään joistain bändin kappaleista. Niistä tulee mieleen enemmän tai vähemmän 1960-ja 70 -luvut eikä se ole ollenkaan huono asia, koska kuuntelen paljon esim. noiden mainittujen aikakausien musiikkia kuten vaikka rockia. Muhun uppoo kasaria uudemmasta musiikista sellainen, jossa just on kaikuja menneestä kuten tää Oasis ja sit 2000-luvulta esim. Joe Bonamassa ja rockbändi Dirty honey.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Visa täytyy sit vissiin tehdä tietokoneella. Tai ainakin sun. Katsotaan Miten Mikkojuhanille käy jossain vaiheessa, kun tulee tekemään visan.

        Hyvää viikon alkua =)

        Laitoin tämän Popeda-visan nyt ihan huvikseen ja testimielessä, että onnistuuko esim. sulta ja Mikkojuhanilta tehdä tämä, kun edellisestä visasta ei onnistunu se kakkosvisa. Popeda on kyllä itselleni tuttu ja tiedän joitain bändin biisejä, mutta ei kuulu mun suosikkeihin.

        Eilen ja nyt aamulla olen kuunnellut mm. Oasista. Tykkään joistain bändin kappaleista. Niistä tulee mieleen enemmän tai vähemmän 1960-ja 70 -luvut eikä se ole ollenkaan huono asia, koska kuuntelen paljon esim. noiden mainittujen aikakausien musiikkia kuten vaikka rockia. Muhun uppoo kasaria uudemmasta musiikista sellainen, jossa just on kaikuja menneestä kuten tää Oasis ja sit 2000-luvulta esim. Joe Bonamassa ja rockbändi Dirty honey.

        No nyt onnistui jo kännykälläkin 👍

        Iso kello kajahtaa... loistava tulos!
        Vastasit oikein 9 kysymykseen


      • Xena-183 kirjoitti:

        No nyt onnistui jo kännykälläkin 👍

        Iso kello kajahtaa... loistava tulos!
        Vastasit oikein 9 kysymykseen

        Aa, olihan sun viesti täällä. Luulin, että se poistettiin. Hyvä, hyvä. Ja tuloskin on mainio =)


    • Anonyymi

      Ihan testiä tekemättäkin voin todeta, että ei todellakaan ole lempimusaani. Testi luultavasti menisi hyvin, kun ei tuota kuitenkaan voi välttyä kuulemasta. 🙂

      • Popeda ei kuulu munkaan lempibändeihin.


    • Vastasin oikein neljään Popeda kysymykseen. Rehellisesti sanottuna - en muista kuin kaksi Popeda laulua - joten en ole Popeda-asiantuntija.

      Hyvää syyskuuta ja hyviä aurinkoisia päiviä, sillä itse lopettelen tähän nettikirjoittelun tämän aamun osalta.

      • En itsekään ole mikään Popeda-fani, mutta kyllä mää ihan hyvin muistin joitain bändin kappaleita, vaikka en mikään bändin suurkuluttaja olekaan.


      • Hyvää syksyistä päivää =)


    • Noup...ei juu kännykällä natsaa.😒. Harmi homma mutta eiköhän tuokin taas jossain vaiheessa korjaannu niin että pääsee osallistuun näihinkin visoihin.🙂. Kiitos sulle kuitenkin kun jaksat niitä jakaa.😊

      • Onhan sulla tietokone kotona? Voithan sää mennä sen kautta tekeen.


      • Täytyy jakaa, kun Rande ei enää oo jakanu =D


      • Oon nyt aamulla kuunnellu Oasista ja sit Jetiä. Eikös vain tää bändi kuulostakin ihan kuin 1970-luvulta tai ainakin melkein (ainakin osa kappaleista kuulostaa Jetillä kuin 1960-70 -luvulta ja habituskin on välillä ihan -70 -luvulle sopiva):
        https://www.youtube.com/watch?v=Ow4PDP7GX1A


      • Jet ja Oasis olis ollu 1970-luvulla suosittuja, jos ne olis ollu jo silloin, samoin esim. Dirty honey ja Joe Bonamassa. Virkistävä poikkeus tuollaiset uudemman musiikin seassa. Ei muovista musiikkia.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Onhan sulla tietokone kotona? Voithan sää mennä sen kautta tekeen.

        Itseasiassa ei oo omaa tai on tosi vanha läppäri mitä ei tosi moniin vuosiin oo käytetty ja siinä olis liikaa hommaa pelkästään tuon vuoksi saada se pelittään.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Itseasiassa ei oo omaa tai on tosi vanha läppäri mitä ei tosi moniin vuosiin oo käytetty ja siinä olis liikaa hommaa pelkästään tuon vuoksi saada se pelittään.🙂.

        Jep. Ei munkaan läppäri oo mikään uus, mutta pelittää kyllä. Tosin välillä on aika hidas ja se ärsyttää, mutta on taas hetkiäkin, kun in aika nopee. Pääasia, että Youtube toimii ja sähköpostiin pääsee ja verkkopankkiin tarvittaessa. Tää S24:ssa oleminen on extraa, mutta joskus ihan viihdyttävää ajankulua.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Täytyy jakaa, kun Rande ei enää oo jakanu =D

        Jep. Oot hienosti kyllä pitänyt meitä visoissa kun Rande on viettäny hieman hiljaiseloa palstan ja visojen suhteen.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Oot hienosti kyllä pitänyt meitä visoissa kun Rande on viettäny hieman hiljaiseloa palstan ja visojen suhteen.😀.

        Joo. Yhteen aikaan mää ja Rande kilapiltiin oikeen noista visoista ja kävi välillä niin, että kummatkin oli laittanu saman visan tänne =D Nyt ei oo sitä varaa, paitsi jos en itse muista olenko jo laittanut kyseisen visan, tosin siinä vaiheessa, jos muisti alkaa pätkimään ihan liikaa täytyy jo alkaa huolestua =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Oon nyt aamulla kuunnellu Oasista ja sit Jetiä. Eikös vain tää bändi kuulostakin ihan kuin 1970-luvulta tai ainakin melkein (ainakin osa kappaleista kuulostaa Jetillä kuin 1960-70 -luvulta ja habituskin on välillä ihan -70 -luvulle sopiva):
        https://www.youtube.com/watch?v=Ow4PDP7GX1A

        Jep kuulostaa kyllä ja habituskin on kuin sieltä ihan oikeessa oot. Mä ajattelin tänään jos kuuntelis Queens of the stone age:sia tänään ja vähän harvemmin kuultuja biisejä. Tää on tosin isresmmin soitettu biisi niiltä.🙂.

        No one knows
        https://youtu.be/s88r_q7oufE?si=sypUvkLctrIEo-pc


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jet ja Oasis olis ollu 1970-luvulla suosittuja, jos ne olis ollu jo silloin, samoin esim. Dirty honey ja Joe Bonamassa. Virkistävä poikkeus tuollaiset uudemman musiikin seassa. Ei muovista musiikkia.

        Olis varmaan olleet kyllä joo. Ovat juu nykypäivän mainstream musaan verrattuna mukavan erilaisia.😘.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Ei munkaan läppäri oo mikään uus, mutta pelittää kyllä. Tosin välillä on aika hidas ja se ärsyttää, mutta on taas hetkiäkin, kun in aika nopee. Pääasia, että Youtube toimii ja sähköpostiin pääsee ja verkkopankkiin tarvittaessa. Tää S24:ssa oleminen on extraa, mutta joskus ihan viihdyttävää ajankulua.

        Mä oon puhelimella pystynyt ne ihan pakolliset hommat hoitaan mitä on täytyny asioita hoitaa netissä. Muutenkin hoidan asioita mahdollisimman vähän netissä kun se ärsyttää että kaikki asiat vähän kuin pakotetaan hoitaan siellä kun ei todellakaan kaikilla ees oo siihen mahdollisuutta ja/tai osaamista. Palstailu ja youtubekin hoituu puhelimella tosin musaa kuuntelen myös tubesta telkan kautta.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mä oon puhelimella pystynyt ne ihan pakolliset hommat hoitaan mitä on täytyny asioita hoitaa netissä. Muutenkin hoidan asioita mahdollisimman vähän netissä kun se ärsyttää että kaikki asiat vähän kuin pakotetaan hoitaan siellä kun ei todellakaan kaikilla ees oo siihen mahdollisuutta ja/tai osaamista. Palstailu ja youtubekin hoituu puhelimella tosin musaa kuuntelen myös tubesta telkan kautta.🙂.

        Jep. Valitettavasti kaikki menee pikku hiljaa nettiin. Itse hoidan laskut netissä ja nyt jossain vaiheessa ei voi enää pankin aulassakaan, kun pankista jota käytän poistuvat laskuautomaatit. Se o harmi, esim. monelle vanhemmalle ihmiselle ja varsinkin sellaisille, jotka ei ole käyttäneet pankin maksupalvelua. Mummo pistää laskut pankin kuoreen ja pankin maksupalveluun. Hänellä hoituu asiat näin. Isä taitaa onneksi osata käyttää verkkopankkia ja on hänellä tietokone kotona.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo. Yhteen aikaan mää ja Rande kilapiltiin oikeen noista visoista ja kävi välillä niin, että kummatkin oli laittanu saman visan tänne =D Nyt ei oo sitä varaa, paitsi jos en itse muista olenko jo laittanut kyseisen visan, tosin siinä vaiheessa, jos muisti alkaa pätkimään ihan liikaa täytyy jo alkaa huolestua =D =D

        Juu huomasin silloin aiemmin että tuli tuplasti samoja visoja joskus mutta mua se ei kyllä haitannu mitenkään.🙂. No mä lupaan kyllä kertoo jos huomaan että huolestuttavaa toistoa rupee näkyyn visoissa.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Olis varmaan olleet kyllä joo. Ovat juu nykypäivän mainstream musaan verrattuna mukavan erilaisia.😘.

        Tykkään enemmän kuin nykyisestä mainstream musasta, vaikka kyllä joskus siitäkin löytyy hyviä kappaleita. Toki tuo Joe Bonamassa on noista mun mainitsemista erittäin suosittu ja aika hyvin menestynyt, mutta ei häntäkään voi silti pitää maintreamina, koska hänen musiikkiaan ei kaikesta levymyynnistä ja loppuunmyydyistä keikoista huolimatta soiteta radiossa eivätkä ihan kaikki edes tiedä kuka hän on.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu huomasin silloin aiemmin että tuli tuplasti samoja visoja joskus mutta mua se ei kyllä haitannu mitenkään.🙂. No mä lupaan kyllä kertoo jos huomaan että huolestuttavaa toistoa rupee näkyyn visoissa.😄.

        Kiitos =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Valitettavasti kaikki menee pikku hiljaa nettiin. Itse hoidan laskut netissä ja nyt jossain vaiheessa ei voi enää pankin aulassakaan, kun pankista jota käytän poistuvat laskuautomaatit. Se o harmi, esim. monelle vanhemmalle ihmiselle ja varsinkin sellaisille, jotka ei ole käyttäneet pankin maksupalvelua. Mummo pistää laskut pankin kuoreen ja pankin maksupalveluun. Hänellä hoituu asiat näin. Isä taitaa onneksi osata käyttää verkkopankkia ja on hänellä tietokone kotona.

        Se on ikävää just monelle vanhemmalle ihmiselle ja heille kellä ei oo mahdollisuuksia saada nettiliittymää ja varaa laitteisiin millä nettiä käyttää. Mun käsittääkseni aivan kaikki maksuautomaatit poistuu. Nordeallahan joissain kaupoissa ja pankeissaan niitä vielä ollu mutta nyt nekin poistuu luin joku aika sitten jostain.😘.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tykkään enemmän kuin nykyisestä mainstream musasta, vaikka kyllä joskus siitäkin löytyy hyviä kappaleita. Toki tuo Joe Bonamassa on noista mun mainitsemista erittäin suosittu ja aika hyvin menestynyt, mutta ei häntäkään voi silti pitää maintreamina, koska hänen musiikkiaan ei kaikesta levymyynnistä ja loppuunmyydyistä keikoista huolimatta soiteta radiossa eivätkä ihan kaikki edes tiedä kuka hän on.

        Lipsahtipa näköjään alempi hymiö mitä piti mutta eipä niitä pusujakaan koskaan liikaa oo maailmassa oikeestaan.😂.

        Jep on joukossa kuunneltavaa ja hyvääkin musaa mutta iso osa on sellaista nyky mainstreem musassa mikä ei itelle niin hyvältä kuullosta. Ja tosiaan onhan eri genreissä todella suosittuja bändejä ja artisteja mitkä ei kuitenkaan sitä mainstreemiä ole.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kiitos =D

        Ole hyvä ystäväni kyllä mä pidän susta huolta jos syystä tai toisesta et ite siihen juuri silloin kykenis.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Se on ikävää just monelle vanhemmalle ihmiselle ja heille kellä ei oo mahdollisuuksia saada nettiliittymää ja varaa laitteisiin millä nettiä käyttää. Mun käsittääkseni aivan kaikki maksuautomaatit poistuu. Nordeallahan joissain kaupoissa ja pankeissaan niitä vielä ollu mutta nyt nekin poistuu luin joku aika sitten jostain.😘.

        Juu, Nordealta poistuu. Ite käytän yleensä verkkopankkia, mutta olen joskus käynyt maksamassa laskuja myös laskuautomaatilla. Nykymaailmassa moni asia hoituu netin välityksellä, työnhaku, laskut, ruokaakin voi tilata kaupoista joten kauppoihin ei ole pakko mennä edes paikan päälle. Saa jopa tilattua ravintoloistakin annoksia.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep kuulostaa kyllä ja habituskin on kuin sieltä ihan oikeessa oot. Mä ajattelin tänään jos kuuntelis Queens of the stone age:sia tänään ja vähän harvemmin kuultuja biisejä. Tää on tosin isresmmin soitettu biisi niiltä.🙂.

        No one knows
        https://youtu.be/s88r_q7oufE?si=sypUvkLctrIEo-pc

        Ihan jees musaa.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep kuulostaa kyllä ja habituskin on kuin sieltä ihan oikeessa oot. Mä ajattelin tänään jos kuuntelis Queens of the stone age:sia tänään ja vähän harvemmin kuultuja biisejä. Tää on tosin isresmmin soitettu biisi niiltä.🙂.

        No one knows
        https://youtu.be/s88r_q7oufE?si=sypUvkLctrIEo-pc

        Munkin pitäis päästä taas hiusten leikkuuseen, meinaa tukka olla jo ylikasvanut.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep kuulostaa kyllä ja habituskin on kuin sieltä ihan oikeessa oot. Mä ajattelin tänään jos kuuntelis Queens of the stone age:sia tänään ja vähän harvemmin kuultuja biisejä. Tää on tosin isresmmin soitettu biisi niiltä.🙂.

        No one knows
        https://youtu.be/s88r_q7oufE?si=sypUvkLctrIEo-pc

        Hauska toi musiikkivideon loppu =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juu, Nordealta poistuu. Ite käytän yleensä verkkopankkia, mutta olen joskus käynyt maksamassa laskuja myös laskuautomaatilla. Nykymaailmassa moni asia hoituu netin välityksellä, työnhaku, laskut, ruokaakin voi tilata kaupoista joten kauppoihin ei ole pakko mennä edes paikan päälle. Saa jopa tilattua ravintoloistakin annoksia.

        Kyllä...ei ole nykyisessa netin aikakauden maailmassa piiitkiin aikoihin pakko poistua kotoaan tai kommunikoida yhdenkään ihmisen kanssa irl jos ei halua. Ja se on mun mielestä tosi surullistakin ja sekin osaltaan lisää ja mahdollistaa ihmisten syrjäytymisen. Ja vaikuttaa myös mielenterveysongelmien ja masennuksen yleistymiseen osaltaan kun eristäytyninen muista ihmisistä.🤔😐.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä...ei ole nykyisessa netin aikakauden maailmassa piiitkiin aikoihin pakko poistua kotoaan tai kommunikoida yhdenkään ihmisen kanssa irl jos ei halua. Ja se on mun mielestä tosi surullistakin ja sekin osaltaan lisää ja mahdollistaa ihmisten syrjäytymisen. Ja vaikuttaa myös mielenterveysongelmien ja masennuksen yleistymiseen osaltaan kun eristäytyninen muista ihmisistä.🤔😐.

        "On niin helppoa" jäi vikan lauseen lopusta puuttumaan.😀.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Munkin pitäis päästä taas hiusten leikkuuseen, meinaa tukka olla jo ylikasvanut.

        Jeps. Ootko ajatellut jatkaa samalla kampauksella vai muuttaa pikkasen tyyliä?


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jeps. Ootko ajatellut jatkaa samalla kampauksella vai muuttaa pikkasen tyyliä?

        Samalla varmaan mennään. Ei tätä kovin paljon voi muuttaa. Jos haluais ihan erilaisen, niin pitäis ensin kasvattaa hiuksia vähän enemmän. Toki ainahan voi ihan siilin tai kaljun ajella, mutta en sentään iahn sellaista ole aatellu =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä...ei ole nykyisessa netin aikakauden maailmassa piiitkiin aikoihin pakko poistua kotoaan tai kommunikoida yhdenkään ihmisen kanssa irl jos ei halua. Ja se on mun mielestä tosi surullistakin ja sekin osaltaan lisää ja mahdollistaa ihmisten syrjäytymisen. Ja vaikuttaa myös mielenterveysongelmien ja masennuksen yleistymiseen osaltaan kun eristäytyninen muista ihmisistä.🤔😐.

        Jep. Nykyään on helppo eristäytyä ja jopa ihan erakoituakin, mutta netti voi toisaalta olla myös helpotus sellaisille ihmisille, jota eivät ole siitä ihan sosiaalisemmasta päästä.

        Musta tää netti on myös sikäli hyvä asia, että täältä löytyy helpommin tietoa vaikka joistain artisteista ja bändeistä eikä tarvitse iahn heti lähteä kirjastoon etsimään CD-levyjä, jos haluaa kuunnella vaikka jotain musiikkia. Sitä vaan menee esim. Youtubeen ja kuuntelee musiikkia sieltä ja sitten voi päättää haluaako kyseisen artistin tai bändin levyn vielä CD-muotoisena tai jopa LP, jos omistaa levysoittimen. Sen jälkeen kun sain koneen ja varsinkin sitten kun kuulin Youtubesta, mun kuuntelemien bändien ja artistien yms. kirjo on laajentunut entisestään.

        Myös kirjaston kirjojen ja muun naineiston varaaminen on helpompaa netissä. Ja on niitä muitakin helpotuksia.

        Kuitenkin olisi hyvä säilyttää edes jonkinlaiset yhteydet ulkomaailmaan myös tänä internetaikanakin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Samalla varmaan mennään. Ei tätä kovin paljon voi muuttaa. Jos haluais ihan erilaisen, niin pitäis ensin kasvattaa hiuksia vähän enemmän. Toki ainahan voi ihan siilin tai kaljun ajella, mutta en sentään iahn sellaista ole aatellu =D

        Ok. Eli sulla on kuitenkin hiukan lyhyemmät hiukset eikä mitkään hirveen pitkät.🤔😍😄. Juu onhan se siili tai kalju tietysti naisella vähän radikaalimmat hiukset mutta voi ne kyllä olla tosi hyvän näköiset ja sexyt ihan siinä missä pidemmätkin hiukset.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ok. Eli sulla on kuitenkin hiukan lyhyemmät hiukset eikä mitkään hirveen pitkät.🤔😍😄. Juu onhan se siili tai kalju tietysti naisella vähän radikaalimmat hiukset mutta voi ne kyllä olla tosi hyvän näköiset ja sexyt ihan siinä missä pidemmätkin hiukset.🙂.

        On mulla lyhyet. Yleensä sivuilta ja takaa lyhemmät ja päältä enemmän tai vähemmän pidemmät.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Nykyään on helppo eristäytyä ja jopa ihan erakoituakin, mutta netti voi toisaalta olla myös helpotus sellaisille ihmisille, jota eivät ole siitä ihan sosiaalisemmasta päästä.

        Musta tää netti on myös sikäli hyvä asia, että täältä löytyy helpommin tietoa vaikka joistain artisteista ja bändeistä eikä tarvitse iahn heti lähteä kirjastoon etsimään CD-levyjä, jos haluaa kuunnella vaikka jotain musiikkia. Sitä vaan menee esim. Youtubeen ja kuuntelee musiikkia sieltä ja sitten voi päättää haluaako kyseisen artistin tai bändin levyn vielä CD-muotoisena tai jopa LP, jos omistaa levysoittimen. Sen jälkeen kun sain koneen ja varsinkin sitten kun kuulin Youtubesta, mun kuuntelemien bändien ja artistien yms. kirjo on laajentunut entisestään.

        Myös kirjaston kirjojen ja muun naineiston varaaminen on helpompaa netissä. Ja on niitä muitakin helpotuksia.

        Kuitenkin olisi hyvä säilyttää edes jonkinlaiset yhteydet ulkomaailmaan myös tänä internetaikanakin.

        Juu on tosi paljon positiivistakin ja hyviä puolia mitkä helpottaa ja rikastuttaa ihmisten elämää ja mahdollistaa ihmisten kontaktit ja yhteydenpidon vaikka mistäpäin maapalloa yms. mutta on sitten ne huonot negatiivisetkin puolensa kuten tietysti vähän joka asiassa on. Se on pitkälti ihmisestä itsestäänkin ja hänen elämäntilanteestaan kiinni mitkä puolet elämässä sitten oikeen korostuu.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        On mulla lyhyet. Yleensä sivuilta ja takaa lyhemmät ja päältä enemmän tai vähemmän pidemmät.

        Kuulostaa ihan kivalta peruskampaukselta mitä aika monillakin näkee.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kuulostaa ihan kivalta peruskampaukselta mitä aika monillakin näkee.🙂.

        Jep. Olen sellainen perustyyppi =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu on tosi paljon positiivistakin ja hyviä puolia mitkä helpottaa ja rikastuttaa ihmisten elämää ja mahdollistaa ihmisten kontaktit ja yhteydenpidon vaikka mistäpäin maapalloa yms. mutta on sitten ne huonot negatiivisetkin puolensa kuten tietysti vähän joka asiassa on. Se on pitkälti ihmisestä itsestäänkin ja hänen elämäntilanteestaan kiinni mitkä puolet elämässä sitten oikeen korostuu.🙂.

        Näin on =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Olen sellainen perustyyppi =D

        Se on hyvä...perustyypit on mukavia ja kivoja.😊.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Näin on =)

        Mä taidan nyt kävästä siellä pikku lenkillä jatketaan taas hiukan myöhemmin mä palaan kyllä kohta kun en mä mitään pitkää lenkkiä aatellu lähtee käveleen.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mä taidan nyt kävästä siellä pikku lenkillä jatketaan taas hiukan myöhemmin mä palaan kyllä kohta kun en mä mitään pitkää lenkkiä aatellu lähtee käveleen.🙂.

        Juu, juu. Tosin nyt jo varmaan oot takaisin. Määkin jo kotona.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juu, juu. Tosin nyt jo varmaan oot takaisin. Määkin jo kotona.

        Juu täsä mää oon jo takasin.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu täsä mää oon jo takasin.😀.

        Vihdoin ja viimein sai Xena tehtyä puhelimellaan mun laittaman visan, olisko ollu toi Popeda-visa ja sitten ylläpito poisti sen. Ainakin hävis mun kommenttiboksista. Eli plus miinus nolla =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Vihdoin ja viimein sai Xena tehtyä puhelimellaan mun laittaman visan, olisko ollu toi Popeda-visa ja sitten ylläpito poisti sen. Ainakin hävis mun kommenttiboksista. Eli plus miinus nolla =D

        No tosi kiva että sai tehtyä Xenakin sen mutta mikäköhän idea toi poisto muka nyt taas oli jos se on poistettu. Käsittämätöntä touhua kyllä.🙄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No tosi kiva että sai tehtyä Xenakin sen mutta mikäköhän idea toi poisto muka nyt taas oli jos se on poistettu. Käsittämätöntä touhua kyllä.🙄.

        Ei ainakaan näy Popeda-visassa Xenan viseti. Käyn kattomassa vielä kaupunkivisasta.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No tosi kiva että sai tehtyä Xenakin sen mutta mikäköhän idea toi poisto muka nyt taas oli jos se on poistettu. Käsittämätöntä touhua kyllä.🙄.

        Oli se Xenan tulos tuolla ylempänä. En vaan tajunnu.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Oli se Xenan tulos tuolla ylempänä. En vaan tajunnu.

        Hyvä, hyvä mä ajattelinkin että nyt on kyllä taas niin outoa niin outoa jos on poistettu että jo hieman ärsyttää.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No tosi kiva että sai tehtyä Xenakin sen mutta mikäköhän idea toi poisto muka nyt taas oli jos se on poistettu. Käsittämätöntä touhua kyllä.🙄.

        Ärsyttää, kun tuolla yhessä ketjussa 2 tai 3 henkilöä kinastelee keskenään ja kaikki tulee mun visetiboksiin, koska keskutelut käydään mun alkuperäisen kommentin alla. Kaikenlisäks nää henkilöt ei sitä taida oikein tajuta, koska kinastelultaan eivät sitä näe. En kuitenkaan viitsi puuttua asiaan, koska sitten määkin ehkä saattaisin saada osani tästä kinastelusta. Yritän vaan kestää.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Hyvä, hyvä mä ajattelinkin että nyt on kyllä taas niin outoa niin outoa jos on poistettu että jo hieman ärsyttää.🙂.

        Määkin ajattelin aluks, että outoa, mutta onneks löysin Xenan kommentin. En tajunnu vaan, että oli ylempänä, aattelin vaan että ketjun viimesenä ja kun en nähny sitä siellä ajattelin, että on poistunu.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ärsyttää, kun tuolla yhessä ketjussa 2 tai 3 henkilöä kinastelee keskenään ja kaikki tulee mun visetiboksiin, koska keskutelut käydään mun alkuperäisen kommentin alla. Kaikenlisäks nää henkilöt ei sitä taida oikein tajuta, koska kinastelultaan eivät sitä näe. En kuitenkaan viitsi puuttua asiaan, koska sitten määkin ehkä saattaisin saada osani tästä kinastelusta. Yritän vaan kestää.

        Harmi se on ikävää kyllä ja ärsyttävääkin tosiaan. Mä taas yleensä kärsin vaan hiljaa sen vuoksi kun syyllistyn ite ihan samaan monesti kun ei sitä tule ajateltua niin en sitten viitsi siitä muillekaan valittaa. Mutta ymmärrän sun tuntees hyvin kyllä. On sitä joskus perannut jotain reilun 100 viestinkin pätkiä läpi mistä alle 10 on ollu itelle. Haluutko että mä käyn huomauttamassa niille kun mulle nyt kettuillaan kuitenkin aina välillä niin se ei paljon tässä konkurssissa tunnu.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Harmi se on ikävää kyllä ja ärsyttävääkin tosiaan. Mä taas yleensä kärsin vaan hiljaa sen vuoksi kun syyllistyn ite ihan samaan monesti kun ei sitä tule ajateltua niin en sitten viitsi siitä muillekaan valittaa. Mutta ymmärrän sun tuntees hyvin kyllä. On sitä joskus perannut jotain reilun 100 viestinkin pätkiä läpi mistä alle 10 on ollu itelle. Haluutko että mä käyn huomauttamassa niille kun mulle nyt kettuillaan kuitenkin aina välillä niin se ei paljon tässä konkurssissa tunnu.🙂.

        Olen mää itekin syyllistynyt tohon, että keskustelen jonkun kanssa jonkun toisen kommentin alla enkä ole ajatellut siinä keskustelun tuoksinnassa asiaa. Mutta kinastelemaan en ole alkanut.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Määkin ajattelin aluks, että outoa, mutta onneks löysin Xenan kommentin. En tajunnu vaan, että oli ylempänä, aattelin vaan että ketjun viimesenä ja kun en nähny sitä siellä ajattelin, että on poistunu.

        Oon kyllä itekin joskus vähän samaan tapaan hämääntynyt kun joku kommetti ei ookkaan ollu ketjussa siellä missä ite olin olettanu sen olevan.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Harmi se on ikävää kyllä ja ärsyttävääkin tosiaan. Mä taas yleensä kärsin vaan hiljaa sen vuoksi kun syyllistyn ite ihan samaan monesti kun ei sitä tule ajateltua niin en sitten viitsi siitä muillekaan valittaa. Mutta ymmärrän sun tuntees hyvin kyllä. On sitä joskus perannut jotain reilun 100 viestinkin pätkiä läpi mistä alle 10 on ollu itelle. Haluutko että mä käyn huomauttamassa niille kun mulle nyt kettuillaan kuitenkin aina välillä niin se ei paljon tässä konkurssissa tunnu.🙂.

        Antaa niiden päästellä höyryjä ainakin vielä jonkun aikaa. Tajuaminen pitäisi tulla itsestä. Katsoisivat kenen kommentin alla keskustelevat ja siitä päättelisivät kenelle kellot soivat =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Oon kyllä itekin joskus vähän samaan tapaan hämääntynyt kun joku kommetti ei ookkaan ollu ketjussa siellä missä ite olin olettanu sen olevan.🙂.

        Juu. Hyvä kuitenkin, että Xenakin pääsi mukaan visailuun.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Olen mää itekin syyllistynyt tohon, että keskustelen jonkun kanssa jonkun toisen kommentin alla enkä ole ajatellut siinä keskustelun tuoksinnassa asiaa. Mutta kinastelemaan en ole alkanut.

        Juu sä et kyllä kinastele ollenkaan ja se on tosi hienoa ja kunnioitan sitä paljon että osaat olla kinaamatta kun ite joskus aina ajautuu siihen kinaamiseen ja se vähän itseäkin ärsyttää. Ei ehkä just sillä hetkellä kun ärsyttää ihan muut asiat mutta myöhemmin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu sä et kyllä kinastele ollenkaan ja se on tosi hienoa ja kunnioitan sitä paljon että osaat olla kinaamatta kun ite joskus aina ajautuu siihen kinaamiseen ja se vähän itseäkin ärsyttää. Ei ehkä just sillä hetkellä kun ärsyttää ihan muut asiat mutta myöhemmin.🙂.

        Tässä kanssa hyvä kappale, taattua brittilaatua:
        https://www.youtube.com/watch?v=RSNmgE6L8AU


      • Norppa83 kirjoitti:

        Antaa niiden päästellä höyryjä ainakin vielä jonkun aikaa. Tajuaminen pitäisi tulla itsestä. Katsoisivat kenen kommentin alla keskustelevat ja siitä päättelisivät kenelle kellot soivat =D

        Jees...sehän se paras olis kun sen ite huomais ja se koskee myös ihan itseäkin. Hahaa!...For whom the bell tols...Metallica.🤘😅.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Antaa niiden päästellä höyryjä ainakin vielä jonkun aikaa. Tajuaminen pitäisi tulla itsestä. Katsoisivat kenen kommentin alla keskustelevat ja siitä päättelisivät kenelle kellot soivat =D

        Tai Popeda Kellot lyö.😀.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juu. Hyvä kuitenkin, että Xenakin pääsi mukaan visailuun.

        Näin on kiva juttu.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Tai Popeda Kellot lyö.😀.

        Jep. Hyvä hyvä =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jees...sehän se paras olis kun sen ite huomais ja se koskee myös ihan itseäkin. Hahaa!...For whom the bell tols...Metallica.🤘😅.

        Ei tullu kyllä Metallica mieleen, kun laitoin to kenelle kellot soivat, vaan Ernest Hemingwayn kirja ja siitä tehty elokuva. Mutta onhan se Metallicankin kappaleen nimi.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tässä kanssa hyvä kappale, taattua brittilaatua:
        https://www.youtube.com/watch?v=RSNmgE6L8AU

        On mukavaa brittipoppia kyllä ja miellyttävän kuulosta.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        On mukavaa brittipoppia kyllä ja miellyttävän kuulosta.🙂.

        Jep. Hieno kapple tuo. Tykkään. Tuo Keane tuli vastaan Tubesta tänään ja päätin katsastaa. Muutaman biisin kuuntelin ja esim. tämä, jonka linkitin osui ja upposi.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ei tullu kyllä Metallica mieleen, kun laitoin to kenelle kellot soivat, vaan Ernest Hemingwayn kirja ja siitä tehty elokuva. Mutta onhan se Metallicankin kappaleen nimi.

        Se mulle ekana tuli mieleen ja sitten toi Popeda.😄.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Hieno kapple tuo. Tykkään. Tuo Keane tuli vastaan Tubesta tänään ja päätin katsastaa. Muutaman biisin kuuntelin ja esim. tämä, jonka linkitin osui ja upposi.

        Oon nähnyt sitä kanssa kun oot linkittänyt noita sun biisejä mutta ei ollut tullut ikinä kuunneltua miltä se kuullostaa.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Oon nähnyt sitä kanssa kun oot linkittänyt noita sun biisejä mutta ei ollut tullut ikinä kuunneltua miltä se kuullostaa.🙂.

        Oothan sää kuunnellu mun linkittämiä kappaleita.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Oothan sää kuunnellu mun linkittämiä kappaleita.

        Oon siis todellakin kuunnellu tietysti sun linkittämiä kappaleita kyllä ja hyvin mielelläni.😊. Mutta siis oon törmännyt tohon Keaniin kun oon kuunnellu sun biisiä ja samalla selannut sitä biisilistaa alaspäin niin oon nähnyt sen siellä mutta en koskaan ollut sitä muistaakseni kuullut aiemmin. Ethän sä vissiin sitä oo aiemmin laittanut kai en muista ainakaan.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Oon siis todellakin kuunnellu tietysti sun linkittämiä kappaleita kyllä ja hyvin mielelläni.😊. Mutta siis oon törmännyt tohon Keaniin kun oon kuunnellu sun biisiä ja samalla selannut sitä biisilistaa alaspäin niin oon nähnyt sen siellä mutta en koskaan ollut sitä muistaakseni kuullut aiemmin. Ethän sä vissiin sitä oo aiemmin laittanut kai en muista ainakaan.🙂.

        En oo ennen tän päivän aamua kuunnellut. Hämärästi muistui mieleen, että olen törmännyt nimeen jossain, mutta musiikki ei ollut tuttua.


      • Norppa83 kirjoitti:

        En oo ennen tän päivän aamua kuunnellut. Hämärästi muistui mieleen, että olen törmännyt nimeen jossain, mutta musiikki ei ollut tuttua.

        Jep. Kiva että nyt kun kuuntelit niin löysit taas yhden artistin lisää kenen musiikki kuulostaa ja tuntuu hyvältä ja miellyttävältä.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Kiva että nyt kun kuuntelit niin löysit taas yhden artistin lisää kenen musiikki kuulostaa ja tuntuu hyvältä ja miellyttävältä.🙂.

        Juu ja Oasis myös. Sitäkin aloin kuuntelemaan vasta nyt tänä aamuna. Tiesin kyllä bändin ennestään ja joitain kappaleita olin joskus kuullut jostain, varmaan radiosta, mutta en ollut tarkemmin kuunnellut aikaisemmin. Joskus olen sanonut, ettei tuo ysärirock oikein kiinnosta, mutta niin vain aloin kuuntelemaan Oasista. Mietin tänään, että alankohan seuraavaksi vaikka Green dayta, Colplayta ja Radioheadia. No, tokkopa ihan niin pitkälle menen ysärirokissa, tosin ei sitä koskaan tiedä. Never say never =D Enhän mää joskus tykänny Whitesnakestakaan ja sitten kerran aloinkin kuuntelee ja nyt se on yks suosikkeja.

        Ja mikäs se nyt tuleekaan Youtubesta (on automaattinen toisto päällä)? Green day "Wake me up when september ends" ja ihan hyvältä kuulostaa. taidanpa pistää talteen =D

        Ja tästä lähtee mun ysärirockin kuuntelu =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juu ja Oasis myös. Sitäkin aloin kuuntelemaan vasta nyt tänä aamuna. Tiesin kyllä bändin ennestään ja joitain kappaleita olin joskus kuullut jostain, varmaan radiosta, mutta en ollut tarkemmin kuunnellut aikaisemmin. Joskus olen sanonut, ettei tuo ysärirock oikein kiinnosta, mutta niin vain aloin kuuntelemaan Oasista. Mietin tänään, että alankohan seuraavaksi vaikka Green dayta, Colplayta ja Radioheadia. No, tokkopa ihan niin pitkälle menen ysärirokissa, tosin ei sitä koskaan tiedä. Never say never =D Enhän mää joskus tykänny Whitesnakestakaan ja sitten kerran aloinkin kuuntelee ja nyt se on yks suosikkeja.

        Ja mikäs se nyt tuleekaan Youtubesta (on automaattinen toisto päällä)? Green day "Wake me up when september ends" ja ihan hyvältä kuulostaa. taidanpa pistää talteen =D

        Ja tästä lähtee mun ysärirockin kuuntelu =D =D

        Rohkeesti vaan kyllä sieltä helmiä löytyy ja Green dayllä on hyviä biisejä mistä mä tykkään kyllä.

        Mä tykästyin tähän Hillbilly moon explosioniin kun sitä sattumalta kuuntelin muutama päivä sitten. Pari biisiä oon kuunnellu ja tykänny kyllä.🙂.
        https://youtu.be/52DyQSmMZPI?si=A_93vyqG2PTW_3m1


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Rohkeesti vaan kyllä sieltä helmiä löytyy ja Green dayllä on hyviä biisejä mistä mä tykkään kyllä.

        Mä tykästyin tähän Hillbilly moon explosioniin kun sitä sattumalta kuuntelin muutama päivä sitten. Pari biisiä oon kuunnellu ja tykänny kyllä.🙂.
        https://youtu.be/52DyQSmMZPI?si=A_93vyqG2PTW_3m1

        Nyt kuuntelen Green dayta. Laitoin pyörimään videon, jossa on kokoelma bändin biisejä. Hyvältä kuulostaa ja on tuttujakin kappaleita.


    • Anonyymi

      Yksi Suomen huonoimmista rämpytysryhmistä.
      T. N62v

      • Mää oon aina pitäny Popedaa vähän sellaisena bändinä, jota äijät kuuntelee jossain lähiöbaarissa. Sopii hyvin, onhan bändillä kapple "Ukko Metso", joka kertoo baarista.


    • Anonyymi

      Miksi sukseni eivät luista?

      pahaa mieltä ja suustakin tulee kakkaa vain... kuten tuo elokuvakin huvittaa vähän Anchorman..

      • Ehkä sukset luistaa premmin sitten talvella, kun on lunta ja ladutkin tehty.


    • Anonyymi

      Suksi ei luizsta jos ei niitä ole enzsinkään, hmm mutta nooh, hassuja juttuja tyttöjen kanssa, en kyllä jaksa valvoa paljoa. Koska herään aina aikaisin, elenkin nukahdin kun katsoin että kuka tipahti Selviytyjät-ohjelmassa. Ismo.

      • Sullahan on ollut siellä rattoisaa =D


    • Anonyymi

      Pojasta sukupolvi paranee, tytöstä sukupolvi hounonee on ko noin?

      Itseänikin kyllä huvittaa tuo Selviytyjät-ohjelma nelosella kun pitää valvoa ja katsoa, joo Ismo sai potkut :D

    • Jippii, jee, juhuu!!!🥳. Seonnistu vihdoin ja viimein 9/12. Oon kyllä jonkun verran Popedaa kuunnellu mutta en mä nyt kyllä mikään fani voi sanoo olevani.🙂.

      • Jee! Hyä tulos =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jee! Hyä tulos =)

        No joo oon kyllä ihan tyytyväinen kun ei se tosiaan mikään suursuosikki oo ikinä ollu.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No joo oon kyllä ihan tyytyväinen kun ei se tosiaan mikään suursuosikki oo ikinä ollu.😀.

        Sulla kuitenkin meni vähän paremmin kuin mulla. No, eipä se Popeda ole munkaan suursuosikkeja.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sulla kuitenkin meni vähän paremmin kuin mulla. No, eipä se Popeda ole munkaan suursuosikkeja.

        No ei se sullakaan huonosti menny kun eroohan oli jopa kaikkiaan se 1 piste.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No ei se sullakaan huonosti menny kun eroohan oli jopa kaikkiaan se 1 piste.😊.

        Jep. Yhden pisteen erolla veit voiton =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Yhden pisteen erolla veit voiton =D

        Tällä kertaa mutta ens kerralla se sitten taas voikin olla aivan toisinpäin eikä välttämättä vaan 1 pisteen erolla.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Tällä kertaa mutta ens kerralla se sitten taas voikin olla aivan toisinpäin eikä välttämättä vaan 1 pisteen erolla.😁.

        Juu, ei voi koskaan tietää etukäteen miten menee.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juu, ei voi koskaan tietää etukäteen miten menee.

        Näinhän se on ja aina riippuu niin paljon aiheestakin että mistä kukakin nyt sitten sattuu enemmän tietämään.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Näinhän se on ja aina riippuu niin paljon aiheestakin että mistä kukakin nyt sitten sattuu enemmän tietämään.🙂.

        Ja tietenkin joskus pelkästä säkästäkin.😁.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Näköjään kaiken

      Raswaa koneeseen... aivan huikea tulos!
      Vastasit oikein 12 kysymykseen

      Popeda ei kyllä ole suosikkini.

      - Sheena

      • Hyvä tulos! Ei munkaan suosikki.


    • 9/12
      Se on ei-manselaiselle miltei kiitettävä tulos.

      Jostain syystä odotin kysymystä kappaleesta Rambo T ja Akseli K. K voisi olla Koskela mutta miksi Rambo on T?

      • Hyvä tulos =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä tulos =)

        Synnyimme lähtemään käännös on mielenkiintoinen. Ajokortiton ja ajotaidoton Juice Leskinen on kääntänyt Springsteenin tekstin, jotka alkuvaiheessa kertoivat aina puoliksi autoista ja autoilusta.


    • Anonyymi

      Popeda on nolo. Kuraa.

      • Lähiöbaarmusikkia. Tosin jollekin voi olla myö rockin huipentuma.


    • Anonyymi

      ... korjaan oli. Onneksi lopettivat.
      Menisivät töihin.

    • Anonyymi

      Ainiin, se pääpönttö jäi eläkkeelle. Hyvä.

      • Ai Pate Mustajärvi? Joo, lähti soolouralle Popedasta.


    • Anonyymi

      Popeda toimii parhaiten katapultin ammuksena tai panssariesteenä venäläisiä tankkeja vastaan lohikäärmeen hampaissa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe