Vaikutat botilta

Anonyymi-ap

Minulle käy noin kerran kuukaudessa, että viestiäni ei julkaista. Saan ylläpidolta tiedon että ”vaikutat botilta”. Ikinä ei ole selvinnyt millä perusteella. En tee massapostauksia, en kiroile enkä käytä rumaa kieltä, kirjoitan asiallisesti. Silti kuulemma vaikutan vähän väliä botilta. Ilmoitus tulee joka kerta aivan yllättäen, puun takaa, kesken pitkään jatkuneen keskustelun jossa olen itse ollut mukana pitkän aikaa, joskus jopa alusta asti. Olen kirjoittanut ai. viestiketjuun vaikka kuinka monta kertaa ilman mitään ongelmia. Yhtäkkiä kesken kaiken saan tiedon että vaikutan botilta.

Osaako joku selittää? Toimiiko systeemi niin että ylläpito raakkaa julkaisuja sieltä täältä summamutikassa ilman mitään systeemiä tai julkaisun sisältöön liittyviä perusteluja? Olen joka kerta kirjoittanut ylläpidolle kohteliaan kirjeen ja esittänyt kummastelun tuosta mystisestä bottioletuksesta, joka ei perustu yhtään mihinkään. Sen jälkeen saan kirjoittaa pari viikkoa ihan rauhassa. Ja sitten tulee taas tieto että vaikutan botilta.

15

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taidat olla botti 🤔

• Anonyymi

Jotkut tietotekniikan ammattilaiset tuohon varmaa osaisivat vastata. Mutta onkohan niin, että jos käyttää VPN:ää niin sama IP-osoite voi olla monella muullakin ja tuo olisi se syy? Voin olla ihan pihallakin, kun en noista mitään oikeasti ymmärrä.

• Anonyymi

Tuskin olet saanut mitään vastausta yp:ltä, jos en ihan väärässä ole. Tuota samaa tapahtuu muillakin. Omituista tässä on se, että millään muulla sivustolla ei vastaavasti tapahdu.

• Anonyymi

Jospa ylläpidossa ei ole töissä oikeita eläviä ihmisiä vaan pelkkä tekoäly. Bottiylläpito väittää että minä vaikutan botilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa ylläpidossa ei ole töissä oikeita eläviä ihmisiä vaan pelkkä tekoäly. Bottiylläpito väittää että minä vaikutan botilta.

On siellä ihmisiäkin.

• Anonyymi

Arvasit oikein: en todellakaan saanut ylläpidolta vastausta kysymykseen, millä perusteella vaikutan botilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siellä ihmisiäkin.

Selvä. Tiedätkö ovatko he ilmaisia vapaaehtoisia vai palkattuja työntekijöitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä. Tiedätkö ovatko he ilmaisia vapaaehtoisia vai palkattuja työntekijöitä?

Yhtiöllä joka tämän omistaa, ei ole montaakaan työntekijää. Voiko siitä päätellä.

• Anonyymi

Kerran sain samanlaisen viestin. Kommentti oli aivan asiallinen, joten yllätyin, että miksi.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sitten se bad gateway voi myös tulla. Se tulee silloin kun klikkaat samalla kun liikutat hiirtäsi. Hiiren osoittimen kannattaa olla paikoillaan silloin kun lähettää viestin.

• Anonyymi

Olet niin autistinen että sinua luullaan koneälyksi.

• Anonyymi

Täällä alkuperäinen. Sain tänä aamuna taas kuulla vaikuttavani botilta, ja lähetin ylläpidolle viestin jossa tiedustelin että millä perusteella. Sanoin kirjeessä myös, että vaikuttaa siltä kuin ylläpidossa ei olisi eläviä ihmisiä vaan joku botti tai tekoäly. Ja että jos siellä on oikeita ihmisiä, niin toivottavasti he ovat ilmaisia vapaaehtoisia eivätkä palkattuja työntekijöitä, koska huonosti tehdystä työstä ei kuulu saada palkkaa.

• Anonyymi

Lisäys edelliseen.

Nyt siis ensimmäisen kerran kävi niin että kirjeeni ylläpidolle ei ollut kovin kohtelias. Jos minua kohdellaan epäasiallisesti, minunkaan ei tarvitse olla loputtomasti kohtelias ja kiltti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe