Helppoa tienestiä opiskelujen tai muun työn ohella.
https://asiakas-palvelut.com?ref=FI27257
Lisätienestiä chat operaattorina
7
701
Vastaukset 7
- Anonyymi
huijaavat sinkkumiehiä senssipalstalla feikkiprofiilein...
- Anonyymi
Raha ei sinua kiinnosta? Miehet itse hyväksyvät ehdot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raha ei sinua kiinnosta? Miehet itse hyväksyvät ehdot
Osmolle duunia?
- Anonyymi
Luuletko oikeasti että nämä miehet ei tiedä keskustelevansa feikkiprofiilin kanssa? Se selviää viimeistään siinä kun tapaaminen ei järjesty. Kyseinen työ on molemminpuolista keskustelua, se on vastavuoroista FANTASIAA ja tämä riittää monelle miehelle. Yhdellekin juttelin saappaista ja hän halusi kertoa yksityiskohtaisesti miten haluaa että niitä pidetään ja mitä tapahtuu. Joillekin ihmisille on elintärkeää saada kerrottua oma fetissinsä ja mikä sen parempi kun sen voi kertoa jollekin hottisnaiselle vaikka tietäisi että tämä hottisnainen olisi Jorma 50 v. Mielikuvitus on se tärkein homma tuossa niin asiakkaalla kuin asiakaspalvelijalla
- Anonyymi
Ei ole helppoa työtä, pitää osata pitää keskustelua yllä, ei saa jäädä sormi suuhun. Ja mielikuvitusta ja selittelyn taitoa= valehtelua osattava. Varsinkin miksi ei voi tavata, kummin kaiman siskon hautajaiset ja voi voi kun nyt koronakin iski ja jotenkin tuli pitkäkestoinen flunssatauti sen jälkeen
- Anonyymi
Jos tuo ehdotettu työ oikeasti kiinnostaa, niin kannattaa käyttää suoraa linkkiä eikä tuota annettua ref-linkkiä, josta aloittaja saa jotakin taloudellista hyötyä.
Eli menkää linkillä: https://asiakas-palvelut.com/ - Anonyymi00008
Sex chat kusetus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu611650- 291265
- 851108
- 43925
- 95868
- 67855
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15799Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19745Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131735- 116711
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �151669- 4632
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t77627Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31625- 43611
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45590- 19576
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä25561- 46558
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔32540