Kysyisin miksi mies haukkuu sontaläjäksi. Kun kysymyksessä on että mitä salaa! Saa raivarit ja haukkuu sontaläjäksi ja vetoo elämääni. Mitään ei saa kysyä ja että kuulemma ärsytän. Vastatkaa miehet mitä ootte asioihin mieltä.
Parisuhteessa
8
257
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt,miehen kannan ottoa.
- Anonyymi
Naisen kannanottoa pysy miehestäni ja varatuista pois
- Anonyymi
Olen mieheni kanssa ollut 2 vuotta ja omituinen käytös minua kohtaan.ei pitäis olla varattu!🤔
- Anonyymi
Ymmärsinkö oikein! Että on sinun miehestäsi kysymys!?
- Anonyymi
Miksi olet sen kanssa parisuhteessa. ? Mieti nyt että onko se loppuelämäsi rakkaus.
- Anonyymi
Sano sille, että hän joka toista haukkuu joksikin on yleensä itse sitä. Eihän tuollainen kielenkäyttö ole tervettä, eikä hyvän yhdessä olon perusta vaan enemmänkin loitontaja.
- Anonyymi
Ihanan valinnan olet tehnyt! Vai pakotettiinko sinut kuoleman uhalla jakamaan elämäsi sontaläjän kanssa?
Vain sin itse osaat vastata tuohon!- Anonyymi
Itse en todellakaan tuollaisen kohteluun suostuisi ja alistuisi. Äijä on täysi mulkku? Henkistä väkivaltaa ja kaltoinkohteluahan tuo on. Yleensä menee pahempaan suuntaan. Toivottavasti et mene siihen halpaan kuten useimmat naiset että seuraavana päivänä mies on niin taas rakastunut ja haluaa vakiinnuttaa parisuhteen avioliitolla tai jopa yhteisellä lapsella. Se tietää helvetillistä elämää jatkossa. Lähde pois, ota selkeästi etäisyyttä.
Toivottavasti ette asu samassa asunnossa ja on yhteinen vuokradopimus ellei peräti oma yhteinen asunto.
Riitely sen luonne ja erimielisyydet ja miten niitä käsittelee, tapa ratkaista ongelmia jne.kertovat paljon parisuhten laadusta ja henkilöiden luonteesta.
. Jos riitely on toistuvasti kovaäänistä huutamista, nimittelyä kuten sontaläjäksi, idiootiksi, jne. , kiroilua,; v** un haistattelua, raivoamista, tavaroiden heittämistä päin ja kohti tai jopa fyysistä käsiksikäymistä ,ne kertovat jo hyvin paljon siitä ettei suhdetta kannata jatkaa, oli siinä välissä sitten vaikka kuinka toistuvia anteeksipyyntöjä, hempeitä ja romanttisia tai kuumia, palavia intiimejä hetkiä,.
Huonosti tulee käymään. Eikä missän tapauksessa sortua siihen että " lähdetään tekemän yhteistä lasta" se on vain kontrolloimaan pyrkivän miehen tapasitoa lopullisesti nainen itseensä ja käyttää jossain vaiheessa lasta kiristysvälineenä jotta hallinta ja kontrolli miehen taholta saisi jatkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452937Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen462844Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242629Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3381694- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43722