Tallinna/Citymarket/varkaudet!!!!!!!

Vakuutusmies

Oppivatko suomalaiset koskaan olemaan tarpeeksi varuillaan Tallinnassa.Mennään omilla autoilla halvoilla lautoilla ostoksille ja jätetään auto kuuluisan(varkauksistaan)CITYMARKETIN PARKKIIN.Ollaan vaikkapa 15 min.sisällä ja palatessa auto kadonnut.Ajonestot olleet päällä ja hälyttimet vinkumassa.Totta on!!Siellä pesii ammattivarkaiden liiga,jolta anastukset sujuvat poikkeuksetta enintään 60 sekunnissa!!!Valvontakamerakin löytyy,mutta kuvia tarkastellaan sitten jälkikäteen,josta anastustekniikan nopeus käy hyvin selville.V.2004 aikana sieltä vietiin yli 50 suomalaisautoa.Naapurinikin menetti oman upean MB:nsä ajonestolaitteistosta ja hälyttimistä huolimatta!!!Autoja on sitten turha odottaa löydettäväksi,koska varkaudet ovat varmuudella tilaustöitä ja autot ovat välittömästi teillä tietymättömillä.Varokaa siis!!!!!!!!!!!!!!!!

15

3943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopa joo

      kyl on taas sellasta puppua, et oikeen yököttää...

      • Leikin kestäköön

        Ovathan vakuutuksetkin jo sinne mentäessä kalliimpia tai omavastuu suurempi.
        Mistähän syystä ?


      • Vakuutusmies
        Leikin kestäköön kirjoitti:

        Ovathan vakuutuksetkin jo sinne mentäessä kalliimpia tai omavastuu suurempi.
        Mistähän syystä ?

        Tuntuu ihan siltä,kuin virolaiset vastailisivat ja kommentoisivat juttuja.Taitaa tosiaan olla oma lehmä ojassa pojilla!!


    • tallinnaan

      itse olen liikkunut tallinnassa vanhalla 80-luvun romulla, johon pääsee sisään vaikka ruuvimeisselillä.

      Mitään ei ole autosta viety, eikä se ole kenellekkään kelvannut.

      Eli onko näin, että Tallinnassa kannattaa liikkua vain romuautoilla, jotka eivät varkaille kelpaa? :)

      • Opelisti

        Wanhalla -90-mallisella Vectrallani olen parin vuoden aikana käynyt 6:sti tallinnassa ja joka kerran Cittarissa (nyk. muistaakseni RIMI tms.) Sikupillin prismassakin tulee poikettua. Aina on auto löytynyt koskemattomana parkkikselta. Kun ajaa tarpeeksi vanhalla, niin se ei kelpaa rosvollekaan.


    • rattilukkoa.....

      vuodesta 91 alkaen virossa reissanneena koskaan ei ole ollut ongelmia. Rattilukko on halpa ja hyvä keksintö sitä ei huomaamatta irroiteta.

      • arvoauto

        Arvoautot repästään vaihtolavalle. Kestää alle minuutin. Oli sitten ihan mikä lukko tahansa....näin se menee, olen NÄHNYT! Käyttävät myös oikeita hinausautoja jolloin ei kulu sitä minuuttiakaan!

        Vanhalla romulla Viroon, ei kukaan täysjärkinen vie sinne arvoautoaan. Ja jos viet, jää autoon kun muu väki menee kauppaan!


      • vitun viro
        arvoauto kirjoitti:

        Arvoautot repästään vaihtolavalle. Kestää alle minuutin. Oli sitten ihan mikä lukko tahansa....näin se menee, olen NÄHNYT! Käyttävät myös oikeita hinausautoja jolloin ei kulu sitä minuuttiakaan!

        Vanhalla romulla Viroon, ei kukaan täysjärkinen vie sinne arvoautoaan. Ja jos viet, jää autoon kun muu väki menee kauppaan!

        meidän autosta vietiin matkalaukut! joskus vuonna nakki ja sämpylä auto oli koskematon


    • meidän naapurilta

      Lähti MB samassa paikassa!!!

      • ei ikinä viruun

        haette, pysykää mieluummin kotona, on niitä kauppoja suomessakin.


      • +++++++++++0000
        ei ikinä viruun kirjoitti:

        haette, pysykää mieluummin kotona, on niitä kauppoja suomessakin.

        Kyllä Toomas on rehellinen nahkatakkiukko verkarit jaloissa Sofi Oksanenkin sen jo paljasti


    • jokuuuuuuuu

      Kyllä tuo pitää hyvin paikkansa! Välttäkää viroon matkustamista

    • oletko voro

      Se on jämpti että varkaat itse pelkää varkaita, että turvat kii niistä varkaista.

    • Anonyymi

      öb.fpöl oööö

    • Anonyymi

      jauhelihakeitto

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      138
      3972
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      120
      1551
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1392
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1366
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1224
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1111
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1108
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1066
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1018
    Aihe