Juokaa viinaa ja pankaa naisia

Anonyymi-ap

Se on teille hyväksi ja vähentäkää palstailua.

21

218

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vitut. Palstailusta saa parhaat orgasmit👍💩

    • ei ole nyt mahdollisuutta siihen.

    • Ei tuohon sitä viinaa tarvita...tuntuukin sitäpaitsi paremmalta selvinpäin ja joskus se viina voi jopa pilata koko touhun kokonaan.😄.

      • Tämä on varmasti totta. Liikaa alkoholia, niin peli ei toimi, ja turruttaa myös. En ole harrastanut nyt kumpaakaan aikoihin... Perustan tietoni vain muinaisiin kokemuksiin asiasta.


      • Ainoa missä on alkosta tuossa hyötyä, että uskaltaa mennä niille naisihmisille juttelemaan.


      • mustasusi kirjoitti:

        Tämä on varmasti totta. Liikaa alkoholia, niin peli ei toimi, ja turruttaa myös. En ole harrastanut nyt kumpaakaan aikoihin... Perustan tietoni vain muinaisiin kokemuksiin asiasta.

        Noinhan se menee.🙂.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ainoa missä on alkosta tuossa hyötyä, että uskaltaa mennä niille naisihmisille juttelemaan.

        No se että estot alenee niin voi olla juu tietyssä määrin hyvä mutta jos sekin yli menee niin kääntyykin taas sitten negan puolelle.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No se että estot alenee niin voi olla juu tietyssä määrin hyvä mutta jos sekin yli menee niin kääntyykin taas sitten negan puolelle.🙂.

        Joo, sitä on opittava juomaan vaan sen verran, että on vielä mukavaa, ja juttu luistaa. Tässä iässä sen jo osaa yleensä hallita. Tai ainakin itse osaan. Ei kiinnosta vetää mitään lärvejä.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No se että estot alenee niin voi olla juu tietyssä määrin hyvä mutta jos sekin yli menee niin kääntyykin taas sitten negan puolelle.🙂.

        Testot


    • Anonyymi

      Juuri näin

    • Anonyymi

      Ei naisia noin vain panna.

      • Olen tästä samaa mieltä... Tai ainakaan tällaiset kuten minä, ei pane noin vain, ketään.


      • Ei niin. Paneminen viittaa mun mielestä oluen valmistukseen. Mun ohje on tislatkaa gonjakkia ja pankaa olutta. Ja sillä te voitte saada naisenkin ihastumaan, kun esittelette niitä laatuja, mitä omin käsin ootte saanu aikaan. Gonjakki on tosi vaikee tehdä, kun ensin pitää tehdä rypäleistä se elämän vesi ja sitä vielä kypsytellä ainakin pari vuotta tammitynnyrissä.


      • No ei todellakaan kyllähän sen naisen pitää haluta olla ihan yhtälailla siinä mukana tietenkin.🙂.


    • Anonyymi

      Muutaman kovan kulauksen jälkeen mies on parhaassa panokunnossa.
      Ei humalassa vaan fiiliksessä.

    • Anonyymi

      Kokemuksesta aamulla krapulassa panettaa eniten.

      • Anonyymi

        Fysiologista kangistusta tai pelkkää kusetushätää.
        Ei siinä sensuaalista rakasteluviettiä ole.

        Tyhjennyksen (eipä vie aikaa) voi toki hoitaa ihmiseenkin. Tai itse vessassa.


    • Anonyymi

      Kulli seisoo kuin Näsinneulan torni.

    • Anonyymi

      Bileissä tapaa naisia ja sitten vaan lähdetään samaa matkaa jatkoille. Mahdollisuus panemiseen tulee kun juo viinaa porukassa.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      Naisilla estot vähenee pikku hiprakassa

    • Anonyymi

      Miten

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      127
      2326
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      103
      1377
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      329
      1105
    4. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      109
      1071
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1067
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      97
      956
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      700
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      699
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      680
    10. 50
      674
    Aihe