Köyhät on itse toivoneet tukiensa leikkauksia

Anonyymi-ap

Onhan niin, että köyhät usein äänestävät Sdp:n ha Vasl tapaisia puolueita. Nämä puolueet on erikoistuneet tuomaan maahamme sosiaaliturvalla eläviä kehitysmaalaisia, siis jakamaan sosiaaliturva resurssia.
Valaiseva esimerkki, meillä on X määrä euroja köyhää kohti sosiaaliturvaa, sitten maahanmuutolla kasvatetaan sosiaaliturvalla eläviä 50%, tämän jälkeen köyhää kohti onkin enää 0,67X euroa käytettävissä. Tämä kuitenkin siis ihan köyhän omasta toiveesta.
Eikö köyhän pitäisi kiittää hallitusta?

6

103

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta, näinhän se menee. Jos äänestää matuttajapuolueita, saa tietysti kakun jakajia kylkeen.
      Miksi siis valittaa kun toiveet toteutuu?

• Anonyymi

Voi kiitos hallitus, että teet meistä kaikista yhtä köyhiä. Kiva, kun heikennätte irtisanomissuojaa, niin että työnantaja voi palkata tilallemme ulkomaalaisen halpatyöläisen. On niin ihana päästä joukkoon, jota aina niin empaattinen Riikka Purra kutsuu loisiksi ja tuella eläviksi. Onhan se 800 euroa työttömyyskorvausta aivan mahtava kun ansiosidonnainen loppuu (sitäkin aikaistetaan tämän hallituksen toimesta).

• Anonyymi

Vain hyvin yksinkertainen ei ymmärrä ettei asioita lasketa noin yksinkertaisesti ja rahoja liikkuu eri budjeteista eri ryhmille.

• Anonyymi

Vain hyvin yksinkertainen luulee, että kela asiakkaita lisäämällä saadaan budjettiin enemmän rahaa.
        Mutta nyt saatte jakaa, monikulttuurisuus on rikkaus, se vain ei täytä vatsaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain hyvin yksinkertainen luulee, että kela asiakkaita lisäämällä saadaan budjettiin enemmän rahaa.
        Mutta nyt saatte jakaa, monikulttuurisuus on rikkaus, se vain ei täytä vatsaa.

Koskee siis Purraa. Niinhän hän tekee. Alentamalla tukia ja jäädyttämällä indeksikorotuksia hän ajaa ihmisiä kelan toimeentuloluukulle.

Oikeusoppineet ovat jo puuttuneet hallituksen toimiin, kun lakiehdotuksia tehtaillaan hallitusohjelman vastaisesti kiireellä ja tutkimatta niiden vaikutuksia. Eduskunnalla ei ole lain tarkoittamia mahdollisuuksia tutkia ehdotuksia kunnolla, kun niiden tiedot ovat puutteelliset.

• Anonyymi

Tällä väestörakenteella tähän maahan tulee n16000 ihmistä per vuosi ulkomailta riippumatta siitä kuka johtaa maata.

Jos tuo ei kelpaa niin sitten luvassa on yhteiskunnan alasajo ja lopulta myös rajut leikkaukset eläkkeisiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8475
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4588
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4138
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3632
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3146
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2910
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2394
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2073
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2056
    Aihe