Lapsi sanoo etsivänsä elämän tarkoitusta.
Sotkuisia yhtälöitä mielenmaisemissa.
Aikuinen ymmärtää ettei elämällä sitä ole.
Toivon silti sinun
sanovan minulle
jotain kaunista.
Lightning
Sano minulle jotain kaunista, runo
27
297
Vastaukset
- Anonyymi
Elämässä on juuri jokaisen ihmisen tarkoitus.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Tarkoitus
Ihmisellä on monija tarkoituksija, mutta se tärkein iankaikkisuutta koskeva tarkoitus on pelastua joutumasta Helvettiin.
Jeesus on ikuinen elämä, kuolematon.
Jokaisella Helvettiin joutumattomalla on uskollaan Jeesukseen vanhurskautuksessaan ikuinen elämä myäs.
Kiellät tämän julistuksen nyt, mutta tulee aika, jolloin tiejät nämä sanomaiseni totuujeksi.
Siihen hetkeen terveiset : Olisiko kannattanut kuunnella tarkemmin?
Etsi, kysele Jumalaa, ano vastauksia kunnioittavasti...haluat itsekin peruskunnioittavas keskustelua.
Selef Urge- Anonyymi
Et vastannut kauniisti ja kunnioittavasti. Et oikeastaan sanonut mitään kaunista.
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vastannut kauniisti ja kunnioittavasti. Et oikeastaan sanonut mitään kaunista.
LightningVastasin oikein nätin kauniisti ja totuutta kunnioittavasti. Oikeastaan oikeasti et löyvä mistään sanomassani tojistusta valhettelullesi.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin oikein nätin kauniisti ja totuutta kunnioittavasti. Oikeastaan oikeasti et löyvä mistään sanomassani tojistusta valhettelullesi.
Selef UrgeJonain päivänä ehkä silmäsi aukenevat ja näet kuinka epäkunnioittava ja tuomitseva olet.
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonain päivänä ehkä silmäsi aukenevat ja näet kuinka epäkunnioittava ja tuomitseva olet.
LightningSinulle niin tulee käymään, projisoitsija.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle niin tulee käymään, projisoitsija.
Selef UrgeVai niin, oletko nyt tyytyväinen?
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LightningEihän sinulle totuus kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sinulle totuus kelpaa.
Ei sinun totuutesi, selef.
Minulla on ihan oma totuuteni.
Lightning
- Anonyymi
Olen, Jumalan lapselle se on perustila, Jumalan aikaansaannos rauhaa ja levollista vajellusta.
Hyvää yötä ja jaksuhali jatkovänkäämisiä varten.
Selef Urge- Anonyymi
No se on luonnekysymys, ei uskonkysymys. Hyvä, jos sinulla on aina rauha ja levollisuus joka hetki. En saavuttaisi sitä uskon kautta, koska olen helposti ahdistuva ja sitä tulen luultavasti olemaan. En väitä asiaa toiseksi tai pyri lume- elämään...olen mitä olen. Mikään Jeesustelu ei poista perusluonnetta ihmisestä.
Kukaan toinen ei tiedä mitä toisen elämässä on. Mutta en kaipaa sinun viisastelujasi, ne ovat ikäviä.
Lightning - Anonyymi
Olisi tosi helppo turvautua johonkin jota ei ole. Tosin teen sitä tietyllä tapaa vieläkin, selviytymistä. Runot palstalle ovat osa tiedostamatonta selviytymisstrategiaa ollut. Ne auttavat ajatuksia pysymään pois siitä mikä pyörisi muutoin mielessä.
Mutta kiitos ymmärtämättömyydestä, en tosin odottanutkaan sinulta muuta.
Lightning
Kukka.
- Anonyymi
Kukka on kaunis sana. Se rauhoittaa, lohduttaa, on kanssa.
Lintu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukka on kaunis sana. Se rauhoittaa, lohduttaa, on kanssa.
Lintu.Pilkkaatko? Se ei ole kaunista.
Lightning auroraboreallis kirjoitti:
En pilkkaa.
Lintu oli mun hääkutsuissa:"tarvitsen sinua kuin lintu ilmaa, maata kukkanen. "
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
En pilkkaa.
On tosi raskasta näytellä, että on kuin muut ihmiset. En voi koskaan näyttää kuinka pieni, herkkä ja turvaa kaipaava olen.
Lightning - Anonyymi
Lintu oli mun hääkutsuissa:"tarvitsen sinua kuin lintu ilmaa, maata kukkanen. "
Sinun ja sen miehen hääkutsuissa, joka hukkui?
Lightning Anonyymi kirjoitti:
Sinun ja sen miehen hääkutsuissa, joka hukkui?
LightningEi vaan aiemmin, lasten isä.olikin isot häät...ja vuoden päästä ero:-(.teidän suhde varmaan kestää.
- Anonyymi
Ei vaan aiemmin, lasten isä.olikin isot häät...ja vuoden päästä ero:-(.teidän suhde varmaan kestää.
Kyllä varmaan.
En usko, että kukaan voisi nähdä sisimpääni ja edes täyttää jotain "aukkoa" minussa, ihminen on aina loppuviimein yksin ihan paljaana sateessa...ja vastaus ei ole kaikkeen Jumala.
Kyllä varmaan.
En usko, että kukaan voisi nähdä sisimpääni ja edes täyttää jotain "aukkoa" minussa, ihminen on aina loppuviimein yksin ihan paljaana sateessa...ja vastaus ei ole kaikkeen Jumala.
LightningNo, raamatussa kuitenkin lukee ettei ihmisen ole hyvä olla yksin. Tosin mä nautin yksinolosta, koska en ole yksinäinen.
Mikä"aukko"? Sielussa kaipaus...yritän ymmärtää Sinua.auroraboreallis kirjoitti:
No, raamatussa kuitenkin lukee ettei ihmisen ole hyvä olla yksin. Tosin mä nautin yksinolosta, koska en ole yksinäinen.
Mikä"aukko"? Sielussa kaipaus...yritän ymmärtää Sinua.Ps.meen nukkuu.hyvää yötä. Tuun aamulla kattoo oletko vastannut jotain.
- Anonyymi
No, raamatussa kuitenkin lukee ettei ihmisen ole hyvä olla yksin. Tosin mä nautin yksinolosta, koska en ole yksinäinen.
Mikä"aukko"? Sielussa kaipaus...yritän ymmärtää Sinua.Se on tunnetila. En ole yksin sanan varsinaisessa merkityksessä...
Se on tunnetila. En ole yksin sanan varsinaisessa merkityksessä...
LightningNo hyvä.tiesin sen kyllä. Olen iloinen puolestasi siitä että sinulla on perhe.
- Anonyymi
Kaunis runo. Sinä osaat kirjoittaa, käyttää sanoja.
- Anonyymi
Missä lapsi etsii elämänsä tarkoitusta. No, ehkä siinä, että syntynyt hamuaa äitinsä tissiä. Tissilämmin maito, on hänelle elämäntarkoitus, joka tulee ilmi - nälänkautta.
Ennemmin lapsi oppii tekemällä kohtaamaan kädentaidot, ym. jolla hän oppimansa kautta saa vaikkapa joskus ammatin, jossa leipäänsä ansaitsee.
Mutta, kaikki on ulkoista - tavallaan "eläimen" tasolla olevaa - elämää.
Onko se - sitä "elämäntarkoitusta" - joka tyydyttää sitä "sielun" maisemaa, jossa koko yhteisön elämä kiittää tätä henkilöä, tai kirkoaa hänet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310081Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523365Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493123- 642815
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032169- 1152126
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä661600Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221356Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121346