Erään palstalegendan aloittajat.

Kuka haluaa nähdä ne legendaariset ja myyttiset kengät tarroilla mistä palstan tarralenkkari saaga on lähtöisin? Vaikka eipä niillä kyllä lenkkarien kanssa juurikaan tekemistä ole.😊.

Nämä upeat laatu yksilöthän siis maksoi aikoinaan 99€ tarjouksessa ja ne on mokkanahkaa ja Italiassa tehty. On muuten kyllä kestäneet käyttöäkin hyvin kun ovat usean vuoden olleet käytössä ei tosin muutamaan viime vuoteen ja luulinkin ne jo hävittäneeni kunnes löysin ne uudelleen ja aarteet olivatkin siis tallessa.😁.

Tadaa!!! Tässä ne siis on myyttiset "Tarralenkkarit" https://aijaa.com/RBgOYf

67

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mo vittu tietenkin mä onnistuin pilaan hienon aloituksen väärällä kuvalla siis tässä ne on.😂🤣😆. https://aijaa.com/zibk5h

    • No ihan hyviltä näytti noi lounassalaatitkin =D Nyt on siis tarralenkkareitten myytti murrettu =D

      • Busted sanois myytinmurtajat.😃. Vai käykö niin että legenda ja myytisyys kasvaa vaan lisää entisestään.🤔. Ainakin kaikki voi nyt ite kattoo millaset on popot mistä puhutaan.🙂.

        Salaatti maistukin myös kyllä ihan makoisalta vaikka ite sanonkin.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Busted sanois myytinmurtajat.😃. Vai käykö niin että legenda ja myytisyys kasvaa vaan lisää entisestään.🤔. Ainakin kaikki voi nyt ite kattoo millaset on popot mistä puhutaan.🙂.

        Salaatti maistukin myös kyllä ihan makoisalta vaikka ite sanonkin.😁.

        Varmasti maistu salatti, näyttivät hyviltä. No, ainakin sun legenda voi kasvaa =D =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Busted sanois myytinmurtajat.😃. Vai käykö niin että legenda ja myytisyys kasvaa vaan lisää entisestään.🤔. Ainakin kaikki voi nyt ite kattoo millaset on popot mistä puhutaan.🙂.

        Salaatti maistukin myös kyllä ihan makoisalta vaikka ite sanonkin.😁.

        Tai sanotaanko, että sun salattu menneisyys on nyt paljastettu =D Olin menneisyydessä tarrakenkämies =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Varmasti maistu salatti, näyttivät hyviltä. No, ainakin sun legenda voi kasvaa =D =D

        Täällä ollaan selkeästi legendaarisia! Noin kummelia lainatakseni vähän muokaten.😄.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tai sanotaanko, että sun salattu menneisyys on nyt paljastettu =D Olin menneisyydessä tarrakenkämies =D =D

        Juu...tarrakenkäilijän tunnustukset!😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu...tarrakenkäilijän tunnustukset!😄.

        Tuo olis hyvä nimi muistelmille tai vaikka olis ollu tälle sun ketjullekin =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tuo olis hyvä nimi muistelmille tai vaikka olis ollu tälle sun ketjullekin =D

        Niin olis ollukin muuten...perhana kun tuli vasta nyt hokattua.😀


      • Rankka tosi tarina elävästä elämästä: Kuinka minusta tuli tarrakenkäilijä. 🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Rankka tosi tarina elävästä elämästä: Kuinka minusta tuli tarrakenkäilijä. 🙂.

        Jep, kertoo miehistä, joiden intohimo tai pakkomielle ovat tarrakengät (siis se ¤D-dokumentti). Ylläpito on vissiin poistanut sen mun kommentin, jossa laitoin, että 4D: Olen tarrakenkämies =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Täällä ollaan selkeästi legendaarisia! Noin kummelia lainatakseni vähän muokaten.😄.

        Mikkojuhan, kaikkien tarrakenkäilijöiden sankari. Noin vanhaa Grandi-pillimehu mainosta lainatakseni (Kari Grandi, kaikkien janoisten sankari).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep, kertoo miehistä, joiden intohimo tai pakkomielle ovat tarrakengät (siis se ¤D-dokumentti). Ylläpito on vissiin poistanut sen mun kommentin, jossa laitoin, että 4D: Olen tarrakenkämies =D

        Höh...no niin näköjään taitaa olla kun en sitä äkkiseltään enää löydä. Ihme homma. Onko tarrakenkä dokumentit siis liian arka aihe palstalle vai mistä on kyse?😁.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mikkojuhan, kaikkien tarrakenkäilijöiden sankari. Noin vanhaa Grandi-pillimehu mainosta lainatakseni (Kari Grandi, kaikkien janoisten sankari).

        Nousuni tarrakenkäilyn huipulle! Täydellinen tarina.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Nousuni tarrakenkäilyn huipulle! Täydellinen tarina.😄.

        Jep. Miten yhdestä miehestä tuli kaikkien tarrakengistä pitävien idoli =D =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Höh...no niin näköjään taitaa olla kun en sitä äkkiseltään enää löydä. Ihme homma. Onko tarrakenkä dokumentit siis liian arka aihe palstalle vai mistä on kyse?😁.

        Tai ylipäätään 4D-dokumentit =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Miten yhdestä miehestä tuli kaikkien tarrakengistä pitävien idoli =D =D

        Sellanenkin vielä.😂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tai ylipäätään 4D-dokumentit =D =D

        Saattaa olla niinkin.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Sellanenkin vielä.😂.

        Jep. Taitaa alkaa olla titteleitä jo yhelle ihmiselle liikaa. Suomen palstakeisari, palstajohtaja, kaikkien tarrakenkäilijöiden idoli/sankari... =D =D Mitä vielä keksitäänkään, tittelit ei maailmasta lopu =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Taitaa alkaa olla titteleitä jo yhelle ihmiselle liikaa. Suomen palstakeisari, palstajohtaja, kaikkien tarrakenkäilijöiden idoli/sankari... =D =D Mitä vielä keksitäänkään, tittelit ei maailmasta lopu =D =D

        Ei kai...pitää vissiin ruveta laittaan ylös niitä että muistaa kaikki.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei kai...pitää vissiin ruveta laittaan ylös niitä että muistaa kaikki.😄.

        Jep. Suomen tarrakenkäilevä palstajohtaja =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Suomen tarrakenkäilevä palstajohtaja =D =D

        Lisätään listaan sekin.😄 Nyt tarvii lähtee käymään pikku lenkillä vielä mä palaan hetken päästä.🙂.


      • Norppa83
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Lisätään listaan sekin.😄 Nyt tarvii lähtee käymään pikku lenkillä vielä mä palaan hetken päästä.🙂.

        Jep. Yritin vaan yhistää noita sun palstatitteleitä yhteen.


    • Olet kuin oletkin tarralenkkarimies. 😆

      • No niin se kai sitten on kun nuo popotkin tallessa kerran oli vaikka en viimi vuosina oo niitä käyttänytkään.😀. Tarkoittaako se sitä että mä oon kaappitarralenkkaristi.🤔😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No niin se kai sitten on kun nuo popotkin tallessa kerran oli vaikka en viimi vuosina oo niitä käyttänytkään.😀. Tarkoittaako se sitä että mä oon kaappitarralenkkaristi.🤔😁.

        Juu. Sitä se tarkoittaa. 😂


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu. Sitä se tarkoittaa. 😂

        Tai no oikeastaanhan mä en kai oo enää kyllä kun ton aloituksenkin tein.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Tai no oikeastaanhan mä en kai oo enää kyllä kun ton aloituksenkin tein.😄.

        Niin.. mutta luulen kuitenkin että sulkeudut taas kaappiin kohtapuoleen. Talvikin kohta tulee.

        Italialaiset mokkanahkaiset ei ole syyssäähänkään osuva valinta.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin.. mutta luulen kuitenkin että sulkeudut taas kaappiin kohtapuoleen. Talvikin kohta tulee.

        Italialaiset mokkanahkaiset ei ole syyssäähänkään osuva valinta.

        Ei oo kyllä...ja ehkä tää syksy ja talvi menee vielä kaapissa ja keväällä sit taas vuosien jälkeen tarrikset jalkaan ylpeästi.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei oo kyllä...ja ehkä tää syksy ja talvi menee vielä kaapissa ja keväällä sit taas vuosien jälkeen tarrikset jalkaan ylpeästi.🙂.

        Tarrikset ovat käytännölliset. Mulla oli aikanaan tarrikset työkenkinä. Turvakenkänä tosin.

        Ja 12 -vuotiaana mulla oli pääsiäisen keltaiset tarrikset. Kaipaan niitä kovin.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tarrikset ovat käytännölliset. Mulla oli aikanaan tarrikset työkenkinä. Turvakenkänä tosin.

        Ja 12 -vuotiaana mulla oli pääsiäisen keltaiset tarrikset. Kaipaan niitä kovin.

        On käytännölliset juu ja työkenkinä oikeesti turvallisemmatkin siinä mielessä että nauhat vois aueta huomaamatta ja tarttua kiinni johonkin tai sotkeutua johonkin tai niihin saattais kompastua tms. tarrakengissä niin ei voi käydä.🙂.


      • Anonyymi

        Palsta tietää kaiken :))

        -keinovaginamies-


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        On käytännölliset juu ja työkenkinä oikeesti turvallisemmatkin siinä mielessä että nauhat vois aueta huomaamatta ja tarttua kiinni johonkin tai sotkeutua johonkin tai niihin saattais kompastua tms. tarrakengissä niin ei voi käydä.🙂.

        Mutta tarrat on huono noissa turvakengissä pidemmän päälle. Nää nykyiset rullat on hitsin hyvä keksintö. Ei nauhoja, tarroja tai resooreja. Teollisuudessa tuppaa nuo haurastumaan.

        Mulla nyt jo toiset rullalliset käytössä. Enkä vaihda pois.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        On käytännölliset juu ja työkenkinä oikeesti turvallisemmatkin siinä mielessä että nauhat vois aueta huomaamatta ja tarttua kiinni johonkin tai sotkeutua johonkin tai niihin saattais kompastua tms. tarrakengissä niin ei voi käydä.🙂.

        Työkengissä se BOA-systeemi on ehdoton.
        Ensimmäiset sellaiset kun hankin, niin sen jälkeen olen usein käyttänyt työkenkiä myös moottoripyöräilyssä, kun nauhoista ei ole enää vaaraa.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mutta tarrat on huono noissa turvakengissä pidemmän päälle. Nää nykyiset rullat on hitsin hyvä keksintö. Ei nauhoja, tarroja tai resooreja. Teollisuudessa tuppaa nuo haurastumaan.

        Mulla nyt jo toiset rullalliset käytössä. Enkä vaihda pois.

        Eli BOA:t on sielläkin hyviksi havaittu.
        Kyllä oikea työmies ja työnainen tunnistaa hyvän työkalun heti kun sen käteensä (tai jalkaansa) saa.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli BOA:t on sielläkin hyviksi havaittu.
        Kyllä oikea työmies ja työnainen tunnistaa hyvän työkalun heti kun sen käteensä (tai jalkaansa) saa.

        -keinovaginamies-

        Kyllä ihan ehdoton juttu. Huono työmies syyttää huonoja työkaluja, mutta oikea työmies tunnistaa oivat työkalut. Tekijälle tekijän välineet.

        En vain tiennyt tuon kiinnitysmekanismin nimeä. Nyt olen sitäkin tietoa viisaampi.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mutta tarrat on huono noissa turvakengissä pidemmän päälle. Nää nykyiset rullat on hitsin hyvä keksintö. Ei nauhoja, tarroja tai resooreja. Teollisuudessa tuppaa nuo haurastumaan.

        Mulla nyt jo toiset rullalliset käytössä. Enkä vaihda pois.

        Joo se on taas tarrojen huonopuoli että ne tarrat voi kulua eikä pidä enää niin hyvin ja tukevasti kiinni. Mulla ei oo ollu kyllä sellasia rullallisia. Työkengät on kyllä mutta ne on nauhoilla.🙂.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllä ihan ehdoton juttu. Huono työmies syyttää huonoja työkaluja, mutta oikea työmies tunnistaa oivat työkalut. Tekijälle tekijän välineet.

        En vain tiennyt tuon kiinnitysmekanismin nimeä. Nyt olen sitäkin tietoa viisaampi.

        Olikohan kengistä, kiinnitystavasta tai kärkkäisestä kiinni kun sun kommentti nähtiin aiheelliseks poistaa tai siis botti näki.😄.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllä ihan ehdoton juttu. Huono työmies syyttää huonoja työkaluja, mutta oikea työmies tunnistaa oivat työkalut. Tekijälle tekijän välineet.

        En vain tiennyt tuon kiinnitysmekanismin nimeä. Nyt olen sitäkin tietoa viisaampi.

        Joo. Hyvä monottaa vaikka oksantumppeja kaadetusta rangasta pois, kun ei ole vaaraa sekaantua omiin nauhoihin.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli BOA:t on sielläkin hyviksi havaittu.
        Kyllä oikea työmies ja työnainen tunnistaa hyvän työkalun heti kun sen käteensä (tai jalkaansa) saa.

        -keinovaginamies-

        Ja työmies on suomalainen sana joka tarkoittaa kutakuinkin tehdastyöläistä. Ja se olen. En miellä itseäni työnaiseksi. Kuulostaa tyhmältä.

        Työhenkilö on vielä huonompi kuvaus.
        Mielestäni sanojen sukupuolittaminen on mälsää.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Olikohan kengistä, kiinnitystavasta tai kärkkäisestä kiinni kun sun kommentti nähtiin aiheelliseks poistaa tai siis botti näki.😄.

        Saattoivat pitää mainostamisena. Ihan sama. Sait kuvan mitä tarkoitin. Se riittänee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Hyvä monottaa vaikka oksantumppeja kaadetusta rangasta pois, kun ei ole vaaraa sekaantua omiin nauhoihin.

        -keinovaginamies-

        Monottamiseen pitää olla hyvät popot. Onko sulla kärki metallia, alua vai komposiittia?
        Taitaa sulle olla teräskärki paras. Mulle riittää alumiini.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ja työmies on suomalainen sana joka tarkoittaa kutakuinkin tehdastyöläistä. Ja se olen. En miellä itseäni työnaiseksi. Kuulostaa tyhmältä.

        Työhenkilö on vielä huonompi kuvaus.
        Mielestäni sanojen sukupuolittaminen on mälsää.

        No joo. Makukysymyksiä. Ripeä ja solakka työnainen on minusta oikeinkin kiva ja kiinnostava tapaus. Vähän tiukemmat työhousut jalassa sanoisin jopa kiihottava :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Monottamiseen pitää olla hyvät popot. Onko sulla kärki metallia, alua vai komposiittia?
        Taitaa sulle olla teräskärki paras. Mulle riittää alumiini.

        Ainakin noissa yksissä se on ihan terästä, koska ottaa vanhempaan metallinpaljastimeen mikä havaitsee vain magneettisia metalleja.

        Kaikista en tiedä, mutta monotuksen ovat kestäneet. Useimmin monotan kyllä ihan pohjalla eli kantapäällä.

        -keinovaginamies-


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Saattoivat pitää mainostamisena. Ihan sama. Sait kuvan mitä tarkoitin. Se riittänee.

        Juu riittää ihan mainiosti...huvitti ja hieman ärsyttikin vaan taas tommonen ihan turha poisto.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo. Makukysymyksiä. Ripeä ja solakka työnainen on minusta oikeinkin kiva ja kiinnostava tapaus. Vähän tiukemmat työhousut jalassa sanoisin jopa kiihottava :)

        -keinovaginamies-

        Vai niin.. sellaiset taas mielessäsi. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin noissa yksissä se on ihan terästä, koska ottaa vanhempaan metallinpaljastimeen mikä havaitsee vain magneettisia metalleja.

        Kaikista en tiedä, mutta monotuksen ovat kestäneet. Useimmin monotan kyllä ihan pohjalla eli kantapäällä.

        -keinovaginamies-

        Jaa .. sä potkit takaapäin.. :D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu riittää ihan mainiosti...huvitti ja hieman ärsyttikin vaan taas tommonen ihan turha poisto.🙂.

        Täällä ei saa mainostaa. Joten sääntöjen mukainen poisto. Ehkä ovat taas moderoinnissa hereillä. Tai sit botti.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Vai niin.. sellaiset taas mielessäsi. :)

        Ainahan se, terveellä miehellä :)
        En muista koska olisin pystynyt ohittamaan kimakan pepun vilkaisematta :))

        -keinovaginamies-


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Täällä ei saa mainostaa. Joten sääntöjen mukainen poisto. Ehkä ovat taas moderoinnissa hereillä. Tai sit botti.

        Joo oikeessa oot olihan siinä tosiaan se kärkkäinen että siinä mielessä kyllä menee ihan selkeesti mainostamisena en vaan ajatellu sitä siltä mainostamisen kantilta ollenkaan.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo oikeessa oot olihan siinä tosiaan se kärkkäinen että siinä mielessä kyllä menee ihan selkeesti mainostamisena en vaan ajatellu sitä siltä mainostamisen kantilta ollenkaan.🙂.

        Enkä minä tarkoittanut sitä mainostamisena. Halusin vain näyttää kuvan turvakengistäni. Siinä kaikki. Oma moka.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Enkä minä tarkoittanut sitä mainostamisena. Halusin vain näyttää kuvan turvakengistäni. Siinä kaikki. Oma moka.

        Jep. En mä sitä niin ajatellutkaan. Mä en vaan ite heti tajunnu että se voitais myös mainostamisena nähdä ja mä ajattelinkin että halusit vaan näyttää minkälaiset turvakengät sulla on. Sitten kun sä sanoit että se varmaan tulkittiin mainostamiseks niin hiffasin että niinhän se varmaan oli.😊.


    • Se on hyvä juttu että itaaliassa tehdään vielä kenkiä. Mä luulin että kaikki tulee kiinasta. Mulle ei aikannaan italian kenkä sopinu, kun taas espanjalainen sopi. Jostain oon kuullu huhua että suomessakin ois valmistettu lenkkareita, mutta taitaa olla tarua. Useimmat lenkkarit tulee nykyään indonesiasta vaikka hintaa niillä on ihan hirveesti, vaikka tekijöiden palkat on onnettomat.

      • Jep. Aika paskamaista riistoohan toi kenkäteollisuus taitaa olla aasiassa mistä lenkkareistakin taitaa tosiaan suurin osa tulla.🙂.


    • Anonyymi
      • Ehkä..ehkä..tai sitten kertoa että jotain loistavaa ja mahtavaa on tulossa.😁.


    • Anonyymi

      tuollasinen että älä varsinkaan kaso jotain galactica-juttuja joissa voi olla roboytyejja muut...

    • Anonyymi

      Harmis tiesi kertoa kuinka jossain kuvassa pingoit tarralenkkarit savuten.

      • Hhmmm...sitten se on kyllä tainnut erhtyä henkilöstä jos niin on kertonut. En oo vuosiin noita popoja käyttänyt enkä ainakaan pinkonut ne jalassa joten se en oo voinu olla mä. Mutta onhan noita kai muillakin.😁.


    • Anonyymi

      Mikkojuhan , ole ylpeä vaan tarralenkkareistasi...Ja, olethan sinä. Sulla löytyy kyllä pokkaa ja huumoria...Harvemmin olen kanssasi jutellut, mutta tietyntyyppistä turvaa luo jo se, että täällä on toinen suht saman henkinen...Jollainlailla koen itseni kulmikkaammaksi tyypiksi, mutta sekin voi olla puhdas virhetulkinta, tai projisio, sillä vaikka pidän omasta liikkumatilastani, niin olen pohjimmiltani äärimmäisen solidaarinen, ja se joskus tökkii sinussa, kuin itsessänikin...Eli kai tämä oli positiivinenkin ulostulo, ei niin helposti hyväksytyillä yhteisillä piirteillä...No, ei, olet kyllä ihan erillinen tyyppi, ja varmaankin paljon mukavampi kokonaisuus kuin minä...Komiikkaa elämään kaikille...

      • Anonyymi

        Plus, susta huomaa, ettei ihan mitkään pikku tuulet pääse pyörittelemään, jos isommatkaan...Eli elämää ja kokemusta löytyy...Täällä on vaan joskus tosiaan vaikeampi jutella pidempään rekattujen kanssa, sillä , ehkä sitä vastaileekin tutummille asioista ensisijaisesti, eikä siihen väliin viitsi työntää väkisin itseään, eli antaa sen tilan ihan mieluusti...Tosin olisi mielenkiintoista kuulla sekin puoli, eli, olen aina ajatellut, etteivät rekatut aina kirjoita rekattuina, eli mistä sitä lopulta tietää. Itse, en niin ainakaan toimisi, sillä joskus olisi yksin yksinkertaisesti järkevämpää kirjoittaa kirjautumattomana, ja rekattu en ole...


      • Kiitosta vaan ihan mukavaltahan tuo kuulosti. Ja älä vähättele itseäsi en epäile ettetkö sä olisi hyvin mukava ihminen ja jokaisella meistä on myös ne ei niin miellyttävät ominaisuutensa niin mulla kuin sulla kuin kenellä tahansa. Huumori on elämässä tärkeää ilman sitä ei kovin hyvin pärjäisi tai en ite ainakaan.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Plus, susta huomaa, ettei ihan mitkään pikku tuulet pääse pyörittelemään, jos isommatkaan...Eli elämää ja kokemusta löytyy...Täällä on vaan joskus tosiaan vaikeampi jutella pidempään rekattujen kanssa, sillä , ehkä sitä vastaileekin tutummille asioista ensisijaisesti, eikä siihen väliin viitsi työntää väkisin itseään, eli antaa sen tilan ihan mieluusti...Tosin olisi mielenkiintoista kuulla sekin puoli, eli, olen aina ajatellut, etteivät rekatut aina kirjoita rekattuina, eli mistä sitä lopulta tietää. Itse, en niin ainakaan toimisi, sillä joskus olisi yksin yksinkertaisesti järkevämpää kirjoittaa kirjautumattomana, ja rekattu en ole...

        No onhan tässä käyny elämässä tähän mennessä läpi yhtä jos toista ja se on kyllä tuonut perspektiiviä asioihin eikä tosiaan mitkään ihan pikku puhurit hetkauta suuntaan tai toiseen. Ite en kyllä tarkoituksella kirjoita anonyymina koskaan joskus vahingossa on niin käynyt mutta yleensä oon sitten käyny laittaa kommentin että tää oli mun kommentti. Mulle saa kyllä ihan vapaasti tulla jutteleen vaikka jonkun kanssa keskustelisinkin.🙂.


    • Anonyymi

      vähän hassuas että miten tykkään jostain xliner, pidän monistakin palstalaisista.

    • Anonyymi

      En ehkä niinkään vähättele, mutta jotain taipumusta kummaan realismiin välillä on...Ja onhan täällä omat juttunsa ja viime viikon seuraillut tätä psykologisesti mielenkiinnolla, kuinka totuttu, ja tuntematon ja sisäänpääsy ja ulos jäämisen kokemus on vaikuttanut kehenkin...Välillä en vaan välitä, ja naureskelen suurimmalle osalle jutuista, ja siis ihan tilanne komiikalle, ja hyvällä, mutta on mielenkiintoista katsella asioita noin isommasta kuvasta...Ihmisiä täällä vaan ollaan ja uskoisin, että enemmällä yhteneväisyydellä, kuin erillisyydellä...Joka tapauksessa, on mukavaa, että täältä löytyy niin sanoakseni monenlaista kanssa kertojaa...

    • Anonyymi

      Oletko mikko vai kalle?

      • Jaa mää vai? Kyl mää ihan Mikko oon nimeltäni.🙂.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      125
      2275
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      103
      1357
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1053
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1037
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      109
      1031
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      86
      919
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      689
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      670
    10. 50
      664
    Aihe