Rauhaa!
Ihmisen psyyke on helposti murrettavissa. Jos joku toistaa kymmeniä kertoja jotakin mielipidettä niin tuo mielipide voittaa alaa kuulijan sydämessä.
Itse olin jo tottunut ajatukseen että homoliitot ovat normaaleja Nykyisin. Mutta kun foorumille pommitetaan päivästä toiseen homovastaisia viestejä niin sydämeni on alkanut taipua jälleen Mooseksen lain puoleen.
Joka sukupolvessa on Kurusektran taistelu jonka pahat ja lakia rikkovat aina voittavat. Niin kävi 2011 alkaneen taistelun aikana että pahat saivat sympatiaa yllin kyllin teoistaan huolimatta. Ja jo luulin tilanteen lopullisesti kääntyneen pahojen hyväksi mutta kun tuota moraalia jotkut jauhaa niin kääntyy sydän kuin tuuliviiri. Sen tiedän että hyvät häviää joka kerta mutta silti liityn tuohon häviäjien joukkoon.
On vaikea olla pahistenkaan puolella pitkiä hetkiä. Moraali vallitsee mutta moraalittomuus voittaa silti joka taistelun aika ajoin.
Kolkuttakaa niin teille avataan
4
289
Vastaukset
- Anonyymi
Juudaksen evankeliumiin on kuvattu pahisten ja enkelien valtakunta joka syntyy ehkä 300 vuoden kuluessa. Se on kuin uusi Kaananin maa jossa pahuus, homous ja kannibalismi vallitsee.
On kuulunut paljon tuohon Juudaksen evankeliumiin liittyviä varoituksia. Sellaisia että eliitti jo ajaisi tuon Jumalasta luopuneen teistisen valtakunnan perustamista.
Se valtakunta epäilemättä kukistaa monta heikkoa psyykettä puolelleen. Ehkä jopa Ilmestyksessä mainitut 10 uutta kuningasta jotka käyvät porttoa vastustamaan kukistuu juuri tuon teistisen Uuden Kanaanin valtakunnan takia.
Saa nähdä miten sen sitten itse lopulta käy.
Ihmisen olisi kyettävä valitsemaan puolensa. Ollako Mooseksen lain jonka noudattajat häviävät vaiko monijumalaisuuden joka voittaa puolella. Se ei ole helppoa suinkaan. Sydän taipuu mielellään lakiin mutta Henki sanoo ettei pidä ehdoin tahdoin hävitä.
Antaako lihan ja lain kuuliaisuuden voittaa vai keplotteleeko Hengen ohjeiden varassa puolelta toiselle kuten esim. Jehovan todistajat tekevät.
Jokin aika sitten he opetti että Jumalattomat lain rikkojat tuhoutuu Harmageddonissa, mutta kun pahat voitti muuttui opetus väitökseen lainkuuliainen ihmiskunta tuhoutuu Harmageddonissa. - Anonyymi
Jeesus on parempi mooseskin vanhan aadamin lisäksi. https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/c857dd86-581f-4ce9-b96d-3f05e2d33b9c
- Anonyymi
Kaikki maailmassa perustuu USKOON.
Ja taivutteluun saada muut uskomaan oman uskonsa mukaan.
Jeesus taivutteli kaikki siunaamaan pahaa ja vastustajiaan sekä antamaan anteeksi eli olemaan täydelliset niin kuin Isä joka antaa auringon paistaa molemmille sekä pahoille että hyville on täydellinen.
Itse Jeesus ei kuitenkaan noudattanut omaa opetustaan vaan oli Gnostilaisten tuhoaminen, inkvisitio, Amerikan intiaanien tuho ja paljon muuta.
Hän ei pyrkinyt täydellisyyteen itse, vaan tyytyi hyvän tuomarin asemaan joka kostaa väkivaltaisille ja siunaa ainoastaan kuuliaisia.
Onkin niin että emme tunne ISÄÄ emmekä poikaa vaan uskomme heistä yhtä ja toista.
Uskonvaraista on kaikki. Heprean kielessä AMANA sana tarkoittaa sekä uskoa että totuutta. Usko on sama kuin Totuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki maailmassa perustuu USKOON.
Ja taivutteluun saada muut uskomaan oman uskonsa mukaan.
Jeesus taivutteli kaikki siunaamaan pahaa ja vastustajiaan sekä antamaan anteeksi eli olemaan täydelliset niin kuin Isä joka antaa auringon paistaa molemmille sekä pahoille että hyville on täydellinen.
Itse Jeesus ei kuitenkaan noudattanut omaa opetustaan vaan oli Gnostilaisten tuhoaminen, inkvisitio, Amerikan intiaanien tuho ja paljon muuta.
Hän ei pyrkinyt täydellisyyteen itse, vaan tyytyi hyvän tuomarin asemaan joka kostaa väkivaltaisille ja siunaa ainoastaan kuuliaisia.
Onkin niin että emme tunne ISÄÄ emmekä poikaa vaan uskomme heistä yhtä ja toista.
Uskonvaraista on kaikki. Heprean kielessä AMANA sana tarkoittaa sekä uskoa että totuutta. Usko on sama kuin Totuus.Eihän nykyän kauhesti uskalla avaa ovea, vaikka kuinka kolkutetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696971
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622583- 562158
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se621312Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3561269- 561254
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141141Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä17980Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384968