Harhaopetusten trendi jatkuu (=Saatanan kohtalo)
Valheopettajan ja palstapilkkaajan Kirjoitusten-Kieroon- Vääntämisen uusin provokaatio-otsikko on kuin lööppi roskalehtien mainoksessa:
Saatanan kohtalo
Kirjoittaja (Henki) koettaa TAAS tuttuun tyyliin provosoida ihmisiä väittelyyn ja sellaiseen, johon ihmisten ei tule sekaantua!
Saatanan kohtalo on suvereenisti vain Kaikkivaltiaan Jumalan käsissä. Hänellä on monopoli siihen.
Älkää hyvät ihmiset (uskovat) langetko tuohon pirun ansalankaan! Että alkaisitte väitellä asiasta. Älkää antako höynäyttää ja vetää itseänne retkuun!
Tärkein ja ykkösasia on ihmiselle se, MIKÄ on hänen itsensä kohtalo.Finaali?
• Taivas ja iankaikkinen elämä uskossa Jeesukseen Kristukseen, syntiemme sovittajaan, Jumalan Poikaan!
• Taikka ikuinen kadotus – ilman Jeesuksen hankkimaa Pelastusta, ilman syntien anteeksiantamusta!
Ei saatanan syvyyksien spekulaatiota!
----------------------------------------
Jeesus itse antoi selkeän ohjeen, Tyatiran seurakunnalle, Ilm 2:24
Siellä oli sellaista oppia, että sekoiltiin ”saatanan syvyyksiä”! Eli oltiin vinksahduttu ja eksytty pois JEESUKSESTA - uskomme alkajasta ja täyttäjästä! ( Hebr 12:1-2)
Tällainen ”saatanan” sektorin asia on ”mustaa magiaa”! Ja sitä tuputtavat tietysti ne tahot, jota ovat sellaisten voimien palveluksessa.
Jeesuksen ohje: Ilm 2:24-26
• Mutta teille muille Tyatirassa oleville, kaikille, joilla ei ole tätä oppia, teille, jotka ette ole tulleet tuntemaan, niinkuin ne sanovat,
• - saatanan syvyyksiä,
• minä sanon: en minä pane teidän päällenne muuta kuormaa; pitäkää vain, mitä teillä on, siihen asti kuin minä tulen.
”Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan hallita pakanoita”
Herra teitä kaikkia totisia Jeesuksen seuraajia, sisaret ja veljet Herrassan, siunatkoon ja varjelkoon!
- aloittaja
Harhaopetusten trendi jatkuu (=Saatanan kohtalo)
11
192
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä harhaopettaja - Henki - vielä koettaa sinnitellä valheillaan ja provokaatioillaan.
Mutta turhaan. Finaali on säädetty, eikä sitä ole ilmoitettu peruutettavaksi.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18028180/avointa-kommenttia-(2)--kirjoittajalle-henki - Anonyymi
Kehotus ja varoitus kuuleville korville: 28.8.2023 klo 21:40
Varokaa kaikki totiset uskovat tätä Henkeä, joka on paatunut ja täsyoppinut kavala eksyttäjä.
Ottakaa peäsero, niinkuin Sana opettaa:
Mitä yhteistä on Pimeydellä ja Valkeudella,
Miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar?
2 Kor 6: 14-16.
"Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi hän kerran tai kahdesti." Tiitus 3:9
Te ette ehkä useat arvaakaan millaisten "henkien" vaikutuspiirissä olette kun käytte dialogia hänen kanssaan? Se on kuin näkymätön flunssatartunta.
Ja ellei sota-asunne ole kunnossa ja aukoton ( Efe 6:12-18)
- ja ellei teillä itsellä ole "henkien erottamisen ja arvostelemisen" armolahjaa, - ja ellette ole kunnostautuneet ns. hengellisen sodankäynnin seikkoihin ( Efe 6:12)
- ja ellei teillä ole delegoituja valtuuksia pimeyden joukkioita vastaan?
. Sanon kaikella vastuullisuudella:
- Te olette riskivyöhykkeessä joutua niiden henkivaltojen sitomaksia ja piirittämäksi, jotka asuvat ja toimivat tämän Hengen kautta.
Kysymys ei ole leikinteosta. Eikä huolettomasta keskustelusta Hengen kanssa.
Vaan? Kavalat eksytyksen henget ovat kuin saalistavat yöeläimet, jotka ensin sotkevat ajattelun, ja ajattelun sekavuuden perästä pääsevät sitomaan ja häritsemään elämää. Siksi Jumalan Sanan KÄSKEE karttamaan harhaoppisia.
Älkää leikkikö tulella.
Tapaukseen Henki - ei voida enää vaikuttaa puheiden taholla. Siksi on säädetty sellaista,joka panee esteet hänen valheopeilleen. 1 Tim 1:20
JK. tämä kehotus tarkoittaa, ettei pidä "antaua jutteluun , saati väittelyyn" tämän eksyttäjän - Henki - kanssa!
Taas ne, joiden tehtäväksi on uskottu vastustaa pahuuden bunkkereita, tekevät sen Jumalan Hengen ja voiman tasolla.
"Mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä" ( 2 Kor 6: 15-18)
Saastaisista valhepöydistä ei tule syödä! Eikä sellaisiin valheoppien pöytiin joita tämä (Henki) tarjoilee, ei pidä mennä jakamaan mitään!
On oltava ulkopuolella. Jeesuksen Kristuksen totisessa "leirissä", josta toki voi Hänen "sota-aseillaan" ja varustuksessaan ampua alas pahan palavia nuolia!
Amen. Efe 6:11-19- Anonyymi
Näin on. Ja kun en oikeaoppisia ihmisiä tunne vaan kaikki meni viimeistään koronan myötä, paljastuivat perustaltaan lääketieteeseen turvautuviksi, ei Jeesukseen, niin olen sittemmin päätynyt olemaan seurakuntanani mieheni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Ja kun en oikeaoppisia ihmisiä tunne vaan kaikki meni viimeistään koronan myötä, paljastuivat perustaltaan lääketieteeseen turvautuviksi, ei Jeesukseen, niin olen sittemmin päätynyt olemaan seurakuntanani mieheni.
Outo viesti, sekava!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko, että on pienet piirit supistuneet?
Sellaista suuntaa on, että totiset uskovat karttavat epämääräisiä juttuja.
Rukoilevat yksin, pienissä ryhmissä. Lukevat Raamattua.
Käykkäkeskusteteluissa rukoilllaan yhdessä, joskus lauletaankin.
Missä kaksi tai kolme on koolla, siellä Jeesus lupasi olla!
- Anonyymi
Bloggari Henki jatkaa "lahkolaisten" vihamissiota. Nyt hän leikkii jo Jumalan sijaista.
Tänään 26.9.2023, näin
4. Lahkolaisten kohtalo
--------------------------------------
Valitettavasti lahkolaiset eivät pääse ahtaasta ovesta. Jeesus lupaa (Matt. 7:21-23):
--------------------------------------
Jumalan kiitos, kukaan ihminen - ei edes Henki - jonka raivokas viha lahkolaisten suuntaan näkyy, Hän ei päätä asioista.
"Minä olen ovi, jos joku minun kauttani menee sisälle niin hän pelastuu.."
Johannes 10:7-9
Tämän bloggarin Henki - hänen vihansa ja aggressionsa on äärimmilleen siis paisunut.- Anonyymi
Nim. Henki perustelee: "Jeesus pitää ovea auki vain niille, jotka tekevät Jeesuksen taivaallisen Isän tahdon. Mikä tämä tahto on?"
Lue lisää:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18028109/saatanan-kohtalo#comment-123328980 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nim. Henki perustelee: "Jeesus pitää ovea auki vain niille, jotka tekevät Jeesuksen taivaallisen Isän tahdon. Mikä tämä tahto on?"
Lue lisää:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18028109/saatanan-kohtalo#comment-123328980Pidä Henki saatanalliset säkeesi poissa näistä ketjuista. Kiitos.
Jumalan kiitos, kukaan ihminen - ei edes Henki - jonka raivokas viha lahkolaisten suuntaan näkyy, Hän ei päätä asioista.
Johannes 10:7-9 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä Henki saatanalliset säkeesi poissa näistä ketjuista. Kiitos.
Johannes 10:7-9Saatanalliset säkeet? Nyt on kovaa puhetta hellarilta 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatanalliset säkeet? Nyt on kovaa puhetta hellarilta 🤣
Henki kirjotittaa saatanallisia säkeitä =- Kirjoitusten kieroon vääntämistä.
Totuus se on. Eikä ole kovaa puhetta hellarilta! Täällä on muitakin kuin hellareita!!
Hymiö ei auta, sen on Hengen korvamerkki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620