Avointa kommenttia (1) kirjoittajalle Henki

Anonyymi-ap

Avointa kommenttia (1) kirjoittajalle Henki

Bloggari Henki!

Sinulle oli tarjolla eilen (25.9.) kysymyksiä, sekä mahdollisuus vastata esitettyihin kysymyksiin. Julkisella tasolla, julkisiin teksteihisi liittyen!

VIITE: tämä aloitus:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18026581/kysymyksia-vastauspyynto--(1)-kirjoittajalle-henki

1) Vastaukset? Vastaamatta jättäminen!
---------------------------------------------------


On toki ymmärrettävää, että vastaaminen voi olla vaikeaa? Entä vastaamatta jättäminen? Sekin on eräs vastauksen laji. Se kertoo joskus aivan relevantteja ja ratkaisevia seikkoja! Nimittäin?

- Kun kysymyksiin vastataan ”no comment” katseleva yleisö tekee siitä sen johtopäätöksen, että vastaaja salailee, peittelee, pimittää taikka häpeilee vastata! Rehellinen ja aito ihminen voi aina vastata kun ASIOITA kysytään. Eikö niin?

Ne kysymykset, joita oli esillä VIITE-kohdassa todetun Aloituksen puitteissa eivät olleet mitään sellaisia ”yksityisyyteen” liittyviä kysymyksiä! Vaan - kysymykset olivat adekvaattisessa suhteessa siihen, mitä itse olet tällä (S24 hell.palstalla)
• kirjoittanut
• esittänyt
• väittänyt
• jne


2) Antamasi ”vastaus”!
----------------------------------

Päätit kuitata vastaamisen tällä lauseella:

Henki 2023-09-25 08:26:01
• ”Vastustajat eivät tarvitse vastauksia, ystävät ymmärtävät muutenkin.”

Mitä tuollaisen ”vastauksen” näkevä, lukeva voi päätellä? Ainakin sen, että vastaaja yrittää paeta kohtaamasta tosiasioita, faktoja. Esittämällä erään fraasin! ( Joka sekään ei ollut aidossa muodossa, vaan muunneltuna alkuperäisestä!)

Tässä autenttinen.
• ”Älä selitä. Ystävät eivät tarvitse sitä ja vihollisesi eivät usko” ( Paulo Coelho)

Kuten tuttuun tyylisi sopii, olet täydellisesti trimmannut itsesi vääntämään vääräksi ja kieroksi kaiken mitä käsissäsi on! Tietysti se koskee Raamatun sisältöä. Sen kaikki ovat voineet todeta.
Mutta että väänsit vääräksi tuon ( Paulo Coelhon) tunnetun lauseparin?

Sekin todistaa, että sinun käsissäsi mikä tahansa voi muuttua millaiseksi tahansa! Valkoinen voi muuttua mustaksi! Totuus kääntyy valheopeiksi. Mitään terveitä ”rajoja” ja raameja ei tunnu olevan? Faktat ja fiktiot ovat sikin sokin kirjoituksissasi, eli myös sisäisellä tasollasi? Koska Jeesus lausui, mitä)

• ”Sillä sydämestä lähtevät pahat ajatukset, murhat, aviorikokset, haureudet, varkaudet, väärät todistukset, jumalanpilkkaamiset. Nämä ihmisen saastuttavat; mutta pesemättömin käsin syöminen ei saastuta ihmistä." (Matt 15:18-20)

3) Palsta ei ole ystäväkerho eikä vihollisareena!
__________________________________________________


Tämä lauseesi Henki 2023-09-25 08:26:01
• ”Vastustajat eivät tarvitse vastauksia, ystävät ymmärtävät muutenkin.””

Mitä se osoittaa? Olet kadottanut tämän realiteetit. Tämä palsta ei ole mikään ”ystäväkerho” eikä mikään ”vihollisareena” ! Vaan, yleinen ja julkinen ja vapaa keskustelufoorumi! Tämänkin palstan käyttäjissä on ihmisiä laidasta laitaan. Ei asioita voi luokitella: ystävät, vastustajat! Ei. Faktatilanne ei ole ”mustavalkoinen” - ihmisten tasolla.

Ja, kun heität ilmaan yhden lauseparin, jossa sinun silmissäsi on vain ”ystäviä ja vastustajia” se valaisee ongelmallista asennettasi. Viittaa jopa traumaattiseen taustaan?

Vastauksesi eilen on kuitenkin nähtävä erittäin loukkaavaksi ja ylimieliseksi. Kaikkia niitä kohtaan, jotka oikeutetusti voivat odottaa SELKEITÄ vastauksia esitettyihin kysymyksiin.

Piiloutuminen fraasin taakse: ”Vastustajat eivät tarvitse vastauksia, ystävät ymmärtävät muutenkin”,
- vahvistaa epärehellistä esiintymistäsi. Sinussa ei ole rotia ottaa vastuuta (julkisista) kirjoituksistasi.

Ylpeys, ylimielisyys ja itsensä nostaminen muiden kuolevaisten yläpuolelle. Kuin extra-kategoriaan, joka voi ja saa kirjoittaa Mitä Lystää, ja Miten Lystää - mutta ei ota vastuuta sanoistaan….

Aloitus jatkuu:

52

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkoa aloitukseen: Avointa kommenttia (1) kirjoittajalle Henki


      4) ”Älä selitä. Ystävät eivät tarvitse sitä ja vihollisesi eivät usko” ( Paulo Coelho)
      ----------------------------------------------------------------------------------------------------

      Koetit siis piiloutua lauseesi taakse:
      • ”Vastustajat eivät tarvitse vastauksia, ystävät ymmärtävät muutenkin.”

      Alkuperäinen Paulo Coelhon lause tarkoittaa sitä mitä
      • ”selittämiseen, selittelyyn” tulee!

      Eilisessä vastauspyynnössä ei pyydetty (eikä sallittu) mitään ”selityksiä” - vaan yksinkertaisia vastauksia: Kyllä taikka ei! Niinkuin Herramme Jeesus neuvoi:
      • ”----vaan olkoon teidän puheenne: 'On, on', tahi: 'ei, ei'. Mitä siihen lisätään, se on pahasta.” ( Matt 5:37)

      Toistan tässä kysymykset, jotka LIITE-kohdan aloituksessa , näin:
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18026581/kysymyksia-vastauspyynto--(1)-kirjoittajalle-henki

      Nyt. Tähän ensin numeroitu listaus niistä, joita nimimerkkiisi: Henki - on yhdistetty.
      Sinulla on oikeus kiistää jos joku mielestäsi ei ole hyvä? Eli myönnätkö vai kiistätkö seuraavat nimitykset:
      1. harhaopettaja
      2. valheopettaja
      3. valheapostoli
      4. eksyttäjä
      5. kirjoitusten kieroon vääntäjä
      6. raamatun sanan vääristäjä
      7. pilkkaaja
      8. palstapilkkaaja
      9. solvaaja
      10. herjaaja
      11. valehtelija
      12. paholaisen lähettiläs
      13. saatanan palvoja
      Nyt on mahdollisuus käyttää omaa puheoikeutta.
      1) Voit vastustaa annettuja titteleitä.
      2) Jos kiistät, ole hyvä ja numeroi se, joka mielestäsi ei pidä paikkaansa?
      3) Perustele vastauksesi: miksi annettu Arvonimi ei ole oikein – oikea?

      Vastaamisen pakkoa ei tietystikään ole. Vaitiolo tulkitaan myöntymisen merkiksi. Se tarkoittaa että hyväksyt kaikki annetut Arwonimet?

      Lopuksi
      ………

      Ei siis vastannut, kyllä taikka ei. Niinpä jokainen asiaa seuraava on vapaa tekemään ne johtopäätökset, joita vastaamatta jättäminen synnyttää. ”No comment” on sekin vastaus. Vaitiolo on myöntymisen merkki. Myönnät siis että ole kaikkea tuota, mitä listassa 1-13 on esillä.

    • Anonyymi

      Näin se on nähtävä!

    • Anonyymi

      Aloittajassa on valheen henki. Nähty on.

      • Anonyymi

        Mikä "henki" sinussa on? Vai oletko peräti itse se - Henki - joka et kestä totuutta!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Toisessa Avointa kommenttia - 2 - on myös Avointa kommenttia (3)


    • Anonyymi

      Tää on tosiaan julkinen ja avoin foorumi!

    • Anonyymi

      Tämä Henki koettaa kaikin voimin, kuin kynsin hampain puskea vihaansa.

      Nyt jo kirjoittelee itse itselleen, kun viisaat uskovat osaavat varoa, eivätkä anna itseään höynäyttää.
      Tänään Henki koetti leikkiä Jumalaa, ja kirjoitti etteivät lahkolaiset pääse taivaaseen.

      Bloggari Henki jatkaa "lahkolaisten" vihamissiota. Nyt hän leikkii jo Jumalan sijaista.


      Tänään 26.9.2023, näin

      4. Lahkolaisten kohtalo
      --------------------------------------
      Valitettavasti lahkolaiset eivät pääse ahtaasta ovesta. Jeesus lupaa (Matt. 7:21-23):

      --------------------------------------

      Jumalan kiitos, kukaan ihminen - ei edes Henki - jonka raivokas viha lahkolaisten suuntaan näkyy, Hän ei päätä asioista.


      "Minä olen ovi, jos joku minun kauttani menee sisälle niin hän pelastuu.."

      Johannes 10:7-9

    • Anonyymi

      Ei oo henki vastannu. Missä lie ollu, posessa, bannissa... missä?

    • Anonyymi

      Ei ole resursseja vastata. Totuudessa.
      Valo pelottaa.

    • Anonyymi

      Ette te ole keidenkään valoon vetäjiä.
      Mutta oman itsenne te sen sijaan olette vetäneet täyteen valoon.

      Helluntailaisuuden rikollinen olemus paljastuu näissäkin kuulusteluketjuissa. Teille ei kuitenkaan tarvitse vastata, ei Hengen, kuten muidenkaan. Suomessa on (?) sananvapaus.

      Tämä koskee myös Henkeä ja hänen hyökkäystoimiaan ja ansanvirittelyjään eri uskoville. Ei hänenkään, kuten keidenkään kirjoituksiin tarvitse vastata. Ja jos vastaa, niin kukin vastaa omilla ehdoillaan. Te ette sanele sääntöjä.

      Te kuvittelette itsellenne jonkinlaisen auktoriteettiaseman, jota teillä todellisuudessa ei ole. Kärkytte laumana uhrienne ympärillä.

      Te korotatte itsenne ihmisten Herraksi, yli Jeesuksen Kristuksen.

      Älykkään ihmisen ei yleensä tarvitse kysyä. Hän löytää itse vastaukset, vain pitämällä silmänsä ja korvansa auki. Sekä, jos mahdollista, oman suunsa kiinni.

      • Anonyymi

        NI Henki itsehän se siin nimettömänä puskasta sanailee!

        "Helluntailaisuuden rikollinen olemus paljastuu näissäkin kuulusteluketjuissa. "

        Mutta meni pieleen, koska aloittaja ei satu olemaan helluntailainen!

        No, sivistynyt ihminen vastaan, jos kysytään.....
        Sitä varten on kysymykset...

        Olisi OUTOA jos ei olisi kysymyksiä?

        Ja vieläkin oudompa, josa pitäisi KAIKKI tajuta vain pitämällä silmiä ja korvia auki.
        Sellainen virtuaalitaso ei normielämässä päde.

        Suunsa kiinni pitäminen auttaa, jos ei halua hengittää vaikkapa hyttysä kurkkuunsa:

        Mutta- Hyvä on Heneki että nyt edes puskasta piilosta huutelit!

        Smile::


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NI Henki itsehän se siin nimettömänä puskasta sanailee!

        "Helluntailaisuuden rikollinen olemus paljastuu näissäkin kuulusteluketjuissa. "

        Mutta meni pieleen, koska aloittaja ei satu olemaan helluntailainen!

        No, sivistynyt ihminen vastaan, jos kysytään.....
        Sitä varten on kysymykset...

        Olisi OUTOA jos ei olisi kysymyksiä?

        Ja vieläkin oudompa, josa pitäisi KAIKKI tajuta vain pitämällä silmiä ja korvia auki.
        Sellainen virtuaalitaso ei normielämässä päde.

        Suunsa kiinni pitäminen auttaa, jos ei halua hengittää vaikkapa hyttysä kurkkuunsa:

        Mutta- Hyvä on Heneki että nyt edes puskasta piilosta huutelit!

        Smile::

        Ed. kirjoittaja ei ollut Henki.

        Pieleen menneellä arvailullasi voisit kuitenkin voittaa esim. helluntaiprofeetta-palkinnon. Kannattaa liittyä seurakuntaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ed. kirjoittaja ei ollut Henki.

        Pieleen menneellä arvailullasi voisit kuitenkin voittaa esim. helluntaiprofeetta-palkinnon. Kannattaa liittyä seurakuntaan!

        Anonyymi
        2023-10-02 15:53:37
        UUSI

        Ette te ole keidenkään valoon vetäjiä.
        Mutta oman itsenne te sen sijaan olette vetäneet täyteen valoon.
        -

        Tuon viestin kirjoittaja oli ja on "henki" - mutta patologisessa "sivupersoonassa" joita hän käyttää palstalla! Hän ilmoitti taannoin: Olen Legio!

        EI HÄMÄÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi
        2023-10-02 15:53:37
        UUSI

        Ette te ole keidenkään valoon vetäjiä.
        Mutta oman itsenne te sen sijaan olette vetäneet täyteen valoon.
        -

        Tuon viestin kirjoittaja oli ja on "henki" - mutta patologisessa "sivupersoonassa" joita hän käyttää palstalla! Hän ilmoitti taannoin: Olen Legio!

        EI HÄMÄÄ!

        Nyt menee jo paksuksi valehteluksi.

        Tälle helluntaisaarnaajalle, tai *mikä lie*, ei "rakkaus Totuuteen" merkitse mitään. Ei myöskään esim. Jumalan 8 / 9 käsky, eli "älä sano väärää todistusta".

        Ylpeys ja katumattomuus ovat hänen aivan silmiinpistäviä syntejään (helluntailaisittain: "vain viheitä, erheitä, vajavuuksia, joita herramme meissä ymmärtää").

        Häneltä puuttuu myös Pyhä Henki sekä nk. henkien erottamisen armolahja.

        Huhuillessaan Henkeä, tuo *mikä lie* on vain itse tullut todistaneeksi itsestään.

        Mikä häntä oikein Hengessä kiinnostaa? Onko tuo Henki mies vai nainen? Itse olen olettanut mieheksi, mutta täällä on väitetty, että olisi nainen. Onko tuo valehteleva huijarisaarnaaja rakastunut häneen?

        Minulla on puhdas omatunto. Minä en ole Henki.

        Mutta myös Hengelle kuuluu se oikeus, että hänet arvioidaan / "tuomitaan" sen mukaan, mitä hän itse on tehnyt, ei muiden teoista ja kirjoituksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt menee jo paksuksi valehteluksi.

        Tälle helluntaisaarnaajalle, tai *mikä lie*, ei "rakkaus Totuuteen" merkitse mitään. Ei myöskään esim. Jumalan 8 / 9 käsky, eli "älä sano väärää todistusta".

        Ylpeys ja katumattomuus ovat hänen aivan silmiinpistäviä syntejään (helluntailaisittain: "vain viheitä, erheitä, vajavuuksia, joita herramme meissä ymmärtää").

        Häneltä puuttuu myös Pyhä Henki sekä nk. henkien erottamisen armolahja.

        Huhuillessaan Henkeä, tuo *mikä lie* on vain itse tullut todistaneeksi itsestään.

        Mikä häntä oikein Hengessä kiinnostaa? Onko tuo Henki mies vai nainen? Itse olen olettanut mieheksi, mutta täällä on väitetty, että olisi nainen. Onko tuo valehteleva huijarisaarnaaja rakastunut häneen?

        Minulla on puhdas omatunto. Minä en ole Henki.

        Mutta myös Hengelle kuuluu se oikeus, että hänet arvioidaan / "tuomitaan" sen mukaan, mitä hän itse on tehnyt, ei muiden teoista ja kirjoituksista.

        Hauskaksi mene!
        Sekoile vähä lisää - nin saadaan täys paketti!

        Ootko sä tän "hengen" joku sivupersoona?

        Anna tulla kaikki soku ja pimeys!

        Kiitos!


      • Anonyymi

        Hyvin sanottu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt menee jo paksuksi valehteluksi.

        Tälle helluntaisaarnaajalle, tai *mikä lie*, ei "rakkaus Totuuteen" merkitse mitään. Ei myöskään esim. Jumalan 8 / 9 käsky, eli "älä sano väärää todistusta".

        Ylpeys ja katumattomuus ovat hänen aivan silmiinpistäviä syntejään (helluntailaisittain: "vain viheitä, erheitä, vajavuuksia, joita herramme meissä ymmärtää").

        Häneltä puuttuu myös Pyhä Henki sekä nk. henkien erottamisen armolahja.

        Huhuillessaan Henkeä, tuo *mikä lie* on vain itse tullut todistaneeksi itsestään.

        Mikä häntä oikein Hengessä kiinnostaa? Onko tuo Henki mies vai nainen? Itse olen olettanut mieheksi, mutta täällä on väitetty, että olisi nainen. Onko tuo valehteleva huijarisaarnaaja rakastunut häneen?

        Minulla on puhdas omatunto. Minä en ole Henki.

        Mutta myös Hengelle kuuluu se oikeus, että hänet arvioidaan / "tuomitaan" sen mukaan, mitä hän itse on tehnyt, ei muiden teoista ja kirjoituksista.

        Oon iteki ihmetellyt näiden parjaajien pakkomiellettä maalittaa palstan kirjoittajia. Siinä toimessa on Saatanallinen maku.


      • Anonyymi

        "Helluntailaisuuden rikollinen olemus paljastuu näissäkin kuulusteluketjuissa."
        -------------------------------------------------------------------------------
        Oikaisua em väitteeseen.
        1) Nämä eivät ole "kuulusteluketjuja" (Varsinaisia "kuulusteluja" suorittavat tutkintaviranomaiset.)

        2) Nämä eivät täytä mitään mistää seikkaa "rikollisesta olemuksesta" eivätkä todista sellaisesta.

        3) Nämä eivät ole "helluntailaisuuden rikollista olemusta" - koska aloittaja ei ole helluntailainen, eikä esiinny minkään porukan kanssa.

        4) Joka on hermostunut näistä (kyselyistä) ja jälleen tuttuun tapaansa hyökkää "helluntailaisia" vastaan - on -hm

        tuttu tapaus palstalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon iteki ihmetellyt näiden parjaajien pakkomiellettä maalittaa palstan kirjoittajia. Siinä toimessa on Saatanallinen maku.

        Kaikki ovat ihmetelleet ja todistaneet tämän bloggari "hengen" raivokasta kriminaalista agendaa helluntalaisia vastaan joita solvaa mennen tullen "lahkolaisiksi". Satoja kirjallisia näyttöjä tällä palstalla, Tämän (h) kirjoituksissa on enemmän kuin saatanallinen sisältö.

        Sellaisesta voi todeta: pakkomiellettä pahimmasta poterosta!

        JK. "maalittamisen" säädöstä ei missään Suomen Laissa vielä ole!


    • Anonyymi

      Kas kun ette lähetä monivalintakysymyksiänne suoraan Paholaiselle.

      "Miksi sinä käännyit Jumalaa vastaan?"
      A. En tykännyt Jumalasta.
      B. Tykästyin omaan peilikuvaani.
      C. Halusin Jumalaksi Jumalan paikalle.
      D. Minusta oli vaan kiva järjestää enkelien vallankumous.

      "Kaduttaako?"
      A. Kyllä.
      B. Ei yhtään.
      C. Älkää kyselkö tyhmiä.

      • Anonyymi

        Henki joka tuollaisia kysymyksiä asettaa, voi ITSE vastata suoraan paholaiselle!

        Totiset kristityt eivät JUTTELE paholaiselle. mutta Henki ilmeisetikin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henki joka tuollaisia kysymyksiä asettaa, voi ITSE vastata suoraan paholaiselle!

        Totiset kristityt eivät JUTTELE paholaiselle. mutta Henki ilmeisetikin?

        Jälleen pieleen mennyt arvailu kirjoittajasta.
        Te kovasti maalitatte kirjoittajia, ette itse asiaa.

        Ette muka keskustele paholaisen kanssa? Tehän itse olette väittäneet Henkeä s.palvojaksi, eli kovin pyritte keskusteluyhteyteen s:nan kanssa!

        Teette viisikymmentä aloitusta, joissa kutsutte Hengen henkeä vastaamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen pieleen mennyt arvailu kirjoittajasta.
        Te kovasti maalitatte kirjoittajia, ette itse asiaa.

        Ette muka keskustele paholaisen kanssa? Tehän itse olette väittäneet Henkeä s.palvojaksi, eli kovin pyritte keskusteluyhteyteen s:nan kanssa!

        Teette viisikymmentä aloitusta, joissa kutsutte Hengen henkeä vastaamaan!

        Missä sä näet 50 aloitusta, jossa kutsutaan henkeä vastaamaan?

        Normiälyiset ja lukutaitoiset näkevät VAIN 3 aloitusta?

        Jos on laskutaito noin hukassa, niin kaikki muukin on 100 % metsässä!

        No, jatkakoon henki & kumppanit valitsemansa saatanan kanssa,

        toiset pysyvät kaukana moisesta saasteesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen pieleen mennyt arvailu kirjoittajasta.
        Te kovasti maalitatte kirjoittajia, ette itse asiaa.

        Ette muka keskustele paholaisen kanssa? Tehän itse olette väittäneet Henkeä s.palvojaksi, eli kovin pyritte keskusteluyhteyteen s:nan kanssa!

        Teette viisikymmentä aloitusta, joissa kutsutte Hengen henkeä vastaamaan!

        Kerropas kuka ja missä on väittänyt henkeä saatanan palvojaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen pieleen mennyt arvailu kirjoittajasta.
        Te kovasti maalitatte kirjoittajia, ette itse asiaa.

        Ette muka keskustele paholaisen kanssa? Tehän itse olette väittäneet Henkeä s.palvojaksi, eli kovin pyritte keskusteluyhteyteen s:nan kanssa!

        Teette viisikymmentä aloitusta, joissa kutsutte Hengen henkeä vastaamaan!

        Taisit olla kännissä tai aineissa, kun kirjoitit viisikymmentä aloitusta??

        Kun vain 3 aloitusta....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen pieleen mennyt arvailu kirjoittajasta.
        Te kovasti maalitatte kirjoittajia, ette itse asiaa.

        Ette muka keskustele paholaisen kanssa? Tehän itse olette väittäneet Henkeä s.palvojaksi, eli kovin pyritte keskusteluyhteyteen s:nan kanssa!

        Teette viisikymmentä aloitusta, joissa kutsutte Hengen henkeä vastaamaan!

        Sorry. Maalittamisen säädöstä ei Suomen laissa vielä ole!


    • Anonyymi

      Kuules nyt henki....
      Sattuuko muistumaan mieleesi kun esitit KYSYMYKSEN, otsikon kerran.
      "Miksi kana juoksi tien yli"..

      Sitten odotit ja tivasit vastauksia, ja kun ihmiset vastasivat, aloit pilkata heitä!

      Kuin "kukkona tunkiolla"!

      Irvailit ja halveksit muka "vääristä ja tyhmistä vastauksista"!

      Sitten Kuin Kunkkuna annoit "viiden pisteen vihjeitä" ( muka oikeasta vastauksesta).

      Tuo ketju paljasta mikä olet? Kuin koulukiusaaja. Pahempikin. Kuin sadisti, joka rääkkää ja reutuuttaa uhreiksi sattuneita.

      Tuon ketjun lukenut, ja sinun ylimieliset vastauksesi ja vastaajien pilkkaaminen, se kertoi minkä herran palkollinen oli, ja olet edelleen. JOka päivä pahuuden myrkyn vain lisääntyessä!

      Ja sinulleko ei (muka saisi) esittää kysymyksiä?

      Älä viitsi naurattaa normaaleja ihmisiä?

      Pysy sadistisessa pimeydessä isäntäsi paholaisen kanssa!

      Mutta jos otat Jeesuksen nimen taikka Raamatun sanoja keppihevoseksi---
      niin ole valmis vastamaan siitä, että Kaikkivaltias ei sellaista Nimensä Häpäisyä katso läpi sormien.

      "Sudet lammasten vaatteissa"?

      • Anonyymi

        Olet itse Lammastarhaan aidan ali pujahtanut susi.
        (Vertauskuvallisesti. Itse Jumalan luomissa susi-eläimissä ei mitään vikaa.)

        Suden ulvonta kuuluu jo kauas! Ei ole Lampaan puhetta. Olet joku uudestisyntymätön huijari.


      • Anonyymi

        Tää jätkä on todella sekaisin. En yleensä edes lue hänen tekstejään, enkä ole tainnut juurikaan ketjuihinsa osallistua. Ei kannata. Käy jotain yksityistä ristiretkeään ja sohii sinne, tänne. Viattomiakin.

        Kohta se on niin pierujaan täynnä, että alkaa levitoida.

        On ryhtynyt hippasille paholaisen kanssa ja noin siinä voi käydä.

        Tervejärkisten ei kannata enempää sekaantua asiaan.

        Mutta Henkikin on ihminen, on uskoltaan sitten mikä tahansa, ja hänellekin kuuluvat ihmisoikeudet. Aamen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää jätkä on todella sekaisin. En yleensä edes lue hänen tekstejään, enkä ole tainnut juurikaan ketjuihinsa osallistua. Ei kannata. Käy jotain yksityistä ristiretkeään ja sohii sinne, tänne. Viattomiakin.

        Kohta se on niin pierujaan täynnä, että alkaa levitoida.

        On ryhtynyt hippasille paholaisen kanssa ja noin siinä voi käydä.

        Tervejärkisten ei kannata enempää sekaantua asiaan.

        Mutta Henkikin on ihminen, on uskoltaan sitten mikä tahansa, ja hänellekin kuuluvat ihmisoikeudet. Aamen.

        Siis?

        Henki on tunnettu tällä palstalla tästä:

        "On ryhtynyt hippasille paholaisen kanssa ja noin siinä voi käydä!

        Ja siitä on vastattava!.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää jätkä on todella sekaisin. En yleensä edes lue hänen tekstejään, enkä ole tainnut juurikaan ketjuihinsa osallistua. Ei kannata. Käy jotain yksityistä ristiretkeään ja sohii sinne, tänne. Viattomiakin.

        Kohta se on niin pierujaan täynnä, että alkaa levitoida.

        On ryhtynyt hippasille paholaisen kanssa ja noin siinä voi käydä.

        Tervejärkisten ei kannata enempää sekaantua asiaan.

        Mutta Henkikin on ihminen, on uskoltaan sitten mikä tahansa, ja hänellekin kuuluvat ihmisoikeudet. Aamen.

        "Mutta Henkikin on ihminen, on uskoltaan sitten mikä tahansa, ja hänellekin kuuluvat ihmisoikeudet. Aamen."

        Sorry?Henki on VAIN anonyymi mimimerkki!

        Ihmisestä ei ole tietoa, eikä varmuutta!

        Jos olis Oikea Ihminen, Rehellinen sellainen - ei harrastais puskasta ja piilosta höpöttämistä...

        Jatka kiihkoiluasi.
        Ei haittaa tervejärkisiä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää jätkä on todella sekaisin. En yleensä edes lue hänen tekstejään, enkä ole tainnut juurikaan ketjuihinsa osallistua. Ei kannata. Käy jotain yksityistä ristiretkeään ja sohii sinne, tänne. Viattomiakin.

        Kohta se on niin pierujaan täynnä, että alkaa levitoida.

        On ryhtynyt hippasille paholaisen kanssa ja noin siinä voi käydä.

        Tervejärkisten ei kannata enempää sekaantua asiaan.

        Mutta Henkikin on ihminen, on uskoltaan sitten mikä tahansa, ja hänellekin kuuluvat ihmisoikeudet. Aamen.

        Ootsä sen hengen adjutantti? Paljonko se on maksanu, että häriköit hänen piikkinsä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää jätkä on todella sekaisin. En yleensä edes lue hänen tekstejään, enkä ole tainnut juurikaan ketjuihinsa osallistua. Ei kannata. Käy jotain yksityistä ristiretkeään ja sohii sinne, tänne. Viattomiakin.

        Kohta se on niin pierujaan täynnä, että alkaa levitoida.

        On ryhtynyt hippasille paholaisen kanssa ja noin siinä voi käydä.

        Tervejärkisten ei kannata enempää sekaantua asiaan.

        Mutta Henkikin on ihminen, on uskoltaan sitten mikä tahansa, ja hänellekin kuuluvat ihmisoikeudet. Aamen.

        Joo... ihmiset on josksu dissosiaatiohäiriön sotkemia. Niillä on sivupersoonia. Henki on itse ilmoittanu että että Leegio. Etsi Raamatusta mitä se tarkoittaa?


    • Anonyymi

      Jos tuon nikki "hengen" fanit ja kaverit on tuon sortin väkee, joita viestejä edellä... ei niin ei IHME, että itse tää pää-valhe-apostoli - henki on NIIN sekaisin!
      Sekoileavat viihtyvät samoissa bunkkereissa...

      • Anonyymi

        Meinaat, että "vastapuoli" pärjää muka paremmin? Oikein säälittää heidän touhunsa.


    • Anonyymi

      Joku kirjoitti;
      "Mutta Henkikin on ihminen, on uskoltaan sitten mikä tahansa, ja hänellekin kuuluvat ihmisoikeudet"

      Ei ole mitään dokumenttia, faktaa eikä lainmukaista näyttöä, että "henki" olisi oikea ihminenen. Ei MITÄÄN todistetta, faktaa!

      Voi olla pelkkä palkattu ja maksettu trolli, pilkkaamaan ja solvaamaan mm. helluntailaisia ja muita "lahkolaisiksi".

      Piste.

      JK. netin nimerkki EI ole samaa kuin Oikea IHminen!!

      • Anonyymi

        Pistepistepiste...katkoviiva.


    • Anonyymi

      Tämä ja muut vastaavat keskustelut joissa nim. Hengeltä tivataan vastauksia kysymyksiin osoittavat täydellisesti miksi nim. Henki ei lähtenyt mukaan. Hänellä tai kenelläkään muullakaan ei ole tarvetta heittää helmiä sioille.

      • Anonyymi

        Ei hengeltä mitään tivata!
        Ihan normaaleja vastauksia kysytään!

        Ihan samalla tavalla kuin hän itsekin palstalla kyselee:

        Miksi kana juoksi tie yli? Ja muuta absuria....

        Hän on kuin ylimielinen despootti , joka kirjoittaa kysymyksiä?
        Ja olettaa että niihin vastataan... mutta

        Kun häneltä itseltään kysytään ihan asiallisia kysymyksiä hän piiloutuu ja vetäytyy johonkin vastaamattomuuden bunkkeriin!

        Hyvä on. KIitos.

        Vastaamattomuus siis johtaa relevantteihin johtopäätöksiin!

        Mutta? Mahdollisuus on annettu,'
        Julkisiin vastauksiin.
        Nyt henki on julkisesti laatunsa paljastanut...
        Hän ylpeydessään määrittää toiset "sioiksi"? "ei ole tarvetta heittää helmiä sioille!"...

        Mutta? Milllaiseksi itse Kaikkivaltias Jumala hänet määrittelee!

        Sekin nähdään piakkoin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hengeltä mitään tivata!
        Ihan normaaleja vastauksia kysytään!

        Ihan samalla tavalla kuin hän itsekin palstalla kyselee:

        Miksi kana juoksi tie yli? Ja muuta absuria....

        Hän on kuin ylimielinen despootti , joka kirjoittaa kysymyksiä?
        Ja olettaa että niihin vastataan... mutta

        Kun häneltä itseltään kysytään ihan asiallisia kysymyksiä hän piiloutuu ja vetäytyy johonkin vastaamattomuuden bunkkeriin!

        Hyvä on. KIitos.

        Vastaamattomuus siis johtaa relevantteihin johtopäätöksiin!

        Mutta? Mahdollisuus on annettu,'
        Julkisiin vastauksiin.
        Nyt henki on julkisesti laatunsa paljastanut...
        Hän ylpeydessään määrittää toiset "sioiksi"? "ei ole tarvetta heittää helmiä sioille!"...

        Mutta? Milllaiseksi itse Kaikkivaltias Jumala hänet määrittelee!

        Sekin nähdään piakkoin!

        Tivaaminen on kyllä ihan suomen kieltä. Et näköjään osaa sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hengeltä mitään tivata!
        Ihan normaaleja vastauksia kysytään!

        Ihan samalla tavalla kuin hän itsekin palstalla kyselee:

        Miksi kana juoksi tie yli? Ja muuta absuria....

        Hän on kuin ylimielinen despootti , joka kirjoittaa kysymyksiä?
        Ja olettaa että niihin vastataan... mutta

        Kun häneltä itseltään kysytään ihan asiallisia kysymyksiä hän piiloutuu ja vetäytyy johonkin vastaamattomuuden bunkkeriin!

        Hyvä on. KIitos.

        Vastaamattomuus siis johtaa relevantteihin johtopäätöksiin!

        Mutta? Mahdollisuus on annettu,'
        Julkisiin vastauksiin.
        Nyt henki on julkisesti laatunsa paljastanut...
        Hän ylpeydessään määrittää toiset "sioiksi"? "ei ole tarvetta heittää helmiä sioille!"...

        Mutta? Milllaiseksi itse Kaikkivaltias Jumala hänet määrittelee!

        Sekin nähdään piakkoin!

        "Kun häneltä itseltään kysytään ihan asiallisia kysymyksiä hän piiloutuu ja vetäytyy johonkin vastaamattomuuden bunkkeriin!"

        Etkö oikeasti ymmärrä suomea vai jäikö peruskoulu käymättä? Sinulle sanottiin selvällä suomen kielellä ettei kenelläkään ole tarvetta heittää helmiä sioille.


    • Anonyymi

      Turhiin aloituksiin kommentin vaatiminen, ja vielä sinun vaatimallasi aikataululla, on yksi tyhjän kanssa.

      • Anonyymi

        Relevantteihin kysymyksiin pyydetty vapaaehtoinen vastausmahdollisuus.

        Tämä (h) on julkisesti tällä palstalla esiintynyt,
        Sekä nikillään "henki" - että yli 90 % puskasta anonyyminä kirjoittaen.


        Sellaiselle voi esittää kysymymyksiä.

        Toinen asia on, miksi hän ei kykene, tahdo, osaa taikka välitä ITSE vastata?
        Ja koettaa vastata anonyymisti, puskassa piilotellen.

        Se kertoo ja todistaa palstan käyttäjille.
        Paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Relevantteihin kysymyksiin pyydetty vapaaehtoinen vastausmahdollisuus.

        Tämä (h) on julkisesti tällä palstalla esiintynyt,
        Sekä nikillään "henki" - että yli 90 % puskasta anonyyminä kirjoittaen.


        Sellaiselle voi esittää kysymymyksiä.

        Toinen asia on, miksi hän ei kykene, tahdo, osaa taikka välitä ITSE vastata?
        Ja koettaa vastata anonyymisti, puskassa piilotellen.

        Se kertoo ja todistaa palstan käyttäjille.
        Paljon.

        "Toinen asia on, miksi hän ei kykene, tahdo, osaa taikka välitä ITSE vastata?"

        Etkö oikeasti ymmärrä suomea vai jäikö peruskoulu käymättä? Sinulle sanottiin selvällä suomen kielellä ettei kenelläkään ole tarvetta heittää helmiä sioille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Relevantteihin kysymyksiin pyydetty vapaaehtoinen vastausmahdollisuus.

        Tämä (h) on julkisesti tällä palstalla esiintynyt,
        Sekä nikillään "henki" - että yli 90 % puskasta anonyyminä kirjoittaen.


        Sellaiselle voi esittää kysymymyksiä.

        Toinen asia on, miksi hän ei kykene, tahdo, osaa taikka välitä ITSE vastata?
        Ja koettaa vastata anonyymisti, puskassa piilotellen.

        Se kertoo ja todistaa palstan käyttäjille.
        Paljon.

        Noin se varmasti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se varmasti on.

        Etkö oikeasti ymmärrä suomea vai jäikö peruskoulu käymättä? Sinulle sanottiin selvällä suomen kielellä ettei kenelläkään ole tarvetta heittää helmiä sioille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö oikeasti ymmärrä suomea vai jäikö peruskoulu käymättä? Sinulle sanottiin selvällä suomen kielellä ettei kenelläkään ole tarvetta heittää helmiä sioille.

        Tää "henki" on trimmannut ittsensä paholaisen kanssa, solvaamaan uskovia.
        Tää nimittely "helmiä sikojen eteen" taas vahvistaa, että sisuskalut on täynnä vihaa ja saasteita!

        Erityisesti tämä Henki on aktivoinunut uskovien ala-arvoisen nimittelyyn. Tuntuu ettei hänen (paha) himonsa pilkata - saa koskaan loppua?

        On kymmeniä ja kymmeniä "pilkkanimiä" joita hän on uskoville julkisesti postannut.... Tässä pieni otos:

        • rotta
        • raatokärpänen
        • raadonsyöjä
        • "kirppujen pieruja" (tarjoilevat mielipiteet)
        ◦ "aivopieruja kirjoittavat" (toiset kirjoittajat)
        • "vaaniva susi"
        • "Kun rottaa potkaisee, se yrittää purra, sanoi aikanaan Hannu Karpo. Osuvasti sanottu."


        • "Täytyy kait olla jatkossa entistä nopeampi, jotta saisi kiinni kaikki palstalle ilmestyneet aivopierut."

        2022-12-18 16:04:21
        • "Raatokärpäset viihtyvät kaatopaikoilla ja tunkioilla. Sen sijaan, että yrittäisi ojentaa jokaista niistä ruohonjuuritasolla, keskellä niiden elinympäristöään, kannattaa olla oman linnansa (lue elämänsä) herra ja jättää raadonsyöjät omaan arvoonsa. "


        2023-01-01 19:45:49
        • "Jos olisin yhtään pervompi, kettutytöt olisivat kimpussani 🤣"



        Jos keräisi yhteen KAIKKI ne nimittelyt, joita tämän (Henki) sisuksista on julkiseen katseluun noussut, niistä saisi hyvän oppaan: Miten Pilkkaat Parhaiten Uskovia? Raamattu, Jumalaa , Jeesusta, apostoleita?

        Mutta?

        Tämä on varmaa:
        "On aika heitellä kiviä, ja on aika kerätä kivet." (Saarn 3:5)


        ON turha nyt vikistä, kun on tullut Jumalan aika
        "kerätä kiviä" joita tuli heiteltyä.
        • "Miten Pilkkaat Parhaiten Uskovia? Raamattu, Jumalaa , Jeesusta, apostoleita?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää "henki" on trimmannut ittsensä paholaisen kanssa, solvaamaan uskovia.
        Tää nimittely "helmiä sikojen eteen" taas vahvistaa, että sisuskalut on täynnä vihaa ja saasteita!

        Erityisesti tämä Henki on aktivoinunut uskovien ala-arvoisen nimittelyyn. Tuntuu ettei hänen (paha) himonsa pilkata - saa koskaan loppua?

        On kymmeniä ja kymmeniä "pilkkanimiä" joita hän on uskoville julkisesti postannut.... Tässä pieni otos:

        • rotta
        • raatokärpänen
        • raadonsyöjä
        • "kirppujen pieruja" (tarjoilevat mielipiteet)
        ◦ "aivopieruja kirjoittavat" (toiset kirjoittajat)
        • "vaaniva susi"
        • "Kun rottaa potkaisee, se yrittää purra, sanoi aikanaan Hannu Karpo. Osuvasti sanottu."


        • "Täytyy kait olla jatkossa entistä nopeampi, jotta saisi kiinni kaikki palstalle ilmestyneet aivopierut."

        2022-12-18 16:04:21
        • "Raatokärpäset viihtyvät kaatopaikoilla ja tunkioilla. Sen sijaan, että yrittäisi ojentaa jokaista niistä ruohonjuuritasolla, keskellä niiden elinympäristöään, kannattaa olla oman linnansa (lue elämänsä) herra ja jättää raadonsyöjät omaan arvoonsa. "


        2023-01-01 19:45:49
        • "Jos olisin yhtään pervompi, kettutytöt olisivat kimpussani 🤣"



        Jos keräisi yhteen KAIKKI ne nimittelyt, joita tämän (Henki) sisuksista on julkiseen katseluun noussut, niistä saisi hyvän oppaan: Miten Pilkkaat Parhaiten Uskovia? Raamattu, Jumalaa , Jeesusta, apostoleita?

        Mutta?

        Tämä on varmaa:
        "On aika heitellä kiviä, ja on aika kerätä kivet." (Saarn 3:5)


        ON turha nyt vikistä, kun on tullut Jumalan aika
        "kerätä kiviä" joita tuli heiteltyä.
        • "Miten Pilkkaat Parhaiten Uskovia? Raamattu, Jumalaa , Jeesusta, apostoleita?"

        "Tää nimittely "helmiä sikojen eteen" taas vahvistaa, että sisuskalut on täynnä vihaa ja saasteita!"

        Herää jo harhoistasi. En ole Henki.

        "helmiä sikojen eteen" tulee suoraan Raamatusta mutta kaltaisesi uskosta osaton ei tiedä tätäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tää nimittely "helmiä sikojen eteen" taas vahvistaa, että sisuskalut on täynnä vihaa ja saasteita!"

        Herää jo harhoistasi. En ole Henki.

        "helmiä sikojen eteen" tulee suoraan Raamatusta mutta kaltaisesi uskosta osaton ei tiedä tätäkään.

        HEnki osaa joka lajin rumia nimittelyjä.
        henki kirjoittaa joskus nimimerkillä, useimmiten anonyyminä
        Sinua on pideettävä hengen äänitorvena, niinku tuuraajana.

        Hauskaa!


    • Anonyymi

      Tässä ketjussa henki kirjoitti:
      "Sekä, jos mahdollista, oman suunsa kiinni.."

      Joo?

      Hän siis saa kirjoittaa jopa kriminaalisen näytön tasoisia tekstejä, mutta toisten pitäisi pitää suunsa kiinni?

      No, tällainen despoottinen vallankäytön yritys - malli,

      siis koettaa sensuroida yhdenvertaisen sananvpauden asiaa...

      Se sopii oikein hyvin laittomuuksiin ryhtyneen habitukseen!!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1640
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      71
      1313
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1238
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      179
      1045
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      152
      1010
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      994
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      882
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      60
      851
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      816
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      784
    Aihe