VERENVUOTO NENÄSTÄ NIIN KOVA --MUUTAMAN KERRAN --ETTÄ ÄMPÄRIN KANSSA SAANUT ISTUA --SOITIN VIIMEIN AMBULANSSIN -HE HETI KYSYIVÄT ONKO VERENOHENNUSLÄÄKE -ON -No niin siitä sitten johtuu-JÄLKEENPÄIN TUTTAVA KERTOI ETTÄ HENKILÖ JOLLAEI OLE VERENOHENNUSLÄÄKETTÄ SAI KOVAN VERENVUODON NENÄSTÄ JA SAI HOITOON NENÄTIPPOJA A-VITAMIINIA --ETTÄ VUOTO JOHTUU KUIVASTA HUONEILMASTA.--HANKIN NIITÄ TIPPOJA ,EIKÄ VUOTOA ENÄÄ KERTAAKAAN .- MUTTA -MINUN KYSYMYS ON SIITÄ ETTÄ EI LÄÄKÄRI JA ENSIVASTEEN HENKILÖT--2 KERTAA- VÄLITTÄNEET KERTOA MINULLE MITÄÄN TÄSTÄ A-VITAMIINISTA...VAAN TUPUTTIVAT VAAN SITÄ VERENOHENNUSLÄÄKETTÄ SYYKSI--ELI EI AMMATTIHENKILÖT VÄLITÄ MITÄÄN POTILAISTAAN ---PITÄÄ YMMÄRTÄÄ ITSE HOITONSA !
I H M E T Y T T Ä Ä
Anonyymi-ap
2214
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Klotsapiini ja muu aiheuttaa päivittäistä verenvuotoa. Ole onnellinen että nyt vain nenästä, kun saat verenpurkauksia aivoissa ja keuhkoissa niin huuda sitten tuuleen, että miksi en uskonut järjen ääntä.
Ai--Mitä hiton järjenääntä" tarkoitat ? TIETÄÄKSENI EI OLE MITENKÄÄN MAHDOLLISTA EHKÄISTÄ AIVOVEREN TAI MUUN VERENVUODON TULOA ETUKÄTEEN -EIKÄ NIITÄ VOI ENNALAT TIETÄÄ KOSKA NE TAPAHTUU !